Aangenaam verrast door Robert deel 18

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Aangenaam verrast door Robert deel 18

Bericht door Bingo » za 19 sep 2009, 18:37

Aangenaam verrast door Robert deel 18


Robert riep naar onderen, en zei ‘sorry mam, we gaan nu echt slapen hoor, maar Willem had nog een verrassing voor ons’.
Ik gooide de natte handdoek naast het bed op de grond, en kneep Robert in zijn zij, hij veerde hierdoor op.
Op dat moment trok ik hem omver en ging dicht tegen hem aan liggen, ik fluisterde hem in zijn oor en vroeg ‘hoe wil jij hem terug pakken, Robert?
Robert zei hierop, ‘komt tijd, komt raad, maar pakken doen we hem dat is zeker’.
Hij gaf mij een vette nachtzoen, en daarna vielen we weer in slaap.
We sliepen zo vast dat we niet eens merkte hoe Robert zijn moeder nog eens in de kamer keek, voordat ze zelf gingen slapen.
Toen ze de deur opende zag ze ons naakt bovenop het bed liggen, we lagen dicht tegen elkaar in de lepeltjes houding.
Zij moest lachen en wenkte Robert zijn vader, dat hij even moest komen kijken toen hij ons daar zo zag liggen moest ook hij lachen.
Nadat ze de deur weer hadden gesloten zei hij, ‘dat zit wel snor tussen die beiden’.
Ja, zei Els, ‘daar kan volgens mij niemand meer tussen komen, dit is ware liefde’.
Oom Harry zei, ‘zo als die daar bij elkaar liggen, kan er nog geen speld meer tussen’.
Ze omarmde elkaar en liepen zacht lachend naar hun slaapkamer, daar trokken ze hun kleren uit en kropen ook lekker tegen elkaar aan.
Harry zei nog, ‘wat de jeugd kan, kunnen wij ook’ hij gaf Els een nachtzoen en toen werd het stil in huis iedereen was in een diepe slaap verzonken.
De volgende morgen werd ik wakker, en voelde de armen van Robert beschermend om mijn lichaam geslagen.
Dit gaf me een heerlijk gevoel, ik voelde hoe Robert zijn stijve ochtenderectie tegen mijn billen drukte.
Ook ik had last van een ochtenderectie, en duwde zachtjes mijn billen naar achteren hierdoor gleed de pik van Robert tussen mijn billen. Ik genoot nu nog meer van het heerlijk gevoel, en nam mijn pik in de hand en begon er mee te spelen.
Maar ik kwam er al snel achter dat ik niet alleen was, Robert werd wakker van de trillingen of door de zon die door de raam naar binnen scheen.
Robert nam het van me over, hij kuste me in mijn nek en zei, ‘hé, dat speelgoed is van mij dus weg met die hand’.
Lachend draaide ik me om, en kuste hem op zijn mond.
We vervielen in een uit gebreide tongzoen, terwijl hij bleef doorgaan met mij af te trekken.
Ik lag natuurlijk niet stil en begon hem ook af te trekken, ik kwam als eerste klaar, maar Robert volgde me al snel daarna.
Ik nam de handdoek die Willem gisteravond over ons heen had gegooid, en maakte ons liefdevol schoon.
Nadat we ons hadden gedoucht en terug op onze kamer waren, trok Robert het beddengoed van het bed en deed het in de was.
We liepen naakt naar beneden, in de keuken zaten Robert zijn ouders al aan de tafel.
Wij wensten hun een goedemorgen, en Robert vroeg, ‘hebben jullie goed geslapen?’
‘Eigenlijk waren we van plan om jullie te verrassen met ontbijt op bed’ zei hij.
Robert zijn vader zei, ‘dan is het maar goed dat we vroeger op waren dan jullie, we hebben namelijk het zelfde gedaan als jullie en zijn lekker dicht tegen elkaar aan gekropen’.
