Verschillende Werelden 11

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Kevin-K
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 22 mei 2019, 08:56
Vul het getal in: 123

Verschillende Werelden 11

Bericht door Kevin-K » di 11 jun 2019, 16:31

Een nieuw begin

Voorjaar,

Met een brede glimlach op mijn gezicht duw ik mij laptop dicht. Nog één week werken en dan twee weken vrij. Zojuist heb ik een twee persoons kamer geboekt in een vijfsterren hotel in Mayrhofen in Oostenrijk. Weliswaar heb ik voor één week geboekt maar als het bevalt blijf ik er een week langer en anders rij ik gewoon verder. De vooruitzichten van het weer zijn erg goed en daar ben ik wel aan toe want ondanks dat het voorjaar is, is het al weken aan het regenen. Daarstraks was het weliswaar droog en was de wind gaan liggen maar nu is het weer bar en boos. Ik hoor de wind buiten razen en de regen slaat tegen het glas aan. Toch kan me dat nu even niks schelen met mijn vakantie in het vooruitzicht.

Als ik weer even terug denk aan de afgelopen maanden kan ik zeggen dat de rust in mijn privé leven is teruggekeerd. Op werk is het druk maar samen met Thijs kan ik mijn klanten goed aan. Marvin neemt op het werk steeds meer taken van Annet over waardoor hij de assistent van Thijs en ik is en ons dus veel administratief werk uit handen neemt.

Privé gezien zien Thijs en ik elkaar niet, we zijn gewoon zeer goede collega’s en kunnen samen hard lachen. Marvin daarentegen komt met grote regelmaat over de vloer, minimaal drie keer per week. Soms praten we veel en soms zijn we beide stil. We genieten gewoon van elkaars aanwezigheid. Regelmatig kookt hij zelfs voor me haha. Inmiddels is zijn relatie met Thomas over. Erg rouwig was hij er niet om ook al was Thomas diegene die hun relatie verbrak. Toen ik aan Marvin vertelde dat ik twee weken op vakantie ga keek hij me even bedenkelijk aan. “Dan zal ik je wel moeten missen” had hij gezegd. Lachend had ik geantwoord dat hij me altijd mocht bellen en gewoon gebruik kon maken van mijn appartement. Ik zal hem ook missen op vakantie, maar missen doe ik hem sowieso, ook al zie ik Marvin zo goed als elke dag. Of beter gezegd, ik mis het intiem zijn met hem. Het liefst zou ik willen schreeuwen van de daken dat hij mijn vriendje is, dat ik naakt in zijn armen lig, huid op huid. Ik wil hem vasthouden en dan niet alleen hem maar ook zijn genotsknots, zijn paal, zijn harde staaf, zijn lekkere harde… Zucht, het is niet anders…

In de keuken rommel ik wat rond, wat zal ik gaan eten? Eigenlijk heb ik geen zin om te koken. Wat bestellen? Haha, en dan de bezorger door dit hondenweer laten komen? Heeft wel iets sadistisch maar ik geef wel een leuke fooi. Plots gaat de intercom, het beeld en geluid is nu al een tijdje kapot dus ik kan niet zien of horen wie er voor de deur staat maar snel druk ik op de knop zodat de deur open kan. Ik verwacht eigenlijk niemand maar om diegene nou met dit weer buiten te laten staan…

Ik loop alvast naar de voordeur en doe hem open en wacht nieuwsgierig af wie er uit de lift komt. Na twee minuten hoor ik de lift arriveren en schuiven de deuren open. Mijn ogen worden groot van verbazing als ik zie dat Marvin zeiknat en met een bloedende neus de lift uitstapt. ‘Marvin,’ roep ik. ‘Jezus, wat is er met jou gebeurd.’ Rillend en trillend komt Marvin op me af. Hij tovert een flauw glimlachje maar dat stelt mij niet gerust. Ik pak hem bij zijn bovenarm en trek hem mee naar binnen. Met een bibberende stem zegt hij dan. ‘Het lijkt erger dan het is hoor.’

‘Wat is er gebeurd?’ vraag ik terwijl hij met trillende vingers zijn jas probeert open te ritsen. Zonder te vragen neem ik het van hem over en rits zijn jas open. Daarna help ik hem zijn jas uit te trekken. Zijn kleren eronder zijn ook nat en zonder waarschuwing begin ik hem verder uit te kleden. Marvin laat het toe en zegt dan met trillende stem. ‘Ik verveelde me thuis en wilde je verrassen met een bezoek. Heel de dag nog niks gedaan en het was droog dus ik dacht ik ga fietsen…’

Hoofdschuddend trek ik nu zijn shirt uit en ik voel dat hij ijs en ijskoud is. Terwijl ik door mijn knieën zak en zijn veters begin los te peuteren verteld Marvin hakkelend verder.

