Verschillende Werelden 6

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Kevin-K
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 22 mei 2019, 08:56
Vul het getal in: 123

Verschillende Werelden 6

Bericht door Kevin-K » wo 29 mei 2019, 08:49

Verrassing

Wow, andere woorden heb ik er niet voor. Marvin en ik passen bij elkaar, het voelt alsof we een band hebben die er op één of andere manier altijd al is geweest. Die zondag werd ik vrolijk wakker. Marvin was al uit bed maar het was dan ook al elf uur. Snel stond ik op, trok een schone boxer aan en ging naar hem op zoek. Hij had het ontbijt alvast klaargezet en zat op de bank te spelen op zijn PlayStation. Hij zag me niet en schrok zich dood toen ik hem had beslopen en hem opeens in zijn nek zoende. Er ontstond een stoeipartij wat eindigde in een potje seks. Het weer was verschrikkelijk en naar buiten gaan was geen optie. We hebben die dag heerlijk van elkaar genoten, samen eten, samen tv kijken, hij gamen, ik huishoudelijke klusjes. Het voelde goed. Heel de dag liepen we allebei met een glimlach van oor tot oor. Hij werd nog gebeld door Jan. Ze hadden afgesproken dat Jan hem een contract via de mail zou sturen. Als er nog iets was wat zou moeten worden besproken zou dat die week nog kunnen. Dat moest natuurlijk gevierd worden en hoe kun je zoiets beter vieren dan door gewoon seks te hebben op de bank! Toen hij naar huis moest hadden we afgesproken dat we het voorlopig nog geheim zouden houden. Op het moment dat hij de voordeur achter zich dichttrok miste ik hem al en kon ik niet wachten tot ik hem weer zou zien. Doordat hij voornamelijk ’s avonds moest werken zou dit pas het volgende weekend worden maar we hadden er beide al zin in.

Zondagavond werd ik gebeld door Jan, hij had Thijs gesproken en ook hij was enthousiast. Zijn huidige contract zou één op één worden overgenomen en hij zou die woensdag al beginnen. Zoals afgesproken zou hij direct met mij gaan meelopen. Nou, dat viel helemaal niet tegen. ten minste, Thijs als persoon viel me niet tegen. We hadden het direct gezellig. Hij houdt ervan net zoals ik om lekker te ouwehoeren. Niet zozeer over privé maar over algemene dingen. We namen en nemen zelfs over een onderwerp expres een ander standpunt in om een goede discussie op gang te kunnen zetten. Qua werk had ik hem hoger ingeschat maar aan de andere kant vulde hij me af en toe goed aan en neemt alle tips die ik hem geef van harte aan. Voor ik het wist was het dan ook alweer zaterdag. Die dag ging ik golfen met Jan. Het was lekker weer waardoor Marvin werd gesommeerd te komen werken. Het was overigens zijn laatste dag op de golfbaan en kwam de maandag erop bij ons werken. We hadden elkaar natuurlijk al heel de week niet gezien dus ging ik even zogenaamd naar het toilet. Ik gaf hem een knipoog en hij volgde snel. Heel even zoenden we. Die avond kon hij niet komen, kreeg visite van een oom en tante uit België. Zondag dan maar zei ik hoopvol. Helaas dat viel ook tegen. Zijn ouders gingen zijn nieuwe baan met hem vieren, gingen nieuwe kleren voor hem kopen en uit eten. We baalden allebei vreselijk maar het was niet anders.