‘Bij jullie was er gisteravond geen speld tussen te krijgen, zo dicht lagen jullie tegen elkaar’.
We kregen een rood hoofd, en ik vroeg verlegen, ‘zijn jullie dan nog bij ons op de kamer geweest?’
Oom Harry zei, ‘dat doen we haast altijd, even kijken of alles in orde is en of de jongens goed zijn toegedekt’.
Ja, zei tante Els, ‘we willen niet dat de jongens een kou op lopen, maar zoals jullie gisteren in bed lagen houden jullie je zelf wel warm’.
Robert en ik lachten iets of wat verlegen naar hun.
Hierop zei oom Harry, ‘maar daar hoeven jullie je niet voor te schamen hoor, jullie gaven ons het juiste voorbeeld’.
‘Wij hebben dit voorbeeld dan ook prompt op gevolgd, en hebben dan ook heerlijk geslapen’ lachte hij.
O ja, zei Robert, ‘mam verwonder U niet, ik heb mijn bed moeten afhalen omdat Willem zo leuk was om een natte handdoek over ons heen te gooien’.
Tante Els keek ons verwonderd aan en vroeg, ‘waar was dat goed voor?’
‘Dat was de verrassing van gisteravond, omdat ik hem quasi een pak slaag had gegeven op zijn blote billen’ zei Robert.
Robert lag hun uitgebreid uit wat er was voor gevallen, ze moesten hierom natuurlijk lachen.
Toen Robert klaar was zei zijn moeder, ‘dat is echt iets voor onze Willem’.
We namen plaats aan de ontbijttafel, en gelijk kwam de vraag, ‘wat is er echt iets voor mij?’
Willem en Mark stonden in de deuropening, natuurlijk ook naakt zoals het hoort voor een echte naturisten familie.
Oom Harry zei, ‘we hebben gehoord wat jij heb gedaan, en we zijn er niet echt blij mee’.
‘Voor straf moet jij hun bed voorzien van schone lakens, en netjes opmaken’.
Willem trok een vies gezicht, maar dat bate niets.
Tante Els zei, ‘na het ontbijt, ga je naar boven en verschoond hun bed punt uit’.
Robert en ik keken hem lachend aan, daar was hij niet blij mee.
Willem stak zijn tong uit naar ons, en ook zij namen plaats aan tafel.
Mark snapte er niets van, maar moest ook om Willem zijn gezicht lachen.
Willem tikte Mark met zijn hand tegen zijn hoofd, maar hij bleef gewoon lachen.
Na een uurtje gezellig te hebben ontbeten, en geklets te hebben gingen Robert en ik naar boven.
We hadden ons voor genomen om naar mijn huis te gaan, en een computerspel te gaan spelen.
Op onze kamer vervielen we uiteraard eerst in een heerlijke tongzoen, dit was ons toetje na het ontbijt.
We trokken daarna onze kleren aan, en gingen we naar mijn ouders.
In de keuken namen we nog snel even afscheid van de rest van de familie, en wandelde even later naar mijn ouderlijk huis.
Nadat we mijn ouders en Pieter hadden begroet gingen we naar onze kamer, ik liep gelijk naar mijn raam en wilde het rolluik dicht maken.
Automatisch keek ik naar de buren, daar zag ik nog net dat Karel en Geert zich klaar maakte om te gaan joggen.
Ze trokken net hun sportbroekjes aan, hun T-shirts hadden ze al aan.
Ik vertelde Robert wat ik zag.
Robert vroeg, ‘weet jij waar ze altijd gaan joggen?’
Ik zei, ‘ja, dat weet ik, maar waarom vraag jij dat nu?’
Robert zei, ‘ik wil wraak nemen voor wat ze jou hebben aangedaan’.
Ik keek hem vragend aan, en trok mijn schouders niet begrijpend omhoog.
Hij zei, ‘laat dat maar aan mij over, jij heb vast wel ergens een paar stukken touw liggen’.
Ik knikte van ja, en vroeg, ‘maar wat wil jij dan gaan doen?’
