Aangenaam verrast door Robert 23

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Aangenaam verrast door Robert 23

Bericht door Bingo » di 06 okt 2009, 22:55

Aangenaam verrast door Robert deel 23


Robert ging met zijn billen helemaal naar beneden zitten, ik voelde hoe zijn billen op mijn hakken ruste.
Zijn handen gleden heen en weer over mijn onderbenen, daarna waren mijn bovenbenen aan de buurt.
Zijn duimen drukte tussen mijn billen, die werden hierdoor uiteengetrokken.
Robert zag mijn sterretje en bedacht zich niet langer, ineens voelde ik zijn tong tussen mijn billen heen en weer gaan.
Hij bleef hangen bij mijn grotje, en perste zijn tong zachtjes tegen mijn sterretje.
Automatisch drukte ik mijn kontje omhoog, met een hand greep hij naar mijn stijve pik en begon die langzaam af te trekken.
Zijn tong drong ondertussen in mijn grotje, ik kreunde van genot en liet een diepe zucht.
Mijn sterretje werd steeds natter door zijn tong, ik voelde hoe een vinger bij me binnen drong.
Al snel volgde een tweede, en ook een derde vinger vond zijn weg naar binnen.
Nu hield ik het helemaal niet meer uit, ik geloof dat ik nog nooit zo’n stijve pik heb gehad.
Met een zucht van opluchting kwam ik klaar, maar zo als nu was ik nog nooit klaargekomen.
Ik voelde nog steeds hoe Robert mij met zijn vingers aan het vingeren was, ik draaide mijn gezicht om en kuste hem als dank.
Maar Robert wilde nog verder gaan, hij wilde nu eindelijk echt bij mij naar binnen gaan.
Ik zei, ‘Robert, je weet dat de condooms in de auto liggen, kan je niet nog een á twee dagen wachten’.
‘Ook ik verlang er naar, om jou eindelijk in me te voelen’, maar ik kan wachten tot we het echt safe kunnen doen.
Robert zei, ‘ik heb nog nooit seks gehad, en jij ook niet zoals je altijd zegt’.
‘Dus kunnen we het toch gewoon doen, we zijn toch clean of zie ik dat verkeerd?’
‘Nee, wat dat aangaat kunnen we elkaar vertrouwen, maar heb jij of ik de laatste jaren een bloedtransfusie ondergaan, en zo ja was die ook echt clean Schatje’.
Robert keek me iets teleurgesteld aan maar zei, ‘ik moet je weer gelijk geven Ron, jij denkt verder na dan dat ik dat doe’.
Hij trok zijn vingers uit mijn holletje, en stond op om zijn handen te gaan wassen.
Tijdens het lopen zwiepte zijn stijve pik heen en weer, ik draaide me op mijn rug en stak mijn handen achter mijn hoofd.
Ik wachtte tot dat hij weer terug was, Robert had een handdoek bij zich toen hij terug kwam.
Zijn pik stond nog steeds recht naar voren, hij depte mijn sperma op en maakte de sprei zo goed mogelijk schoon.
Toen hij klaar was nodigde ik hem uit om naast me te komen liggen, dat deed hij natuurlijk meteen.
Hij liet de handdoek op de grond vallen, en kwam op zijn buik naast me liggen.
Ik ging nu ook het zelfde zitten als hij voorheen bij mij had gedaan, en nu begon ik hem te masseren.
Maar mijn handen zakte al snel naar zijn billen, ik trok ze uit elkaar en elke bil kreeg een vette zoen van mij.
Ik ging op zijn rug liggen zodat ik bij zijn oren kon komen, en daar fluisterde ik, ‘bedankt Robert, dat jij het ook inziet maar daarvoor laat ik jou nu ook voelen, wat ik daarnet voelde.
Ik kuste nu de binnenkant van zijn billen, mijn tong streelde zijn sterretje.
