Verschillende Werelden 12

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Kevin-K
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 22 mei 2019, 08:56
Vul het getal in: 123

Verschillende Werelden 12

Bericht door Kevin-K » di 11 jun 2019, 16:34

Geef niet op

Door de tranen in mijn ogen zie ik vaag Marvin zijn voeten, hij legt zijn hand op mijn schouder, ik kijk iets op en staar recht in zijn kruis. Marvin pakt me bij mijn bovenarm en trekt me omhoog. Ik laat mezelf leiden en sta op. Hij slaat zijn armen om me heen en huilend leg ik mijn hoofd op zijn schouder. Hij wrijft over mijn rug en ik voel hem snikken. Ook hij heeft het moeilijk. Beide weten we niet wat we moeten zegen, hoe lang we er staan weet ik niet. Maar als ik mezelf weet te herpakken besef ik me dat we hier als twee volwassen mannen naakt tegen elkaar staan. Huid tegen huid, zijn lul voel ik tegen mijn bovenbeen aan, mijn lul rust tegen zijn bovenbeen. Langzaam duw ik hem van me af en ga weer zitten, ik kijk omhoog naar zijn gezicht. Ik zie zijn rode ogen, we staren naar elkaar. ‘Ik hou van je Marvin, broers of niet, ik kan er niks aan doen maar echt. Ik hou gewoon van je.’ Diep zucht ik en sla mijn blik weer naar de grond. Met een schorre stem hoor ik Marvin zeggen: ‘Ik hou ook van jou Max.’ Als een warme gloed glijden deze woorden door me heen, deze woorden doen me meer dan hij denkt. Ik kijk weer op, tover een flauwe glimlach tevoorschijn. ‘Ik ga geen verkering vragen of zo, we hoeven het geen naam te geven. Laten we gewoon genieten van elkaar.’ Op zijn beurt zucht Marvin diep, ik sta weer op en pak hem weer vast, lijf tegen lijf, onze wangen tegen elkaar. Hij draait lichtjes zijn hoofd en geeft een lief half kusje op mijn wang. Automatisch draai ik mijn hoofd iets, neus tegen neus, lippen tegen elkaar. Zacht open ik mijn mond en ik voel hem hetzelfde doen. Voorzichtig zoekt mijn tong zijn tong en we raken verstrikt in een warme en zachte tongzoen. Het is geen zoen van lust maar een zoen van erkenning. We zoenen lang, de wereld vliegt voorbij alsof tijd niet meer bestaat. Deze zoen maakt woorden overbodig. Als ik me eindelijk los weet te maken van deze zoen kijken we elkaar even diep in de ogen aan. Tegelijkertijd buigen we voorover, voorhoofd tegen voorhoofd, handen in elkaar gevouwen. We kijken naar de vloer tussen ons. Eén hand laat ik los en ik loop weer naar de douche, Marvin met me mee trekkend, ditmaal laat hij zich leiden. Terwijl ik de kraan open draai en het warme water opnieuw over ons heen stroomt komt slaat Marvin zijn handen om mijn middel en druk zijn lijf tegen mijn rug. Zijn slappe lul drukt tussen mijn billen en even kust hij mijn nek.
Wanneer we beide weer helemaal zijn opgewarmd draai ik de douche weer uit. Zwijgend drogen we onszelf af. En dan, zonder erbij na te denken kijk ik Marvin aan. ‘Ga je mee naar Oostenrijk volgende week?’ Een glimlach van oor tot oor verschijnt op zijn mooie gezicht. ‘Ja?, mag dat. Graag zelfs!’
‘Mooi, ik regel wel dat je vrij krijgt’ en ik geef hem een dikke knipoog. ‘Kom, we gaan aankleden, voordat we het weer koud krijgen!’