Hij lachte en herhaalde zich, ‘laat mij mijn gang nu maar begaan’.
Robert ging verder en vroeg, ‘waar gaat de knuppel van een Karel altijd joggen?’
‘Ik neem aan dat zijn neefje daar ook mee naar toe gaat’.
Ik reikte hem vier stukken touw aan, en zei, ‘hij gaat altijd naar de hei om te joggen, je weet wel waar ook de homo’s zich treffen’.
‘Buiten de joggers en hun komt er bijna nooit iemand, en zeker niet op die tijd dat hun gaan joggen’.
‘Dan is het er echt stil, zelf de homo’s komen pas later daar naar toe’, zei ik.
Robert zei, ‘mooi dan kunnen we daar gerust wraak gaan nemen op die twee’.
Ik begreep nog steeds niet wat Robert van plan was.
Robert nam twee plastieken draagtassen en deed daar de stukken touw in, hij zei, ‘het word tijd om te gaan, dat word lachen voor ons maar niet voor die twee, let maar op mijn woorden’.
Robert liet zijn sportbroek zakken, en wikkelde de zakken om zijn onderlijf.
Toen hij daarmee klaar was, trok hij zijn broek weer omhoog en vroeg, ‘kan je er nog wat van zien?’
Ik zei, ‘nee, er valt zo goed als niets meer van te zien’.
‘Mooi’ zei hij ‘dan kunnen we naar beneden gaan, en zeggen we dat we wat gaan wandelen’.
Onder in de kamer zaten mijn ouders, we zeiden, ‘we gaan wat wandelen, zodat het met mijn enkel straks als we op vakantie gaan wat beter gaat’.
Ze zeiden, ‘dat is een goed idee van jullie, Pieter heb jij geen zin om mee te gaan vroegen ze gelijk daarop?’
Pieter zei, ‘nee, mijn vriendjes komen zo om te spelen’.
Ik zei hierop, ‘maar wel rustig met mijn computerspel, ik heb er niets op tegen als jullie er mee spelen maar wel rustig aan hoor’.
Pieter glunderde over zijn hele gezicht, en zei, ‘ik zal voorzichtig zijn’.
We verlieten het huis en gingen naar de hei, waar die twee knapen van hier naast gingen joggen.
Onderweg vertelde Robert zijn plannetje.
Hij zag dat ik wat wilde zeggen, maar hij was me voor en zei, ‘laat me maar begaan, dat zal een lesje voor hun worden’.
Ik dacht “zeg maar niets, hij is er toch niet van af te brengen”.
Na een goed half uur te hebben gelopen waren we er, Robert zocht een geschikte stok en bond er een van de touwen aan vast.
Hij zei, ‘kijk als ze hier voorbij komen trek ik aan het touw en struikelen ze, als het goed is vallen ze op de grond’.
‘Dan moeten we snel zijn, we trek dan de draagtassen over hun hoofd’.
‘Vervolgens leiden we ze naar een boom, en binden hun er aan vast’.
Ik zei, ‘het is goed, maar ze zullen ons toch kunnen zien!’
Maar Robert zei, ‘als we snel genoeg zijn niet, de eerste seconden zullen ze niet weten wat er gebeurt, door de schrik’.
Ik zei, ‘daar zit wel wat in, laten we het maar op jou manier doen en zien wat er van komt’.
We verstopten ons in de struiken en wachten af wat er ging komen.
Na ongeveer drie kwartier hoorde we hun aan komen, ze hadden hun T-shirt al uit gedaan en aan het begin van het parkoers op een boomstronk neer gelegd.
Robert nam het touw in zijn hand, op het juiste moment trok hij het strak.
En inderdaad struikelde ze, en vielen languit in het mulle zand van de trimpad.
We sprongen uit de struiken, tegelijk deed we de draagtassen over hun hoofd.
Voordat ze wisten wat er gebeurde was lagen ze op hun buik, en hadden ze elk een zak over hun hoofd zodat ze niets meer konden zien.
