Betrapt door mijn halfzus deel 10

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Betrapt door mijn halfzus deel 10

Bericht door Bingo » di 12 okt 2010, 13:20

Betrapt door mijn halfzuster deel 10


Zonder blikken of blozen, begint zij zich uit te kleden en even later laat zij zich naakt in een stoel zakken.
Ik kijk haar verlegen aan en vraag: “wil je wel even op een handdoekje gaan zitten?
Dat doen wij ook en Dirk heeft me verteld dat dit gebruikelijk is bij naturisten”.
Dirk grinnikt en zegt: “je lijkt mijn Moeder wel, daar moet ze Lotte ook steeds op attent maken.
Dit wil ze namelijk wel vaker vergeten”.

Jenny en pa komen onverwacht vroeger thuis.


Lotte neemt het woord, terwijl ik bij de barbecue sta en het vlees in de gaten hou dat het niet verbrandt.

Ze zegt: “zo, dus jij bent Max mijn toekomstige stiefbroertje?
Jij komt sympathiek over op mij, en je ziet er goed uit, ik kan eigenlijk wel zeggen dat je een mooie knul bent”.
Ik kijk Dirk aan, en zie hoe hij lacht en me een knipoogje geeft.

Daarop neem ik al mijn moed bijeen en zeg: “goh, dan heb je de zelfde mening als mijn vriend”.

“Jouw vriend? vraagt ze verbaasd, en kijkt Dirk aan.

“Ja, ik heb een vriendje, en ben dus homo en ik steek dit niet meer onder stoel of banken. Daarbij wil ik open zijn tegenover jou” antwoord ik haar en kijk haar aan want ik wil zien hoe ze daarop reageert.

Ze kijkt Dirk verwonderd aan en zegt: “dat is jammer, dat zo’n mooie jongen verloren gaat voor ons meiden.
Maar, ik waardeer het echt dat je zo eerlijk bent, om mij dat meteen te zeggen”.

Ik zeg: “ik ga dit natuurlijk niet rond bazuinen, maar ik ben wel blij dat ik er nu eerlijk over kan praten”.

Dirk onderbreekt het gesprek en vraagt: “Lotte, zal ik je dadelijk jouw toekomstige kamer laten zien? ondertussen houdt Max ons eten wel in de gaten”.
(Hij probeert zo, het gesprek een andere draai te geven).
Het lukt hem ook nog!
Want Lotte zegt: “daar ben ik echt benieuwd naar, ik moet toch weten of ik al mijn spullen kwijt kan?”

Dirk zegt: “je nieuwe kamer is redelijk groot, maar of jij al je troep daar kwijt kan, dat betwijfel ik echt”.
Meteen krijgt hij een opdonder van Lotte en Ze vraagt gelijk: “hebben we nog even tijd om te gaan kijken?”
“Ik ben zo benieuwd naar mijn nieuwe kamer, ik houd het bijna niet meer uit” zegt Lotte.

Ik kijk even naar het vlees en zeg: “als jullie niet te lang weg blijven, dan gaat het nog wel”.

Samen lopen Lotte en Dirk naar binnen, zodat Dirk haar de toekomstige kamer kan laten zien.
Als ze bij de slaapkamer zijn maakt Dirk de deur open, hij ziet hoe Lotte begint te glunderen bij het zien van haar (nieuwe kamer).

Ze begint meteen in gedachte haar kamer in te richten, en zegt tegen haar broertje: “daar ga ik mijn bed neer zetten, en daar komt mijn bureau met PC te staan en daar wil ik mijn kleren….

“Stop, stop, dat interesseert me nu allemaal niet, ik zie het wel wat jij er van gemaakt heb als het zo ver is.
Laten we maar terug gaan naar Max, het vlees zal ondertussen wel klaar zijn” zegt Dirk lachend en geeft zijn zus een tik op haar billen.

Terwijl ze terug naar beneden lopen vraagt Lotte: “wist jij dat Max homo is?”

“Tot gisteren nog niet, maar hij heeft het mij ook meteen gezegd. Vooral omdat we het bed voorlopig samen moeten delen. Zijn Vader wil de zolder ombouwen tot een extra kamer” zegt Dirk.

