4 Augustus 2000

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

4 Augustus 2000

Bericht door Lucky Eye » wo 16 jun 2010, 04:23

Dit verhaal is niet gebaseerd op feiten. Elke overeenkomst met gebeurtenissen, personen, plaatsen en tijden berust dan ook op toeval.

Dit verhaal is NIET het verslag van een pedoseksuele verhouding tussen een man en een jongen. Maar van een jongen die zijn homoseksuele geaardheid ontdekt in de nabijheid van een oudere man. Op het moment dat hun verhouding een seksuele wordt, is de jongen 16 jaar.



4 AUGUSTUS 2000

Terwijl ik bijna doelloos door de straten van mijn oude woonplaats loop schieten allerlei dingen uit het verleden door mijn hoofd. Bij die bakker daar aan de overkant kocht mijn moeder altijd het brood en kreeg ik vaak een krentenbol of een schuimpje. Daar was het speelpleintje met het klimrek waar ik ooit eens afviel en waarvan ik nog steeds een litteken draag.

Voor ik het weet ben ik in de straat aangekomen waar ik opgroeide. Voor het eenvoudige huisje stop ik even en kijk langs het tuinpad. Het is niet meer zo goed onderhouden als ik me herinner. Nou ja dat kan misschien ook niet meer. Ouders hebben tegenwoordig nog zo weinig tijd voor dat soort zaken. Die van mij waren gelukkig anders. Door de week werkten ze beiden en in het weekend waren ze bezig in de tuin. Langzaam loop ik verder. De stoep af de straat over en dan alsmaar rechtdoor. Net zoals ik had gedaan nadat mijn moeder het eindelijk goed had gevonden (ik was toen al bijna 5) dat ik alleen naar de kleuterschool liep. Rechtdoor tot bij de verkeerslichten die er toen nog niet geweest waren. Weer oversteken en dan langs de ‘lage huisjes’ en daar was dan de kleuterschool.

Bij die ‘lage huisjes’ (bungalows) aangekomen bekeek ik net als toen de tuintjes. Elke ochtend deed ik dat en beleefde daar veel plezier aan. In het voorjaar zag ik daar de sneeuwklokjes en krokussen. Later de narcissen en tulpen en in de zomer allerlei geurige en kleurige planten. Ik was gek van bloemen en vond het altijd prachtig als mijn vader op vrijdag een boeket voor mijn moeder meenam. Met een kus overhandigde hij haar die altijd en dan wist ik het weer zeker: ze hielden van elkaar.
Met de verworven vrijheid om alleen naar de kleuterschool te mogen lopen werd mijn kleine wereldje groter. Ik hoefde niet meer in de tuin achter het hek te blijven maar mocht het hek uit en de straat op. Met mijn voorkeur en interesse in mooie tuintjes ging ik op ontdekkingstocht. De eerste dagen hield ik nog angstvallig ons tuinhek in de gaten maar langzamerhand waagde ik me steeds verder van huis.

Zo gebeurde het dat ik Jan ontmoette. Ik stond met mijn hoofd net boven zijn hekje in zijn tuin te gluren toen hij me zag. Hij begroette me en vroeg hoe ik heette. Netjes opgevoed als ik was, noemde ik mijn naam en meteen ook maar mijn adres. “Ben jij niet wat ver van huis voor zo’n klein jongetje,” vroeg hij. Eigenlijk was dat ook wel zo want voor het eerst was het me overkomen dat ik niet meer wist hoe ik thuis moest komen. Ik was bang en hij moet dat hebben gezien. Hij kwam naar me toe, opende het hekje en aan zijn hand gaf hij mij een rondleiding door zijn tuin. Er was nog niet zoveel te zien toen maar de manier waarop hij mij uitbundig vertelde wat waar zou gaan groeien en wanneer, deden in mij beelden ontwaken. Zijn uitnodiging voor een kopje thee sloeg ik niet af maar ik vertelde hem wel dat ik niet lang kon blijven omdat mijn moeder anders ongerust werd. Na de thee nam hij me bij mijn hand en bracht me terug naar huis.

