BLANCO deel 1 - hoofdstuk 23 + 24

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

BLANCO deel 1 - hoofdstuk 23 + 24

Bericht door Lucky Eye » do 09 dec 2010, 08:19

BLANCO

Een verhaal van Lucky Eye

Disclaimer:
Dit verhaal is niet gebaseerd op feiten. Elke overeenkomst met gebeurtenissen, personen, plaatsen en tijden berust dan ook op toeval.



DEEL 1

Hoofdstuk 23

Op woensdag slaapt Jasper voor zijn doen een gat in de dag. De vorige avond is hij doodmoe al heel vroeg naar bed gegaan en hij heeft aan een stuk door geslapen. Als hij wakker wordt, hoort hij de auto van zijn moeder - die een heel ander geluid maakt dan het busje van zijn vader - de oprit afrijden. Geschrokken zit hij meteen rechtop. De wekker geeft aan dat het 08:05 uur is. Die is vroeg, denkt hij bij zichzelf. Meteen komt hij echter in actie want hoewel hij zijn schoolexamen pas om 10.30 uur begint, wil hij eerst nog iets anders doen. Iets dat hij eigenlijk zijn ouders had willen vertellen maar ja… dat komt later wel dan. Snel douchet hij zich. Zijn korte haren zijn reuze gemakkelijk nu want ze zijn heel erg snel droog. Op zijn slaapkamer schiet hij in de kleren en dan naar beneden. Op het aanrecht ligt een briefje van zijn moeder: 'Lieve Jasper, Ik heb je rustig laten liggen omdat je nog zo lekker sliep. Ik ben wat vroeger dan anders omdat ik met mevrouw Van Heiningen naar het ziekenhuis moet. Sterkte met je laatste se. Tot vanavond. X'. Staande aan het aanrecht smeert hij zijn boterhammen. De eerste eet hij meteen op. Daarna nog een glas melk achterover slaan. Iets te koud zo rechtstreeks uit de koelkast maar niemand die er wat van zegt nu. Dan terug naar boven om zijn tanden te poetsen. En dan weer naar beneden om brood te smeren voor in zijn broodtrommel. Zijn moeder is een schat. Als hij zijn broodtrommel niet in de kast kan vinden, blijkt het dat zij hem al gevuld heeft voor hem en dat hij klaarstaat in de koelkast. Dat scheelt hem een aantal minuten. Al fietsend eet hij zijn tweede en derde boterham op. Onderweg bliept zijn telefoon. Vast en zeker een berichtje van Pieter schiet het meteen door hem heen. Hij haalt het toestel uit zijn broekzak en leest het volgende: 'Succes met je laatste se. xxx'. Het laatste schoolexamen is die van economie. Daarna is het niet alleen maar relaxen, zo weet hij maar al te goed. Eerst echter zijn er twee dagen vrij en dan van maandag tot en met vrijdag de uitwisseling. Hij gaat met zijn vrienden naar Engeland. Aan het begin van dit schooljaar waren de Engelsen te gast in Zwolle en nu gaan zij op tegenbezoek. Nu hij verkering heeft met Pieter geeft het echter wel een heel erg dubbel gevoel want hij heeft het idee dat hij Pieter enorm zal missen.

Als hij de Hollewandsweg opfietst begint het te regenen. Omdat hij geen zin heeft de hele ochtend in natte kleren rond te lopen, stapt hij af en trekt zijn nieuwe regenpak aan. Het zit goed maar stinkt enorm omdat het nieuw is. Misschien had hij het toch beter even kunnen uithangen in de schuur om te luchten.

Na zijn boodschap in de stad stuurt hij een sms aan zijn moeder en vader: 'Vanavond heb ik jullie nog iets te vertellen. Zijn jullie er beiden bij het eten?' Nog tijdens het fietsen krijgt hij twee replies. Ze zullen er beiden zijn. Veel te vroeg komt hij aan op school. De sfeer in de aula is bedrukt. Het slechte weer laat duidelijk zijn invloed merken. Gek eigenlijk dat zo veel mensen daar zo gevoelig voor zijn! Hij neemt wat warms uit de automaat en gaat met zijn boeken aan een tafeltje zitten. Veel later schrikt hij op van de stem van Klaas Huistra.

"Man! Wat heb jij nou gedaan!" De stem van Klaas klinkt van ongeloof haast een octaaf hoger dan normaal.

"Naar de kapper geweest," antwoordt Jasper koeltjes.

"Naar de kapper! Naar de schaapsscheerder kun je beter zeggen. Je gaat me echt niet vertellen dat Willem dit gedaan heeft!"

"Echt wel!" Nog steeds vol ongeloof roept Klaas er anderen bij en als er dan een heel groepje rondom Jasper staat hoort hij diverse meningen. Sommigen vinden het heel erg goed staan en anderen vinden het jammer vanwege die mooie haardos die nu verdwenen is. Vooral de meisjes lijken het jammer te vinden.

"Maar vertel me nou eens hoe je Willem zover gekregen hebt," dringt Klaas aan.

"Heeft Guillaume dit gedaan," klinken er nu ook andere verbaasde stemmen.

"Wat voor een artiest en kunstenaar Willem ook is," stelt Jasper, "hij is ook een zakenman die zijn kassa moet laten rinkelen en dus is de klant gewoon koning. Ook bij Guillaume."

"Met hoeveel euro heb je hem omgekocht," vraagt Cassandra en die vraag leidt tot een bulderend gelach.

Als het tijd is, lopen ze naar de collegezaal waar het schoolexamen wordt afgenomen. Als Jasper naar binnenloopt, begroet hij mevrouw Greveling die toezicht zal houden dus. Ze groet hem terug maar kijkt niet op omdat ze druk bezig is met alle nodige formaliteiten rondom een schoolexamen. Jasper gaat op de plaats met zijn examennummer zitten en al heel snel staan er opnieuw allerlei medeleerlingen rondom hem. Wederom dezelfde reacties als eerder. Jasper laat het allemaal over zich heen komen omdat hij er eigenlijk helemaal niet zo van houdt om in het middelpunt van de belangstelling te staan. Er worden een paar echt leuke reacties geplaatst: 'Waren je ouders het zat dat je zo lang gebruik maakte van de badkamer?' 'Was je door je zakgeld heen en kon je het niet meer onderhouden?' Jasper dient hen kranig van repliek. "Hé, ik snap dat jullie allemaal heel erg bezorgd zijn maar wees gerust, geen gedoe met m'n ouwelui en ook mijn banksaldo heeft er niet echt onder geleden dat ik wat duurder uit was dan de meesten van jullie." Een hevig gejoel breekt los. "Maar ik heb wel eerst mijn voorraad stylingproducten zo goed als opgemaakt natuurlijk want ik heb wel economisch inzicht en kan het niet maken te veel weg te moeten gooien nu ik het niet meer hoef te gebruiken." Opnieuw gejoel en daarna gelach.

