even de hond uitlaten met de buurjongen deel1

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

even de hond uitlaten met de buurjongen deel1

Bericht door Bingo » ma 12 jan 2009, 17:45

Even de hond uitlaten samen met de buurjongen ( deel 1 )

Het was al weer een van de zoveelste mooie dagen in het voorjaar, de temperatuur liep al aardig in de richting van de 25 graden dus kon je eigenlijk al over zomerse temperaturen spreken.
Sinds een goed jaar had ik een baantje in een magazijn voor huishoudelijke artikelen ( na een flop start als matroos op de binnenvaart ) die trouwens maar goed 4 maanden had geduurd.
Maar goed dat zijn maar bijzaken, mij gaat het erom dat ik mijn gevoelens voor jongens heb leren kennen tijdens het verblijf in het internaat voor de binnenvaart.
Rex mijn hond werd in de tijd dat ik buitenhuis woonde door mijn broer en ouders verzorgd en ook Roy mijn buurjongen sprong van tijd tot tijd in, hij was 15 (maar over twee weken zou hij 16 worden )
Eigenlijk was het raar qua leeftijd zag hij er uit als 13 en naar doen en laten kon hij al 18 zijn, af gezien van zijn kinderlijke trekken ( hij speelde graag met mij als ik een weekend naar huis kwam en ik natuurlijk met hem !! ) dan kwam toch eigenlijk meer de 13 als de bijna 16 jaar naar boven.
Maar goed, ik kwam die dag weer eens zoals gewoonlijk thuis van mijn werk en zette mijn brommer in de schuur.
Voordat ik uit de schuur was stond Rex al kwispelend op me te wachten, maar hij wist dat als ik thuis kwam eerst onder de douche zou gaan.
Dus dat deed ik nu ook en een goed half uur later kwam ik lekker fris weer naar onder, Rex lag buiten op de plaats onder de tuinmeubelen.
Toen ik weer buiten kwam gekleed in een T-shirt en sportbroek kwam hij onder de tafel uit en keek hij me vol verlangen aan, maar toen hij zag dat ik een fles bier in de hand had droop hij weer af en wist hij dat hij nog moest wachten op zijn wandeling.
Ik ging lekker zitten, met een been op de stoel die tegenover me stond, en de andere gewoon op de grond.
Als ik alleen thuis ben loop ik er altijd luchtig bij, en nu dus ook, mijn Vader zou pas heel laat thuis komen en mijn moeder was naar haar zieke zus en zou daar blijven slapen.
Doordat ik geen slip onder de sportbroek aan had, en met een opgetrokken been zat voelde ik een zacht briesje door mijn open staande broekspijp gaan en deze streelde mijn pik en ballen.
Hoe het kwam weet ik niet, maar terwijl ik mijn biertje dronk en aan de sigaret trok moest ik weer eens denken aan het weekend van afgelopen Januari.
We waren een lang weekend naar een bungalowpark geweest, ook Roy de buurjongen was mee geweest en daar had ik zelf voor gezorgd zodat ik iemand had om mee te spelen.
Het huisje had twee slaapkamers, een grote kamer lag onder voor de ouders en boven was de kinderkamer met een stapelbed we moesten een steile trap op.
De kinderkamer was niet echt groot maar voor een weekend zou het wel lukken, op de overloop werd een emmer neer gezet voor de gene die s’nachts op moest voor een plasje.
Het was erg druk. Bij het tropisch zwembad moesten we zelfs wachten op een kleedcabine, toen er een vrij kwam nam ik een spurt en smeet ik me direct naar binnen.
Ik zei tegen Roy “ als je wilt kan je erbij komen, we hebben geluk het is een cabine voor moeder en kind “.
Even merkte ik hoe hij aarzelde, maar niet voor lang hij kwam naar me toe gelopen glipte naar binnen deze is iets ruimer dan de andere maar met twee kinderen zou ook deze te klein zijn.