Op maandag, Marvin zijn eerste werkdag begonnen we op kantoor. We konden het natuurlijk allemaal niet laten merken maar af en toe hadden we oogcontact. Het beloofde voor Thijs en mij een drukke week te worden maar dit konden we aardig opvangen door bepaalde taken los van elkaar uit te voeren. Het verbaasde Jan misschien nog het meest hoe de samenwerking tussen ons ging. Annet was lovenswaardig over Marvin. Ze zag het helemaal zitten, af en toe werd ze weliswaar gek van zijn vragen maar Marvin was zo ontzettend enthousiast dat ze het met plezier deed. Op vrijdagmiddag bij de vrijdagmiddag borrel nam ze me nog even apart. “Die Marvin is zo’n leuke jongen. Hij doet me echt helemaal aan jou denken toen jij hier net kwam werken.” Marvin wilde eigenlijk vrijdagavond nog langskomen maar was helemaal gesloopt van zijn eerste week dat hij de volgende dag na de voetbal zou komen. Zaterdagochtend heb ik nog wat gewerkt, zonder Thijs. Begin van de middag was ik klaar met de week en ben uitgebreid boodschappen gaan doen.

Nu, zaterdagmiddag, zit ik op mijn dakterras te genieten van een lekker glas wijn. Klaar voor straks, dan ga ik koken, een heerlijk maal voor Marvin en mij. We hebben voor zijn voetbalwedstrijd nog gebeld. Na de voetbal gaat hij nog even naar huis en heeft gezegd een verrassing nemen te zullen gaan nemen. Ik ben benieuwd! Ik kijk op mijn horloge, tijd om te douchen. Even later klettert het water weer over me heen. Alles maak ik weer mooi kaal, speciaal voor Marvin. Ook mijn kontje was ik zorgvuldig. Het spelen met mijn sterretje levert al wat zachte kreuntjes op. Misschien dat we vanavond….

Niet veel later sta ik in de keuken. Echt een keukenprins ben ik niet maar ik zal wel mijn best doen voor hem. Zodra de schotel de oven in kan kijk ik op mijn horloge. Elk moment kan hij nu komen. Zal ik de schotel alvast in de oven zetten? Plots hoor ik de deurbel. Ja dus, ik zet de schotel in de oven en snel me naar de voordeur. Als ik hem open staat daar de grijnzende adonis. De portiekdeur was al open zegt hij lachend terwijl ik hem naar binnen trek. Ik sluit de voordeur, trek hem tegen me aan en zoen hem. Direct vinden onze tongen elkaar en raken we weer verstrengeld in een tongzoen. Licht hijgend laten we elkaar los. ‘Mag ik mijn jas nog uitdoen?’ vraagt hij lachend. Ik glimlach en hij laat zijn rugzak van zijn schouders glijden en verwonderd kijk ik er naar. ‘Wat heb jij allemaal bij je?’ Hij begint te lachen terwijl hij zijn jas ophangt. ‘Kleren voor morgen, voor als ik mag blijven slapen.’
Natuurlijk mag dat, maar mag het ook van je ouders?’
‘O, die bel ik straks wel met een smoes.’ Hij pakt me weer vast en kust me op mijn lippen. ‘Het ruikt lekker hier, heb je gekookt?’
‘Ja, ik had zin om zelf weer eens te koken, doe ik veels te weinig dus heb ik me een klein beetje uitgesloofd’ glimlach ik. We zoenen weer, ik voel hem hard worden tegen mijn bovenbeen. ‘Hebben we nog tijd om …’
‘Nee,’ schud ik lachend, ‘het eten is zo klaar.’
We lopen naar de keuken en Marvin kijkt door het ruitje van de oven. Ik sla mijn handen om zijn middel en zeg zacht in zijn oor: ‘Niet zo nieuwsgierig jij.’ Hij lacht als ik zijn oorlel tussen mijn lippen neem. Mijn handen gaan onder zijn shirt en strelen zijn buik. Hij wurmt zich iets los en draait zich om en kust me op mijn lippen. Zijn tong duwt tegen mijn lippen en ik open ze. Onze tongen raken wederom verstrengeld in een lange zoen. Zijn handen pakken de onderkant van mijn shirt en met een vloeiende beweging trekt hij hem over mijn hoofd. Daarna trekt hij zijn eigen shirt uit en drukt zich weer tegen me aan. Heerlijk is dit, zoenend, huid op huid met onze harde erecties duwend door onze broeken tegen elkaar aan. Onhandig begint hij aan mijn riem. We stoppen met zoenen, voorhoofden tegen elkaar. Kijkend naar beneden maken we elkaars riemen los, ontknopen onze broeken en laten ze zakken. Ik kus hem weer, sla mijn armen om zijn middel en trek hem tegen me aan. Alleen onze boxers verhullen nog onze geilheid. Marvin duwt zijn hand tussen ons in, pakt de randen van onze boxers vast en trekt deze iets naar beneden. Hij duwt zich weer tegen me aan en we schuren tegen elkaar aan. We kreunen zacht, ik voel een natte plek op mijn onderbuik. Zijn voorvocht of het mijne? Wat maakt het uit! Dit is geil. Plots piept de oven. Ik duw hem van me af, grijns naar hem als ik mijn boxer omhoog doe. ‘Eten is klaar.’ Zeg ik overbodig.