"Zeg, mag ik ook eens eventjes weten waarom er zoveel consternatie is zo vlak voor een erg belangrijk schoolexamen?" vraagt mevrouw Greveling terwijl ze zich een weg baant door de menigte rondom Jaspers tafeltje. "Goedegrutten meneer Verhulst!" roept ze dan verschrikt uit als ze Jasper ziet. "Wat heb ik nou aan mijn fiets hangen!"

"Verhulst heeft zich laten scheren bij Guillaume mevrouw Greveling dus als hij uw kapper is zou ik er de komende tijd maar niet heen gaan want misschien wil hij nu alleen maar hoofden kaalscheren," grapt Harry Sanders. Alle leerlingen lachen.

"Rustig maar meneer Sanders. Als jij nu eens rustig naar je plaats gaat en alle anderen ook dan kan ik meneer Verhulst nog eens rustig bekijken."

"Ja, mevrouw," antwoordt Harry bedeesd. "Zal ik anders vanmiddag een extra pilletje nemen zodat ik wat rustiger ben?" voegt hij er daarna heel gevat aan toe. Harry heeft ADHD en moet vanmiddag nog een schoolonderzoek kunstgeschiedenis maken.

"Alleen als dat binnen het voorgeschreven gebruik valt Harry, anders absoluut niet," luidt het wijze antwoord van mevrouw Greveling. Harry en de anderen gaan zitten terwijl mevrouw Greveling Jasper nog eens goed bekijkt. "Zonde hoor. Vreselijk zonde. Echt hoor, ik vind het vreselijk jammer maar… ik zal er wel aan wennen." Cassandra die bij schoolexamens altijd achter Jasper zit omdat ze Verjans heet, springt voor hem in de bres.

"Maar mevrouw als hij dit nou eens doet." Ze zet de kraag van zijn spijkerjack omhoog en sommeert Jasper dat hij zijn zonnebril op moet zetten. "Hoe vindt u het nu?"

"Tja… nou moet ik wel toegeven dat dat werkelijk heel erg stoer is eigenlijk." Alom wordt er gelachen want hoewel bijna iedereen op zijn eigen plaats is gaan zitten, heeft niemand het gebeuren uit het oog verloren. "Maar… nu alle gekheid op een stokje. Wie nog niet op zijn plaats zit, zitten nu! Meneer Verhulst had het zo-even al over zijn economisch inzicht en dat mag hij samen met jullie laten zien nu. Mijn geachte collega Van Duin heeft me verzekerd dat hij het jullie flink lastig heeft gemaakt en dat deelde hij me mee met een wel heel gemeen lachje dus… " gemopper, gezucht en gesteun zijn haar deel op die opmerking maar Berrit Greveling blijft standvastig en gaat verder alsof ze helemaal niets heeft gehoord, "zitten nu dan laat ik de opgaven uitdelen en kunnen jullie aan het werk. Allemaal heel veel succes! En meneer Verhulst, misschien krijgen uw hersenen vanwege uw nieuwe kapsel wel wat meer lucht vandaag en dat zou heel goed te gebruiken zijn." Met haar laatste opmerking zorgt ze er zelf voor dat ze de aan haar toegewezen leerlingen opnieuw in alle staten krijgt. Tromgeroffel op de tafeltjes, gejoel en gelach zijn haar deel.

De te maken opgaven zijn een makkie, tenminste zo vindt Jasper. Ruim binnen de tijd is hij klaar en verlaat als eerste het lokaal. Dan is hij in dubio. Wacht hij op zijn vrienden of gaat hij alvast naar Pieter toe. Buiten regent het nog steeds en harder dan voorheen. Zijn regenpak is nog nat en het vooruitzicht dat hij dat straks aan zal moeten trekken, lokt hem niet echt. Hij besluit voor een gemakkelijkere oplossing te kiezen en belt Pieter met de vraag of die hem kan komen ophalen. Daartoe is zijn vriend maar al te graag bereid.

Op de stoep voor de school wacht Jasper met de fiets aan de hand op de komst van Pieter. De dikke donkere wolken van zo-even lekken in elk geval niet meer maar staan nog wel steeds heel erg dreigend. Jasper heeft er dan ook absoluut geen spijt van dat hij zijn vriend heeft opgebeld.

Pieter kijkt flink op zijn neus als hij de jongen aan de kant van de weg ziet staan. De rugzak is hetzelfde maar… shit! Hij is het echt! Jasper legt zijn fiets achterin en de eerste vraag die hij voorgeschoteld krijgt, als hij zit en zijn riem vastgemaakt heeft, mag dan ook duidelijk zijn. "Wat heb jij met je haar gedaan?"

"Is het je niet opgevallen dat het gisteren erg hard waaide?"

"Huh???"

"Laat maar. Een grapje van mijn moeder toen ik thuiskwam. Gewoon laten knippen natuurlijk! Vind je het mooi?"

"Doe me eerst maar eens een kus dan kan ik over een diplomatiek antwoord nog even nadenken." Ze kussen elkaar. Niet op een heimelijke manier en snel maar heel uitvoerig. Jasper is tenslotte out en dus maakt het niets uit als iemand het mocht zien. "En tja… nu dat diplomatieke antwoord," verzucht Pieter. "Het heeft iets maar ik vond je lange haren ook heel erg mooi. Ik denk dat ik er even aan moet wennen maar… ik ben ervan overtuigd dat je nog altijd even lief bent."

"Ohhh wat kun jij slijmen zeg! Maar straks laat ik je een look zien die je wellicht beter bevalt. Wacht maar tot ik straks bij jou thuis mijn zonnebril heb opgezet."

"Hoezo?"

"Nee, gewoon wachten meneertje." Als Pieter wat te lang blijft talmen omdat hij nog steeds zoekende is naar de betekenis van die zonnebril, dringt Jasper aan. "Gaan we nog rijden of moet ik het stuur overnemen van je!"

"Je hebt niet eens je rijbewijs!"

"Maar dat betekent niet dat ik niet kan rijden!"

"Zolang je dat papiertje niet hebt, rijd je in elk geval niet in mijn wagen!" klinkt het streng.

"Zo mag ik het horen. Je netjes aan de wet houden." Pieter start de motor, kijkt in binnenspiegel en buitenspiegels en dan nog een keer over zijn linkerschouder om vervolgens op te trekken.

"Maar waar heb je dan leren rijden?"

"Achter ons huis. Daar ligt een stuk grond en daar heeft mijn vader me leren rijden. Ik heb inmiddels mijn theorie-examen gedaan en zodra ik achttien ben doe ik examen."

"Goed bekeken. Op privé-terrein mag je inderdaad rijden. Ook zonder rijbewijs. Wel eens iets geramd?"

"Echt niet! Ik ben supergoed hoor!"

"Dat weet ik," zegt Pieter en knipoogt naar zijn vriendje.

"Hoe was het gisteravond?"

"Heel gezellig en beiden zijn ze reuze benieuwd naar je."