Vijf minuten later sta ik, terwijl Marvin voor ons een ontbijtje maakt, half aangekleed het bed af te halen en de rommel, lees condooms, op te ruimen. Dan zet ik een raam een stukje open voor frisse lucht en begeef me dan naar de keuken. Marvin staat daar met alleen een shirt en boxer aan een paar heerlijke eitjes te bakken. Direct ga ik achter hem staan en sla mijn handen om zijn middel. Even ruik ik aan zijn haar en zeg dan. ‘Het ruikt heerlijk.’
‘De eitjes of ik?’ vraagt Marvin lachend.
‘Beide’, en ik geef hem een kus in zijn nek.
Dan gaat de telefoon van Marvin over. Ik volg het geluid en zie zijn beeldscherm oplichten. “Mam” staat er in beeld. Marvin maakt zich van me los en ik neem het bakken van hem over. “Met Marvin” Ik sta misschien een meter van hem af maar ik kan de moeder van Marvin duidelijk verstaan. “Hey lieverd, met mama, waar ben je?”
“Ik ben bij Max, heb hier geslapen.”
“Bij Max?” Heel verbaasd klinkt ze niet aangezien ze weet dat wij naast collega’s vrienden zijn.
“Ja, bij Max, maar wat zijn jullie vroeg thuis?”
Dan begint ze te ratelen, ik vang maar flarden op maar wat ik begrijp zijn ze vroeger thuis gekomen omdat onze vader nog wat werk had liggen wat af moest. Marvin kijkt me aan en rolt met zijn ogen terwijl hij af en toe een kort antwoord geeft. Inmiddels zijn de eieren al klaar en heb ik het fornuis uitgezet. Ik stap op Marvin af en fluister zacht in zijn oor. ‘Zeg maar dat ik je heb uitgenodigd om mee op vakantie te gaan.’ Tegelijkertijd wrijf ik met mijn hand over zijn buik naar zijn kruis waar ik hem duidelijk voel zitten en knijp er zacht in. Marvin laat een heel klein kreuntje ontsnappen vlak voor dat hij tegen zijn moeder zegt: “Max heeft me uitgenodigd om volgende week mee te gaan naar Oostenrijk, tof he?!”
Het blijft even stil aan de andere kant van de lijn en ondertussen schuift mijn hand iets naar boven en duw ik mijn vingers onder de elastieken band van zijn boxer. “Ik weet niet of ik dat nou zo’n goed idee vindt” hoor ik zijn moeder zeggen terwijl ik de slappe lul van Marvin vast pak en ik deze rap voel groeien in mijn hand. “Hoezo niet?” Marvin klinkt wat verontwaardigt. “Omdat ik hem nog nooit ontmoet heb jongen.” Marvin raakt iets geërgerd en pakt mijn pols af en trekt hem uit zijn boxer. “Ik ben geen klein ventje meer!” zegt hij terwijl ik hoor dat hij zich met moeite weet te beheersen. Hij haalt zijn telefoon van zijn oor en wil ophangen maar dan zegt zijn moeder. “Oké, misschien heb je gelijk. Het mag, op één voorwaarde.”
“En dat is?”
“Dat jij en Max hier vanavond komen eten. Dan kunnen wij Max leren kennen.” Ik schrik, Marvin schrikt, verbouwereerd kijken we elkaar aan. “Ben je er nog Marvin?” hoor ik zijn moeder terwijl wij elkaar aankijken. “ehh” zegt Marvin. Dan zucht ik diep en knik naar Marvin. Duidelijk slikt Marvin en zegt dan beduusd. “Is goed mam, hoe laat verwacht je ons?”
“Eind van de middag.” Ze klinkt opgewekt valt me op.
“Tot straks” zegt Marvin en drukt nu op de rode knop.
We kijken elkaar aan, we weten wat dit betekend. ‘Nou, dat zal een bijzonder avondje worden’ zegt Marvin nuchter. Ik lach naar hem en haal even mijn schouders op. ‘Het moet er toch een keer van komen.’ Ik stap op Marvin af en geef hem een kus op zijn lippen. Hij duwt me van hem af. ‘Kom, eerst eten, heb trek.’