‘Toen begon het uit het niets plots keihard te regenen. Ik hoefde nog maar een klein stukje dus ik dacht ik trap nog even hard door. Toen ik door een plas reed was deze wel een stuk dieper dan ik dacht, ik raakte iets hards en ben voorover van mijn fiets gevlogen in een andere plas.’ Ik moet er nu toch om grinniken terwijl ik hem help zijn schoenen en sokken uit te doen. Ondertussen probeert hij zijn broek los te maken maar nadat hij zijn riem los heeft weten te krijgen zie ik dat hij moeite heeft met de knoopjes. Even kijk ik hem aan en hij kijkt ietwat gefrustreerd. Ik lach naar hem en dus dan zachtjes zijn ijskoude handen opzij en voorzichtig neem ik ook dit van hem over. Ik voel de spanning in mijn lijf toenemen met elk knoopje, wanneer ze open zijn en zijn broek bovenaan vastpak hou ik onbewust mijn adem in. Langzaam stroop ik hem naar beneden. Zijn strakke boxershort schuift een klein stukje mee maar blijft dan zitten. Uiteraard heeft Marvin het erg koud waardoor hij natuurlijk een klein slap piemeltje heeft maar toch zie ik de contouren in zijn boxer. Nadat we samen met moeite zijn broek helemaal uit hebben gedaan herpak ik me, sta ik op en pak hem bij zijn onderarm vast.

‘Kom, je gaat eerst douchen. Warm worden.’

Zonder tegenstribbelen of een woord te zeggen laat hij zich meevoeren. In de badkamer laat ik hem los en kijk ik hem even aan. ‘Ik zal wat schone kleren pakken voor je.’

‘Graag Max.’

Ik dwing mezelf tot het verlaten van de badkamer, niet gaan toekijken hoe hij zijn boxershort uittrekt en in de douche stapt. Beheers je Max! zeg ik tegen mezelf.

De deur laat ik bewust open, om het hoekje op de gang wacht ik even totdat ik de douche hoor.

Dan loop ik naar de gang en raap zijn natte zooi bij elkaar. In zijn jas zit een scheur en zijn broek is vies kom ik tot de conclusie. Marvin zijn telefoon haal ik uit zijn broekzak en zo op het eerste gezicht lijkt deze zijn val te hebben overleefd. Na zijn jas aan een hanger te hebben gedaan hang ik hem aan de deurknop van de voordeur. De rest pak ik bij elkaar en loop naar de wasmachine en gooi zijn kleren erin. Kort programma en straks de droger in. Daarna loop ik naar mijn slaapkamer en pak ik een mooie donkergroene boxershort, een hippe joggingsbroek en een vest met rits. Ik ken Marvin nu lang genoeg dat ik weet dat hij het lekker vind dat wanneer hij een vest aan heeft er geen shirt of zo eronder te hebben. Als ik terug naar de badkamer loop houd ik stil voor de ingang. Als ik nu naar binnen loop kan ik hem zien staan. Naakt zelfs! Ik kan hem eindelijk weer bewonderen!!! Beheers je Max zeg ik opnieuw tegen mezelf. Loop naar binnen, leg de kleren klaar en als hij je aanspreekt alleen naar zijn gezicht kijken. Niet naar beneden kijken! Ik haal diep adem en stap dan resoluut de badkamer in. Als ik de kleren voor hem klaarleg heeft Marvin me inmiddels gezien. Met de grootste moeite weet ik me te beheersen om niet naar hem te gluren maar dan hoor ik hem. ‘Max, bedankt man, dit doet me goed.’

Ik draai mijn blik naar Marvin en zie hem in de inloopdouche staan. Zijn lichaam gedraaid naar mij terwijl het water over hem heen loopt. ‘Graag gedaan Marvin’ breng ik me een schorre stem uit. En dan kan ik het toch niet laten, mijn blik daalt van zijn mooie borstkas, naar zijn strakke buik, naar zijn compleet kaal geschoren pik. Hij hangt er rustig en slap bij.

‘Kan je het zien?’ vraagt hij gespeeld verontwaardigd.