Even later zitten we samen in alleen onze boxer aan tafel. Ik had een goede fles wijn gepakt maar Marvin bedankte, doe mij maar gewoon een biertje, ik hou niet van wijn. Dat komt nog wel als je wat ouder word heb ik lachend geantwoord. Daarna viel het gesprek wat stil. We zaten zwijgend te eten. Ik zoek een onderwerp om over te praten maar kan er zo gauw niet op komen. Raar eigenlijk, met Thijs heb ik dat totaal niet. Dan schiet me te binnen dat hij iets zou meenemen, een verrassing. ‘Marvin, ik ben nieuwsgierig, je had het over een verrassing. Wat heb je bij je?’
Hij grijnst. ‘Het is niet echt een verrassing maar gewoon iets grappigs. Ik vroeg me af hoe jij eruit zag toen je mijn leeftijd had dus heb ik foto’s van mezelf van vroeger meegenomen zodat jij kan zien hoe ik eruit zag toen ik klein was.’
Ik glimlach. ‘Leuk idee. Ik heb toevallig laatst foto’s bij mijn pleegouders meegenomen van vroeger dus heb wel het één en ander.’
‘Het komt ook een beetje door Annet, die heeft afgelopen week een paar keer gezegd dat wij op elkaar lijken dus was benieuwd of ze bedoeld als uiterlijk of in ons doen en laten.’
Ik glimlach, die Annet, een schat van een vrouw maar zo gek als een deur. Het gesprek valt weer wat stil. Wat is dat toch? Zodra Marvin zijn laatste hap heeft genomen duwt hij zijn been onder tafel tegen mij been. ‘Ik heb zin’ zegt hij met een balorige stem.
‘We hebben de hele avond hoor’ zeg ik als ik tegendruk geef. ‘Eerst een bakkie koffie, vond je het eten lekker?’
‘Ja, was erg lekker.’
Zodra ik in de keuken koffie zet met mijn Espresso apparaat slaat de twijfel weer toe. Is de sfeer anders? Verbeeld ik me nu van alles in? Het is toch niet zo moeilijk om uit jezelf te zeggen dat het eten lekker heeft gesmaakt. Even te bedanken voor de maaltijd. Ik slaak een diepe zucht. Waarom twijfel ik nou weer. Met werk ben ik altijd zo zeker van mezelf. Waarom dan niet ook privé?