Als we aan het ontbijt zitten valt het Marvin op dat ik diep in mijn gedachtes zit. ‘Wat denk je?’ vraagt hij dan. Ik kauw, slik door, zucht en ga achterover zitten. ‘Ik maak me zorgen, wie weet hoe het afloopt vanavond.’
‘Hij zal je heus niet zomaar het huis uit trappen of zo.’ Glimlacht Marvin.
‘Nee, daar maak ik me geen zorgen om. Wat dat betreft ben ik eraan toe. Het geeft me eindelijk de kans om te vragen waarom hij nu bijna 20 jaar geleden het hazenpad heeft gekozen, waarom hij nooit meer contact heeft gezocht en al mijn andere vragen.’
Niet begrijpend kijkt Marvin me aan. ‘Waar maak jij je dan zorgen om?’
‘Om jou Marvin en om ons, ik bedoel, wat nou als hij jou verbied om nog met mij om te gaan? En je moeder zal dan ook weten van mijn bestaan, wat heeft dat voor impact op de relatie tussen je ouders en de relatie van jou die je met je ouders hebt? Na vanavond kan jou privé leven volledig ontsporen.’ Even kijkt Marvin me stil aan, ik sta op. ‘Koffie?’
‘Ja, lekker’ zegt Marvin.
Terwijl ik naar het koffieapparaat loopt zegt Marvin. ‘Weet je Max, het zou me niks verbazen als mijn moeder wel weet van je. Ik had je het nog niet verteld maar als ik thuis over werk praat heeft ze vooral interesse als jouw naam valt. Soms vraagt ze zelfs of ik een foto van je heb.’
‘Heb je wel eens een foto van me laten zien?’
‘Haha, nee, ik ben niet gek. Ik zeg dan ook gewoon dat ik op mijn werk niet foto’s van al mijn collega’s ga maken!’
Even laat ik zijn woorden bezinken en als ik op de knop druk voor twee heerlijke espresso’s zeg ik: ‘Als ze weet van mijn bestaan dan zal de impact misschien wel meevallen.’ Met de twee kopjes in mijn hand draai ik me om, inmiddels is Marvin opgestaan en staat nu vlak voor me. Ik glimlach, reik hem een kopje aan en onze handen raken elkaar zacht. Ik glimlach naar hem. ‘We zien wel hoe het gaat lopen.’
Daar staan we, recht tegenover elkaar, kijken elkaar aan en nippen van de espresso. ‘Heb je voor de rest nog plannen vandaag?’ vraagt Marvin aan me.
‘Ik heb nog wat werk te doen hier thuis maar verder weinig.’
‘Ik heb zin in je.’ Is zijn antwoord. In één teug drink ik mijn kopje leeg en Marvin volgt mijn voorbeeld. Ik zet mijn kopje op het aanrecht en pak Marvin bij zijn kraag en trek hem naar me toe. Ik kus hem en direct schiet mijn tong zijn mond in. We zoenen intens terwijl ook Marvin zijn kopje wegzet. Mijn handen glijden over zijn rug naar zijn kont en ik duw hem tegen me aan. Ik voel hem hard worden en al snel schuren onze harde pikken tegen elkaar aan. De tongzoen wordt heviger en dan pakt Marvin mijn shirt vast en trekt hem over mijn hoofd. Ik doe bij hem hetzelfde terwijl onze kruizen tegen elkaar blijven drukken. We zoenen weer en ik duw zijn boxer een stuk naar beneden. Zijn warme, door voorvocht natte eikel drukt tegen mijn onderbuik. Ook mijn boxer wordt een stuk naar beneden gestroopt en dan raken ze elkaar. Beide hard, beide nat en beide geil.