Direct voel ik me rood aanlopen. Nerveus lach ik naar hem. ‘Vind je het gek dat ik kijk? Naar zo’n jonge god.’ Dan draai ik me snel om en loop de badkamer uit. Even leun ik tegen de muur, mijn ogen gesloten, zijn naakte lichaam staat gebrand op mijn netvlies.

Even later sta ik op mijn dakterras, uit de wind en de regen is weer even gestopt, met een biertje in mijn hand te roken. Wachten, totdat Marvin uit de douche komt om te kijken of ik nog wat voor hem kan doen. Zodra ik weer binnenkom komt hij net uit de badkamer, gekleed in mijn kleren. Hij glimlacht naar me en loopt wat ineengedoken naar me toe. ‘Nog steeds heb ik het koud,’ deelt hij me mee. Ik glimlach naar hem, ‘ga lekker op de bank zitten jongen.’ Hij doet wat ik zeg en ik loop achter hem aan. Pak een grote vliesdeken van de andere kant van de bank en gooi deze over hem heen. ‘Ik zal warme chocomel voor je maken’ zeg ik lachend. Dankbaar kijkt hij naar me. ‘Lekker Max.’ In de keuken warm ik melk op en doe het in twee grote mokken. Vervolgens pak ik cacaopoeder, beetje suiker en niet veel later loop ik met de twee hete mokken naar Marvin. ‘Heb jij het ook koud?’ vraagt hij lachend.

‘Als ik jou zo ineengedoken op de bank zie liggen krijg ik het ook gewoon koud’ zeg ik lachend terug. Even lijkt het of hij twijfelt maar dan zegt hij. ‘Kom anders bij me onder de deken.’

‘Hmm, ernaast is misschien wat lastig maar ik kan wel achter je zitten, dan kan jij weer op mij liggen.’

Zonder verder nog wat te zeggen staat hij op, neemt de mokken van me over, ik neem plaats en krijg de mokken terug, dan nestelt hij zich tussen mijn benen en slaat de deken over ons heen en ik geef hem zijn mok. Onze telefoons en de afstandsbediening liggen in handbereik. Na wat onhandig geslurp zijn onze mokken leeg. Marvin zet ze naast de bank op de grond en komt lekker tegen me aanliggen, met zijn hoofd op mijn schouder. ‘Lekker warm buikje’ zegt hij dan gniffelend. Zonder erbij na te denken glijd mijn hand onder zijn vest en leg ik hem op zijn blote buik. ‘Ja voelt warm aan.’ Pas na mijn woorden besef ik me wat ik doe en wil eigenlijk mijn hand wegtrekken. Maar Marvin houdt mijn hand tegen. ‘Dat vind ik wel fijn.’

Zo liggen we een tijdje rustig naar de tv te kijken. “De sterkste man” staat op, al vind ik er weinig aan Marvin vind het leuk. Het maakt mij ook eigenlijk niks uit. Ik geniet hier, eindelijk weer zijn lichaam tegen de mijne, mijn hand op zijn blote buik en mijn duim die af en toe zachtjes aait. Ik ruik af en toe zonder dat hij het merkt aan zijn haar en nek. Zijn geur voelt zo vertrouwd en ik zwijmel er bijna bij weg. Mijn lul is half stijf, heeft gelukkig niet de ruimte om helemaal stijf te kunnen zijn, gelukkig maar, want dan zou Marvin het direct merken. Wat zou hij wel niet denken!

‘Ik krijg honger Max.’

‘Haha, ik ook. Maar ik ga niet koken. Zullen we wat bestellen?’

‘Ja!, spareribs schotel!’

Ik begin te lachen, ‘Jij ook altijd met je spareribs. Maar ik heb er ook wel zin in.’

Direct graait Marvin naar zijn telefoon en recht opzittend begint hij te bellen. Hij is even afgeleid dus snel wrijf ik over mijn lul, het werd langzamerhand gewoon pijnlijk hoe die lag. Ik probeer hem snel strategisch te leggen in mijn broek. Nadat Marvin heeft besteld staat hij op. ‘Even plassen verontschuldigt hij zich.’