Even later verdween mijn tong in zijn hol, Robert begon te kreunen van genot en fluisterde, ‘wat een heerlijk gevoel is dat, ga alsjeblief door’.
Dit deed ik dan ook maar al te graag, mijn tong draaide heerlijk in zijn holletje rond.
Robert drukte zijn kontje omhoog, zodat ik er nog verder in kon komen.
Mijn hand gleed langzaam onder Robert door, en ik vond meteen wat ik zocht.
Mijn hand omklemde zijn pik en ik begon hem af te trekken, ik trok mijn tong terug zodat mijn vinger plaats had om de ingang binnen te gaan.
Schijnbaar was ik iets te wild, hij draaide met zijn billen omdat het hem toch nog wat pijn deed.
Ik liet zijn pik los en trok mijn vinger uit zijn kontje, hij liet zijn kontje zakken en blijf even zo liggen.
Maar daar kreeg hij niet veel tijd voor, ik draaide hem op zijn rug en zijn pik floepte gelijk omhoog.
Ik boog me er over heen en nam hem in mijn mond, nu deed mijn mond het werk van mijn hand.
Met mijn hand streek ik tussen zijn billen, mijn vinger drukte tegen zijn gaatje maar ik drong niet naar binnen.
Robert begon even later te trillen, maar ik ging gewoon verder en nam zijn zaad dankend in ontvangst.
Hij spoot wel zes stralen sperma in mijn mond, ik slikte alles in.
Nadat ik zeker was dat er niets meer kwam, liet ik zijn pik uit mijn mond glijden.
Ik ging op hem liggen en kuste hem, een flinke tongzoen was het resultaat.
Even later vielen we in slaap, rond zeven uur werd er op de deur geklopt, Pieter en Willem stonden aan onze deur.
Willem zei, ‘hé tortelduifjes, wij krijgen honger, pa en ma laten vragen of jullie nog komen?’
Robert stond op en maakte de deur open, de jongens kwamen naar binnen.
Toen ze mij op bed zagen liggen vroeg Pieter, ‘en hebben jullie ook zo lekker geslapen als wij?’
Ik zei, ‘ik weet niet hoe lekker jullie hebben geslapen!’ ‘Maar wij in ieder geval wel, alleen wat te kort’, voegde ik er met een licht roodhoofd aan toe.
Pieter zag de handdoek op de grond liggen en zei lachend, ‘dat geloof ik graag, de bewijzen liggen nog op de vloer’.
Ik greep mijn kussen en gooide die naar zijn hoofd, even later kwam ik overeind en trok een schone sportbroek en T-shirt aan.
Robert kwam gekleed en wel uit de badkamer en vroeg, ‘wat is er hier aan de hand, heb jij hulp nodig Ron?’
Ik zei, ‘voor die twee lastposten heb ik geen hulp nodig, die kan ik wel aan zelfs met een arm op mijn rug gebonden’.
Willem zei lachend, ‘nou, ja zeg, begin jij nu ook nog met bondage, Robert ik zou maar oppassen als ik jou was’.
‘Dadelijk lig je vast gebonden op bed, en Ron kan met je doen wat hij wil’.
Robert zei, ‘dat doet hij nu ook al, daar is geen touw of handboei voor nodig’.
Gezamenlijk liepen we naar de lift, op de eerste etage stapte we uit de lift en liepen naar hun kamer.
Robert zijn ouders waren nog op hun kamer, zonder te kloppen liepen we naar binnen.
Willem had de deurkaart meegenomen, en opende de deur.
Tante Els was nog niet gekleed, Willem zag de buik van zijn moeder en zei, ‘Nou, ons zusje groeit gestaagd, zo te zien’.
Tante Els keek hem verwonderd aan en vroeg, ‘zusje, hoezo niet broertje?’
‘Ik weet zeker dat het een meisje wordt, zo kunnen we de vaatwasser uit de deur doen’, lachte hij.
Oom Harry greep hem in zijn nek en zei, ‘pas op, jij kleine donderstraal als we weer thuis zijn, mag jij voortaan de afwas doen ( als het niet waar is).