De volgende dag stond ik weer bij zijn hek. Hij stond achter het raam en zwaaide naar me. Ik zwaaide terug. Opnieuw dronk ik thee bij hem en toen hij voorstelde me weer naar huis terug te brengen zei ik dat dat niet hoefde. Ik was een slim jochie en had dit keer goed opgelet hoe ik was gekomen. Vanaf die dag liep ik elke dag naar het huis van Jan en dronk ik ’s middags bij hem een kopje thee.

Bij Jan was het altijd gezellig. Er brandde een open haard en Jan had heerlijke koekjes in een trommel. Verder had hij twee poezen die ik heel interessant vond. Thuis hadden we geen huisdieren, mijn vader kon er niet tegen of zo! Vaak speelde ik met die twee en vond het prachtig om te zien hoe ze achter een knotje wol aanrenden. Ik bleef nooit lang bij Jan (met uitzondering dan van de woensdagmiddag) omdat het zo snel donker werd ’s avonds en ik dan op tijd thuis moest zijn. Maar al gelang de dagen langer werden, kon ik ook wat langer blijven. Mijn moeder vroeg vaak waar ik toch altijd speelde en heel eerlijk antwoordde ik dan: “Bij Jan.” Verder vroeg ze in eerste instantie niet. Later kwamen er meestal nog wel wat andere vragen zoals: Wat doe je daar dan? Is Jan een leuk vriendje? En alles beantwoordde ik zoals het voor mij was.

In april gebeurde er iets vreemds. Terwijl ik bij Jan het tuinpad naar de voordeur opliep, ging deze niet open. De deur bleef dicht. Dat was raar! Want altijd had Jan voor mij de deur opengedaan! Ik drukte mijn neus tegen het venster en keek naar binnen. Zag echter niets vanwege de vele planten op de vensterbank. Voorzichtig liep ik rond het huis en aan de achterkant was nog een deur. Ik deed de klink naar beneden en merkte dat de deur niet op slot zat. Langzaam liep ik naar binnen en riep de naam van mijn vriend. Voorzichtig stapte ik naar de woonkamer en daar lag hij: languit op de grond en zwaar ademend. Zo snel mijn benen me konden dragen rende ik terug naar huis, sleurde mijn moeder mee naar het huis van Jan alwaar zij meteen een ambulance belde.

Ik wilde niet eerder naar huis voordat Jan zijn ogen weer had open gedaan en hij mij had gerustgesteld. Thuis moest ik natuurlijk uitleggen hoe dat nou zat met mijn vriend Jan. In mijn ogen had ik niets verkeerds gedaan en mijn moeder en vader altijd eerlijk overal antwoord op gegeven. Veertien dagen later kwam Jan weer thuis en gingen we met z’n drieën bij hem op bezoek. Mijn moeder stelde voor dat zij de komende tijd voor Jan boodschappen zou doen en vader beloofde dat hij de tuin zou verzorgen zolang Jan dat niet zelf kon en mocht doen.

Vanaf dat moment was Jan bijna een lid van onze familie. Ik ging elke dag bij hem langs en mijn ouders ook regelmatig met of zonder mij. Dit alles kreeg nog wat meer vorm toen mijn moeder een baan had gevonden. Met Jan hadden mijn ouders de afspraak gemaakt dat ik elke dag tussen de middag bij hem zou eten en na schooltijd bij hem terecht kon. Jan en ik vonden het prima. Zo waren we nog veel vaker bij elkaar.

De jaren verstreken en van die kleine jongen die naar de kleuterschool ging, veranderde ik langzaam maar zeker in een puber die na de lagere school (nu basisschool) naar het voortgezet onderwijs ging. Een tijd vol met grote veranderingen. De vertrouwde school met zijn vaste dagelijkse tijden werd ingeruild voor een nieuwe school, veel meer leraren en een lesrooster. Maar niet alleen dat veranderde. Ook kwamen er steeds meer vragen bij me bovendrijven. Vragen waarover ik met Jan heerlijk kon praten want bij hem was er niets te gek. Hem durfde ik alles te vragen. Zo werd Jan voor mij een gids door het leven.

