even de hond uitlaten met de buurjongen deel2

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

even de hond uitlaten met de buurjongen deel2

Bericht door Bingo » ma 12 jan 2009, 16:58

Even de hond uitlaten met de buurjongen deel 2

Sorry, beste mensen, door wat problemen en de feestdagen heeft het wat langer geduurd voordat deel 2 is ontstaan ik hoop op jullie begrip.


Dus nadat ik mijn pilsje op had liep ik naar binnen om mijn sandalen aan te doen, Rex week niet van mijn zijde.
Ik pakte zijn riem en zei, ”kom maar het is zover ”.
Buiten op de plaats aangekomen zat Roy op een stoel, hij zei ”hallo, ben ik nog op tijd? ik hoorde dat jij je aan het klaar maken was voor de wandeling ”.
Roy bleef maar doorgaan, ”wat doen we de lange wandeling of de korte ? ”
Ik zei ”dat ik van plan was om de hei op te gaan, volgens mij is het lekker rustig iedereen ligt in het zwembad ”.
Hm ”daar kon je wel eens gelijk in hebben ”zei Roy.
Al pratende bereikte we de hei al snel, Roy keek me vragend aan.
Ik knikte ja en zei ”je kunt Rex vrij laten, doe de riem maar af hoor ”. Hij gaf me de riem en zei lachend ”zonder dat Rex daaraan vast zit mag jij de riem dragen ”.
Ik keek hem met een gemaakte lach aan en zei ”ik weet hier anders wel een leuk spelletje mee hoor ”.
We liepen nog een flink stuk verder de bossen en struiken in zonder dat we wat zeiden, Roy verbrak de stilte en zei ”wat was dat voor een spelletje ?”
Ik zei ”kijk ik bind jou handen op de rug vast met de riem, kom je los dan mag ik jou bestraffen hoe ik dat zelf wil ”.
Roy zei ”oké, en daarna bind ik jou handen vast en mag ik jouw straffen als je los komt ?”
Roy kwam achteruit met zijn handen op de rug naar me toe gelopen, ik kon nog net een stapje naar rechts doen anders had hij gelijk gevoeld dat ik een stijve had.
Ik bond zijn handen goed maar niet al te strak vast met de riem, hij begon gelijk weer te lopen en wrikte met zijn handen.
Hij had geloof ik nog geen 10 min nodig om los te komen, heel triomfantelijk hield hij de riem omhoog.
Ik lachte en zei ”dat heb je snel gedaan ”, hij kwam naar me toe gelopen en zei ”en hoe wil jij me nu bestraffen ?”
Nou begon ik ”weet je nog dat lang weekend in Centerparks, dat ik jou klappen gaf op je billen alleen had je toen je pyjamabroek aan ?”
Roy keek me lachend aan en zei ”ja, dat weet ik nog zo goed alsof het gisteren was geweest ”.
Ik onderbrak hem en zei ”dat gebeurt nu ook weer maar alleen nu op je blote billen, kom maar hier en ga lekker over mijn knieën liggen ”.
Roy kwam langzaam naar me toe gelopen, even later stond hij recht voor me.
Hij keek links en rechts of er niemand in de buurt was, ik zei ”nee, er is niemand in de buurt en afspraak is afspraak toch!”
Hij nam alle moed bijeen en wilde zijn sportbroekje omlaag trekken, maar ik zei lachend ”Halt, laat dat maar aan jouw meester over ”.
Ik stond op nadat Roy zijn broekje los had gelaten, hij keek naar zijn voeten en zag gelijk mijn bult in mijn sportbroekje en grinnikte stil.
Met een ruk trok ik zijn sportbroekje en slip omlaag, Roy zijn jongeheer sprong gelijk in de houding en stond stijf tegen zijn buik aan gedrukt.
Dacht ik wel begon ik, en zei ”net wat ik dacht hij is net zo stijf als die van mij, mag ik nu ook lachen?”
Ik ging weer op de boomstronk zitten en trok Roy over mijn knieën, en voelde hoe zijn stijve pik tegen die van mij drukte.
Even wachtte ik en genoot van dat gevoel, toen haalde ik uit en de eerste klap kwam goed aan op de blote billen.
Niet te hard maar ook niet te zacht dus eigenlijk lekker voor beide, weer ging mijn hand omhoog om gelijk weer op die lekker strakke billen terug te vallen.
Na de zesde klap stopte ik en zei ”en Roy was het te erg of viel het mee”? ”Viel wel mee zei Roy en hij kwam langzaam overeind”.
Maar ik drukte hem terug en zei ”wie heeft gezegd dat ik klaar was? ”
Roy liet zich weer vallen op mijn knieën, en ik voelde weer zijn blote en stijve pik om mijn schoot vallen.
Wat had ik graag mijn jongeheer van bijna 18 lentes oud aan het licht gebracht, maar ik kon me nog in bedwang houden (wel met moeite).
Toen hij goed en wel lag zei ik ”zo nu mag je echt opstaan van mij ”.
Hij wist niet hoe snel hij overeind moest komen, hij wreef eerste een tijdje zijn billen alvorens hij zijn broek optrok.
Tijdens het wrijven wipte zijn pik van links naar rechts, en ik moest oppassen dat ik niet in een lachbui uit barsten.