Tevens hadden we hun handen op hun rug vast gebonden, we hielpen hun overeind en brachten ze naar een boom.
Hij maakte een hand los en trok deze naar achteren om de boom, daar maakte hij ze weer vast.
Het zelfde deed hij bij Geert, toen hij weer vast was trok Robert Geert zijn broek omlaag.
Ik deed dit ook bij Karel, toen hij naakt aan de boom vast was greep ik zijn tepels vast en kneep er stevig in.
Karel jammerde, maar ik ging door en begon met zijn tepels te draaien en kneep er nog eens extra in.
Hij begon te huilen, maar daar trok ik me niets van aan.
Ik nam zijn pik in mijn hand en begon er aan te trekken, die werd na een tijdje flink stijf.
Nu deed ik het zelfde wat hij bij mij had gedaan, ik liet zijn blote eikel tussen mijn duim en vinger glijden.
Ik zag hoe Robert dit ook bij Geert deed, ook deze begon te snotteren van de pijn.
Het duurde een hele tijd, maar op het laatst spoten ze hun zaad de wijde wereld in.
Nadat ze waren uit gespoten, maakte Robert Geert los en sleepte hij hem naar een omgevallen boom zijn sportbroek lag op de grond.
Hij duwde hem voorover over de boom en bond zijn handen aan de voeten vast, zijn kontje stond verleiden naar boven.
Nu kwam Robert naar mij toe en deed het zelfde bij Karel hij verloor ook zijn broek, en ook zijn kontje zag er verleiden uit. Ik kon het niet laten, en gaf hun nog een paar flinke klappen op hun billen.
Hun kleren strooide we links en rechts over het pad, zodat een eventuele passant hun wel zou vinden.
We hoopte natuurlijk dat het een geile homo zou zijn, die kon zich dan bot vieren op hun lekker strak kontjes.
Robert gaf me een teken dat we maar moesten gaan, we hadden tijdens onze wraak actie geen woord met elkaar gesproken.
Nadat we een eindje weg waren van de plek, trok Robert me tegen zich aan en kusten we ons intens.
Zijn hand gleed in mijn sportbroek en hij begon me te vingeren, ik vertrok mijn gezicht van de pijn, hierop stopte hij.
Hij zei, ‘hopelijk vindt hun een over geile homo, die hun eerst flink van achteren neemt en ze dan pas los maakt’.
Ik zei, ‘onze wraak actie is in ieder geval geslaagd, dank zei jouw Robert’.
Robert trok me opnieuw naar zich toe, en we vervielen in een tongzoen.
We lieten ons pas los toen er een jogger aankwam, hij keek ons verleidelijk aan.
Maar we negeerde hem volkomen, en dachten “kijk maar een stuk verderop, daar kom je een gedekt tafeltje tegen”.
Toen hij een stuk weg was gingen we een stukje terug, daar waar we die twee achter hadden gelaten verstopte we ons in de struiken.
We zagen hoe de jogger zijn broek omlaag liet zakken, en zijn stijve pik tussen Geert zijn billen duwde.
Hij duwde zijn pik ineens bij Geert naar binnen, deze schreeuwde het uit van de pijn.
Maar dat weerhield de jogger er niet van om verder te gaan, hij neukte Geert flink in zijn hol en even later kwam hij klaar in Geert.
Een tweede jogger kwam aan gerend, hij had vermoedelijk Geert zijn schreeuw gehoord en kwam kijken of hij kon helpen.
Maar toen hij Karel zijn uitnodigend kontje zag, bedacht hij zich geen twee keer en liet gelijk zijn broek zakken.
Nog voordat hij bij Karel was lag zijn broek al op het zandpad, gelijk viel hij over Karel heen en stootte zijn pik diep in Karel zijn hol, deze schreeuwde het ook uit van de pijn.
Beide joggers liepen samen weg, en lieten de jongens gewoon vastgebonden achter.

Gesloten