Op een dag kwam ik, zoals altijd, na schooltijd bij hem aangefietst. Met mijn schooltas liep ik naar binnen. De thee was al klaar en de koekjes smaakten heerlijk. Voor ik aan mijn huiswerk begon vroeg ik hem hoe het nou eigenlijk zat met de voortplanting bij de mensen. De juffrouw had een verhaal opgehangen over bloemen en bijen en het geheel afgedaan door te zeggen dat het bij mensen precies zo ging. Maar daar kon ik me totaal geen voorstelling van maken. Jan antwoordde niet meteen maar zei dat hij het me zou vertellen maar dat hij eerst wat dingen moest regelen. De volgende dag legde hij me alles met behulp van een uit de bibliotheek geleend boek uit. Ik was hogelijk verbaasd en vond het allemaal maar vies en zo. Je kunt je toch niet voorstellen dat je vader met zijn pik in je moeders plasser zit en dat daar dan een kindje uit geboren wordt? Jan zag mijn verbaasde blikken en ging verder door te vertellen dat het niet alleen maar gedaan werd om kinderen te verwekken maar ook omdat mannen en vrouwen dat lekker vonden: voor de seks. Meteen vroeg ik hem of hij ook wel eens seks had gehad. Jan knikte. Ik raakte de draad helemaal kwijt en kon me dat al helemaal niet voorstellen! Maar naarmate dat leerjaar vorderde en ik wel eens dingen opving op school bemerkte ik dat Jan gelijk had. Soms vertelden jongens in mijn klas dat ze “het” al gedaan hadden en dan waren ze de held van de dag. Ik vroeg me af of ze wel wisten wat “het” was maar was niet zo’n durfal hen dat te vragen.

Die zomervakantie na het eerste leerjaar werd mijn band met Jan nog steviger. Mijn ouders wilden graag eens samen op vakantie en wie was er dan geschikter om op mij te passen dan Jan. Zo bleef ik twee weken bij hem logeren. Voor die tijd had hij de tweede slaapkamer in zijn huis al helemaal laten opknappen. Ik had behang, verf, vloerbedekking en gordijnen zelf mogen uitzoeken en in die twee weken bij hem voelde ik me dan ook helemaal thuis in mij “eigen” kamer. Na die zomer werd het steeds gebruikelijker dat ik af en toe een weekend bij Jan bleef slapen. Mijn ouders raakten gewend aan het uitgaan en ik vond het niet erg om bij Jan te zijn. Voelde me ook absoluut niet door hen in de steek gelaten.

In het tweede leerjaar kwam er een nieuwe jongen bij ons op school: ene Fred. Hij was een wat stille jongen en kon niet echt goed aansluiting vinden bij de groepjes die zich het vorige jaar gevormd hadden. Af en toe werd hij flink gepest. Ik probeerde me daar altijd afzijdig van te houden omdat ik het gemeen vond. Op een dag duwde Bernard (de onbetwiste leider van de groep) hem op het schoolplein ondersteboven en ging boven op hem liggen. Met zijn heupen maakte hij schokkende bewegingen en zei: “Hé flikker, dat vind je wel lekker hè?” Ik begreep er niets van. Wat was een flikker? En wat zou hij wel lekker vinden?

Zoals altijd keek Jan niet op van mijn vraag maar ging hij er rustig voor zitten om het me uit te leggen. Hij vertelde dat seks niet alleen iets is tussen mannen en vrouwen maar dat ook twee mannen of twee vrouwen met elkaar seks kunnen hebben. Je zult begrijpen dat ik wederom met mijn oren zat te flapperen. Een man met een vrouw dat kon ik nu dan vatten. Zo kwamen er tenslotte ook kinderen. Maar een man met een man? Jan haalde een boek uit de boekenkast en liet me net als destijds bij mijn eerste vragen over seks uit een boek plaatjes zien. Met rode oortjes bekeek ik ze. En eerlijk gezegd stootte hetgeen ik zag me niet zo af als toen ik voor de eerste keer hoorde over seks tussen een man en een vrouw. De getekende plaatjes waren niets verhullend. Zo zag ik twee mannen die elkaar pijpten en ook een stel dat aan het neuken was. ’s Avonds thuis zocht ik in de encyclopedie het woord “homofiel” op want dat was een beter woord dan “flikker” had Jan gezegd.