Nog voordat Roy de deur op slot had gedaan was ik al bezig met me om te kleden, ik trok me niets van Roy zijn aanwezigheid aan en stond even later in mijn nakie en zocht mijn zwembroek in mijn tas.
Toen ik die aan had ging ik op het bankje zitten en wachtte tot Roy klaar was, ook hij moest nog zijn zwembroek aantrekken. Door de zenuwen dat hij zich moest ontbloten voor mij, trok hij zijn broek nog verkeerdom aan ook.
Als ik niets had gezegd was hij zo naar buiten gelopen, dus voor de tweede keer stond hij naakt voor me. Alleen had ik nu een mooi uitzicht op zijn pik, omdat hij nu recht voor me stond.
Bij het verlaten van de cabine zei Roy “de volgende keer trekken we thuis onze zwembroeken aan “. Ik kon het niet laten en zei lachend “dat helpt ook niet als jij je broek dan weer verkeerd aantrekt “.
Ik moest maken dat ik weg kwam, ik kon merken dat hij op voetbal zat hij was een stuk sneller dan ik.
Na ongeveer twee uur te hebben gezwommen en gestoeid werd het tijd om naar het huisje te gaan. We zouden rond zeven uur thuis zijn om te eten, mijn ouders hadden stokbrood en verschillende
soorten kaas gehaald in de winkel. Ook hadden ze blokken voor de openhaard meegenomen, en die brandden al toen we binnen kwamen.
Het was echt gezellig, we dronken ieder een paar flesjes bier. Zelfs Roy mocht van mijn ouders twee flesjes drinken maar moest wel beloven om niets thuis te zeggen, hij was als een koning te rijk. Na het eten merkten we beide, dat we echt moe waren van het zwemmen en stoeien in het water.
We gingen dus vroeg naar bed. Mijn Vader stelde voor, dat hij Rex wel zou uitlaten voor deze ene keer.
Roy en ik liepen zwenkend naar boven ( niet van het bier maar zo moe waren we), Roy trok zijn kleren uit en daarvoor in de plaats een pyjama aan over zijn naakte lichaam.
Nu was ik aan de beurt. Roy lag al in het bovenste bed, “hé“ zei ik “hadden wij al afgesproken wie boven zou slapen “.
Ik had me al tot op mijn slip uitgekleed en liep naar Roy, deze drukte zich helemaal tegen de muur net of ik daar niet bij hem kon komen.
Zijn pyjamajasje ging open toen ik hem vast greep en naar me toe trok, ik trok zo hard dat hij van het bed schoot.
Ik liet me op het onderste bed zakken en trok hem over mijn knieën, ik haalde met de vlakke hand uit en gaf hem een paar flinke tikken op zijn kont.
Doordat hij geen onderbroekje aan had striemde de pijn flink door, hij ging recht staan nadat ik hem had los gelaten.
Gelijk verdwenen zijn handen in de pyjamabroek en wreef, hij zijn billen. En weer kreeg ik zijn billen te zien, weliswaar dit keer maar voor een gedeelte.
“Vooruit maar ga jij maar boven liggen, dan maak ik het licht wel uit” zei ik en duwde tegen zijn kont met mijn handen.
Terwijl ik wachtte op het teken dat Roy goed lag trok ik mijn slip uit en maakte het licht uit, er stond een straatlamp direct voor het raam van onze kamer.
Nadat ik me goed en wel had ingepakt in mijn bed, zei Roy “ het is eigenlijk best wel licht met die lamp hé John, zou jij de gordijnen even kunnen sluiten”.
Mijn antwoord was”doe het maar zelf ik lig net lekker, had je het maar eerder moeten zeggen”. Ik merkte dat Roy uit zijn bed aan het kruipen was en net toen hij rechtop zat, stond ik op en zei. “Blijf maar liggen ik doe het wel voor jou “, in mijn blote kont liep ik naar het raam. Terwijl ik de gordijnen dicht schoof, draaide ik me om zodat hij kon zien dat ik naakt was. Toen ik weer op de rand van het bed zat Zei hij “John mag ik je wat vragen”.