Nadat hij weer zijn broek omhoog had gedaan zei hij ”nu is het mijn beurt en denk eraan je hebt nog wat tegoed van me”.
Ik draaide hem de rug toe met daarop mijn handen zodat hij me kon gaan vastbinden.
Hij zei niets maar bond mijn handen echt goed vast, ik dacht (jongen als je zo doorgaat kom ik niet los en mag jij me niet bestraffen) en ga ik vrij uit.
Als of hij gedachten kon lezen, hij maakte me deels los en ging weer opnieuw beginnen.
Soms voelde ik zijn arm over mijn pik glijden er ging dan een heerlijk gevoel door me heen.
Nadat hij eindelijk klaar was zei hij ”veel geluk jou straf weet ik al hoor die zit in mijn hoofd ”. Van tijd tot tijd trok hij me terug, greep naar de rand van mijn broekje en trok die zover terug dat hij mijn pik kon bekijken.
We liepen verder, ik had wel meer moeite met los komen dan Roy.
Na een half uur was ik ook eindelijk los en gaf de riem aan hem terug, mooi begon hij en zei ”komt goed uit we moeten nog 100 meter vooruit lopen en dan rechts af de struiken in ”.
Ik liep voorop, na honderd meter zei hij ”stop hier rechtsaf de berg af naar beneden tot aan het water luidde zijn commando ”.
Onderaan het water aangekomen was een oude vervallen schuur of hokje, er stonden nog twee muren rechtop en daar lag een ijzeren balk dwars overheen.
Roy liep erheen sprong omhoog en greep de balk vast, na wat schommelen liet hij los en knikte goed keurend naar mij.
Hij wees naar mij, en gaf net zoals ik dat bij Rex altijd deed een teken dat ik voor moest treden.
Ik volgde zijn bevel op en ging tussen de twee muren staan, nu keek ik rond of er niemand in de buurt was.
Roy zag me kijken en zei ”geen angst ik heb deze plek met de verkenners ontdekt en duizenden spellen gedaan, zonder dat we ooit werden gestoord hier komt echt nooit iemand ”.
Roy gooide de riem over de balk, de lus van de riem deed hij om mijn pols het andere uiteinde knoopte hij vast aan mijn andere pols.
Ik kon nog net met mijn voeten op de grond staan, hij trok mijn T-shirt uit mijn sportbroek en trok dit over mijn hoofd.
Hierdoor kon ik nog maar vaag wat zien, hij zei ”ben je klaar voor jou straf slaaf ”, en gelijk trok hij mijn broek omlaag daar stond ik dan !
Poedelnaakt op mijn sandalen na, alleen mijn hoofd was bedekt door mijn shirt.
Ik hoorde hoe hij naar me toe kwam, zijn handen gleden over mijn borsten en begonnen met mijn tepels te spellen.
Eerst was het zacht maar even later had hij de uiteinde vast van mijn tepels, hij kneep er flink in hierdoor kwam mijn pik nog rechter te staan.
Zijn handen gleden naar beneden en even later kneep hij in mijn paal, gelukkig dacht ik dat hij mijn zak met rust laat.
Had ik dat maar niet gedacht, ik geloof steeds meer er in dat hij gedachten kan lezen.
Hij gleed verder naar onderen en greep mijn zak vast, hij maakte met zijn duim en wijsvinger een rondje om mijn zak.
Hij moest een beetje knijpen maar het lukte hem, nu begon hij me af te trekken.
Heel langzaam ging hij op en neer, na verloop van tijd ging hij steeds sneller en niet veel later spoot ik mijn zaad over zijn handen de wijde wereld in.
Hij bleef doorgaan tot de laatste druppels over zijn handen liepen, hij zei ”ik laat jou nog wat hangen en ga eerst mijn handen afspoelen in het water ”.
Wat er toen gebeurde weet ik niet zeker, ik kon nog steeds niets zien van wegen mijn shirt wat over mijn hoofd zat.
Ik hoorde een harde plons in het water, Ik riep: ”Roy alles in orde met jou ”gelijk kreeg ik een klap in mijn buik.
Toen wist ik dat er iets niet klopte, even later toen ik weer klaar was in mijn hoofd riep ik naar Rex.
Nooit luisterde dat gekke beest of hij kwam of hij kwam niet maar nu was hij er gelijk, met veel moeite had ik mijn T-shirt van mijn hoofd gekregen.
Ik zag hoe Rex zijn nekharen omhoog stonden, en hij zijn tanden liet zien. Ik was nog nooit zo trots op hem als nu, de belagers gingen graag op de vlucht voor Rex.
Ik zag hoe Roy uit het water kwam, gelukkig dat we een plekje konden vinden waar de zon scheen.
Even later zat Roy naakt naast me, zijn kleren hingen her en der over de struiken om te drogen.
Ik had mijn arm over zijn schouder gelegd als troost, en zei zachtjes ”het is niet jou schuld Roy, wie houdt daar nu rekening mee, maar trots ben ik toch op Rex”.
Ja, zei Roy ”ik ook en hoe! dat had ik nooit verwacht van hem hij is de goedheid zelf ”.




Deel drie laat niet zolang op zich wachten (hoop ik)
Veel plezier en lieve groet van Bingo

Gesloten