Als ik bij Jan was, had hij altijd alle tijd voor mij. Bij hem stak ik altijd wat op. Ik leerde mijn eigen fietsband repareren en ook hoe ik de lampjes kon vervangen. Verder leerde Jan me schaken en heel vaak brachten we onze tijd daarmee door. Jan vertelde vaak over vroeger en dan hing ik aan zijn lippen. Hij kon zo mooi vertellen. Vooral de verhalen over de oorlog vond ik spannend. Hoe hij als onderduiker steeds op de vlucht was geweest. Jan zag dan de spanning in mijn ogen en temperde dat dan ook vaak door te zeggen dat het ook een heel angstige periode was geweest.

In de zomervakantie na het tweede middelbare schooljaar was ik opnieuw een paar weken bij hem te gast. Op een avond, hoe ik er bij kwam weet ik niet, vroeg ik hem of hij nooit getrouwd was geweest. Jans antwoord was kort en duidelijk: “Nee.” Als veertienjarige, nieuwsgierige jongen nam ik daar echter geen genoegen mee. Ik stelde mijn vragen en uiteindelijk kreeg ik een duidelijk antwoord. Jan zei dat hij een flikker was, een homofiel en dat hij van mannen en jongens hield. Daar zat ik met open mond. Mijn grote vriend een flikker! Meteen daarna realiseerde ik me dat dat voor mij geen enkel verschil maakte: Jan was Jan en daarmee uit. Ik zei hem dat en Jan begon te vertellen over de tijd dat hij met een vriend had samengewoond en hoe gelukkig hij toen geweest was. De oorlog had aan hun romance een einde gemaakt. Zijn vriend was tijdens een overval van de knokploeg waarin ze beiden zaten neergeschoten en Jan had hem dood in veiligheid gebracht voor de Duitsers. In zijn ogen zag ik blijde en droevige herinneringen opkomen en ik was blij en verdrietig met hem.

Het onderwerp seks en vooral homoseks liet me na die tijd echter niet meer los. Ik begon mijn eigen lichaam te ontdekken en merkte dat ik regelmatig een stijve pik had. Vooral ’s morgens vroeg maar ook wel eens zomaar overdag. Ook altijd als ik ’s avonds in bed zachtjes over mijn kruis streelde. Heel open vertelde ik Jan ook van die gevoelens en hij bereidde me voor op mijn eerste natte droom. Toen die eindelijk was gekomen fietste ik voor schooltijd bij hem langs om hem erover te vertellen. Vanaf dat moment begon ik te masturberen.

Een wintersportvakantie van mijn ouders naar Zwitserland in februari 1975 luidde voor mij een nieuwe logeerpartij in. Deze vakantie zou Jan zijn 70e verjaardag vieren. Ik had een boek voor hem gekocht en een echte verjaardagstaart laten maken bij de bakker. Maar mijn grootste cadeau was iets heel anders. Die dinsdagochtend stond ik al vroeg in zijn slaapkamer met de taart en het boek dat ik hem als geschenk zou geven in mijn handen. Natuurlijk was er ook een presentje van mijn ouders: een tweede boek. Het was aangenaam warm in zijn kamer. Jan deed zich verrast voor. Natuurlijk had hij wel wat vermoed maar liet dat niet blijken. Nadat ik hem gefeliciteerd had en hem de presentjes had overhandigd zei ik hem dat hij voor de grootste verrassing zijn ogen dicht moest doen en de handen voor zijn oren moest houden.