“Ben jij dan niet bang, om met een homo in een en het zelfde bed te slapen?” vraagt Lotte.

Dirk zegt even niets en denkt ‘zal ik mijn zus nu ook vertellen, dat ook ik op jongens val?’

“Heb jij mijn vraag gehoord, ben jij dan niet bang?” vraagt Lotte opnieuw.

Nu schraapt hij ook al zijn moed bijeen en zegt: “Lotte schrik nu niet, en nee, ik ben er niet bang voor omdat ik ook op jongens val.
Vannacht is er niets gebeurd, en ook deze nacht zal er niets gebeuren omdat ik volgens Max te jong voor hem ben.
Wat ik eigenlijk wel jammer vind, want ook ik vind hem echt een stuk, en zou best wat kunnen leren van hem”.

“Weet Ma dat al van jou?” vraagt Lotte.

“Dat weet ik niet zeker, toen Max zijn Pa belde en aansluitend Ma naar mij heeft gevraagd was hun beltegoed bijna op.
Van Max weet ik wel dat Ma al een vermoeden had, en Zij heeft aan Max gevraagd om dat eens uit te zoeken. Toen Ma het aan het gesprek een eind wilde maken, zei ik nog dat ze gelijk heeft gehad en ik inderdaad homo ben, maar de verbinding werd toen verbroken, dus weet ik niet of Ma het nog heeft gehoord?”
Op het terras, zit ik al te wachten op hun, ik had het vlees net van de grill gehaald.

“Jullie zijn net op tijd, ik wilde jullie al gaan roepen.
Wat heeft die kamerbezichtiging lang geduurd zeg!”
“Ja, Lotte was haar kamer al meteen aan het inrichten” zegt Dirk met een lachje.

“Dan hoef ik niet te vragen hoe Lotte haar kamer vindt, maar kom nu eerst even eten anders moet ik het weer opnieuw warm maken” zeg ik.

Gezamenlijk gaan we zitten en eten onze buiken vol “komt er nog meer?” vraagt Lotte toen we klaar waren.

“Eigenlijk zijn we door het vlees heen, ik weet niet of Pa nog wat in de diepvriezer heeft, en als hij er nog wat in heeft dan duurt het veel te lang om het te ontdooien” zeg ik.

“Wat ben jij toch een dommerd, als je Pa nog wat in de vriezer heeft dan ontdooid het vlees op de barbecue van zelf” zegt Lotte want ik heb echt nog wel trek hoor.

“Zie je nu, wat ik voorheen bedoelde, Lotte krijgt nooit genoeg!” zegt Dirk.

Wij worden na het eten opnieuw gestoord door de telefoon, ik loop naar binnen en pak de telefoon uit de houder, en zeg: “Hallo met Max”.

Jenny meldt zich en vraagt meteen naar haar kind.

“Welke van de twee wil je hebben? vraag ik.

“Hoezo, welke van de twee, is Lotte er dan ook? vraagt hun Ma.

“Ja, die is er ook, ik heb haar uitgenodigd om dit heugelijke feit te komen vieren” zeg ik.

“Eerst wil ik Dirk spreken, hij zei nog wat toen de verbinding werd verbroken omdat het tegoed op was” zegt Jenny.

“Oké Jenny, hier komt Dirk, ik ben ondertussen al terug op het terras waar we aan het grillen zijn” zeg ik haar.
Ik geef de telefoon over aan Dirk, met de mededeling “het is je Moeder”.

“Hoi Ma, hoe is het, heb je het beltegoed weer op gewaardeerd?”

“Ja jongen, ik heb gemerkt dat jij nog wat wilde zeggen of vragen, maar de verbinding werd verbroken, omdat ons beltegoed op was” zegt zijn Moeder.

“Och ma, daar kunnen we het ook wel over hebben als jullie weer thuis zijn, maar je heb wel gelijk hoor ik ben inderdaad ook homosexueel, en ben bevriend met Danny” zegt hij.

“Danny wie is dat, en ken ik hem, en hoe oud is hij?” vraagt Jenny verontrust.

“Danny is even oud als ik en zit in een parallel klas van mij, dus maakt U zich daar maar geen zorgen om, de rest hoort U wel als jullie weer thuis zijn” zegt Dirk tegen zijn Moeder.

