Mijn overbuurjongens Frans en Peter deel 3

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Mijn overbuurjongens Frans en Peter deel 3

Bericht door Bingo » za 09 jan 2010, 17:14

Mijn overbuurjongens Frans en Peter deel 3


Toen mijn moeder met de handdoeken naar buiten kwam, keek ze me verbaasd aan.
Ze zei, ‘John jongen wat doe je nou, denk toch aan onze achterburen’.
‘Stel je voor dat ze jullie in je blootje zien, wat moeten ze dan wel niet denken?’
Ik stelde haar gerust en zei, ‘ik dacht dat U eerder terug zou zijn’. Daarbij we moesten ons toch buiten uitkleden en dan hadden ze ons ook in ons nakie kunnen zien’.
‘Daar heb je natuurlijk wel gelijk in, maar doe nu maar snel de handdoek om’, zei ze.
‘Trouwens jongens jullie ouders hebben gebeld, en het schijnt dat jullie buren een sleutel hebben en zo kunnen jullie dus een pyjama gaan halen voor vanavond’.
Frans vroeg voorzichtig, ‘vind U het erg als we gewoon in ons ondergoed slapen, het is nogal warm de laatste dagen?’
‘Nou dat hebben we eigenlijk liever niet, als het nu volop zomer was dan was het wat anders’.
‘Dan slapen onze jongens ook in hun onderbroekje, maar nu vinden we eigenlijk dat een pyjama het minste is wat jullie aan moeten hebben’, zei ze.
‘Als U dat liever is, dan halen we de sleutel even bij de buren op zodat we onze pyjama’s kunnen gaan halen’, zei Frans.
Peter mengde zich in het gesprek en zei, ‘dan kunnen we ook gelijk bij ons thuis in bad gaan’.
‘Maar jullie maken het bad of de douche daarna wel weer goed zuiver hé!’
‘Natuurlijk dat doen we altijd, ook wanneer onze ouders thuis zijn’, zei Peter.
De jongens liepen naar de slaapkamer om hun badjas aan te doen, ik volgde ze gewoon.
Toen wij terug kwamen en ik achter hen aan liep hield mijn moeder me tegen en zei, ‘nee John, ik was jouw dadelijk hier thuis wel’.
Ma smeekte ik bijna, ‘ben ik daar niet wat te oud voor!’
Frans en Peter stonden te lachen toen ze dat hoorden.
‘Kijk nou mam, zij lachen me al uit’, daarbij ben ik al dertien hoor en geen negen of tien jaar meer, volgens mij ben ik oud genoeg om me zelf te wassen’.
Ik zag hoe mijn moeder begon na te denken en uiteindelijk mocht ik dan toch met hen mee.
Gekleed in onze badjassen, verlieten we de plaats via het poortje.
Ma riep ons nog achteraan, ‘maar wel om de beurt in bad hoor, en vergeet niet je oren te wassen!’
‘Ja, ja mam, dat vergeet ik niet’ en zei er lachend achteraan, ‘als ik de shampoo uit mijn haar spoel, zal ik ook niet vergeten om mijn ogen dicht te doen hoor’.
Wij konden nog net horen hoe mijn moeder gespeeld zei, ‘wacht maar jongentje, als je straks terug bent ga je over ’t knie’.
Lachend liepen we verder, en staken de weg over naar de buren van Frans en Peter.
Zij waren er als kind aan huis, en liepen gewoon achterom de plaats op.
Karla de al oudere dochter zag ons aankomen en zei, ‘zo, jullie lopen er al zomers bij, jullie hebben toch nog wel wat onder de badjas aan hoop ik’.
Omdat Karla vroeger vaker babysitter was geweest, en hen dan ook in bad moest doen had ze hen ook vaak genoeg bloot gezien.
Peter de kleine opdonder trok zijn badjas open en zei brutaal als hij was, ‘ja, hoor Karla, kijk maar we hebben ons adamskostuum nog aan’.
Lachend vroeg ze, ‘wat komen jullie eigenlijk doen?’
Frans zei, ‘wij hadden graag even de sleutel van ons huis, ma is vergeten om een pyjama in de tas te doen’.