Wanneer Marvin terugkomt is bij mij alles weer totaal rustig, weer kruipt hij tegen me aan maar dit keer hou ik mijn hand van hem af. We liggen wat te praten, kijken amper nog naar de tv. Het is gewoon gezellig en vertrouwd. Als we weer even zwijgen pakt hij me hand en schuift deze zonder wat te zeggen weer onder zijn vest. Ik grinnik even en wrijf zachtjes over zijn buik. Maar dit heeft ook weer als gevolg dat mijn lul begint te groeien. Dan gaat de voordeurbel, het eten wordt bezorgd. Als Marvin opstaat voel ik hem tegen mijn lul aankomen. Dit moet hij gevoeld hebben! Maar hij laat niks merken en drukt op de knop om de bezorger binnen te laten.

Even later zitten we aan tafel onze spareribs te eten. Met spareribs is eten op de bank namelijk niet echt een optie. ‘Ik ga even een biertje pakken. Jij ook één? Vraagt hij me.

‘Beter van niet Marvin, als ik er één drink wil ik er gelijk meer en straks moet ik je nog naar huis rijden.’

‘Kan ik niet gewoon blijven slapen?’ vraagt hij onschuldig.

‘O, eh, ja natuurlijk, dat kan ook.’

Een grijns op zijn gezicht. ‘Gezellig, ik ben dit weekend toch alleen thuis en ik vind het maar saai in mijn eentje.’

Tijdens het eten wordt er niet veel gesproken, we hebben dan ook gewoon honger en gaan helemaal op in het afkluiven van elk ribje. Regelmatig glimlachen we naar elkaar, onze monden en handen zitten helemaal onder maar acht dat heb je nu eenmaal als je spareribs met je handen eet. Ik ben als eerste klaar en was even mijn handen, als ik terug kom met twee biertjes begint Marvin te lachen. ‘Je bent vergeten om je gezicht schoon te maken.’

‘Is dat nodig dan’ antwoord ik me een gespeeld verontwaardigde blik. Achterover gezakt geniet ik van mijn uitzicht. Het is leuk om Marvin zijn laatste ribjes te zien afkluiven. Als ook hij zijn laatste hap heeft genomen leunt hij ook achterover en laat ongegeneerd een harde boer, direct laat ik ook een boer waardoor we beiden in de lach schieten. Als we na een paar minuten zijn bijgekomen stelt Marvin voor om op te ruimen. Hoe lief ik dat ook vind voel ik me toch licht bezwaard en wimpel het af. ‘Dat doe ik wel jochie, fris jij jezelf maar even op en ga maar lekker banken. Ik ruim op en dan gaan we daarna een filmpje kijken.’

‘Dan ruimen we samen op, zijn we sneller klaar.’ Is zijn antwoord.

Een kwartiertje later neem ik plaats op de bank. Als Marvin zijn blaas heeft geleegd op het toilet komt hij naast me zitten. Op Netflix zoeken we een film. Marvin wil graag Guardians of the Galaxy vol.2 kijken. Ik vind het prima en we starten de film. Naar mate de film vordert en Marvin met regelmaat een nieuw biertje pakt komt hij steeds dichterbij me zitten. Op een gegeven moment zitten we schouder tegen schouder en ik kan het niet helpen maar ik krijg het er gewoon warm van. Het is misschien de alcohol waardoor de rem er minder op zit maar ik besluit mijn arm om hem heen te slaan. Zonder wat te zeggen gaat Marvin op mijn schoot liggen. Hij ligt op zijn zij met zijn hoofd op mijn schoot. Automatisch streel ik met mijn hand over zijn zij en schouders. We geniete, woorden zijn niet nodig en rustig kijken we verder naar de film. Vlak voor het einde zit mijn hand te spelen met zijn haar. Als de aftiteling loopt ben ik de tv wel zat. Eigenlijk ben ik ook gewoon moe en wil ik het liefst naar bed. ‘Ik ga naar bed Marvin.’ Ik ben verbaasd, geen respons. Dan besef ik me pas dat zijn ademhaling wel heel rustig is. Ik buig wat voorover en glimlach, zijn ogen gesloten. Hij slaapt. Haha, wat nu? Kan ik hem zo laten liggen?, wakker maken is ook zo wat… Langzaam wurm ik me onder hem uit en leg een zacht kussen onder zijn hoofd. Hij murmelt wat protesterend maar blijft wel doorslapen. Als ik met veel moeite van de bank af ben dek ik hem toe me een deken en zet de tv uit. Nog even kijk ik naar hem hoe hij vredig ligt te slapen en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Ik loop op hem af, geef hem een kus boven zijn oor en loop weg. Lichten uit en op naar de badkamer. Tanden poetsend kijk ik in de spiegel en zucht. Waarom kunnen we niet gewoon samen zijn. Moeten we echt zo zwaar hangen aan het feit dat we broers zijn? Eenmaal in mijn slaapkamer kleed ik me helemaal uit en wil ik in mijn bed kruipen. Dan zie ik dat er nog glijmiddel met de recent aangekochte dildo op mijn nachtkastje staat. Vanochtend heb ik er nog gebruik van gemaakt. Nadat Thijs mij in Spanje had geneukt wilde ik het weer ervaren. Hoewel het toch anders is moet ik zeggen dat het wel lekker is haha. Ik berg de dildo maar op voordat Marvin deze ziet mocht hij mijn slaapkamer inkomen. Niet dat ik me ervoor schaam hoor, maar om hem nou zo in het zicht te laten staan…