Naast elkaar, schouder aan schouder zitten we in alleen onze boxers op de bank te nippen van de hete koffie. Zijn been drukt tegen de mijne, ik geef tegendruk. Hij legt zijn vrije hand op mijn bovenbeen en knijpt zacht. Ik kijk naar hem, hij grijnst met een geile blik en begint mijn been te wrijven. Hoe kan het ook anders, het wind me op. Helemaal als hij langzaam naar boven strijkt, mijn boxer iets naar boven stroopt. Mijn lul begint zich af te tekenen in mijn boxer, hij kijkt, hij grijnst. Ik begin mijn koffie sneller naar binnen te werken, eigenlijk nog te heet maar ik heb zin. Twijfels uit mijn hoofd verbannen, klaar voor seks. De laatste slok koffie brand in mijn keel. Marvin volgt, ook uit zijn gezicht maak ik op dat zijn laatste slok te heet was voor het mooie. Ik pak het lege koffiekopje uit zijn hand en zet ze beide op het tafeltje naast de bank. Zodra ik terugdraai zoent Marvin me, zijn hand ligt nu op mijn kruis. Ik ben hard, hij knijpt, ik kreun. De tongzoen is heftiger dan ooit. Ongecontroleerd, gewoonweg wild. Ik laat me achterover op de bank vallen, Marvin vasthoudend. Na wat onhandig gestuntel zijn onze boxers uit, naakt wrijven we over elkaar heen. Onze kruizen nat van het voorvocht. Mijn nagels krassen op zijn rug, hij beweegt zijn heupen, schuurt zijn lul over de mijne. Zacht kreunend zoenen we, mijn hand op zijn billen, vingers in zijn bilnaad. Ik druk hem steeds harder tegen me aan. Ik wurm mijn hand tussen ons in, pak ons vast en trek ons samen af. Mijn hand is snel vochtig en glad. Marvin kreunt. ‘Kom, naar de slaapkamer’ zegt hij zacht.

Met moeite kunnen we van elkaar afblijven als we ons haasten naar de slaapkamer. Onze stijve lullen zwiepen heen en weer en nemen in stijfheid niks af. In de slaapkamer springen we bijna in bed. Weer ligt Marvin op me, weer wrijven we over elkaar heen, weer die heftige tongzoen, weer het gekreun, weer mijn nagels over zijn rug. Dan zakt hij af, likkend naar beneden, zonder te twijfelen sluit hij zijn lippen om mijn eikel. Hij duwt met zijn lippen mijn voorhuid volledig naar beneden en begint mijn eikel te bewerken met zijn tong. Luid kreunend laat ik hem merken dat ik het heerlijk vind. Even stopt hij met pijpen, ik kijk naar hem, hij likt zijn vingers, spuugt er een beetje op en zuigt mijn eikel naar binnen. Twee vingers glijden mijn bilnaad in. Ik trek mijn knieën wat op, geef hem ruimte. Hij masseert mijn ster, maakt zijn vingers opnieuw vochtig en duwt daarna zijn vinger naar binnen. Ik verkramp iets maar weet me te ontspannen. Ongemakkelijk gevoel. Marvin blijft me pijpen en duwt plots een tweede vinger naar binnen. Pijnscheut, ik kreun ongemakkelijk. Hij laat zijn vingers zitten en begint ze zelfs op en neer te bewegen. Ik probeer te wennen aan zijn vingers maar dat gaat moeizaam. Mijn lul verslapt zelfs iets en dat terwijl hij toch echt zijn best doet met zijn tong. Hij laat me los. ‘Draai je om’ zegt hij zacht maar resoluut. Ik luister, draai me op mijn buik. Duw mijn knieën onder me en leun op mijn ellebogen. Op zijn knieën positioneert hij zich achter me. Even later voel ik zijn harde vochtige eikel tegen mijn gaatje. Ontspannen ben ik niet, eerder angstig voor de pijn. Plots oefent hij druk uit. Ik bijt in mijn kussen, wachtend op wat komen gaat. Hij duwt harder, ik voel mijn sterretje oprekken. Een hevige pijnscheut als hij opeens zijn eikel doorduwt. ‘Aahh’ roep ik en laat me voorover vallen. Zijn eikel schiet er weer uit, ik draai me om. ‘Het past niet’ zeg ik zacht. Marvin kijkt me bedenkelijk aan en wil wat zeggen maar doet het niet. Zijn lul verslapt iets, mijn erectie is al lang weg. Door zijn blik voel ik me schuldig, ik kan er niks aan doen maar wil het goedmaken.