‘Ja’ zei Peter ‘en bij die gelegenheid gaan we gelijk even in bad’.
Frans vertelde haar het verhaal van de groep crossfietsers en wat er ons was overkomen die
middag op de hei.
Smakelijk lachend, ging ze naar binnen om de sleutel te halen.
Even later kwam ze terug met de sleutel, en hield hem extra omhoog.
Ze zei, ‘wel netjes de badkamer schoon maken, zoals ik jullie dat heb geleerd’.
Frans graaide naar de sleutel en zei, ‘natuurlijk doen we dat, je kent ons toch’.
Tijdens het grijpen naar de sleutel, viel zijn badjas open.
Karla keek even goed naar hem en zei, ‘zo, jij bent veranderd in de laatste jaren, je wordt al een man’.
Dit was de eerste keer dat ik Frans verlegen zag worden, en hoe hij een kleurtje kreeg.
Hij deed zijn badjas dicht en zei, ‘geef nu de sleutel maar Karla, wij moeten zo gaan eten’.
Via de achterdeur gingen we naar binnen, Peter liet gelijk zijn badjas van zijn schouders glijden en liep met de badjas in de hand naakt naar boven.
Ik wilde achter hem aan lopen maar Frans hield me tegen en vroeg, ‘John, ik heb vanmiddag geen antwoord gekregen van jou?’
Verbaasd keek ik hem aan en vroeg, ‘hoe bedoel je?’
‘Nou op de vraag, of het mogelijk is dat jij misschien homo bent’, zei hij me recht in het gezicht.
Ik keek waar Peter was, en toen ik zag dat hij al naar boven was zei ik ‘misschien!’
‘Wat heet misschien?’
Nou ik weet niet ‘ik krijg wel steeds van die rare gevoelens in me als ik jullie zo in je blootje zie rond lopen.
Ik heb mijn piemel dan niet meer in bedwang, en dan wordt hij langzaam maar zeker stijf.
Daar schaam ik me dan voor, je weet toch dat ik mijn broers nog nooit naakt heb gezien en jullie gaan er zo gewoon mee om, alsof het de normaalste zaak van de wereld is’.
‘Dat is het ook voor ons, op onze school moeten we na het gymen en zwemmen verplicht douchen.
Achter de kleedkamer is een grote gezamenlijke doucheruimte, dus wij zien bijna dagelijks onze medescholieren bloot onder de douches staan. Wij hebben namelijk twee keer gym en zwemles in de week.
Vandaar dat we thuis ook vrij en open met elkaar omgaan, onze badkamer heeft zelfs geen deur meer. In verband met de verbouwing was daar geen plaats meer voor, pa zei óf we krijgen een deur óf een ligbad en aparte douchecel.
Nou voor Peter en mij was het een duidelijke zaak, dan maar geen deur’.
Een ligbad is iets fantastisch, vooral in de winter als het echt koud is buiten.
Peter en ik gaan dan meestal samen in het warme bad liggen, een paar jaar geleden gingen we zelfs met onze ouders in bad.
De ene keer ging Peter met pa in bad en ik met ma, de volgende keer wisselden wij dan.
Met open mond luisterde ik naar Frans en pas toen hij was uitgesproken zei ik, ‘dat kan ik me niet voorstellen!’ ‘Je zag zelf hoe paniekerig mijn ma was, toen we voorheen in ons blootje buiten op haar stonden te wachten’.
‘Ja’ zei Frans, ‘ en vooral toen jij ook nog eens met ons mee wilde gaan’.
‘Ze denkt dat ik nog steeds het kleine jongentje ben, welke jongen van dertien wordt er nog gewassen door zijn moeder’ zei ik.
Frans sloeg me op mijn schouder en zei, ‘misschien heeft ze het nu eindelijk door’.
Peter riep vanuit de badkamer, ‘komen jullie nog, het bad is vol?’
‘Frans, wat ik zojuist tegen jou zei, blijft toch wel onderons hé?’
‘Wat bedoel je, heb jij dan wat gezegd?’ zei hij met een knipoogje.