Naakt in mijn bed, liggend op mijn rug staar ik in het duister naar het plafond. Op de bank was ik nog moe, nu ben ik klaarwakker. Ik denk aan Marvin, hoe hij slapend op mijn bank ligt. Maar ook aan hoe hij daarstraks onder mijn douche stond. Zijn mooie slanke lichaam waar het warme water over heen stroomde. Zijn betoverende glimlach. Ik word geil van deze gedachtes en voel het bloed naar mijn lul stromen. Net als mijn hand onder de dekens naar mijn half harde paal glijd hoor ik geluiden op de gang. Aandachtig luister ik en ik hoor dat Marvin de badkamer ingaat. Ervan uitgaande dat hij zo naar de andere slaapkamer gaat begin ik zachtjes met mijn lul te spelen. Ik stel me voor hoe hij naakt zijn tanden staat te poetsen, hoe ik mijn handen over zijn gespierde voetballerskontje laat glijden. Mijn lul staat fier overeind als ik hoor hoe hij de badkamerdeur sluit, heel aandachtig luister ik en ik ben verbaasd, het lijkt namelijk alsof hij dichterbij komt en gespannen kijk ik naar mijn gesloten slaapkamerdeur. In het donker kan ik de deurklink niet zien maar er komt een dun straaltje licht als de deur op een kier gaat. In een split seconde besluit ik te doen alsof ik slaap en sluit ik mijn ogen. Ik hoor de deur van mijn slaapkamer dicht gaan maar ik voel dat hij de kamer nog niet heeft verlaten. Plots voel ik dat hij heel voorzichtig het bed instapt. Dan wordt het weer stil op zijn rustige ademhalen na. Hij ligt gewoon naast me! Mijn linkerhand, welke rustig naast mijn lijf ligt, gaat langzaam naar hem toe, mijn pink raakt zijn pink, we haken in elkaar. Ik kantel mijn hoofd en in het schemer donker zie ik dat hij het ook doet. Ik zie alleen de contouren van zijn hoofd als ik me op mijn zij draai. Ook Marvin draait zich op zijn zij en onze gezichten liggen op kleine afstand van elkaar. Bijna tegelijkertijd schuiven we onze hoofden dichter naar elkaar toe. Hij ademt oppervlakkig en door zijn mond waardoor ik zijn adem op mijn lippen voel. Het moment is eindelijk aangebroken! Ik neem het initiatief en druk mijn lippen op zijn lippen. Direct voel ik zijn tong tussen mijn lippen. Een rilling door mijn lijf als onze tongen elkaar zacht raken, aftastend beginnen we te zoenen, steeds intenser. Ik geniet zo van de zoen dat ik zacht kreun, Marvin kreunt terug. Mijn hand leg ik in even in zijn nek, dan aai ik omlaag, via zijn schouder, zijn arm, zijn middel naar zijn heup. Ook Marvin heeft geen boxer aan, ik kan mezelf niet langer beheersen. Ik duw tegen zijn schouder, gewillig draait hij op zijn rug en kim ik boven op hem. Huid op huid, hij is warm en hard. We zoenen nog steeds, gepassioneerd maar gecontroleerd. Marvin legt zijn handen op mijn billen en drukt me nog harder tegen hem aan. We wrijven over elkaar, kreunend van geilheid.