Ik riep hard dat hij mocht kijken maar eerst plaagde hij me nog even door te zeggen dat hij niets kon horen met die handen zo voor zijn oren. Toen hij eindelijk in mijn richting keek zag hij mij daar spiernaakt staan met mijn jongeheer fier rechtop. Ik zag de schrik in zijn ogen maar ging door met te zeggen dat hij echt alles mocht hebben. Hij nodigde me uit op de rand van zijn bed, sloeg een arm om me heen en zei me dat dit niet nodig was. “Ik vind het hartstikke fijn dat je mijn vriend bent en dat we zo vaak samen zijn maar dit hoeft echt niet hoor!” Ik vertelde hem dat ik het heel graag wilde en vlijde me tegen hem aan, drukte mijn jongenslichaam tegen zijn in pyjama gehulde mannenlijf en voelde de warmte door me heen stromen. “Maar je kunt het ook doen met jongens van je eigen leeftijd? Lijkt je dat niet leuker?” begon hij opnieuw. “Nee,” antwoordde ik, “ik heb jou lief, ik vertrouw jou volledig, voel me gelukkig bij jou en wil dat jij mijn eerste bent!” Toen was het verzet bij hem gebroken en trok hij me dicht naar zich toe.
Teder drukte hij zijn lippen op de mijne. Ik opende mijn mond en voelde hoe zijn tong bij mij naar binnen gleed. Ik kreunde heftig toen ik zijn tong langs mijn tanden en eigen tong voelde gaan. Ik vond het heerlijk en genoot met volle teugen. Een warm gevoel van genot trok door mijn hele lichaam en deed me verlangen naar meer, veel meer. Ik streelde door Jans grijze haar en voelde over zijn pyjama aan zijn lijf. Toen maakte ik de knoopjes van zijn jasje los en voelde over zijn naakte bovenlichaam. Hij kreunde zachtjes bij mijn aanrakingen en toen ik met mijn hand over zijn tepeltjes gleed voelde ik hoe ze hard werden. Ik drukte er een kusje op. “Je bent een lieverd,” zei hij. Ik wilde meer en wilde vooral zien hoe hij er naakt uitzag. Tussen twee kussen door vroeg ik hem of hij zich wilde uitkleden. Hij deed dit en nieuwsgierig keek ik toe. Nu had ik natuurlijk mijn vader wel eens bloot in de badkamer gezien maar een geliefde bekijken is toch heel anders. Jan zag er voor zijn leeftijd nog mooi uit. Zijn piemel was net als die van mij stijf en lekker groot en dik. Voorzichtig legde ik er een hand op en streelde het ding. Jan lag achterover in de kussens en ademde diep. Instinctmatig kroop ik naar zijn kruis en drukte een kus op zijn lul. Ik trok de voorhuid naar achteren en likte aan zijn eikel. Een diepe zucht volgde. Langzaam bewoog ik nu mijn tong van de eikel naar zijn ballen die strak in de balzak zaten. Het waren grote dingen die lekker aanvoelden. Heen en weer gleed ik met mijn natte lap en Jan slaakte de ene na de andere zucht. Ik stopte en wilde dat hij dat ook bij mij zou doen. Tot die gunst bereid, voelde ik even later hoe Jan mijn pikkie aflikte. Ik vond het zalig. Het genot werd nog groter toen hij mijn stijve helemaal in zijn mond nam en hem diep naar binnen zoog. Ik voelde dat ik zou gaan komen en riep hem dat toe. Jans mond bleef echter als een zuignap aan mij verkleefd en in een aantal golven spoot ik mijn jongensvocht in zijn mond. Ook na de laatste schokken bleef hij likken en slikken. Mijn pikkie kwam uiteindelijk klein en glibberig uit zijn mond tevoorschijn.