"Heb je ons geheimpje voor je kunnen houden?"

"Zeker wel." Dan doet Pieter een kort verslag van de dinsdagavond. Jasper glimlacht. Zeker als hij hoort naar de nieuwsgierigheid naar hem.

"Wat zal ze raar op haar neus kijken als ze me voor zich ziet staan!" Pieter knikt.

Binnen bij Pieter vallen ze elkaar voor een hernieuwde, nog inniger begroeting in de armen. Jaspers rugzak valt op de grond. De tongzoen is heftig. Jassen worden onhandig uitgewerkt terwijl handen glijden over rug en billen van de ander. Puur uit ademnood wordt de tongzoen afgebroken om dan hernieuwd te worden.

"Heb je me gemist?" vraagt Pieter als eerste nadat ook de tweede zoen voorbij is.

"Ja! Heel erg! Ik moet er niet aan denken dat ik je straks een hele week moet missen!"

"Vreselijk inderdaad! Maar we moeten wel zorgen goed contact te houden hoor! Heb je voldoende beltegoed? Wil je geld van mij zodat je kunt opwaarderen?"

"Echt niet! Ik ben geen filantropisch doel!"

"Maar… "

"Ik kan mezelf redden Pieter." Pieter dringt niet meer aan. Voorvoelend ook dat Jaspers ouders ook zullen aandringen op regelmatig contact en dat zij eventueel zullen zorgen voor extra middelen als dat nodig is. "Pieter?"

"Jahhh lieveling?"

"Ik heb je echt heel erg gemist. Enorm gemist. Het weekend was zo goed met ons beiden en de overgang om alleen te zijn zo groot."

"Alleen in een gezin van vijf?"

"Je begrijpt wel wat ik bedoel. Toch?"

"Tuurlijk man. Ik stang je alleen maar wat."

"Pieter?" In hun verstrengeling knikt Pieter nu. "Ik heb je heel erg gemist en toch heb ik iets dat heel belangrijk voor me is niet gedaan." Pieter denkt na omdat hij aanvoelt dat hij zou moeten weten wat de jongen bedoelt en niet onder woorden brengt nu.

"Je bedoelt dat je geen seks met jezelf gehad hebt?" komt dan Pieters conclusie. Nu is het de beurt aan Jasper om te knikken. "Waarom heb je het niet gedaan?"

"Omdat het niet goed voelde."

"Kun je dat gevoel in woorden vatten? Of is dat lastig." Terwijl ze elkaar nog steeds innig omarmen, blijft het stil. Lang stil.

"Het is lastig. Woorden schieten vaak te kort als ik een gevoel wil beschrijven maar het komt erop neer dat het gewoon niet goed voelde. Diverse keren was de opwinding en de lijfelijke reactie er wel maar als ik dan begon, voelde het niet goed. Ik heb mezelf niets verweten of zo hoor maar erom geglimlacht. Ik wilde het gewoon niet in mijn eentje doen. Begrijp je het?"

"Ja, schat. Helemaal. Je woorden schieten niet te kort dit keer omdat ik het maar al te goed ken. Voor mij geldt precies hetzelfde. Ook bij mij was er de afgelopen dagen wel de opwinding, de geilheid laat ik maar zeggen maar zodra ik er dan wat mee wilde gaan doen, was ik me doordrongen van een gemis. Miste ik jou. Jouw aanwezigheid. Mijn liefde voor jou doet me verlangen naar jou en niet naar mijn hand. Een beetje plat uitgedrukt misschien dat laatste maar… "

"Wel heel duidelijk en precies weergevend hoe het voelde. Ik wil geen seks meer met mezelf Pieter. Ik wil seks met jou."

"Niet bang dat we te vroeg te ver gaan?"

"Nee, want anders was er vast en zeker een ander gevoel geweest dat het eerste, dat aangaf dat ik iets miste, weersproken had. En dat heb ik niet opgemerkt. Jij?"

"Ik ook niet. We kennen elkaar nog maar zo kort. Nog maar dertien dagen volgens mij en toch… toch is dit zo verrekte goed, zo diep, zo overweldigend. En dat niet alleen omdat ik geil ben maar… omdat ik van je houd lieve jongen. Ik zo ontzettend veel van je houd."

"Ja, zo intens, zo veel, zo geweldig… " Een derde tongzoen sinds hun thuiskomst volgt. Eentje die heel lang aanhoudt totdat Pieter Jasper van de grond optilt en in zijn armen naar boven draagt. "Wil je me opnieuw tonen hoe sterk je bent schat?" plaagt Jasper. Pieter reageert echter niet. In zijn slaapkamer legt hij de jongen heel voorzichtig neer op het bed om dan eerst zijn eigen schoenen uit te schoppen. Vervolgens knoopt hij Jaspers gympen los en trekt deze uit. Dan gaat hij schrijlings op hem zitten en begint hij de knoopjes van zijn shirt los te maken. Af en toe zucht hij diep. "Verlang je naar me?" wil Jasper weten. Pieter knikt en zucht. Als Jasper rechtop wil gaan zitten, duwt hij hem terug en zegt dat hij rustig moet blijven liggen en afwachten wat er gaat komen. "Mmmmm lekker spannend!" Als alle knoopjes los zijn, trekt Pieter zijn vriendje voorzichtig iets overeind. "Ja ja, nu wel hè!" grapt Jasper. Het shirt verdwijnt en meteen daarna ook het witte T-shirt. "En nu mag ik zeker weer gaan liggen."

"Ja, liggen en sexy zijn. Meer niet. Gewoon verder je mond houden." Met een knipoog doet Jasper wat hem gezegd wordt. Hij legt zijn handen onder zijn hoofd. Pieters ogen glijden over het blote bovenlijf en hij geniet. Zijn pik staat rechtop en is zowat pijnlijk zo hard is hij. Met dat 'sexy' bedoelde hij niet dat de jongen hem nog geiler moest maken maar de aanblik van die mooie oksels maken hem echt geil. Hij voelt hoe een eerste druppel voorvocht zich uit het spleetje naar buiten perst. Zachtjes kreunt hij.

"Ga je al klaarkomen?" vraagt Jasper met een zorglijke blik op zijn gezicht. Pieter schudt het hoofd. "Als het wel zo is, dan is er helemaal niets mis mee hoor. Geloof me, ik kan het bijna ook niet meer houden. We doen verdomme nog helemaal niets maar het is zo verrekte opwindend dat ik bijna klaar ga komen. En als het komt, wil ik me daar niet rot om voelen. Dan wil ik genieten. Totaal genieten omdat het door jou komt." Pieter buigt zich naar hem toe en kust hem op zijn voorhoofd, het puntje van zijn neus, zijn lippen, zijn kin. Kust hem in zijn nek. Links en rechts. Kust hem onder zijn beide oksels. Valt hem mee. Geen gegiechel of zo dat het kietelt. Hij brengt zijn tong naar de rechtertepel en raakt hem daarmee aan. Een kreun ontsnapt uit Jaspers mond. Links precies dezelfde reactie. Als hij dan naar de tepeltjes kijkt ziet hij dat ze flink hard zijn. Hij raakt ze aan met duim en wijsvinger, voelt de spanning erin en hoort de enorme kreun die Jasper slaakt. Het geluid houdt aan en hij weet gewoon dat hij Jasper over het randje heeft geholpen.