Dan draaien we, ik onder, hij op me. Hij kust mijn kin, mijn nek, mijn borst. Langzaam glijdt hij naar beneden. Zijn flinke paal glijdt over mijn been terwijl hij verder daalt. Even bijt hij zachtjes in mijn rechter tepel maar gaat al kussend snel verder. Met spanning wacht ik op wat komen gaat. Zijn doel is duidelijk, hij pakt hem vast en heel rustig laat hij mijn voorhuid heen en weer schuiven over mijn eikel, zachtjes blaast hij over mijn blote eikel. Een siddering in mijn lijf. Ik pak hem vast aan de haren op zijn achterhoofd en duw hem naar mijn keiharde eikel. Gewillig laat Marvin zich leiden en ik voel zijn warme mond mijn eikel omsluiten. Als zijn hand met mijn ballen speelt spreid ik mijn benen iets verder. Hij snapt de hint, wrijft mijn voorvocht met zijn speeksel op twee vingers en verdwijnt in mijn straatje. Twee vingers masseren mijn ster. ‘Ja, toe maar.’ Zeg ik zacht. Langzaam duwt hij ze naar binnen en begint me langzaam te vingeren, langzaamaan terwijl hij me pijpt rekt hij me op. Dit gevoel maakt me zo geil dat ik voel dat het voor mij niet lang meer kan duren. Hijgend vraag, nee, ik smeek hem te stoppen. ‘Marvin, condoom, nachtkastje.’ Weet ik hijgend uit te brengen. Marvin heeft de condoom razend snel weten te vinden en zit op zijn knieën tussen mijn benen. Terwijl hij het condoom over zijn keiharde paal rolt leg ik een kussen onder mijn onderrug. Hij zet zijn handen naast mijn borst en ik sla mijn benen om zijn middel. Zijn harde eikel glijdt ongeduldig door mijn bilnaad maar het lukt hem niet. Steunend op één hand pakt hij tussen mijn benen door zijn paal vast en zet zijn eikel tegen mijn gat. Hij trekt zijn hand terug en oefent druk uit. Ik voel mijn kringspier oprekken voor zijn eikel. Ik kreun, een lichte pijnscheut maar kermend sis ik ‘ga door, neuk me!’ Langzaam voel ik zijn eikel binnendringen. Marvin kreunt en duwt door. Ik voel hem centimeter voor centimeter dieper bij mij naar binnen dringen. Hij trekt een stukje terug en duwt weer door. Met elke haal voel ik hem mij meer en meer opvullen. Pijn voel ik niet, genot wel. Dit laat ik duidelijk merken door te kreunen, ik kan ook niet anders. Ik wilde dit al zo lang! Marvin ademt zwaar met af en toe een kreun en hij versnelt zijn tempo. Zijn ballen kletsen op me. Mijn hand omvat mijn eigen lul en ik begin mezelf te trekken. We zijn pas net bezig maar ik voel nu al dat het voor hem te veel gat worden. Zijn stoten worden al ongecontroleerd, voor mezelf zit ook het hoogtepunt eraan te komen. Plots gromt Marvin hard en stoot diep zijn pulserende lul in me. Dat maakt me zo geil dat mijn eigen sperma uit mijn eikel vliegt. Er lijkt geen einde aan mijn orgasme te komen. Even hijgen we terwijl hij nog in me zit maar trekt zich dan langzaam terug en laat zich puffend naast me op het bed vallen.

Ik draai me even later op mijn zijn en kus zijn wang, direct kantelt hij zijn hoofd en raken we weer verstrengeld in een rustige tongzoen. Mijn lichaam half op de zijne. Mijn half harde en natte lul druk ik tegen hem aan. Dan stop ik de zoen en leg ik mijn hoofd op zijn schouder. Met de toppen van mijn vingers aai ik over zijn borst en buik. Inmiddels heeft Marvin het condoom afgedaan en naast het bed op de grond gegooid. Na een vijftal minuten kan ik me wederom niet meer beheersen en laat ik mijn vingers van zijn borst naar zijn buik glijden. Langzaam naar beneden, langs zijn lul naar zij bovenbeen. Met mijn volle hand betast ik zijn lies en schuif langzaam naar zijn kale ballen. Deze trekken in mijn hand een beetje samen. Als ik zijn half harde lul omvat voel ik het bloed er opnieuw naar stromen en langzaam word hij steeds harder in mijn hand. Mijn eigen lul is inmiddels ook keihard en drukt tegen zijn heup. Dan ga ik verliggen en lig haaks ten opzicht van Marvin. Mijn gezicht vlakbij zijn inmiddels keiharde lul. Ik ruik een mengelmoes van zijn geil en het rubber van het gebruikte condoom. Ook hier heb ik te lang op moeten wachten en zachtjes lik ik zijn eikel. ‘Ahhh, beetje erg gevoelig.’ Protesteert Marvin. Ik negeer hem, en druk zijn eikel in mijn mond. Hij smaakt voortreffelijk. Langzaam pijp ik zijn hele lul schoon maar ook het nieuwe voorvocht wat uit zijn lul komt slik ik gulzig door. Nu is het mijn beurt om zijn gat op te zoeken maar dan hoor ik Marvin zeggen. ‘Ik ben nog maagd Max.’