Ik richt me op, zit op mijn billen, pak hem bij zijn arm en trek hem naar me toe. Hij laat zich meetrekken en beland op zijn zij naast me. Ik kus hem op zijn lippen, mijn tong zoekt zijn tong, na een lichte weerstand geeft hij toe. Ik zoen hem rustig en beheerst. Met mijn hand duw ik hem zacht op zijn rug. Daarna glijd mijn hand naar beneden en ik streel zijn borst en buik. Zijn paal staat weer hard en zacht pak ik hem vast en trek hem licht af. Daarna daal ik af met mijn hoofd, kus zijn nek en zijn borst. Zacht bijt ik even in een tepel alvorens ik verder afdaal. Ik kus zijn buikspieren en zijn navel. Ondertussen blijf ik hem zacht maar met ferme grip aftrekken. Voorvocht parelt uit zijn eikel. Ik lik het zacht af, een rilling gaat door zijn lijf. Met mijn lippen strak duw ik zijn eikel zacht in mijn mond en begin hem te bewerken. Mijn hand verplaatst zich naar zijn ballen en ik begin ze te kneden. Marvin zijn hand beland op mijn achterhoofd, zacht grijpt hij mijn haren vast en begint een tempo aan te geven. Gewillig laat ik hem zijn gang gaan. Om een of andere reden wil ik het goedmaken dat ik niet aan zijn wensen van zojuist kon voldoen. Steeds dieper verdwijnt zijn lul in mijn mond. Ik concentreer me op mijn ademhaling, speeksel loopt langs zijn schacht naar beneden. Marvin begint harder te kreunen, voert het tempo van zijn hand op. Ik doe mijn best en het gaat me goed af al zeg ik het zelf. Zijn ballen kneed ik nog steeds maar deze trekken plots samen, zijn eikel verdikt en plots schiet er sperma diep in mijn keel. Met moeite weet ik te slikken, niet alles, gedeeltelijk loopt het sperma uit mijn mond. Wanneer hij leeg is laat hij mijn haar los. Ik Laat zijn lul uit mijn mond glippen en leg mijn hoofd op zijn buik. Marvin ligt na te hijgen en ik kijk toe hoe zijn lul in formaat afneemt. Mijn hand daalt af naar mijn eigen lul. Deze is nog nat van mijn eigen voorvocht maar is bij lange na niet meer stijf. Alle geilheid is ook uit mijn lichaam verdwenen. Ik zucht diep en ga daarna op mijn rug naast Marvin liggen. We zwijgen…

Na een paar minuten verbreekt Marvin opeens de stilte. ‘Vind je het goed als ik even ga douchen?’
‘Natuurlijk jongen.’
Zonder verder wat te zeggen staat hij op en loopt naar de badkamer. Ik sta op, trek wat kleren aan, loop naar de woonkamer, pak een glas, de wijn en mijn sigaretten en trotseer de kou buiten op het dakterras. Gedachteloos kijk ik voor me uit. Nergens meer aan denken. Gewoon drinken en roken, ik wil de roze wolk nog niet kwijt. Na drie sigaretten en twee glazen wijn komt Marvin naast me zitten. ‘Sorry Max, ik…,’ hij zucht, ‘ik weet niet…’ weer een zucht, ‘ik bedoelde het net niet zo, ik heb echt speciale gevoelens voor je mocht je daaraan twijfelen.’
‘Ik twijfel niet Marvin, eerlijk gezegd denk ik nu helemaal niks. Het zit wel goed. We gaan zo gewoon een film kijken. Oké?’
‘Mag ik wel blijven slapen dan?’ vraagt hij verbaasd maar ook met hoop in zijn stem.
‘Natuurlijk jongen.’ Het komt er kleinerend uit, zonder dat ik het zo bedoel. Toch laat ik het maar zo. Om er verder ook geen woorden aan vuil te willen maken sta ik op. Ik maak een knikkend gebaar met mijn hoofd om hem mee naar binnen te krijgen. De vaat laat ik nog voor wat het is. Ik schenk een nieuw glas wijn in, pak een biertje voor Marvin en even later zitten we naast elkaar, schouder aan schouder op de bank en hebben we op Netflix een film gevonden.