"Shit! Dat was niet mijn bedoeling Jasper. Ik wilde no… "

"Stttt… ik geniet van dit moment lieve Pieter. Dit is echt. Dit is waar. Dit is het! Zo lekker. Zo geil. Zo lief. Zo teder. Zo… ik weet niet wat ik er nog meer van moet zeggen." Pieter ziet hoe de ontspanning in Jaspers lijf terugkeert. De jongen opent zijn ogen en glimlacht naar hem. "Ik hou van je Pieter."

"Ik ook van jou. Wil je je eerst verschonen nu?"

"Nee. Ik had het idee dat jij nog iets anders wilde gaan doen."

"Ja."

"Of vind je het erg dat je dan nu eerst wat rommel op moet ruimen." Jasper richt zijn hoofd op en kijkt hem aan."

"Echt niet! Maar lukt het je wel om opnieuw stijf te worden dan?"

"Als jij het goed doet en daarvan ben ik overtuigd, krijg ik hem zeker weer overeind."

"Oké, dan ga ik verder." Jasper legt zijn hoofd weer neer. Klaar om te genieten. Pieter kust Jaspers navel. "Hoe krijg je zo'n lekker strak buikje?"

"Niet te veel eten, geen bier drinke… "

"Drink je helemaal geen alcohol?"

"Klopt maar ik vertel je later hoe dat zit."

"Oké geil joch, ik ga al verder."

"HAHAHA en vooral veel oefenen natuurlijk."

"Sit ups op de grond dus."

"Ik doe ze niet op de grond maar op mijn bed."

"Waarom? Dat is niet volgens de regels."

"Ik weet het maar ik heb onderaan mijn rug net boven het begin van mijn spleet een heel gevoelig plekje zitten. En doe ik de oefeningen op de grond, iets dat ik wel geprobeerd heb dus, dan ontstaat daar een schuurplekje. Een plekje dat opengaat en maar verrekte lastig weer heelt. Dus gewoon lijfsbescherming dat ik mijn oefeningen op het bed doe."

"Oké goed van je." Pieter gaat met zijn tong van de navel naar de rand van Jaspers boxer. Hij ziet dat er een heel licht spoortje haar te zien is. GEIL! Hij likt langs de bovenrand van de boxer. Jaspers gekreun neemt toe. Dan maakt hij de riem los en vervolgens de knopen van Jaspers broek en gulp. Als hij de broek opent ziet hij de natte plek in de rode boxer maar ook dat zijn ding geen dingetje meer is maar alweer behoorlijk op formaat. "Hoeveel centimeter heb je?" Jasper zegt dat het er bijna zeventien zijn en vraagt naar Pieters formaat. Onbekend dus omdat hij hem nooit gemeten heeft. "Vanwege de natte plek en zo trek ik je broek en boxer nu in een keer uit hoor?" geeft hij aan. Jasper vindt het prima. Blij toe dat zijn groeiende penis de ruimte krijgt eindelijk. Alles wat in de boxer verborgen heeft gezeten is nat en zit onder het sperma. Pieter vindt het geil en valt aan. Meteen likt hij langs de schacht van de pik om hem schoon te likken. Het spul is nog warm en smaakt goed. Terwijl hij likt merkt hij dat Jaspers lans groeit. Hij likt onder de kale ballen. Neemt er een in zijn mond. Jaspers gekreun wordt heftiger.

"Ohhh jahhh zo lekkerrrr," kreunt hij. Pieter gaat door. Ziet de stijve nog in grootte toenemen en concludeert dat de zijne kleiner is. Nee, niet denken nu! Gewoon doen! Gewoon likken, zuigen, ja zuigen! Hij zet zijn lippen op de ontblote eikel en laat ze er heel langzaam overheen zakken. Het gekreun wordt luid! Erg luid! "Ohhh man! Dat maakt me gek!" laat Jasper horen. Pieter neemt de harde pik zo ver mogelijk in zijn mond. Gaat dan weer terug en likt met zijn tong rond de natter wordende eikel. Dan gaat het harde geval weer diep naar binnen en is er ineens die straal. Pieter schrikt zich een hoedje en laat van pure schrik Jaspers lul uit zijn mond schieten. De staander valt terug naar Jaspers buik maar geeft ondertussen nog een schot af die Jasper onder zijn kin raakt. De jongen grinnikt en zijn onderlijf maakt samentrekkende bewegingen alsof alles eruit moet. Jaspers ademhaling wordt rustiger nu. Er verschijnt een grijns op zijn gezicht. Hij opent zijn ogen en richt zijn hoofd op. "Wat gebeurde er? Vond je het niet lekker?"

"Best wel maar ik schrok van de kracht waarmee je zaad eruit knalde man!"

"Explodeer jij niet zo?"

"Volgens mij een stuk minder. Maar sorry dat ik je niet daar liet klaarkomen waar ik wilde dat je klaar zou komen."

"Sorry? Sorry?"

"Gut, sorry hoor ik wist niet hoe ik zou reageren van te vo… " Jasper richt zich op en reikt naar Pieters hand.

"Zo bedoel ik het niet. Je hoeft absoluut geen sorry te zeggen. Dat bedoel ik. Je hebt mij op een afschuwelijk lekkere manier klaargemaakt. Ik ben nog nooit zo lekker klaargekomen en dan ga jij sorry zeggen? Alsof het niet goed genoeg is?" Pieter begrijpt de boodschap nu en grinnikt ook.

"Was het echt goed?"

"Geweldig! In een woord geweldig! Echt waar! Dit was m'n allerbeste klaarkomen ooit en," waarbij Jasper naar zijn onderbuik kijkt, "gezien de hoeveelheid ook de meest rijkelijke ooit!"

"Spuit je anders minder?"