“Oké, mag ik dan nu nog even Lotte aan de lijn?” vraagt zijn moeder.
Dirk reikt zijn zus de telefoon en zegt: “Ma wil je nog even spreken, Lotte”.
Lotte meldt zich en vraagt: “Ja Ma, wat is er zo belangrijk, dat U ons stoort onder het eten, Max heeft alles onder controle, en kan goed barbecueën”.

“Ja meid, dat geloof ik graag, hij heeft veel geleerd van zijn Pa, maar hoe vind jij Max? want ook jij heb recht van spreken” zegt Jenny.

“Wij verstaan elkaar echt goed, alleen vind ik het jammer dat hij homo is, Ma hij is werkelijk een kanjer” zegt Lotte.

“Helaas heb jij daar niets aan, hij is al onder de pannen voor zover ik weet!” zegt Jenny.

“Ja, dat heb ik (helaas ook al gehoord)” zegt Lotte.

Jenny zegt: “ik ben in ieder geval blij dat jullie je ook zo goed verstaan, zo staat ons huwelijk niets meer in de weg”.

“Nee ma, wat ons aangaat hebben jullie onze zegen, nu moeten jullie enkel nog toestemming aan jullie ouders vragen” zegt Lotte lachend.
Terwijl ze dat zegt, knikken we ijverig met onze hoofden.

“Dat hebben we al gedaan meid, doe de jongens de groeten en geef hun namens mij een knuffel, ik merk dat het beltegoed alweer bijna op is, doei” zegt Jenny.

“Dat zal ik graag doen Ma” en Lotte geeft Jenny via de telefoon een kusje.

“Wat wil je graag doen?” vraagt Dirk.
Lotte staat op en loopt naar haar broertje en knuffelt hem stevig, vervolgens komt ze naar mij en geeft mij ook een knuffel ze zegt: “dit moest ik doen van mijn Ma en binnen kort ook die van jouw Max”.
Ik kijk Lotte verlegen aan, nog nooit eerder heeft mij iemand een knuffel gegeven (voor zover ik me kan herinneren) terwijl ik naakt ben, met uitzondering van Jos natuurlijk.

Lotte merkt het en zegt: “ik zal je vriendje niets vertellen hoor, ik hoop dat hij ook komt zaterdag”.
“Ik zal Jos ook niet zeggen, dat mijn zus jou in je nakie heeft geknuffeld” zegt Dirk.

Ik loop met de vleestang in de hand naar Dirk en zeg lachend: “dat is je ook geraden ook, want anders leg ik jouw worstje eens op de barbecue”, en knip een paar keer met de tang.
Nadat we de tweede ronde vlees op hebben en er echt niets meer in huis is, gaat Lotte zich aankleden. Zij heeft afgesproken dat ze nog met haar vriendin uit wil gaan.

Door de drank die ik al op heb, ben ik vrijer geworden en vraag: “met je vriendin?”

“Oké, goed dan, maak er maar vriend van. Maar jongens, Ma hoeft dit nog niet te weten hé” zegt ze.

“Nee hoor, van ons krijgt je Ma niets te horen” zeggen wij bijna tegelijk.
“Maar let wel op de buren, je weet, zij zien echt alles wat er op onze etage gebeurt” zegt Dirk.

Bij het afscheid nemen zeg ik nog snel: “Lotte je vriendje is zaterdag ook van harte welkom, dus breng hem maar gerust mee”.

Lotte geeft me een zoentje en zegt: “bedankt Max, ik zal het er met Peter over hebben, ik neem aan dat Ma hier blijft slapen.
Dus met andere woorden hebben Peter en ik thuis het rijk voor ons alleen, en zal hij wel snel terug naar huis willen gaan”.
Dirk en ik lopen mee naar de poort, en wensen haar veel plezier toe voor vanavond.
“Wees wel voorzichtig hé zus!” roept Dirk Lotte nog na.

Dirk en ik schieten in de lach, nadat we gemerkt hebben dat wij weer naakt in de achtertuin staan.
Gelukkig is het al donker geworden, bij het terug lopen naar ons terras kijken we beiden automatisch naar de slaapkamer van de buurjongen.
Hij staat er dit keer niet, ik sla mijn arm om Dirk zijn schouder en lopen zo verder.