Vermoeid word ik wakker, mijn wekkerradio geeft aan dat het negen uur is. Naast me ligt Marvin nog in diepe slaap. Ik ga op de rand van mijn bed zitten. Mijn hoofd voelt zwaar, teveel gedronken gisteren. Nadat de fles wijn op was heb ik nog een paar biertjes op. “Bier na wijn geef venijn.” Pff, dat klopt in ieder geval kan ik je vertellen. Langzaam sta ik op, zoek een vest en joggingbroek. Het ziet er niet al te florissant uit maar dat maakt me helemaal niks uit. Met een frons op mijn gezicht loop ik naar de keuken en drink in één teug een groot glas water leeg. Nadat ik mijn blaas heb geleegd pak ik mijn tablet en ga ik in een grote relax stoel zitten. Ik ga de krant lezen, rustig wakker worden.

Langzamerhand begin ik me beter te voelen, ontbeten heb ik nog niet als ik mijn tweede bakkie koffie zet. ‘Goedemorgen Max’ hoor ik achter me. Ik draai mijn hoofd even en zeg met krakende stem: ‘Goedemorgen Marvin’ Ik hoor hem glimlachen, hij stapt op me af en slaat zijn armen om mijn middel en legt zijn hoofd even op mijn schouder. Gemoedelijk leg ik mijn hand op zijn handen. ‘Heb je al ontbeten?’
‘Nee, nog niet.’
‘Ga jij anders even douchen, dan maak ik wel een heerlijk ontbijt voor je klaar.’
Ik maak me los uit zijn armen, draai me om, glimlach naar hem. ‘Daar ga ik natuurlijk geen nee tegen zeggen, maar eerst drink ik me koffie.’
‘Gisteravond, toen we naar bed gingen, lag je binnen een minuut te slapen.’ Lacht Marvin.
Ik grijns, ‘Moe en iets teveel gedronken denk ik.’
‘Haha, dat denk ik ook.’