‘Oké, ik weet dat ik gelijk krijg, let maar op mijn woorden’, zei Willem
‘Moeten jullie ook de naam van ons zusje weten?’ vroeg hij.
Zonder op antwoord te wachten zei hij, ‘ze zal de naam Kristel krijgen, en zal heel gelukkig door het leven gaan’.
Robert zijn ouders keken elkaar verbaasd aan en tante Els zei, ‘hoe weet jij dat, we overwegen inderdaad als het een meisje word, om haar dan Kristel te noemen’.
Willem trok zijn schouders op en zei, ‘ik weet het gewoon zeker, dus pa als we weer thuis zijn moet jij een meisjes kamer gaan inrichten’.
Willem zijn vader streek hem door zijn haar en zei, ‘dat zal ik zeker gaan doen, ik geloof echt in jou’.
‘Dat kunt U ook gerust, ik heb alles al gezien en het wordt een meisje’.
Ondertussen waren zij ook klaar met zich aan te kleden, en liepen we naar de lift.
Toen we buiten kwamen was het net of je een klap in het gezicht kreeg, zo warm was het.
We liepen richting het centrum, onderweg kwamen we al een pizzeria tegen.
Wij gingen op het terras zitten, we schoven twee tafels tegen elkaar en wachten vervolgens op de ober.
Die kwam ook snel en overhandigde ons de menukaarten, na de drankjes te hebben genoteerd ging hij naar binnen.
Willem zei zachtjes, ‘let op, voordat hij terug aan de tafel is struikelt hij over een hondje, en onze drankjes vliegen op de grond’.
Pieter was de enige die dat kon horen, en keek verwonderd naar Willem.
We wachten af wat er ging komen, de ober kwam terug en struikelde inderdaad over een hondje van de gasten die aan een andere tafel zaten.
De glazen vlogen op de grond en weg waren onze drankjes, de ober verontschuldigde zich en ging opnieuw naar binnen.
Willem zei tegen Pieter, ‘dadelijk zal je een geil knaapje naar buiten zien komen, hij heeft alleen een korte broek en slippers aan.
‘Die zal de troep gaan opruimen, en hij zal jou met zijn blikken uitkleden’.
‘Kijk vooral naar zijn benen als hij gehurkt zit, jij zult zijn pikje en ballen kunnen zien’.
‘Ook komt hij later naar ons toe, en vraagt of we straks mee gaan zwemmen’.
En inderdaad de voorspellingen van Willem kwamen uit.
Pieter keek hem verwonderd aan en zei, ‘stop daarmee, ik word langzamerhand bang van jou’.
‘Dat is niet nodig, toen ik in het ziekenhuis lag heb ik veel gedroomd, en die dromen zijn nu aan het uitkomen’.
‘Ik heb nog veel meer gezien, maar dat vertel ik je wel als we op onze vakantiebestemming alleen in onze kamer zijn’.
‘jij zult van deze vakantie echt gaan genieten, wacht maar af ’.
De ober kwam weer terug aan onze tafel en bood nogmaals zijn excuses aan, hij nam vervolgens de bestelling op en verdween weer naar de keuken.
De ober was nog maar net weg, of het kopje van het geile gozertje kwam om het hoekje kijken.
Hij kwam naar onze tafel gelopen, en vroeg op zijn beste Duits of we niet zin hadden om met hem te gaan zwemmen na het eten.
Willem zei, ‘dat ze dat wel wilde, maar dat ze niet bij hun zwembroekjes konden komen’.
Hierop zij de knaap, ‘No probleem, waar hij ging zwemmen was een zwembroek niet nodig’.
‘Daar kwam alleen de plaatselijke jeugd, en die zwommen altijd naakt, dus No probleem,’ lachte hij.
Willem keek zijn ouders aan, en die schudde hun hoofd van toe maar, als jullie het willen, mag het van ons.