Op het terras vraagt Dirk: “nemen we nog een afzakkertje voor het slapen gaan, ik neem aan dat we morgen opruimen?”

“Vooruit dan, maar dit is echt de laatste hoor, anders hebben we morgenmiddag niets meer” zeg ik.
Dirk loopt naar de koelkast, en komt even later terug met twee blikjes bier.
Ondertussen heb ik twee sigaretten aangestoken en geef hem er eentje van.

“Ik dacht dat jij mijn niets te roken aan mocht bieden van mijn Ma” zegt Dirk.

“Dat doe ik toch ook niet, dit keer dwing ik jou om te roken” zeg ik lachend.
Terwijl we op het terras zitten te genieten van ons laatste biertje en sigaret, horen we dat onze buurjongen en zijn ouders ook buiten zitten.

“Shit zegt mijn buurman, stom van mij dat ik vergeten ben om nieuwe wijn te kopen”.

“Zal ik even naar de buren gaan en vragen of zij ons een paar flessen kunnen lenen?” vraagt de zoon aan zijn ouders.
Dirk en ik verstijven bij deze vraag en kijken elkaar aan.

“Wat doen we nu?” fluistert Dirk.
“Niets we blijven gewoon zitten en doen alsof we niets hebben gehoord” fluister ik terug.

Dan komt het antwoord van de buurman.

“Doe maar jongen, ze zullen nog wel op zijn met dit mooie weer”.

Even later komt Remco ( de buurjongen) over de afscheidingsdraad, hij begroet ons en vraagt meteen: “Max, heb jij een paar flessen wijn voor mijn ouders te leen, maandag haalt mijn vader of moeder nieuwe en krijg je ze terug?
Jullie zitten er nogal luchtig bij, maar het is ook wel best drukkend vanavond”.
Ik sta op en loop naar binnen om de wijn te halen, Remco volgt mij.

Binnen in de woonkamer pak ik twee flessen wijn uit het wijnrek en vraag: “zijn twee flessen echt genoeg?
Of wil je er meer hebben?”

“Nee, ik denk, dat twee wel genoeg is” zegt Remco.

“Trouwens wat bedoelde jij vanmiddag met daar kom ik nog wel op terug, heb je trouwens echt een foto van ons gemaakt?” vraag ik hem.

“Nee man, als ik een foto maak dan wil ik ook de voorkant opnemen, en niet jullie billen.
Maar jullie waren te snel met jullie handen, of ik was te laat” zegt Remco.

“Oké, maar nu weet ik nog niet wat je bedoelde met die opmerking, ik kom daar nog wel op terug?” vraag ik hem.

“O dat, dat was maar een grapje, hoewel ik jou al een tijdje in de gaten houdt.
Het is me opgevallen dat jij alleen naakt loopt als je Vader niet thuis is” zegt Remco.

“Als jij de bedoeling hebt om mij te dwingen om met jouw seks te hebben, dan ben je te laat, mijn Pa weet dat ik graag naakt loop en nu ook dat ik homo ben” zeg ik.

Remco krijgt een kleur en zegt: “dat zou ik nooit gedaan hebben”.

“Waarom krijg je dan nu een rode kleur?” vraag ik.

“Geef me nu maar alsjeblief de wijn, en vergeet de rest maar” zegt hij.
Hierop geef ik hem de flessen wijn en lopen we terug naar buiten.

Dirk kijkt me vragend aan en vraagt: “heeft wel erg lang geduurd, kon je de wijn niet vinden?”

“Dat vertel ik je straks wel als we in bed liggen” zeg ik.

Remco kijkt me aan en vraagt: “is dit nou je vriend?”

“Nee, dat is mijn stiefbroer, of eigenlijk dat word hij zo gauw mijn Pa met zijn Moeder trouwt.
“Ik denk, dat het nu beter is dat je maar gaat, en vergeet wat je gedachten hoe dan ook waren” zeg ik tegen hem.
Met nog een steeds rood hoofd gaat hij naar huis terug, letterlijk en figuurlijk met de staart tussen zijn benen.
Ik ga naast Dirk zitten en steek nog sigaret op, ik blaas de rook uit en schud mijn hoofd.
Dirk vraagt: “wat is er, je lijkt wel boos te zijn?”