Opgelucht liep ik achter Frans aan naar de badkamer, Peter zat al in bad, hij had er geen
doucheschuim in gedaan.
Frans deed zijn badjas uit en stapte bij Peter in bad hij vroeg, ‘waarom heb je er geen badschuim in gedaan?’
‘Dat komt vanzelf wel als wij ons dadelijk gaan wassen’, zei hij.
Verlegen stond ik te kijken hoe ze in bad zaten, Peter zag dat en zei, ‘kom er maar gerust bij hoor, plaats genoeg!’
Eerst twijfelde ik nog, maar besloot om het toch te doen.
Toen ik mijn badjas uitdeed, deed Peter zijn benen uiteen ten teken dat ik daar plaats kon nemen.
Met mijn rug naar Peter gekeerd nam ik plaats in bad en ging tussen zijn benen zitten, het water was heerlijk warm.
Ik voelde hoe Peter zijn slappe piemel tegen mijn billen aan kwam, Frans strekte zijn benen uit en zijn voet kwam tegen mijn pikje aan.
Automatisch schoof ik wat terug, en mijn billen drukte tegen Peter zijn piemeltje aan.
Ik weet niet of Frans het zag maar mijn pikje werd meteen wat groter door zijn voet.
Toen Peter zijn haar met shampoo aan het wassen was en daarbij zijn ogen dicht had gaf Frans me een knipoogje en knikte met zijn hoofd naar mijn kruis, hij had het dus blijkbaar toch gezien!’
Mijn hoofd kleurde iets of wat, en ik trok mijn schouders op.
Frans legde zijn vinger op de lippen, en schudde met zijn hoofd van nee.
Hij had er dus duidelijk geen problemen mee, dat ik met een half stijve piemel in bad zat, en hij begon me zelfs te plagen, zijn tenen speelden met mijn piemel.
Nu zat ik dus in No - time met een volledige stijve in het bad, Frans grinnikte even naar mij.
Peter was klaar met zijn haren en spoelde ze af, toen hij daarmee klaar was zei hij, ‘kom dan was ik jouw haren even’.
Zonder op antwoord van mij te wachten, spoot hij een flinke scheut shampoo op mijn haren en begon mijn hoofd te masseren.
Gelukkig was er schuim op het water gekomen door het wassen van zijn haar, en werd mijn stijve pik aan zijn ogen onttrokken.
Frans zat glimlachend naar mij te kijken.
“vuil kreng” dacht ik bij mezelf.
Zijn tenen speelde nog steeds met mijn piemel en zak, die werd voorlopig dus niet meer slap.
Op de ene of andere manier kreeg ik het gevoel dat hij gewoon lag te genieten van mijn pikje.
Peter trok me uit mijn gedachten door te zeggen, ‘let op John, ik ga nu je haren uitspoelen’.
‘Ja’ zei Frans ‘je weet wat jij je moeder hebt beloofd, zelfs als ik mijn haar was zal ik mijn ogen dicht doen’ citeerde hij mij.
Peter maakte van zijn handen een kommetje, en begon de shampoo uit mijn haar te wassen.
Met mijn ogen dicht hoorde ik hoe Frans opstond en zich omdraaide.
Even later toen hij tussen mijn benen plaats nam voelde ik hoe hij mijn stijve pik naar beneden duwde.
Toen Peter klaar was zei hij, ‘nu is het jouw buurt, om mij me haar te wassen’.
Ik greep naar de fles met shampoo, en begon zijn haar te wassen.
Van de druk op mijn stijf pikje dat klem zat tussen zijn billen werd ik helemaal gek.
Tijdens het wassen gleed hij steeds iets op en neer over mijn pikje, het duurde dan ook niet lang of ik kwam voor het eerst bewust klaar in mijn leven.
Gelukkig had dat niemand in de gaten door het schuim wat ondertussen op het water dreef.
Ik had natuurlijk wel eens in mijn slaap een natte droom gehad, en dacht de volgende morgen dat ik in bed had geplast ( wat ik al jaren niet meer deed ).
Mijn vader heeft mij later uitgelegd wat het geweest was en zei, ‘dat zijn dingen die kunnen
nu eenmaal gebeuren, jij hoeft je er echt niet voor te schamen hoor.