“Jij kunt me altijd iets vragen Roy, zolang ik een antwoord weet krijg jij dat van mij” zei ik.
Nou zei hij “slaap jij altijd zo, of komt het omdat ik erbij ben “.
“Hoe bedoel je “ zei ik en hield me van de domme,”nou” ging hij verder “ik bedoel dat je poedelnaakt in bed gaat en zo ook slaapt”.
“Nou kan je dit antwoord voor je behouden en zweren dat je er niemand wat van zult zeggen “vroeg ik hem.
Hij beloofde het, ik stond op en zei “en nu zweren met je hand op je hart”.
Roy deed zijn jasje wat nog steeds open was, opzij en legde zijn hand op zijn hart en zei “ik zweer je dat ik nooit iemand wat zal zeggen”. Bij deze woorden hield ik met mijn hand zijn hand vast.
“Goed dan ga je nu het antwoord krijgen” zei ik, “je moet weten ik ben Bi als je weet wat dat betekent, en ik vindt jou echt een stuk Roy”. Tegelijk kneep ik in zijn hand die ik nog steeds vast had, Roy keek me aan. En hij zei “dus die stijve komt door mij”, ik keek omlaag en knikte alleen maar. Praten kon ik niet op dat moment, na een poosje zei ik zacht “jij hoeft niet bang te zijn hoor”. Ik beloof je, ik zal jou altijd met rust laten tenzij je er zelf om vraagt.
Roy keek me met zijn mooie blauwen ogen aan, en zei “als ik vragen heb op seksueel gebied dan kom ik zeker bij jou”.
Ik ging in bed liggen en stopte me weer onder, even later gleed Roy van bed en liep naar de overloop om te plassen.
Op het moment dat Roy weer naar zijn bed wilde klimmen greep ik hem bij zijn zijde vast, ik wist dat hij daar niet tegen kon.
Uit volle macht begon ik hem te kietelen, en zei “dan had je ook zelf de gordijnen dicht kunnen maken en was het niet nodig geweest voor mij om extra op te staan”.
Roy probeerde om los te komen uit mijn greep, maar ik dacht hem goed vast te hebben.
Door de bewegingen de hij maakte om zich te bevrijden, gleden mijn handen naar zijn heupen en hield ik hem nog alleen vast aan zijn pyjamabroek.
Nu zal hij wel stoppen met spartelen dacht ik, maar hij ging door.
Eerst maakte hij een beweging om weg te komen, maar dat lukte niet nu ging hij over in de aanval en gooide hij zich bij me op bed.
Ik lag op mijn rug, met zijn voeten op het dekbed tegen mijn lies aan drukte hij uit volle macht om vrij te komen. Maar het enige wat gebeurde was dat mijn dekbed omlaag gleed tot op mijn knieën, half naakt lag ik daar op mijn rug.
Daar schrok Roy even van, maar hij ging al snel weer verder en liet zich op het vloerkleed glijden.
Het lukte hem ook nog, maar het gevolg was wel dat ik zijn pyjamabroek in mijn hand hield en ook half naakt op het kleed lag.
In de schemering dacht ik te zien dat Roy zijn piemel ook niet meer helemaal slap was, terwijl hij overeind kwam reikte ik hem de broek aan.
Dat ik toevallig tegen zijn kruis stootte en voelde dat zijn piemel inderdaad een pik aan het worden was, daar kon ik door de donkerheid niets aan doen.
Roy was hier wel stil van geworden en kroop vlug in zijn bed, ik volgde zijn voorbeeld en ging ook weer liggen (helaas in mijn eigen bed).
Deze eerste nacht heb ik niet veel geslapen, ik voelde steeds de zachte huid in mijn gedachte ook wist ik niet wat hij met de broek had gedaan ( had hij hem nu wel of niet aan ).