Even later sta ik onder de douche. Ik knap er wel van op moet ik eerlijk toegeven. Als ik klaar ben heb ik nog steeds geen behoefte aan andere kleding dan een joggingbroek met een vest. In de keuken ruik ik dat Marvin een ei met spek heeft gebakken. ‘Zo, beetje opgeknapt Max?’
‘Ja, gaat beter, heb ook wel trek nu.’
‘Dat komt mooi uit, ik heb een echt kater ontbijt voor je gemaakt’ lacht Marvin.
Marvin is vrolijk, hij praat ook veel. Het is een wereld van verschil vergeleken met gisteren. Het is zowaar gezellig. ‘Zullen we zo anders even naar onze jeugdfoto’s gaan kijken? vraagt hij plotseling. ‘Is goed hoor, al moet ik de foto’s wel even opzoeken.’
‘Dan ruim ik hier op en zet ik wel in de tussentijd koffie.’
Zo gezegd, zo gedaan. Marvin is de vaat aan het opruimen, ook nog van gisteravond terwijl ik de dozen zoek die ik laatst bij mijn pleegouders heb meegenomen. Ik ben sneller terug dan dat Marvin klaar is met de vaat en de koffie. Ik bekijk het tafereel op mijn gemak. Zo is het toch echt een te gekke gozer. Het duurt niet lang voor hij klaar is en twee koppen koffie op tafel zet. Nadat ook Marvin zijn foto’s heeft gepakt gaat hij tegenover me zitten. Beide hebben we een stapel foto’s in onze handen.
‘Hoe zullen we dit aanpakken Max?
‘Jouw idee, dus zeg jij het maar’ grijns ik terug.
Hij kijkt tussen zijn foto’s en zegt dan op balorige toon: ‘Heb jij in de categorie jeugd een foto van dat je ongeveer vijftien was?’
Grijnzend zoek ik in mijn foto’s en al snel heb ik er één gevonden. ‘Hier ben ik zestien, gelijk oversteken?’
‘Haha, ja is goed.’
We overhandigen tegelijkertijd de foto’s en we lachen er even om. ‘Je bent geen spat veranderd op een paar puisten na’ zeg ik lachend.
‘Haha, jij bent anders echt een stuk ouder geworden!’
‘Nu ben ik, in de categorie baby zeg ik als ik een foto van mezelf als baby zie. Even trekt hij zijn wenkbrauwen op en dan overhandigen we elkaar de foto’s. Beide halen we grijnzend onze schouders op. ‘En de volgende categorie is moederliefde. Hier ben ik tien.’ Ik zoek even en dan heb ik hem al snel gevonden, dit is de laatste echt leuke foto van mij en mijn moeder, vlak voordat ze ziek werd. Ik weet mijn emoties onder bedwang te houden en zeg rustig: ‘Hier ben ik dertien, de laatst gemaakte foto met mijn moeder.’ Marvin schrikt, ‘o sorry, wat kan ik ook af en toe bot zijn, zo bedoelde ik het niet hoor.’
‘Weet ik Marvin, nou kom, overhandig je foto.’ Ik schiet direct in de lach als ik zijn foto zie. ‘Jemig, jongen, haha wat kijk je boos.’
Een grote grijns op zijn gezicht. ‘Ja, jij kijkt wel liever. Het is echt een leuke foto. Je had echt een lieve moeder he.’
Even word ik stil. ‘hm hm, ik mis haar nog elke dag.’ Ik pak hem weer terug van hem en kijk er nog even naar. Ik ga hem laten inlijsten en dan zet ik hem naast Johan denk ik bij mezelf.
‘Heb je een foto van jezelf met wat vrienden?’ vraag ik dan.
Marvin haalt zijn schouders op, zoekt even. ‘Hier een foto van wat jongens van de voetbal.’ Ik overhandig Marvin ondertussen een leuke foto van mij en Johan samen. We kijken, we worden wat stiller. ‘Nog een laatste foto doen Max?’
‘Ja is goed’ probeer ik opgewekt te antwoorden. ‘Kunnen we daarna misschien iets anders leuks doen’ zeg ik met een dikke knipoog.
Met een ondeugende blik kijkt hij terug, zoekt dan tussen zijn foto’s. Kijkt even bedenkelijk en slikt even. ‘Foto met je vader?’
Ik glimlach. Er is één foto die in mijn geheugen staat gegrift. Die foto heb ik dan ook snel gevonden, ik kijk ernaar. Zeven was ik volgens mij. Het is echt een leuke foto, ik hang op zijn rug, armen om hem heen, mijn hoofd op mijn schouder. Beide lachen we breed. Hij was mijn held, ik keek zo ontzettend op naar hem. ‘Marvin, ik heb je al verteld dat mijn vader mij en mijn moeder in de steek liet. Op deze foto was ik zeven, de laatste foto die ik nog van hem heb.’ Marvin kijkt me serieus aan en weet duidelijk even niet wat hij moet zeggen. Ik glimlach naar hem, probeer zo wat spanning weg te halen. Marvin schraapt even zijn keel en zegt: ‘Op deze foto was ik denk een jaar of vijf.’ Tegelijkertijd steken we over. Ik laat mijn blik gaan over de foto en zie een vrolijke Marvin. Maar als ik zijn vader zie schrik ik me kapot. Bloed trekt weg uit mijn gezicht. Ik word werkelijk waar lijkbleek. Ik forceer mijn blik van de foto af en kijk naar Marvin. Hij kijkt terug en is ook geschrokken. Ook zijn gezicht is lijkbleek. Beide openen we onze mond, tegelijk zeggen we beide zacht: ‘Dat is MIJN vader.’

Gesloten