Mijn overbuurjongens Frans en Peter deel 4

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Mijn overbuurjongens Frans en Peter deel 4

Bericht door Bingo » za 23 jan 2010, 13:28

Mijn overbuurjongens Frans en Peter deel 4


Frans lag achter mij op het bed, Peter bleef een hele tijd op en neer huppelen en maakte soms een paar draaitjes achter elkaar.
Ik lag op mijn zij en keek naar de dansende Peter en genoot van het heen en weer zwaaiende piemeltje.
Frans lag strak tegen me aan en legde een arm vriendschappelijk over mijn heup “dat dacht ik tenminste op dat moment”.
Het duurde niet lang of ik voelde hoe zijn ene hand, aan het knoopje van mijn pyjamabroek begon te frunniken.
Ik had daar een raar gevoel bij, vooral omdat het zich net aanvoelde of Frans lichtelijk opgewonde was.
Zijn pik drukte namelijk zachtjes tegen het stof van mijn pyjamabroek en ik mag een rund zijn als die niet stijf en loei hard was!
Eerst liet ik hem nog begaan, maar toen het hem was gelukt om het knoopje los te krijgen, draaide ik me op mijn rug en keek hem sprakeloos aan. Of eigenlijk moet ik zegen dat het draadje het begeven had en was het knoopje van mijn broek eraf gesprongen.
Hij glimlachte naar mij en liet vervolgens zijn hand in mijn broek glijden.
Ik vond het spannend en eigenlijk ook wel lekker, dus liet ik het dan ook maar toe.
Frans streek zachtjes over mijn groeiende piemel, toen Peter echter in zijn nakie terug naar het bed kwam stopte hij meteen.
‘Zo, nu is het mijn beurt’, zei Frans
Maar Peter zei, ‘nee, John ligt op de tweede plaats en dus is het nu zijn beurt’.
‘Dat ligt er aan van welke kant je het bekijkt, ik slaap in het midden dus ben ik ook altijd nummer twee’, zei Frans.
Peter gaf hem speels een stomp tegen zijn schouder en zei, ‘daar komt mijn broer de filosoof weer aan’.
Grappend zei hij, ‘zoals gewoonlijk heb jij altijd gelijk, mits dat je gelijk hebt’.
Frans had het schemerlampje aan gedaan terwijl Peter naar het bed liep, zodat Peter kon zien wat hij deed.
Hij zelf kroop via het voeteneind uit bed en trok daar zijn pyjama uit, dat was eigenlijk niet de bedoeling van het schimmenspel.
Eigenlijk zouden we niets kunnen zien van het lichaam, buiten het silhouet dan.
Maar daar trok hij zich niets van aan, hij maakte gewoon op dat moment zijn eigen spelregels.
Naakt liep hij naar de deuropening en zei, ‘Peter licht uit spot aan’.
Peter volgde op het woord en deed het lampje uit, ofschoon hij nog niet klaar was met zijn pyjama.
Ik dacht, “wat is Frans toch lief, door als eerste te gaan dansen kon mijn pik weer krimpen tot een normaal formaat.
In gedachten hoorde ik Peter al zeggen “jawel hoor, daar is hij ook weer met zijn stijve pik”.
Toen Frans klaar was met zijn show kwam ik overeind, naast het bed viel gelijk mijn broek omlaag omdat de knoop weg was.
Ik stapte uit mijn broek en trok mijn jasje ook maar uit, dat waren toch immers de nieuwe regels van het spel.
Nadat ik klaar was met mijn show, liep ik terug naar bed en trok mijn pyjama weer netjes aan.
Wij waren zelfs zo braaf dat we vrijwillig om kwart voor negen de lamp al uit deden, dus mijn moeder had ook niets te klagen.
Frans en ik lagen op onze rug te wachten, tot Peter zijn hoofd stil hield en we zeker waren dat
hij sliep.
Ik fluisterde vragend in Frans zijn oor, ‘wat had dat voorheen te betekenen, toen Peter zijn show gaf?