Ik zie me nog in mijn onderbroekje op het randje van mijn bed zitten, natuurlijk met een vuurrood hoofd.
Pa had me eens troostend door mijn haren gestreken en zei, ‘jongen, dat is gewoon een teken dat alles in orde met je is, en dat je langzaam volwassen aan het worden bent’.
Ofschoon ik hem niet helemaal begreep, was ik toch gerust gesteld.
Toen we ons eindelijk grondig hadden gewassen gingen we uit het bad, mijn piemel was gelukkig alweer slap.
Wij droogden ons af, terwijl Frans het bad schoon maakte in zijn blootje.
Toen ik hem daar weer naakt zag kwam mijn piemel weer iets overeind, ik kon er gewoon niets aan doen.
Peter zag dat natuurlijk weer en zei, ‘kijk Frans, daar is hij weer hoor, hij is weer half stijf’.
Frans draaide zich om en zag nu ook duidelijk dat ik weer half stijf was.
‘Nu vertel eens eindelijk heb ik gelijk ben jij nu homo of niet? vroeg Peter.
Frans zei dreigend, ‘Peter laat hem nu eens met rust!’
Ik zei, ‘laat hem maar Frans, eens komt hij het toch te weten!’
Peter luister nu eens goed naar mij zei ik, ‘ik weet niet wat er met me aan de hand is.
Steeds als ik jullie naakt zie, komen er vreemde gevoelens in mij op.
Ik houd van jullie omdat jullie gewoon echte vrienden van mij zijn, en dat wil ik niet op spel zetten.
Wel krijg ik steeds meer het idee dat er wat anders door mijn hoofd gaat, maar ik kan je echt niet zeggen of ik het ben of niet!
Geef me de tijd, zo gauw ik het zeker weet, zijn jullie de eerste die dat te horen krijgen.
Jij en Frans zijn de enige die dat tot nu toe weten, dus als er over mij geroddeld wordt weet ik waar dat vandaan komt.
Frans heeft me beloofd om niets te zeggen en dat hoop ik ook van jou’.
Dus als er geruchten komen, dan komen die door jou want Frans vertrouw ik voor bijna honderd procent’.
Peter slikte even en zei, ‘van mij krijgt ook niemand wat te horen, dat beloof ik je’.
Toen Peter zich bukte om zijn badjas op te rapen, stak Frans zijn duim omhoog en lachte even naar mij.
Ik zag Peter zijn strak kontje naar mij gericht, en snel verstopte ik mijn ondertussen stijve piemel achter mijn badjas die ik snel aan trok.
En weer lachte Frans naar mij, die had natuurlijk mijn stijve pik gezien.
Toen iedereen klaar was en het bad schoon, gingen we terug naar mijn ouderlijk huis om te gaan eten.
Gelukkig had Frans de sleutel nog niet terug gebracht naar de buren, ze waren vergeten waarom ze eigenlijk naar hun huis waren gegaan.
Juist, de pyjama!
In onze badjassen gingen we aan tafel zitten om te eten, na het eten ging Frans terug om hun pyjama’s op te halen.
Hij bracht meteen de sleutel terug naar de buren, en kwam binnen met hun pyjama’s in de hand.
Het waren pyjama’s met korte broekjes, dus eigenlijk zomer pyjama’s.
Zij waren immers gewend om in hun onderbroekjes of naakt te slapen.
Toen we naar boven wilde gaan om te slapen, hield me mijn vader tegen en zei, ‘wij moeten eens even met elkaar praten jongen.
Frans en Peter liepen door naar de slaapkamer.
Toen ze weg waren zei mijn vader, ‘ik heb gehoord dat jij nogal behoorlijk vrij begint te
worden, jij moet zelfs geheel naakt op de plaats hebben gestaan met de overbuurjongens’. ‘Nou en, dat moesten we toch van mama, wij mochten niet zo smerig naar binnen van haar.
Trouwens wat dan nog, we zijn toch gewoon jongens onder elkaar verweerde ik me.