"Dit was mijn tweede keer in korte tijd en zo'n vervolgsessie is in de regel duidelijk minder ja maar dit keer niet volgens mij. Kom je bij me liggen?" Pieter gaat naast Jasper liggen. Ze houden elkaars hand vast. Ze geven elkaar kleine kusjes. Pieter likt Jasper kin schoon en al heel snel slaan de vonken weer over. Jaspers handen gaan onder Pieters kleren. Hij maakt Pieters riem los en laat zijn handen dan achter in zijn broek glijden meteen onder de boxer ook. Nu is Pieter aan de beurt om het kreunen te doen. De handen van iemand anders aan zijn billen voelen zo ontzettend goed. Zijn jongeheer steigert als een wild paard en hij moet alle moeite doen om niet gelijk klaar te komen. Jasper voelt de intense spanning bij zijn vriend en zorgt ervoor dat hij heel snel uit de kleren gaat. Dan duwt hij Pieter op zijn rug en gaat hij boven op hem liggen. Het plakkerige spul op Jaspers buik zorgt voor een soort van lijmlaagje waar ze zich beiden niet om bekommeren. Een tongzoen. Nog eentje. Pieters harde pik tegen de zachte van Jasper die niet echt klein wordt. Jasper weet wat hij wil en laat verder voorspel achterwege. Hij kruipt tussen Pieters benen en neemt meteen de natte eikel in zijn mond. Zijn tong glijdt erom heen. Blijft eromheen cirkelen totdat Pieter aangeeft dat hij gaat komen. Jasper houdt zijn mond op de plaats en ontvangt Pieters komsel in zijn mondholte om het meteen door te slikken. Hij heeft gelijk, de kracht van de explosie is minder dan die van zijn eigen maar het is wel heel erg veel dat er komt. Zoveel dat hij het niet weg kan slikken allemaal en het bij zijn mondhoeken zijn mond uitloopt. Als hij dat voelt moet hij zo hard lachen dat hij zich verslikt in de resten in zijn mond. Rechtop zittend begint hij te hoesten. Pieter schrikt en zit al snel naast hem. Hij doet Jaspers armen omhoog met de bedoeling dat de jongen meer lucht krijgt. Na enige tijd neemt de hoestprikkel af en kijkt Jasper hem schaapachtig aan.

"Waarom kijk je zo?"

"Omdat dat gehoest mijn plannetje in de war schopte."

"Waarom moest je hoesten dan?" Jasper legt het uit. "En wat was je plan?"

"Ik wilde met jouw lekkere spul in mijn mond je een tongzoen geven."

"Mmmm geil joch dat je bent!"

"Had jij niet lekker gevonden zeker."

"Daarover laat ik me niet uit."

"Klierkop." Ze beginnen elkaar te kietelen en draaien al snel om en om op het bed. Lijf tegen lijf. Warmte tegen warmte.

"Zeg, eerder kietelde ik je eens onder je armen en toen ging je zowat door het lint, weet je nog?" Jasper knikt. "Net toen ik met mijn tong jouw lijf verkende en dus ook in je oksel kwam reageerde je totaal niet. Niet kietelig in elk geval. Hoe kan dat?"

"Volgens mij heeft dat te maken met opwinding. Als je opgewonden bent reageer je niet op kietelprikkels terwijl je dat normaal wel doet. Zodra de seksuele spanning weg is, ben je weer kietelig."

"Oh. Moet ik eens uitproberen." Meteen begint Pieter hem weer te kietelen. Na een tijdje van vrolijk en uitgelaten spelen, staken ze hun spel om dicht tegen elkaar aan te kruipen.

"Volgens mij moeten we je bed nodig verschonen nu."

"Echt?"

"Niet dan?"

"Zou niet weten waarom. Alles wat erop ligt is van jou en mij en daar ben ik absoluut niet vies van. Jij?"

"Ik ook niet. Vertelde je al eerder dat ik graag met mijn spul speel."

"En als ik dan vanavond alleen in mijn bed lig, ruik ik jou nog overal. Jouw heerlijke geur die het mij onmogelijk maakt in te slapen."

"Dat zou ik dan maar niet doen want jij moet morgenmiddag voor een maaltijd voor zes mensen zorgen, weet je nog?"

"Zeker wel maatje! Dat weet ik nog maar al te goed."

"Je hebt toch geen bedenkingen hè wat betreft de ontmoeting."

"Nee hoor. Absoluut niet. Ik verheug me er zelf op. Als jij al zo leuk bent, hoe moeten je ouders en Maarten en Sam dan wel niet zijn."

"Hahahaha nou ja… ik ben wel de leukste van het stel hoor."

"Dat moet nog maar blijken natuurlijk."

"Ohhh wat ben jij gemeen zeg! Mij zo te plagen!"

"Hé vertel me over de afgelopen dagen. Volgens mij heb ik nog heel veel informatie van je te goed die je niet kwijt kon in je sms'jes." En dan vertelt Jasper alles wat er voorgevallen is thuis. Zijn coming out tegenover zijn ouders. Het rare testje met de M&M's. De weddenschap met zijn vader. De reactie van Sam. Haar onmogelijke humeur en alles wat er nog meer voorgevallen is. "Ik hou van je jongen! En voor dat afspraakje met Jochem en zijn vriend prikken we een datum," zegt Pieter als Jasper klaar is met vertellen.

"Ik hou van jou maar ik heb nu wel zin in een uitgebreide badsessie jij?" Pieter vindt het prima. Als ze in de badkamer staan en Pieter de kraan van het bad opengedraaid heeft, herinnert hij Jasper aan diens toezegging dat hij hem zou helpen met het bijwerken van zijn haar. Jasper haalt de bodyshaver uit zijn rugzak en als hij terug komt in de badkamer dirigeert hij Pieter op een strandlaken op de grond. Heel voorzichtig werkt Jasper de haren van onder Pieters navel tot aan zijn piemel bij. Pieter vindt het resultaat er heel erg mooi uitzien.

"En jij? Vind jij het mooi?" vraag hij belangstellend. Jasper knikt. "Is het een verbetering?"

"Beïnvloedt mijn antwoord jouw handelen?"

"Nee, want ik vind het echt heel erg mooi en ben van plan het te blijven doen."

"Oké, dan kan ik met een gerust hart zeggen dat ik het een verbetering vind."

"Je bent een mallerd, weet je dat!"

"Waarom?"

"Omdat je zo omzichtig met me omgaat. Ik kan heus wel wat hebben hoor."

"Ik wil gewoon dat jij je eigen keuzes maakt vandaar mijn voorzichtigheid. Nu ook je ballen en spleet?"

"Yep! Maar doe je wel voorzichtig!"

"Ben ik nu ook geweest toch?"

"Jawel, maar ik had van je begrepen dat je dat met een scheermes doet en dat vind ik toch wel wat enger."

"Ik heb me gisteravond zelf nog geschoren en heb jij ergens een wondje gezien?" Pieter schudt zijn hoofd. "Echt, ik doe mijn uiterste best voor je schat. Meer kan ik niet doen." Eerst maakt hij pik, ballen en spleet nat om ze dan vervolgens in te smeren met scheergel en dan pas haalt hij heel voorzichtig en nauwkeurig het scheermes er overheen. Met elke streek van het mes verdwijnen er haren. Steeds weer zorgt Jasper ervoor dat het mes haarvrij is zodat het scherp en goed te gebruiken blijft. Eventjes moet hij stoppen om de kraan van het bad dicht te draaien maar dan gaat hij weer verder. Als hij met pik en ballen klaar is, laat Jasper Pieter op handen en knieën zitten. Op z'n hondjes scheert hij zijn spleet. Pieter heeft duidelijk meer haar dan hij daar. Als hij denkt helemaal klaar te zijn, wil Pieter ook nog dat de haren in zijn oksels bijgewerkt worden. Hiervoor gebruikt Jasper opnieuw de bodyshaver. Als dan echt alles gedaan is, moet Pieter onder de douche om de losse haren en resten van de scheergel weg te spoelen. Alleen wil hij echter niet en zo staan ze even later samen onder de douche. Ze kussen elkaar. Betasten elkaar en tijdens dat voelen controleert Jasper of hij zijn werk goed gedaan heeft. Onder Pieters ballen en bij zijn spleet moet hij nog iets bijwerken maar dan is het ook helemaal goed. Druipend van het water staat Pieter even later voor de grote, manshoge spiegel.