Ik vroeg hem of hij het lekker had gevonden. “Heerlijk jongen. Dit smaakt beter dan een taartje!” Hij lachte naar me en vroeg of hij door mocht gaan. Ik voelde aan wat er ging komen, draaide me op mijn buik en spreidde mijn benen voor hem. Hij was teder en lief en zei dat als het zeer ging doen ik het moest zeggen omdat hij dan zou stoppen. Eerst gleden zijn vingers door mijn kale bilspleet en daarna voelde ik hoe hij zachtjes met een vinger naar binnenging. Een vinger werden er twee. Toen voelde ik hoe hij mijn bilhelften uiteen trok en zijn stang tegen mijn gaatje plaatste. Het gevoel wat toen kwam was vreselijk. Ik had het idee dat ik gespleten werd. Ik gilde van binnen maar wilde Jan niet laten merken dat het me pijn deed omdat ik beslist verder wilde gaan. Langzaam gleed zijn staaf bij mij naar binnen maar de pijn bleef en werd alleen maar heviger. Regelmatig vroeg Jan of het goed ging en ik knikte ondanks de pijn. Ik voelde zijn ballen tegen mijn billen en wist dat hij er nu helemaal in zat. Hoe groot hij was wist ik toen nog niet maar het voelde aan alsof ik tot mijn keel gevuld was en het deed vreselijk pijn. Jan strekte zich over me heen en dat gaf me een veilig en geborgen gevoel waar ik heerlijk warm van werd. Zijn heupen begonnen heen en weer te bewegen en ik voelde zijn stijve lat in me heen en weer gaan. Het pijnlijke gevoel verdween als sneeuw voor de zon en maakte plaats voor lustgevoelens die ik niet kon beteugelen. Ik kreunde nu luid en met passie en schreeuwde hem toe door te gaan en sneller te gaan. Heerlijk vond ik het dat geneuk in mijn holletje. Jan verstond de kunst goed en het duurde voor mijn gevoel dan ook vreselijk lang voordat ik zijn zaad in me voelde stromen. Het verwarmde mijn darmen heerlijk. Nog lange tijd bleef hij op me liggen en drukte tedere kusjes in mijn nek en op mijn rug. Ik kneep mijn billen samen en voelde zijn slappe lid in me. Zo met zijn jongeheer spelend, merkte ik al snel dat er weer nieuw leven in kwam. Hij groeide in me naar het zondagse formaat van zo-even en ik wilde dat hij me opnieuw zou nemen maar hoefde niets te zeggen want de schokkende bewegingen van zijn heupen waren alweer begonnen. Dit keer was er geen pijn maar alleen genot. Overstelpend genot dat ons beiden gek maakte. Wild sloeg ik met mijn hoofd heen en weer en over mijn hele lijf zweette ik. Jan ging steeds sneller in me heen en weer en met mijn gekreun en gesteun zwiepte ik hem op tot een gigantisch tempo. Een stevige lading nieuw, zaad zocht zich een weg in mijn binnenste. Jan trok zich nu meteen terug en ik voelde hoe zijn warme spul uit mijn kontgaatje lekte. Hij bracht zijn tong tussen mijn billen en likte zijn eigen sperma op daarbij mijn holletje heerlijk bewerkend. Ik vond het zalig en kreunde nog meer dan zonet. Dit was geweldig. Dit was een onbeschrijfelijk geil gevoel. Mijn stamper stond op knappen en ik spoot warme stralen in het onderlaken. Moe maar met een heerlijk voldaan gevoel zakte mijn hoofd in het kussen.

Jan nam me in zijn armen en drukte me dicht tegen zich aan. Hij wiegde me als een kind heen en weer op zijn schoot en fluisterde lieve, geile woordjes in mijn oor. Zijn strelingen over mijn rug en benen zorgden ervoor dat ik al snel weer opgewonden raakte en mijn lul maakte alweer aardige sprongetjes. “Kom,” zei Jan, “nu wil ik die van jou wel eens voelen!” Hij propte de kussens onder zijn rug en trok zijn benen hoog op. Ik plaatste me ertussen waarna hij ze tegen mijn schouders liet rusten. Ik manoeuvreerde mijn stijve roede tegen zijn anus en duwde hem ertegenaan. Voor ik het wist, floepte hij naar binnen. Jan gaf geen krimp en ik duwde langzaam verder. Maar toen kwam ik opnieuw klaar. “Het spijt me,” zei ik. “Geeft niets jongen. Je hebt nog zoveel tijd om het te leren!” Met drie zaadlozingen had ik het echter eerst wel gehad voor dat moment. Toch bleven we nog lange tijd al knuffelend en dicht tegen elkaar aan in bed liggen.