Hijgend verbreekt Marvin de zoen. ‘Slaapkamer?’ fluistert hij net voordat hij me nek kus en mijn billen streelt. ‘Nee, bed is niet opgemaakt.’ Ik duw hem zacht van me, pak zijn pols en trek hem mee naar de bank in de woonkamer. Bij de bank wil ik me omdraaien maar hij pakt me om mijn middel, zoent mijn nek en druk zijn stijve lid tussen mijn benen. Hij pakt mijn lul vast en begint me af te trekken. Ondertussen beweegt hij zijn pik op en neer tussen mijn billen. Voorvocht uit zijn lul maakt het glibberig. Ik kreun van genot en zet een stapje naar voren. Op handen en knieën positioneer ik me op de bank, direct komt Marvin achter me staan en wrijft met zijn eikel over mijn ster. Hij lekt behoorlijk voorvocht wat zal gaan dienen als glijmiddel. Ik kreun opnieuw, ‘neem me Marvin, neem me!’ Dit laat Marvin zich geen tweede keer zeggen en direct voel ik de druk van zijn eikel. Langzaam voel ik hoe hij binnendringt, centimeter voor centimeter. Het lijkt wel alsof er geen einde komt. Steeds dieper en dieper, langzaam voel ik me helemaal gevuld worden. Als hij er helemaal inzit en ik zijn lijf tegen mijn billen voel houdt hij even stil. Laat mij even wennen aan zijn grote gevaarte. ‘Waar wacht je op?’, neuk me, neuk me hard!’ Ik zeg dit zo hard dat ik er zelf bijna van schrik maar direct begint Marvin me te neuken. Op een hoog tempo voel ik hem in en uit gaan, zijn halen worden steeds langer, zijn ballen kletsen bij elke stoot tegen me aan. Dit is geweldig, voor het eerst word ik genomen zonder condoom en dat voelt heerlijk. Zijn warme vlees pompt mijn strakke kontje. Samen kreunen we het uit. Ik merk aan zijn gegrom dat hij het zo niet lang volhoud maar voor mij is het nog lang niet genoeg. IK laat me voorover vallen en voel hem uit mijn kont glijden. Ik draai me op mijn rug en kijk verlangend naar de jonge god die voor me staat. Zijn grote dikke lul met een kloppende eikel, zijn strakke buik en borst en dat mooie koppie, mondje iets open en vochtige lippen. Ik kijk in zijn zwoele ogen en naar mijn harde lul en weer terug. Hij snapt de hint en gaat op zijn knieën zitten. Direct slurpt hij mijn eikel naar binnen en begint me vol overtuiging te pijpen. Twee vingers glijden mijn bilnaad in om vervolgens zonder enige moeite binnen te dringen. Ik kronkel van genot, mijn hand woelt door zijn korte haren. Al pijpend en vingerend kijkt hij me aan, wat een zalig uitzicht! Vlak voor mijn hoogtepunt duw ik hem zachtjes van me af en spreid mijn benen. Een schuin glimlachje verschijnt op zijn mond en direct klimt hij op de bank. IK steek mijn benen omhoog en leg ze tegen zijn schouders. Hij zet zijn lu tegen mijn gat en zonder moeite glijdt hij naar binnen. Met open monde kijken we elkaar aan. Hij laat zich helemaal gaan en begint me hard te pompen. Bij elke stoot beukt hij tegen me prostaat. Na een paar minuten worden zijn stoten ongecontroleerd. Direct pak ik mijn eigen lul vast en begin te trekken. We hijgen, we grommen en we kreunen. Mijn ballen trekken samen, mijn lul word nog harder en mijn eikel is zo hard als staal. Met een luide harde schreeuw kom ik klaar, mijn zaad komt tegen mijn gezicht en op mijn borst. Marvin stottert een half ingehouden kreun en ik voel straal na straal mijn kontje inschieten. Nog heel even neukt hij door maar laat dan zijn lul uit me glijden. Hij laat zich voorover zakken en gaat op me liggen. Zachtjes likt hij sperma van mijn gezicht om me daarna te kussen. Opnieuw raken onze tongen verstrengeld en mengt mijn zaad zich met ons speeksel.
‘Nu kunnen we opnieuw gaan douchen Marvin.’ Zeg ik glimlachend. Hij laat zich naast glijden en streelt met zijn hand mijn borst. ‘Niet zo snel, nog even genieten van het moment.’ Daar liggen we, rustig na te genieten. Af en toe een kusje, af en toe een zoen met Marvin zijn hand die mij borst en buik streelt…

Na, ja wat zou het zijn?, tien minuten denk ik, krijgen we het toch wat fris en besluiten te gaan douchen. Onder de douche staan we weer te zoenen. Ik kan gewoon niet van die jongen afblijven. Toch verbreek ik de zoen, pak ik zeep en begin hem heerlijk te wassen. Rug, armen, oksels, borst, buik. Een kreuntje ontsnapt uit zijn mond als ik zijn sterretje was. Daarna verplaats ik mijn handen naar zijn lul en was zijn half harde pik. Marvin zijn lichaam schokt aangezien hij nog erg gevoelig is. We lachen erom maar daarna is het mijn beurt om gewassen te worden. Ook hij slaat geen plekje over van mijn lijf. Als we beide weer schoon zijn stappen we uit de douche. Inmiddels zijn de kleren van Marvin die hij gisteren aanhad weer schoon en droog dus hij trekt dat aan. Zelf kleed ik me ook aan en daarna ga ik aan mijn werk. De tijd vliegt bijna om. Af en toe kijkt Marvin met me mee, stelt vragen en oppert ideeën. Het is gezellig, zeer gezellig. Als ik uiteindelijk mijn laptop dichtklap zie ik dat het al over vieren is. Marvin ziet me kijken. ‘Zullen we zo maar is gaan?’
‘Ja, laten we dat maar doen’ zeg ik zacht terwijl ik toch spanning in mijn lijf voel opborrelen.
Straks zie ik mijn vader…

Gesloten