Hoe ver was je eigenlijk gegaan?’
‘Tot het uitersten, als Peter wat langer was blijven dansen’ zei Frans met een glimlach.
Gelijk voelde ik zijn hand weer in mijn broek verdwijnen, er ging een huivering door mijn lijf en mijn piemel groeide gestaag tot een stijve pik.
Zijn hand masseerde mijn pik en hij zei, ‘jij wilt toch weten of je nu homo bent of niet, hij keek even naar Peter’, maar die was in een diepe slaap gevallen, toen hij dat zag ging hij verder.
Hij fluisterde in mijn oor, ‘ik ben er echt niet vies van hoor, ik geloof dat ik Bi ben.
Ik zal jou eens echt verwennen John, daarna heb je de tijd om er over na te denken’.
Terwijl hij dat zei, stroopte hij mijn broek een stukje omlaag, mijn pik lag hard op mijn onderbuik. Voordat ik het wist had hij mijn pik in zijn mond.
Hij begon mij gelijk te zuigen en liet zijn tong over mijn blote eikel glijden, hij likte mijn voorvocht op wat uit mijn pisbuisje kwam.
Ik zelf had het niet meer, zijn tong was overal en nergens.
Kreunend zei ik, zelfs bijna smekend, ‘Frans ga alsjeblief door, vooral niet stoppen het voelt zo heerlijk’.
Maar die smiecht stopte toch, ondanks mijn verzoek om door te gaan.
Hij lachte geniepig en zei, ‘ik weet nog iets wat veel lekkerder is’.
Nadat hij zijn middelvinger goed nat had gemaakt, duwde hij die in mijn gaatje.
Terwijl hij mijn pik weer in zijn mond had genomen, begon hij mij te vingeren.
Nu wist ik het werkelijk niet meer hoe ik het had, telkens als hij met zijn mond op en neer ging over mijn pik, verdween zijn vinger diep in mijn kontje.
Ik begon luid te kreunen, zelfs te luid en daarom drukte Frans zijn hand op mijn mond.
Vervolgens kon ik nog alleen maar in zijn hand kreunen, ik kon hem dan ook niet waarschuwen dat ik kwam.
Ik spoot me dan ook kompleet leeg in zijn mond, tot mijn grote verbazing slikte hij alles in.
Nadat ik klaar was gekomen pakte hij me vol op mijn mond en liet het laatste beetje zaad terug in mijn mond lopen.
De vraag of dat niet vies was kon ik me nu besparen, ik proefde mijn eigen zaad en het was dus niet echt vies.
De volgende morgen werden we door mijn vader gewekt. Dat ik daar lag met mijn broek op mijn knieën stoorde hem niet echt.
Ook dat Frans en Peter in de loop van de nacht hun pyjama hadden uit getrokken, en volkomen naakt lagen was voor hem geen probleem.
Nadat we ons hadden gewassen en wij, in onze badjassen plaats hadden genomen aan de ontbijttafel zei hij ineens zachtjes, zeker wetende dat ma niets zou horen, ‘ik heb steeds vermoed, dat er iets met jou was en ik hoop dat jij daar gelukkig mee kan worden’.
Ik keek mijn vader verbaasd aan, alles behalve dit had ik verwacht, uit zijn mond te horen.
Innerlijk kwamen bij mij de tranen op zetten, ik had hem zo om zijn hals kunnen vallen, mits mijn moeder er niet geweest.
Pa zag dat en zei, ‘het komt wel goed jongen, ik praat wel eens met haar over deze kwestie. Op mij kun je zeker rekenen. Ik sta volkomen achter je’.
Frans zag de tranen in mijn ogen en gaf mij een knipoogje.
Net alsof hij zeggen wilde, zie je nu alles komt goed jongen.
Dit had ik dus echt niet verwacht van mijn vader.
Oké hij heeft een broer die ook homo is.
Hij woont dan ook al jaren samen met zijn vriendje.