Robert en ik hadden geen zin, en we zeiden dat we nog steeds doodop waren van de reis.
Robert zijn vader stootte hem onder de tafel aan met zijn voet, en knikte dat we toch maar mee moesten gaan.
Hij reageerde gelijk en zei, ‘misschien komen we toch mee, we zien wel na het eten’.
Ik keek hem verwonderd aan, en begreep er niets van.
Robert knikte met zijn hoofd naar zijn vader, en duidde daar mee aan dat hij liever zag dat we mee gingen.
Ik begreep het meteen, en schudde met mijn hoofd van ja.
De knaap ging weer terug naar binnen, hij was zichtbaar blij dat Willem en Pieter zeker mee gingen.
Aan ons had hij niet zoveel behoeften, maar we konden gerust mee gaan, No, probleem dus.
Na een half uurtje kregen we ons eten, het was echt heerlijk, heel wat anders dan de pizza’s van thuis.
Robert trok na het eten zijn portemonnee ten teken dat hij wilde betalen, zijn moeder lachte stiekem.
Hij keek in zijn portemonnee en zag dat hij er niets of weinig in had zitten, maar ze hield al een biljetje van vijftig euro lachend omhoog.
Met de woorden, ‘deze zijn van oma, gaf zij hem die’.
Met toch een lichte kleur op zijn hoofd nam hij ze dankend aan, en stopte ze toch nog even in zijn beurs.
Toen de ober kwam met de rekening, trok hij trots zijn beurs en haalde de vijftig euro eruit.
De rekening bedroog vijfendertig en een halve euro, Robert zei lachend, ‘dat klopt niet U bent het drinken vergeten’.
‘Nee, zei de ober, dat is voor onze rekening, hierop zei Robert dan geeft U me maar een tientje terug’.
De ober bedankte ons, en even later kwam hij me mijn tientje brengen.
Gelijk was die gozert erbij en zei, ‘ik kom jullie zo ophalen bij het hotel’. Verbaasd dat hij wist waar ons hotel was, verlieten we hun zaak.
Drie kwartier later stonden we voor het hotel op hem te wachten, en nog geen vijf minuten later was hij er ook.
Zijn vader reed hem, het was natuurlijk niet de luxe wat wij gewend waren.
Zijn vader reed een oude Renault 16 TX of zo, we stapte in en hij bracht ons veilig naar een afgelegen strand. Wij moesten nog ongeveer een half uurtje lopen, de knaap zijn vader zei dat hij ons over drie uur weer kwam ophalen.
Het was er nog tamelijk druk toen we er waren, maar gelukkig zagen we dat er niemand een stukje textiel om hun lijf had.
Halverwege het water gooide Pedro zoals de jongen bleek te heten zijn handdoek in het zand, en trok gelijk zijn korte broek uit een onderbroekje had hij niet eens aan.
Tot slot trapte hij zijn slippers uit, en zei, ‘wie het laatste in het water is, is een rund’.
Dat lieten we ons natuurlijk niet zeggen, we lieten ons niet eens de tijd om de handdoek uit te leggen.
Alle kleren en handdoeken lagen op een hoopje, en naakt rende we naar het water.
We waren trots alles nog eerder in het water dan Pedro, maar die werd dan ook opgehouden door een stel vrienden.
Ze spraken natuurlijk onderling in het Italiaans, en we begrepen er dan ook niets van wat ze zeiden.
Pedro vertaalde het wat ze hadden gezegd, en het kwam daar op neer dat ze vroegen, ‘waar hij die lekkere jongens vandaan had gehaald?’
Hierop had hij geantwoord, ‘dat we gewoon bij hun waren komen eten, en hij had gevraagd of we mee gingen zwemmen natuurlijk nadat ze klaar waren met het eten’.
Willem greep Pedro vast en trok hem het water in, ze omhelsde elkaar om zo een goede grip te krijgen, om elkaar onderwater te kunnen duwen.
Pieter bleef wat stil achter op het strand, Robert vroeg, ‘wat is er Pieter, heb je geen zin in een verkoelende duik?’