De dagen daarna leerde Jan me alles. De hele dag door hadden we seks met elkaar en bijna geen tijd om de gewone dingen te doen. Ik was leergierig en Jan leerde het me met genoegen. Na een paar dagen kreeg ik het voor elkaar om Jan langdurig te neuken. Zijn ogen fonkelden van geil plezier en hij moedigde me grandioos aan. Gigantisch lekker kwam ik diep in hem klaar.

Vanaf die vakantie waren we zoveel als mogelijk samen. Na schooltijd doken we altijd eerst even het bed in of vreeën zomaar op de grond van de woonkamer. De vakanties die ik bij hem doorbracht waren één groot, geil avontuur. We sliepen altijd bij elkaar en konden onze handen niet van elkaar afhouden. Jan was ondanks zijn hoge leeftijd een vurige, gepassioneerde en viriele minnaar en ik was de jonge hond die zovaak mogelijk wilde klaarkomen.

In 1977 kwamen mijn ouders niet terug van de wintersport. Een kettingbotsing op de Autobahn kostte hun het leven. Hun testament was duidelijk: de voogdij over mij werd toegekend aan Jan. In overleg met mij besloot hij het huis van mijn ouders te verkopen en ik trok bij hem in. Het verdriet om het verlies van mijn ouders was natuurlijk groot maar de vreugde dat ik nu voor altijd bij Jan kon zijn niet minder. We waren nu alle dagen bij elkaar en beleefden intens genot.

De tijd ging door. Ik maakte mijn HAVO af en ging studeren in de stad dichtbij. Ik bleef echter thuis wonen (bij Jan dus) omdat ik gewoon niet zonder hem kon. Meerdaagse excursies van school vond ik vreselijk omdat ik hem dan moest missen. Ik vond een baan in de stad die me aanstond maar bleef bij Jan wonen.

Tot die dag in de zomer van 1980. Jan voelde zich overdag niet al te lekker en toen ik terug kwam van het doen van de boodschappen zat hij te slapen in zijn stoel. Heel ongewoon voor hem. Want zoals gezegd was hij ondanks zijn toen 75 jaren altijd heel actief. Nog nooit had ik hem een middagslaapje zien doen. Toen we ’s avonds naar bed zouden gaan vroeg hij mij om voor hem een pyjama uit de kast te halen. We droegen nooit een pyjama??? Ik deed echter wat hij me vroeg en hielp hem bij het aantrekken ervan. “Wellicht is het beter dat je vannacht in je eigen kamer gaat slapen,” zei hij. Ik wist wat er zou gaan gebeuren en drukte mijn liefde voor hem uit in een kus die ik op zijn voorhoofd zette. Jan bedankte me voor de liefde en vreugde die ik hem in zijn leven had geschonken en ik zag tranen over zijn wangen lopen. Ook ik hield het niet droog nadat ik hem bedankt had voor alles wat hij mij gegeven had. Ik haalde een stretcher op en zette deze naast het bed van Jan in zijn slaapkamer. Slapen kon ik niet want ik bleef maar steeds naar hem kijken. Met een diepe zucht blies hij die nacht zijn laatste adem uit.

Zo in herinneringen aan vervlogen tijden verzonken kom ik terug op de parkeerplaats waar mijn auto staat. De jongen van 18 die in korte jeans en een open hawaïaans shirt tegen mijn zwarte BMW geleund staat, doet me echter aan mijn toekomst denken.
Mijn vriend die sinds twee jaar bij me woont en me elke nacht en dag met zijn wondermooie, jonge lichaam het hoofd op hol brengt en nog zoveel meer voor me betekent. “Waar bleef je nou zolang,” vraagt hij. Zwijgend open ik de portieren van de auto en stap in. Als hij naast me zit buig ik me naar hem toe en druk een kus op zijn lippen. Ik voel zijn tong in mijn mond rondgaan en betast zijn kruis op zoek naar zijn erectie. Hij bevoelt de mijne. “Kom we gaan naar huis,” zeg ik. “Ja ik heb zin in je!” zegt hij.



© Lucky Eye, december 2000
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt worden door middel van druk, fotokopie, microfilm of op welke andere wijze ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de houder van het auteursrecht.
lucky_eye2@yahoo.co.uk

Gesloten