Ze komen ook altijd samen naar de verjaardagsfeestjes en zo. Ik bewonderde hen hier voor. Vraag me niet waarom, misschien dat ik toen al iets onbewust voelde.
Mijn moeder was het tegendeel van mij, ze liet hen dan ook meestal links liggen.
Ik herinner me nog goed mijn zevende verjaardag. Het was begin Juni en al vrij warm.
Wij de kinderen liepen in ons zwembroekjes rond. Op de plaats stond een zinken wasteil met water gevuld waar we van tijd tot tijd in gingen.
Toen oom Thomas met zijn vriend kwamen, klom ik bij Thomas op de schoot om mijn verjaardagscadeau in ontvangst te nemen.
Toen mijn moeder buiten kwam en dat zag, trok ze me van zijn schoot af.
Ik wist op dat moment niet wat er gebeurde en keek haar dan ook niet begrijpend aan.
Ma had haar smoesje al klaar en zei, ‘dat kun je niet doen jongen, dadelijk heeft oom Thomas een natte broek door jouw zwembroek’.
Mijn vader kon alleen maar zijn hoofd schudden.
Ik ging dus voor mijn oom staan om mijn pakje uit te pakken.
Maar ook dat vond ze niet goed, ik stond immers tussen zijn benen.
Weer kreeg ik een standje van haar, hierop zei mijn vader boos, ‘nu is het wel genoeg. Hij mag dan wel homo zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat hij zich vergrijpt aan kinderen’.
Dit was de eerste keer dat ik het woord homo hoorde, en wist niet eens wat dat betekende.
Ma liep hierop boos de keuken in en het duurde een hele tijd, voordat ze weer naar buiten kwam.
Maar goed, nu dik zes jaar later weet ik het dan wel.
( Terug komende op mijn verhaal ).
Na het middag eten kwamen de ouders van Frans en Peter terug, en gingen ze terug naar huis.
Die zelfde avond kwam mijn vader onze slaapkamer binnen terwijl ik mijn pyjama aan het aan trekken was. Ik stond in mijn onderbroekje en hij vroeg, ‘Johnny, kom je even mee naar onze slaapkamer? Dit was omdat mijn broertje Max weer thuis was, en hij al in bed lag.
Max heet eigenlijk Maximilian, maar iedereen noemt hem gewoon Max.
Pa wilde me onder vierogen spreken.
Ik volgde mijn vader naar hun slaapkamer en was, hipper nerveus voor wat er komen zou.
Gekleed in mijn onderbroekje nam ik plaats op het bed naast hem, hij nam me vertrouwd in zijn armen.
Hij streek een tijdje over mijn rug en zei, ‘Johnny of moet ik ondertussen John zeggen. Jij wordt langzamerhand al een jongeman’.
Ik trok mijn schouder nog steeds zenuwachtig omhoog en zei, ‘dat maakt me niets uit pappa en vind alles goed’.
Nou zei hij terwijl hij me dicht tegen zich aan trok, ‘wat ik vanmorgen heb gezien jongen, daar kijk ik eigenlijk niet van op hoor.
Toen jouw moeder in verwachting van jou was, verliep de zwangerschap heel anders dan bij Raymond ( mijn oudere broer ).
De vroedvrouw heeft steeds gezegd dat jij een meisje zou worden, de verwondering was dan ook groot toen bij jouw geboorte er wat tussen je benen hing.
De zwangerschap van Max was echter weer normaal, dus het zelfde als bij Raymond. Maar tijdens jouw kinderjaren, viel me wel op dat jij interesse meer naar poppen ging dan
naar auto’s. Dat wil natuurlijk nog niets zeggen, maar toen jij met carnaval steeds verkleed wilde gaan als
elfje, heks of ziekenzuster, en het zelfs een keer hebt klaar gespeeld om je te verkleden als een
oud omaatje, moest ik gelijk aan mijn broer denken. Die verkleedde zich ook steeds als vrouw met carnaval.