"Echt geweldig! Echt heel erg mooi! Vind je niet?" Dit keer laat Jasper de omzichtigheid varen en zegt hij dat hij het heel erg goed staat en dat hij het zo mooi vindt dat het hem opwindt en dat is ook duidelijk te merken aan zijn staander. Pieter gaat op zijn knieën voor hem zitten en neemt zijn eikel in de mond. "Niet doen man! We zouden gaan badderen!" Pieter glimlacht en knipoogt naar hem. Staat dan op en doet een heerlijk ruikende badolie in het warme water van het bad. Ze nemen plaats. Eerst tegenover elkaar maar al snel nodigt hij de jongen uit voor hem in zijn armen plaats te nemen.



Hoofdstuk 24

Sam baalt. Ze mocht niet mee naar de stad. En nou heeft ze ook nog eens pijn in haar buik. Echt pijn! Al de hele dag voelde ze zich een beetje misselijk maar nu doet het ook nog eens zeer. In tekenen heeft ze geen zin meer. Ze wil met iemand praten maar als je dan iemand nodig hebt, zo moppert ze in zichzelf is er niemand. Niemand die naar je luistert of je helpt met je probleem. Haar vader is wel thuis maar die werkt en ze weet maar al te goed dat ze hem dan niet mag storen. Maar als het nou eens om een noodgeval gaat? Dan mag het toch zeker wel. Pijn in de buik zou je een noodgeval kunnen noemen. Voor alle zekerheid bouwt ze een extra veiligheid in. Ze doet water in de waterkoker en als het dan kookt, giet ze het heel voorzichtig in een van de grote mokken van haar vader. Ze kiest de thee uit waar hij van houdt en hangt het zakje in de beker. Dan loopt ze stapje voor stapje met de thee het huis uit naar de werkplaats. Af en toe gaat er een klein beetje over de rand en is het eventjes heel erg warm! Van afstand hoort ze al het lawaai van de grote machines waarmee haar vader werkt. Ze heeft die apparaten altijd heel erg eng gevonden en blijft nog steeds op heel grote afstand daarvan. Maar dat kan nu niet. Ze moet met haar vader praten. Aankloppen heeft geen zin, weet ze. Als de machines lawaai maken heeft haar vader zo'n koptelefoon zonder muziek op en hoort hij toch niks. Ze opent de deur waarbij ze opnieuw wat thee morst. Dan loopt ze naar een plekje waar haar vader, als hij eventjes opkijkt tenminste, haar wel moet zien. Als hij dat na enige tijd nog niet heeft gedaan, roept ze hem zodra het lawaai van de machine waarmee hij werkt is weggestorven.

"Pap?" Martin kijkt op van zijn werk.

"Ja Sam, wat is er?"

"Ik heb thee voor je gemaakt."

"Dat is lief van je zeg!" Met een brede glimlach loopt ze naar de werkbank toe en zet de mok daarop neer. "Ruikt lekker Sam, bedankt."

"Mag ik je iets vragen?" vraagt Sam met een heel klein stemmetje.

"Eigenlijk niet want ik ben aan het werk. Vraag het je moeder maar."

"Die is er niet," antwoord de achtjarige sip.

"Waar is die heen dan?"

"Ze moest met Maarten kleren kopen dat weet je toch. En ik mocht niet mee," klinkt het dan verongelijkt.

"Oh ja, dat is ook zo en ik kan me best voorstellen dat jij niet mee mocht. Weet je nog wel van de laatste keer dat jullie kleren gingen kopen met z'n drieën?" Sam knikt. "Dat bedoel ik dus maar. Jij was de enige die met kleren thuiskwam omdat je alles wat je broer mooi vond niet mooi vond en afkraakte. Je bent de laatste tijd wel heel erg kritisch. Je vindt alles stom, raar en idioot."

"Daarover wil ik ook met je praten pap." Ze kijkt haar vader nadrukkelijk aan. "Alsjeblieft pap?"

"Oké. Dan praten we." Hij veegt zijn handen af aan een doek. Tilt dan zijn dochter met groot gemak van de grond en zet haar op zijn werkbank neer naast de mok thee. Als hij dan op een krukje is gaan zitten en een paar slokjes van de hete thee heeft genomen, kijkt hij haar nadrukkelijk aan. Sam glundert nu ze weet dat ze de volledige aandacht van haar vader heeft. Niet dat dat haar bedoeling is hoor want ze wil echt praten. Heeft echt een probleem ergens mee! Vanochtend bij het wakker worden, wist ze al dat het niet lekker zat. Eerst had ze er geen last van gehad. Leek het zelf alsof het goed voelde maar toen… toen ineens niet meer. Merkte ze dat het onprettig was. Op school was het al niet beter geworden en bij de scouting ook niet. Er was genoeg te doen geweest, genoeg afleiding maar toch was het steeds weer naar boven gekomen. Iedere keer dat het weer rustig om haar heen werd, kwam het terug en ze wilde dat niet langer. Vond het niet meer leuk! Wilde ervan af! "Zeg het maar meisje? Of wil je liever dat ik jongedame zeg?"

"Nee. Ik weet wel dat ik nog maar klein ben. En als je nou jongedame zou zeggen tegen me dan maak je grapjes en dat wil ik liever niet. Niet nu."

"Het is dus echt een probleem."

"Ja pap."

"Kom op dan maar. Gooi het eruit."

"Ik weet niet hoe ik moet beginnen en waar."

"Maakt niet uit. Praat maar en ik zal luisteren naar je." Dat vindt ze fijn om te horen. Haar vader laat haar de keuze.

"Ik voel me rot. Voel me vervelend om dingen die ik gezegd heb en gedaan heb." Het blijft stil. "Af en toe mag je wel wat zeggen hoor?"

"Oké." Martin begrijpt de hint maar al te goed. "En sinds wanneer voel je je rot dan?"

"Sinds vanmorgen. Toen merkte ik ineens dat ik het niet langer leuk vond."

"Wat niet langer leuk vond?"

"Nou ja… nou ja… eerst vond ik het nog wel leuk om moeilijk te doen. Een beetje lastig te zijn."

"En nu niet meer."

"Nee. En nu ik het niet meer leuk vind, merk ik ook dat ik dingen niet goed heb gedaan en dat voelt al helemaal niet lekker."