Als hij hem wel aan had gedaan dan had hij die heel zachtjes gedaan, ik had het bed niet voelen bewegen en van zulke gedachte spookte me de hele nacht door het hoofd.
Ik moet toch wel wat geslapen hebben want tegen zeven uur werd ik wakker doordat het bed begon te schudden, mijn boven buurman werd wakker en moest zeker weer naar de overloop.
En zo was het ik lag met mijn hoofd richting de deur en hield me slapende, door mijn oogspleetjes zag ik het hoofd van Roy over de rand kijken om te zien of ik nog sliep.
Toen hij de kust veilig vond gleed hij uit zijn bed, ik zag eerst zijn blote benen naar beneden komen gevolgd door zijn klokkenspel met een stijve klepel daar boven.
Dus had hij zijn broek niet aan gedaan ging er door mijn hoofd, Roy liep naar de overloop en door de gesloten deur hoorde ik hoe hij zijn blaas ledigde in de emmer.
De deur ging open en Roy kwam weer binnen om naar zijn bed te gaan, nu was zijn klepel niet meer stijf en bengelde heen en weer.
Ik opende mijn ogen en zei tegen Roy “kan je niet wat zachter doen, je maakt nog iedereen wakker”.
Verschrikt kijkt Roy naar mij en slaat gelijk zijn handen voor zijn pik, “wat moet dat nou voorstellen, ik heb die de laatste twaalfuur al zo vaak gezien” zei ik.
Trouwens ging ik verder “hoe gedenkt meneer in het bovenste bed te geraken zonder zijn handen te gebruiken , als je het mij heel lief vraagt dan wil ik je misschien wel helpen hoor zei ik lachend “.
“Goed zei Roy, zou jij zo vriendelijk willen zijn en mij helpen John”.
Gelijk stapte ik uit mijn bed, “sorry ik moet wel eerst even de blaas ledigen zoals je kan zien staat hij op knappen net als die van jou daar voorheen”zei ik.
Ik liep naar de overloop en deed mijn behoefte op de emmer, toen ik terug bij het bed was zei ik tegen Roy “en waar kan ik meneer mee helpen, moet ik U misschien optillen meneer”.
Je weet maar nooit ging ik verder “er kon wel eens iemand wat bij jou weg kijken”.
Roy gaf me een zet en ik viel boven op mijn bed, nee zei Roy “het is voldoende als je mij mijn broek kunt aangeven die ergens onder het dekbed ligt”.
Ik kwam weer overeind van mijn bed en bekeek Roy even vluchtig, die toch nog steeds zijn spul goed vast en verborgen hield.
Met mijn voeten ging ik op mijn bed staan, zo kon ik beter onder het dekbed van Roy voelen en daar vond ik dan ook meteen zijn pyjamabroek.
Zonder wat te zeggen hield ik hem als een prop voor zijn gezicht, Roy staak beide armen uit om hem aan te pakken.
Ik zei “Roy maar goed dat het Winter is”, hij keek me verwonderd aan en zei toen“hoezo dat nou weer”.
Tja, ging ik verder “de Eekhoorntjes houden een Winterslaap dus jou nootjes en eikel zijn behoorlijk veilig voor hun”.
Ik moet zeggen nadat het ijs tussen ons gebroken was, hebben we nog tot het eind veel plezier gehad.
Ofschoon er verder niets is gebeurt tussen ons (in dit weekend), is de enige verandering dat Roy vrijer is geworden.
Zo klimt hij net als ik naakt het bed in en uit om naar de emmer te gaan, en hij heeft geen schaamte meer tegen over mij.
Het maakt hem niets uit om langere tijd naakt rond telopen in onze slaapkamer, en wat ik al mooi vond is dat we veel hebben gestoeid maar wel met het dekbed ertussen.
Bij de gedachten aan dat weekend voel ik weer zijn naakte huid en billen in mijn handen, want dat werd niet tegen gehouden door het dekbed als hij boven op me lag .



Dit was het begin, maar waar het om gaat ( de wandeling )
komt in het vervolg van dit verhaal.
Groet van Bingo.

Gesloten