Vanaf dat moment wist ik het bijna zeker, dat jij net zoals hij zou worden. Ik stond dan ook niet vreemd te kijken toen ik jullie vanmorgen wekte. Het was wel even wennen, jou daar zo half bloot te zien liggen naast die naakte jongens’.
Ik zei, me zelf verdedigende: ‘pap, dat kan ik je uitleggen hoor. Vannacht moet het knoopje van mijn pyjamabroek er af zijn gevallen.
Wanneer Frans en Peter hun pyjama hebben uitgetrokken weet ik niet, ik heb daar niets van gemerkt.
Ik weet wel dat ze vaker naakt slapen, dat is normaal bij hen thuis’.
‘Jij hoeft je niet te verontschuldigen jongen, wat ik heb gezien bevestigde mijn vermoedens alleen maar, zei hij.
Ik beloof je dat ik dadelijk met je moeder zal praten, dus schrik niet als het wat luidruchtig gaat worden. Je weet hoe ze op oom Thomas reageert’.
Nadat ik mijn vader had bedankt, drukte ik me stevig tegen hem aan.
‘Pap, dit wilde ik vanmorgen al doen, maar durfde het niet omdat ma in de beurt was’. Opnieuw voelde ik zijn sterke en beschermende hand over mijn blote rug wrijven. Hij kuste me op mijn hoofd en zei, ‘het komt wel goed Johnny, ga nu maar snel slapen’.
Samen verlieten we de slaapkamer van mijn ouders. Bij mijn kamer gaf pa me een klapje op mijn billen en zei, ‘slaap lekker jongen’.
Gerustgesteld ging ik mijn kamer binnen, trok mijn slipje uit en deed mijn pyjamabroek aan omdat het zo warm was liet ik mijn jasje uit.
Toen ik in bed wilde kruipen zag ik dat Max wakker was, hij keek me met open mond aan.
Het was de eerste keer dat Max me in zijn elf jaar, geheel naakt had gezien. Ik liep naar zijn bedje en gaf hem een nachtzoentje op zijn haren.
Ik zei, ‘sorry Max, ik dacht dat jij al lang in dromenland was’.
Max draaide zich op zijn andere zijde, en ging zonder wat te zeggen weer verder met slapen.
Toen ik in bed lag, liet ik de voorbije avond weer de revue passeren en dacht “ wat was dat heerlijk toen Frans mijn pikje in zijn mond nam, en vooral toen hij ook nog eens een vinger in mijn kontje stak”.
Automatisch verdween mijn hand in mijn pyjamabroek, ik voelde hoe mijn piemel langzaam stijf werd.
In gedachte was het niet mijn hand, maar de hand van Frans.
Er ging echt van alles door mijn hoofd, wat bedoelde Frans eigenlijk met het woordje Bi, ik kende dat woord niet. Wat bedoelde pa toen hij het over de zwagerschap van mij had, wat moet er nu anders zijn tussen een zwangerschap van een meisje of jongen.
Ik snapte er helemaal niets meer van, en zo besloot ik om maandagmiddag op goed geluk bij mijn oom Thomas langs te gaan na schooltijd.
Hij woonde gelukkig niet ver van ons vandaan, terwijl ik lag te denken masseerde ik mijn piemeltje, ik ging zelfs net als Frans met een vinger in mijn holletje.
Ergens in de verte hoorde ik hoe Max zich in bed omdraaide, hij lag nu met zijn gezicht mijn kant op.
Omdat ik niet wist of hij sliep trok ik mijn deken omhoog, maar ging wel verder met waarmee ik bezig was.
Frans zijn mond ging in gedachten op en neer over mijn pikje, zijn vinger ging weer steeds dieper in mijn kontje.
Ik begon zachtjes te kreunen, maar schijnbaar was dat toch nog te hard.
Opeens voelde ik dat er iemand aan mijn schouder schudde.
Zachtjes drong de stem van Max tot mij door die vroeg, ‘John, Johnny is er iets met jou, je maakt me bang met dat gekreun van jouw, ben je ziek of zo?’

Gesloten