"Noem eens een voorbeeld voor me."

"Nou zoals je net zelf al zei de laatste keer kleren kopen. Maarten koos best leuke kleren hoor maar… nou ja… dan zeur ik vaak maar wat. Zeg ik dat ik de dingen die Maarten leuk vindt niet leuk vindt en zo. Terwijl dat soms helemaal niet zo is. Ik zeur dan gewoon omdat ik dat leuk vind. Dat is toch stom?"

"Daar is dat woordje weer Sam!"

"Nou ja… dat is het ook dus. En toen Jasper maandag iets dat heel heel heel belangrijk voor hem is vertelde, want dat was het… toen deed ik het ook. Zei ik zelfs dat hij stom was, idioot en raar. Ik weet zelf niet meer wat ik allemaal gezegd heb maar weet nu wel dat het heel erg is wat ik allemaal gezegd heb."

"Waarom zei je het dan?"

"Omdat… nou ja… ik wilde gewoon heel graag dat Jasper verkering zou krijgen met een meisje. Een paar vriendinnetjes van mij hebben ook een grote broer en die krijgen dan ook verkering. En dan komt zo'n meisje bij hen en kun je heel leuke dingen met ze doen. Praten over make-up en zo, kleren. En zij vinden het altijd heel erg leuk als er dan een kleiner zusje is, zo vertelden ze mij. En… dat wilde ik dus ook. Maar… ik heb daarbij alleen maar aan mezelf gedacht en niet aan Jasper."

"Ja, en dat is niet echt handig hè?"

"Dat is echt helemaal niet leuk! Terwijl Jasper altijd wel heel erg lief voor mij is en voor Maarten en en… " Dan spuiten de tranen er ineens uit. Martin staat op, legt een arm om zijn dochter heen en troost haar zo goed als dat gaat. Eerst blijven de tranen en het zelfverwijt maar komen en doorgaan maar als ze dan iets rustiger wordt, neemt Martin de leiding.

"Hè rustig aan een beetje. Er is nog steeds geen man overboord."

"Wat bedoel je daarmee," klinkt het nog wat huilerig.

"Daarmee bedoel ik dat het niet goed is natuurlijk wat je gedaan hebt maar dat je het nog wel kunt goedmaken."

"Hoe?"

"Ik vind je laatste voorbeeld het meest erg. Jij?" Samantha knikt. "Je zou met Jasper kunnen gaan praten."

"Maar hij is niet thuis en komt vanavond pas heel laat terug."

"Morgen is er ook nog een dag toch?"

"Ja, maar… ik wil het nu kwijt. Ik wil het nu goedmaken want dan voelt het vast een stuk beter. Ik heb er echt buikpijn van!"

"Oké, dan zou je hem kunnen bellen. Hij heeft altijd zijn telefoon bij zich." Als er dan niet meteen een reactie komt, vraagt Martin nog eens aan. "Is dat misschien een idee?" Sam knikt. Martin pakt de telefoon uit zijn broekzak en wil het nummer van Jasper aanklikken. Dan ineens is er de hand van Sam die hem tegenhoudt.

"Maar wat als ik nou niet weet wat ik moet zeggen?"

"Ik denk dat je best wel weet wat je moet zeggen want je hebt het mij net ook gezegd." Het gezicht van zijn dochter blijft beteuterd staan. "En het geeft echt niet als je stamelt zoals je net bij mij hebt gedaan. Het hoeft er niet mooi uit te komen, als je Jasper maar duidelijk maakt wat je bedoelt en dat je het echt meent!"

"Maar dat doe ik ook hoor!" Martin verzekert haar dat hij weet heeft van haar oprechte bedoelingen.

"Zal ik hem maar bellen dan?" Sam knikt. Martin klikt het nummer aan en wacht op de verbinding. Het duurt eventjes. Uiteindelijk krijgt hij de voice mail aan de lijn en verbreekt hij de verbinding. "Hij neemt even niet op."

"Waarom niet?"

"Nou waarschijnlijk zijn ze met iets bezig."

"Waarmee dan?"

"Dat weet ik niet natuurlijk maar Jasper heeft me wel verteld dat Pieter een heel groot huis heeft waar nog heel veel in gewerkt moet worden. Allerlei klusjes dus."

"En is Jasper dan aan het klussen?" klinkt het met groot ongeloof in de stem van Sam. Martin moet lachen.

"Tja, ik weet dat Jasper niet echt heel erg handig is maar hij kan wel helpen natuurlijk hè. Dat heb jij ook wel eens gedaan als ik iemand nodig had om op mijn gereedschap te letten of om de spijkers en schroeven vast te houden, toch?" Sam knikt. "En je weet ook dat als er geklust wordt je dan niet mag storen." Sam knikt opnieuw omdat dat ook thuis de regel is.

"Maar wat moet ik nou dan?" klinkt het heel erg sip.

"We sturen hem een sms."

"Dat is zo'n berichtje hè!" De opgewektheid lijkt terug te zijn nu er zich toch een oplossing heeft aangediend.

"Ja, en in dat berichtje zet je precies wat jij wilt. Ik kom naast je zitten en dan tik ik in wat jij wilt zeggen."

"Dat is leuk!" En dan maken ze samen het volgende bericht.

-
Lieve Jasper. Ik heb heel erg vervelend tegen je gedaan. Ik wou stom zeggen maar dat heeft pap liever niet. Hij zegt dat ik dat woordje veel en veel te vaak gebruik. Maar ik heb dus vervelend tegen je gedaan en daar heb ik echt heel veel spijt van. Ik had het niet moeten doen. Ik dacht alleen maar aan mezelf dat ik het leuk zou vinden als jij een vriendinnetje kreeg met wie ik dan leuke grotemeidendingen zou kunnen gaan doen. Het spijt me echt heel erg lieve Jasper want ik had niet zo vervelend moeten doen. Ik hoop dat je niet kwaad op me bent meer. kusjes Sam. Ook kusjes voor Pieter. Want voor hem moet het ook wel stom oeps zijn dat ik zo tegen jou gedaan heb.
-

Het laatste 'stom' heeft Martin heel bewust als een grapje laten staan. Sam is helemaal opgetogen als ze de tekst naleest. Maar toch wil ze nog wel een bevestiging van haar vader dat alles nu goed zal komen. Martin kent zijn oudste zoon goed genoeg om te weten dat Jasper helemaal niet kwaad is op zijn zusje en geeft die bevestiging zonder enige aarzeling. Als ze opgetogen huppelend de werkplaats verlaat, kijkt hij haar glimlachend na. Blij en in de hoop dat deze goedmaking een goede les voor haar zal zijn.