‘Daar moeten we dan maar eens verandering in brengen.’ Zeg ik gespeeld streng. Direct laat ik hem los en pak ik het glijmiddel uit het nachtkastje. ‘Wat doe je?’ vraagt Marvin die in het donker niet kan zien wat ik doe. ‘sst, vertrouw me.’

Met genoeg glijmiddel op twee vingers neem ik zijn eikel in mijn mond terwijl de twee vingers zijn sterretje goed glad maken. Dan duw ik langzaam één vinger naar binnen. Marvin kreunt, het is een mengelmoes van geilheid en pijn. Even stop ik met pijpen en concentreer me op het oprekken van zijn ster. Na een minuutje trek ik me vinger terug en duw dan twee vingers naar binnen. Dit gaat gemakkelijker dan ik dacht en Marvin trekt een been op om me zoveel mogelijk ruimte te geven. Zodra ik denk dat hij genoeg is opgerekt trek ik me terug. Mijn eigen lul is hard en ik voel hem kloppen van gevoeligheid. Ik rol er een condoom omheen en, hoewel misschien overbodig, smeer ik er extra glij middel op en ga op mijn rug liggen. ‘Kom op me zitten Marvin.’ Het lijkt even alsof hij twijfelt maar dan hakt hij de knoop door en zet zijn knieën langs mijn zijn. Met een hand richt ik mijn lul rechtop en met mijn andere hand duw ik zachtjes op zijn bovenbeen. Marvin verplaatst zich nog even maar dan voel ik mijn eikel tegen zijn kontje drukken. ‘Haal diep adem en zucht dan goed uit en laat je tegelijkertijd een stukje zakken.’ Zeg ik bemoedigend. Marvin doet wat ik zeg maar als ik voel hoe mijn eikel tegen zijn kringspier drukt krijgt hij een schrikreactie en gaat weer omhoog. ‘Past niet Max.’

‘Probeer het nog één keer’ zeg ik geruststellend. Marvin laat zich overhalen en positioneert zich weer goed. Ik leg mijn handen hoog bij zijn bovenbenen. Ik hoor hem diep inademen en als hij zucht en zich laat zakken druk ik mijn handen omlaag en stoot een stukje omhoog. Een kreetje schiet uit Marvin zijn mond als in één keer mijn eikel naar binnen schiet. Stevig hou ik hem op zijn plaats en beide bewegen we even niet. Ik hijg van de spanning. Wat is die jongen nauw! Dit is voor mij de eerste keer dat ik bij een jongen binnendring. En wat mij betreft houden we nu niet op. ‘Oké, ik ben er klaar voor’ hoor ik Marvin wat twijfelend zeggen. Langzaam begin ik mijn heupen te bewegen, elke keer iets dieper. Langzaam laat Marvin zich ook zakken. Hij gaat er zelfs van kreunen wat voor mij een teken is om langere stoten te maken. ‘Lig stil’ zegt Marvin plots op gebiedende toon. Ik luister direct en voel hem dan zelf op en neer gaan, steeds sneller en harder kreunend. ‘O, wat is dit lekker’ kreunt hij uit. Plots laat hij zich voorover vallen, met alleen nog mijn eikel in hem belanden we in een geile tongzoen. Wild en vol passie.