“Dat ben ik ook, die klootzak ‘Remco’ van hiernaast was inderdaad van plan om mij tot seks met hem te dwingen ik voel het gewoon.
Hij beweert dat dit niet het geval is, maar toen ik hem direct op de man af heb gevraagd wat hij van plan is, kreeg hij een hoofd als een rooien biet, en toen wist ik genoeg” zeg ik.

“Kom laten we gaan slapen Max, het is al laat genoeg en morgen moeten we nog alles opruimen” zegt Dirk.

“Je hebt gelijk, het is zeker laat genoeg geworden, maar al met al was het een mooie dag vandaag” zeg ik.

“Dat klopt”zegt Dirk.
Wij lopen naar binnen en laten de boel, de boel. Morgen is er weer een dag.
Nadat ik de tuindeur op slot heb gedaan, lopen we samen naar de slaapkamer.
“Wil je nog douchen Dirk of doen we dat morgenvroeg?” vraag ik aan Dirk.

“Laten we dat maar uitstellen tot morgen” zegt hij.

Moe laten wij ons op bed vallen, en na een goedenacht kus vallen we in een diepe slaap.
We blijven boven op het dekbed liggen, omdat het veel te warm is.
In mijn slaap leg ik mijn arm over Dirk zijn heup, hij zucht eventjes.
Ik druk mijn lichaam stevig tegen hem aan, en weer zucht hij tevreden.
Net alsof hij zeggen wil, nu voel ik me veilig en kan gerust gaan slapen.
Midden in de nacht word ik wakker omdat ik moet plassen, ik laat Dirk los en loop naar het toilet.
Nadat ik mijn behoefte heb gedaan, ga ik op mijn rug op bed liggen en kijk naar het plafon.
Ik kan niet in slaap komen, omdat ik steeds aan Remco moet denken.
“Wat een rotzak is hij toch, wilde hij me toch werkelijk tot iets dwingen wat ik helemaal niet wil”.
Ik sta weer op en loop naar het open staande venster, en steek een sigaret op.
Terwijl ik bij het raam sta en mijn sigaret rook, wordt ook Dirk wakker en gaat naar het toilet om een plasje te doen.
Als hij terug is komt hij naast me staan en legt zijn arm om mijn schouder, samen kijken we naar de sterren die aan de hemel staan.

Dirk vraagt: “Max, wat heb jij, kan je niet slapen, spookt nog steeds de gedachten van Remco door je hoofd?”
Ik zeg niets, en schud enkel met mijn hoofd van ja, het gaat gewoon niet uit mijn hoofd.

“Dat begrijp ik volkomen, maar jij heb hem op de feiten gedrukt, en hij zal je verder wel met rust laten. Kom nu maar gewoon in bed en slaap je morgen maar eens lekker uit, ik ruim de troep wel op” zegt Dirk.
Samen lopen we naar ons bed.
Dirk drukt mij stevig tegen zich aan, en streelt troostend met zijn hand over mijn rug.
Dit voelt echt goed aan, en ik begin zelfs zacht te kreunen.
Als echter Dirk zijn handen mijn billen raken, begin ik luider te kreunen en vooral als zijn
vinger mijn sterretje gaat bewerken.

Ook al heb ik genoeg biertjes op zeg ik: “Dirk, laat het goed zijn jongen, jij heb Danny en ik heb Jos.
Ik vind het echt lief van je, maar ik ben trouw aan Jos, en ik hoop dat jij dat ook bent tegenover Danny, want hij is het echt waard. Laten we nu maar gewoon proberen om lekker te slapen”.

Met tegenzin gaat Dirk akkoord met mijn voorstel en zegt: “jij hebt gelijk, Danny en ook Jos hebben ons nodig, en wij hun ook”.
Ik geef hem nog een kusje op zijn wang en draai me om op mijn slaapzijde, en inderdaad val ik even daarna in slaap.