‘Ja, dat wel maar het wordt me toch wat te vreemd, thuis kennen we elkaar allemaal al maar nu hier tussen al die naakte vreemden vind ik het echt wel eng’.
Robert zei, ‘gewoon niet aan denken, daar heb ik toen der tijd ook aan moeten wennen’.
‘Doe nu maar gewoon mee, en als je een stijve krijgt is dat ook niet erg, kijk maar de helft van de jongens hebben ook een halve stijve pik tussen hun benen’.
‘Trouwens er zijn er al veel die de vlaggenmast omhoog hebben staan, trek jou vlag maar omhoog in hun mast, denk aan je vaderland jongen’, zei hij lachend.
Pieter kreeg een kleurtje, hij rende naar het water en dook er meteen in, zo had er niemand gezien dat hij zijn stok omhoog had ( dacht hij).
Pedro had het wel gezien, maar dat kon ook niet anders hij had een oogje op hem laten vallen en hield hem nauwlettend in de gaten.
Het viel hem op dat Pieter de meer rustigere kant had op gezocht, hij zwom naar hem toe.
Toen hij bij hem was vroeg hij, ‘hoe heet jij eigenlijk, en waar komen jullie vandaan?’
Pieter zei, ‘dat ze uit Nederland kwamen en zijn naam was Pieter’.
Pedro zei, ‘dan heb je bijna de zelfde naam als ik, hierop greep hij hem vast en probeerde hem onderwater te duwen’.
Maar dat lukte hem niet, maar hij kreeg wel zijn zin, hij voelde namelijk daarbij dat Pieter een erectie had.
Voorzichtig taste hij zich naar de stijve pik van Pieter, en nam hem in zijn hand.
Pieter kreeg hierdoor nog meer kleur in zijn gezicht, en verloor zijn evenwicht nu lukte het Pedro wel om hem onder te duwen.
Toen Pieter weer boven kwam, kreeg hij gelijk een kus op zijn mond gedrukt.
Pedro ging verder en trok hem onderwater af, terwijl hij dit deed keek Pieter verlegen om zich heen maar liet hem wel begaan.
Het duurde dan ook niet lang of hij kwam klaar in de zee, nu voelde hij naar Pedro zijn ondertussen ook stijf geworden pik.
Hij nam hem in zijn hand toen hij die had gevonden, en begon hem af te trekken.
Pedro draaide zijn gezicht lachend om en kuste hem vol op zijn mond, even voelde Pieter hoe zijn tong bij hem naar binnen gleed.
Dit beantwoorde hij natuurlijk gelijk, al tongzoenende trok hij Pedro verderaf.
Ook hij had niet veel nodig om klaar te komen, nog geen vijf minuten later kwamen er uit zijn pik witte slierten gevlogen.
Het viel Pieter op dat het sperma naar het lijf van Pedro dreef, verschrikt keek hij naar zijn eigenlijf.
En inderdaad ook aan zijn lijf zat overal sperma, hij waste zijn lijf snel schoon.
Pedro moest hierom lachen en zei, ‘als we dadelijk uit het water komen is alles weg, en zo niet dan is er nog niets aan de hand’.
Wat denk je wat de andere jongens nu aan het doen zijn, ze doen echt geen tikkertje hoor.
Zelfs jou broer en zijn vriend zijn vol op bezig, en verwennen elkaar al doen ze het dan wel op het strand.
Dat is nog veel gewaagder dan in het water, als de politie langs komt en zien hun dan draaien ze gegrift de gevangenis in.
En wat hun daar te wachten staat, dat vertel ik jou liever niet.
Ik spreek uit ervaring, het zijn niet alleen de medegevangenen waar je op moet letten.
Ook de politie zelf is er niet vies van om iemand te ontmaagden, een collega houdt de persoon vast en de andere vergrijpt zich aan hem, en hoe jonger hoe liever hun dat is.

Gesloten