*

Pieter en Jasper zijn, nadat ze zich afgedroogd hebben, gekleed in een badjas naar beneden gegaan. Niet dat ze geen bloot meer kunnen zien maar het is gewoon te fris in huis. Ze overleggen wat ze zullen gaan eten en blijken beiden voldoende honger te hebben voor een warme maaltijd in plaats van een lunch. Het wordt een ovenschotel van macaroni met boontjes en tomaten. Terwijl Jasper begint met de voorbereidingen daarvoor maakt Pieter de open haard aan in de hoop daarmee de in huis hangende kilte wat te kunnen verdrijven en bovendien is het romantischer dan de centrale verwarming een graadje hoger te zetten. Ondanks de ontladingen tijdens hun seksuele spel is de romantiek nog niet verdwenen. Als Pieter dan weer in de keuken is, werken ze samen waarbij er regelmatig kusjes worden uitgewisseld. Ook is er heel vaak even een aanraking en af en toe voeren ze elkaar iets lekkers. Als dan het gerecht zover is dat het in de oven kan, doen ze dat om vervolgens met een kop warme chocolademelk op de bank plaats te nemen. Opnieuw in de favoriete houding.

"Hoe vaak moet je je haar bijwerken?" informeert Pieter.

"Een keer in de week is voldoende. Dan blijft het mooi."

"En kan ik op je blijvende assistentie rekenen?"

"Zeker wel want dan kan ik ook mooi gebruik maken van jouw diensten."

"Je bedoelt dat ik jou dan moet helpen?"

"Waarom niet?"

"Omdat dat me doodeng lijkt!"

"Gewoon een kwestie van doen Pieter. Niets om bang voor te zijn."

"Maar stel je voor dat ik je snijd?"

"Dan breng me heel snel in je auto naar de eerstehulppost."

"Je stangt me hè!"

"Nee! Dat heb ik nog niet gedaan. Ik heb je pik gezogen maar dat nog niet."

"Gruwelijk vervelend kun je zijn, weet je dat?"

"Echt?"

"Rotjoch!"

"Dat rotjoch moet je nog iets bekennen want dat rotjoch heeft een definitie die hij bij moet stellen."

"Nou leg maar weer eens uit dan want ik snap er weer eens niets van. Je spreekt in raadselen man!"

"Leuk hè?"

"Ja, volgens mij vind jij dat wel leuk inderdaad."

"Ik plaag je graag."

"Dat weet ik inmiddels wel."

"Niet erg toch?"

"Ga gewoon door daarmee lieve Jasper. Je moet me trouwens nog iets uitleggen."

"Wat dan?"

"De opmerking die je in de auto maakte over je zonnebril. Je zei dat je dat zou uitleggen."

"Oh ja!" zegt Jasper om zich daarna meteen los te maken uit Pieters arm, de leeggedronken beker op tafel neer te zetten en naar boven te schieten. "Let op," klinkt het als hij weer beneden is met zijn spijkerjack. Hij doet zijn badjas uit. Pieter fluit en Jasper steekt zijn tong naar hem uit. Dan trekt Jasper zijn spijkerjack, ze de kraag omhoog en de zonnebril op. "Maarten en mevrouw Greveling vond… "

"Wie is dat?"

"Een van mijn docenten een pracht van een vrouw! Heel leuk! Heel tof. Nou ja… geweldig mens gewoon. Maar zij en Maarten vonden dit er heel goed uit zien. Maarten noemde het stoer en echt te gek."

"Ja… dat kan ik me voorstellen. Het ziet er nu een beetje belachelijk uit zo met dat naakte onderlijf van je maar als je beter gekleed zou zijn, zou die typering heel goed passen."

"Wie was er nou een plaaggeest?" Jasper kleedt zich snel weer om in de warme badjas en gaat weer bij Pieter zitten.

"Wie kaatst kan de bal verwachten dude!"

"HAHAHA niet al te veel mijn taalgebruik overnemen oude zak!"

"WAAATTT! Dat neem je terug!"

"Echt niet! En waag het niet me te kietelen want ik moest je nog wat vertellen en dat is eigenlijk veel belangrijker dan de mening van mijn broertje over mijn nieuwe kapsel."

"Oké, dan schenk ik je genade dit keer. Kom op vertel!"

"Zondag vroeg je mij of seks belangrijk voor me was." Pieter knikt en vertelt op welke conclusie Jasper uitgekomen was. "Helemaal goed. Ik vertelde erbij dat volgens mij het object van de beleving zou veranderen als je seks met iemand anders zou hebben. Met andere woorden, als ik met jou bezig ben plezier ik jou. Maar… dat heb ik niet gemerkt. Jij?"

"Ik snapte destijds je conclusie heel goed maar nu je vraag niet."

"Oké. Dan vertel ik je gewoon wat ik gevoeld heb. Toen ik jou pijpte, vond ik dat gewoonweg heerlijk! Door het pijpen plezierde ik jou enorm maar zelf vond ik het ook enorm geil. Ik raakte er echt opgewonden van en hield steeds een harde. Dus… die eerdere conclusie van mij dat het object van beleving zou veranderen is een foute. Het is niet zozeer dat het object verschuift maar meer dat er een object bijkomt. Als ik jou pijp geniet niet jij alleen maar ik ook. En dus dient mijn definitie bijgesteld te worden. Ben ik nu duidelijk?"

"Ja, schat. Helemaal. En zo heb ik het ook gevoeld. Helemaal zoals jij vertelde. Het is niet alleen dat je de ander geil maakt maar jezelf ook. Maar het is natuurlijk wel zo dat het klaarkomen eenzijdig is."

"Als ik jou volgens mij lang genoeg pijp, kom ik zelf ook," zegt Jasper om daarna in lachen uit te barsten. "Echt hoor! Het was zo enorm lekker om jou te pijpen dat ik zowat explodeerde."

"We zijn nog onervaren lieverd."

"Nou wat mij betreft mag dat zo blijven want ik ging echt uit mijn dak!"

Als de kookwekker afgaat, gaan ze aan tafel. Het smaakt heerlijk. Voor Jasper is het iets nieuws en het smaakt hem prima. Hij wil het recept voor zijn moeder. In de afwas hebben ze geen zin. Pieter geeft aan dat hij loom is. Loom van de seks, het warme bad en het warme eten en stelt voor dat ze wat gaan rusten op bed. Op Pieters slaapkamer kruipen ze in bed dicht tegen elkaar aan onder het warme dekbed. Ze praten over van alles en nog wat maar Jasper merkt al snel dat Pieter af en toe wat indommelt. Steeds weer schrikt hij op als Jasper iets vraagt. Dan zegt Jasper dat ze gaan slapen en nog voor hij zijn zin heeft afgemaakt, is Pieter al in dromenland. Jasper vindt het prima en slaapt ook heel snel in.

Wordt vervolgd…

Met dank aan Gerrit voor de correcties.


Reacties zijn welkom op de site maar ook via mijn mailbox: lucky_eye2@yahoo.co.uk

©Lucky Eye, september 2010.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt worden door middel van druk, fotokopie, microfilm of op welke andere wijze ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de houder van het auteursrecht.

Gesloten