En daarbij, gaat het er bij hun thuis heel anders aan toe als bij ons’.
Mijn vader keek me verwonderd aan en vroeg, ‘hoe bedoel je dat, John?’
‘Ik weet niet hoe ik U dat moet vertellen, pa!
Hier thuis is alles zo preuts, Frans en Peter gaan bijvoorbeeld vaak samen in bad.
Ook zult U bij hen nooit een afgesloten deur tegen komen, zelfs niet als hun ouders in bad gaan of gaan douchen.
Sterker nog, door de verbouwing van de badkamer is er zelfs geen deur meer in de badkamer.
Als ik dat vergelijk met bij ons, zover ik me kan herinneren heb ik mijn broers nog nooit bloot gezien laat staan dat ik jullie ooit naakt heb gezien’.
Pa kreeg een kleurtje en zei, ‘daar kan ik je alleen maar gelijk in geven. Ik weet nog goed dat toen ik jong was, wij de jongens, samen werden gewassen door onze pa.
En mijn zusjes werden samen door mijn moeder gewassen.
Na ons huwelijk en jullie geboorte heb ik vaker gezegd dat ik jullie wel zou wassen, zodat je moeder zich meer met het huishouden bezig kon houden.
Maar je moeder wilde daar niets van horen, ze was van huis uit gewend dat het de taak van de moeder was.
Ik had deze taak graag van haar overgenomen, maar zij wilde dit echt niet hebben.
Het ergste vond ik nog haar preutse opvatting, dat jullie om de beurt werden gewassen.
Maar ik beloof je dat als jullie straks in bed liggen, ik het met haar er nog eens over zal hebben.
De tijden zijn immers veranderd in al die jaren, dat wij getrouwd zijn’.
Ik stond op en zei lachend vraag haar maar eens, ‘of zij denkt dat wij ons na de sporttraining in ons zwembroekje of ondergoed douchen’.
Pa sloeg me eens op de schouder en zei met een glimlach, ‘ga maar naar je kamer, dan kunnen jullie nog even samen spelen voor het slapen gaan’.
Ik gaf pa een nachtzoentje en ging naar boven.
‘Slaap lekker jongen, en maak straks niet te veel lawaai’, zei hij toen ik de woonkamer verliet.
Toen ik de slaapkamer binnen kwam zag ik hoe Frans en Peter, nog steeds met hun badjas aan al met mijn racebaan aan het spelen waren.
Ik dacht toen “dit keer zal ik de eerste zijn, en trok spontaan mijn badjas uit”.
Toen mijn badjas op de grond lag, en ik poedelnaakt voor hen stond zag ik opeens mijn ma in een donker hoekje van de kamer staan.
Ik reageerde snel en trok mijn pyjama meteen aan.
Ma hoesten even, en ik keek haar aan alsof ik een derde wereldwonder zag.
Ik zei verwondert, ‘mam U bent hier!, ik dacht dat pa zei dat U nog even snel naar de winkel was gegaan’.
‘Dan moet hij dat verkeerd hebben begrepen, ik zei dat ik nog even snel naar de winkel ben geweest’, zei ze.
Nog voordat mijn moeder de kamer uit was, trokken beide jongens als op commando hun badjas uit, en trokken ze hun pyjama aan.
Ma draaide haar hoofd de andere kant op, en liet ons alleen in de kamer achter.
In de deuropening zei ze, ‘jullie kunnen nog een uurtje spelen, en daarna hoor ik niets meer van jullie, ik wil geen gedonder hebben met de ouders van jullie!’
Peter zei, ‘nee hoor wij zullen echt braaf zijn, om negen uur maken we het licht uit’.
Toen we hoorde hoe mijn moeder de trap afliep, lieten we ons lachend op bed vallen.
Frans en Peter hadden hun pyjamajasjes nog open, en uit hun broekjes kwamen hun pikjes te
voorschijn omdat ze nog geen tijd hadden gehad om hun gulp die dicht te knopen.
Peter maakte gelijk de slaapkamerdeur open en begon met het schimmenspel net als de avond van tevoren, Frans en ik lagen op bed en keken er geamuseerd naar.

Gesloten