‘Op je zij Marvin’. Hij luistert en mijn eikel schiet uit zijn kont. Direct mis ik zijn warme nauwe gaatje en direct als hij op zijn zij ligt pak ik mijn lul vast en wil hem tegen zijn ster zetten. ‘Doe het condoom af Max, ik wil je nu echt voelen.’ Ik twijfel geen moment en stroop dat ding af en gooi hem buiten het bed. Mijn harde eikel, glas van het voorvocht zet ik nu opnieuw tegen zijn ster aan en druk. Hij schiet makkelijker naar binnen en dit is nog geiler dan met condoom. Als een wilde begin ik hem te neuken, lange harde halen. We kreunen hard, mijn hand zoekt onhandig zijn lul vast die in mijn hand klopt van hardheid. Omdat ik net nog ben klaargekomen hou ik het iets langer vol. Maar hij is zo nauw en zo geil dat ik toch na een vijf minuten mijn orgasme voel opkomen. Zweet parelt op mijn voorhoofd. Marvin neemt het van mijn hand over en rukt zichzelf hard af terwijl ik hard tegen zijn billen klets. Grommend voel ik mijn ballen samentrekken en met een kreun zo hard als ik nog nooit heb gekreund voel ik de sperma vanuit mijn ballen een weg naar buiten vinden. Hard stotend kom ik klaar en spuit ik zijn kont vol. Als ik helemaal leeg ben wil ik me uit hem trekken maar gebiedend zegt Marvin. ‘Blijf zitten, ik koooooom.’ Schokkend komt Marvin voor mij klaar en schiet zijn lading op het bed.

Mijn lul wordt al snel slap en langzaam glij ik uit hem. Een gevoel van uitputting schiet door mijn lijf. Met moeite trek ik de dekens over ons heen en worstel me tegen hem aan. “Balletje, billetje” liggen we en al heel snel val ik in een diepe slaap. De volgende ochtend schrik ik zacht wakker, even moet ik me oriënteren. Ik ruik het haar van Marvin die voor me ligt. We liggen precies zoals we in slaap zijn gevallen. Een gelukzalige glimlach verschijnt er op mijn gezicht. Ik schuif weer even dicht tegen hem aan en sluit nog even mijn ogen. Langzaam doezel ik weer weg.

Als ik opnieuw wakker word is Marvin weg, ten minste, weg uit mijn bed. Ik sla de deken van me af en ga op de bedrand zitten. Voor me op de grond zie ik een volgespoten condoom liggen. Ik grijns erom. Wat was de seks lekker vannacht! Zo meteen maar even het bed verschonen haha. Ik sta op en ga naakt op zoek naar Marvin, op de gang hoor ik de douche. Ik loop naar de badkamer en loop naar binnen. Ik neem plaats op het toilet en leeg mijn blaas. ‘Goedemorgen Marvin’ zeg ik terwijl ik naar zijn rug staar, of beter gezegd: Naar zijn heerlijke bolle kontje staar. Marvin kijkt over zijn schouder en ziet me zitten. Hij glimlacht even naar me. ‘Goedemorgen Max.’ Ik sta op, trek door en loop de inloopdouche in. Ruimte zat om comfortabel met zijn tweeën te kunnen douchen. Marvin draait zich om, we bekijken elkaar, hij neemt me rustig van top tot teen op en ik doe bij hem hetzelfde. Hij is zo verschrikkelijk mooi, zijn prachtige borstkas, zijn strakke buik met zichtbare spieren en daaronder hangt zijn heerlijk lul met een paar goed gevulde ballen. Toch lijk Marvin niet helemaal op zijn gemak, zijn lichaamstaal verraad hem. Hij zal toch geen spijt hebben!!!, schiet door me heen. Ik wil op hem afstappen om hem vast te pakken maar direct draait Marvin half weg. ‘Max’ mompelt hij zacht.

‘Waag het!’ zeg ik harder dan bedoeld. Verschrikt kijkt hij me aan. ‘Waag het,’ zeg ik nu zachter, waag het om weer afstand te nemen van me.’

‘Maar…’ begint Marvin.

Ik steek mijn hand uit, leg een vinger op zijn lippen. ‘Ja Marvin, je hebt gelijk. We zijn halfbroers. Maar wat dan nog? Ik weet natuurlijk niet hoe jij hier precies over denkt maar we hadden wat, toen we erachter kwamen dat we halfbroers zijn nam je afstand van me. Ik respecteerde dat maar het verlangen naar jou is niet afgenomen Marvin. Toegenomen zelfs. En dan gisteren, samen op de bank. Ik genoot, echt waar, ik genoot. En dan vannacht, al maanden droom ik ervan. Eindelijk werd het echt en ik weet dat jij er net zo van heb genoten als ik. Dat kun je gewoon niet ontkennen.’

‘Nee Max, het was heerlijk. Maar…’

Ik schud mijn hoofd, wil het niet horen. Geërgerd stap ik onder de douche vandaan en pak ik een handdoek. Tranen schieten in mijn ogen, ik kan het niet helpen, ik breek… Ik sta wankel op mijn benen, afdrogen lukt niet meer, half strompelend loop ik naar het toilet en ga op de deksel zitten...

Gesloten