De volgende morgen word ik rond elf uur gewekt door Dirk, hij heeft wat brood gesmeerd en er staan twee kannetjes en kopjes op het dienblad dat hij op bed neer zet.

Ik kijk hem verwonderd aan en vraag: “twee kannetjes?”
“Ja, ik wist niet of jij bij het ontbijt koffie of thee drinkt” zegt Dirk met een glimlachje.

“Ik drink het beiden, en vindt dit erg lief van jou” zeg ik hem.

“trouwens de afwas heb ik al gedaan en de barbecue is ook schoon, enkel moet je hem nog op zijn plaats terug zetten.
Waar jij die gisteren zo snel vandaan heb gehaald weet ik niet, hij stond er opeens” zegt Dirk.

“Dat doe ik zo wel even, hij staat gewoon in het tuinhuisje hoor” zeg ik.
Dirk veert overeind en wil gelijk weg lopen, maar ik grijp hem bij zijn badjas vast en vraag: “Wat is dit nou, ben je in je slaap opeens preuts geworden?”

“Nee, hoor maar het is vanmorgen echt frisjes buiten, en ik wil niet net voor je verjaardagsfuif een kou vatte” zegt Dirk.
Normaal moet ik altijd meteen naar het toilet bij het ontwaken, maar gelukkig ben ik al een uur of twee geleden geweest.
Dus kan ik nu gezellig in bed blijven en samen met Dirk gebruik maken van zijn ontbijt.
Hij heeft zelfs de moeite genomen om een paar eitjes voor ons beiden te koken.
Ik zie dat er twee eierdopjes op een stuk keukenpapier staan en twee waar niets onder ligt.

Opnieuw kijk ik hem verwonderd aan, en vraag: “gelijk vier stuks?”

“Ja, ik weet natuurlijk ook niet hoe jij je eitje wil hebben hard of zacht gekookt? de zacht gekookte eitjes staan op het papier” zegt hij glunderend.

Ik geef hem een stomp tegen zijn schouder en zeg: “ik heb ze liever hard gekookt Dirk”.

“Nou dan eet jij de twee hard gekookte, ik heb ze liever zacht, dus neem ik die twee wel”.
Na het ontbijt wil ik me gaan douchen, Dirk neemt liever het ligbad omdat zij dat in hun flatje niet hebben.
Terwijl Dirk zijn bad vol laat lopen, schiet ik vlug naar beneden en zet de barbecue in het tuinhuisje.

Als ik weer terug op de badkamer ben zeg ik: “je heb gelijk, het is buiten echt fris, het is een verschil als dag en nacht tegenover gisteren.
Ik wilde eigenlijk nog voorstellen om te gaan zwemmen, maar dat zullen we nu maar niet doen.
Draai de kraan van het bad maar dicht het is zo wel vol genoeg” zeg ik.

Dirk kijkt me verwonderd aan en zegt: “maar het bad is maar net half vol!”

“Dat is voor ons beiden, ruim voldoende” zeg ik met een glimlach.

“Dus jij gaat niet douchen, maar gaat met mij samen in het bad?” vraagt hij.

“Natuurlijk, want het is echt koud buiten” zeg ik en ga gelijk in het warme water zitten.
Dirk neemt ook plaats in bad en wel recht tegenover mij.
Wij horen niet dat Jenny en Pa vroeger thuis komen, als de bedoeling is.

Opeens staan ze samen in de badkamer, en mijn Pa zegt lachend: “maar goed dat jullie samen het bad gebruiken, dat bespaart veel water en dus ook geld”.

Verschrikt kijken we hun aan en ik stamel met een roodhoofd: “zijn jullie nu al terug?”

“Ja, het weer is ineens zo omgeslagen, zodat we vroeger naar huis zijn gekomen dan de bedoeling was.

Maar schijnbaar amuseren jullie je wel, zo lekker knus samen in het een bad” zegt Jenny.

Pa zegt: “kom Jenny laten we ze niet verder storen, we zien ze straks beneden wel”.

Jenny en Pa maken aanstalten om de badkamer te verlaten, ik zeg nog snel: “Pa ik heb straks nog enkele vragen aan U, ik heb heel wat te horen gekregen over U, in dit weekend”.

Gesloten