Verschillende Werelden 4

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Kevin-K
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 22 mei 2019, 08:56
Vul het getal in: 123

Verschillende Werelden 4

Bericht door Kevin-K » wo 29 mei 2019, 08:42

Marvin

‘Max, wakker worden.’ Langzaam open ik mijn ogen, even moet ik me oriënteren. We staan voor mijn huis, ik kijk opzij en zie Marvin zijn lachende gezicht. ‘Waar zal ik parkeren?’ vraagt hij glimlachend. Nog duf van het slapen pak ik zonder na te denken de afstandsbediening van het hek van de parkeerplaatsen welke bij het complex horen uit een opberg vak in de auto en klik het hek open. Marvin rijdt naar binnen en ik wijs hem mijn eigen parkeervak aan. Terwijl Marvin behendig mijn auto parkeert besef ik me dat ik hem heb opgehaald thuis dus ik hem naar huis moet brengen. ‘Marvin, zal ik niet eerst jou even naar huis brengen?’ Hij lacht. ‘Ja ach, ik was wel benieuwd naar waar je woont en je lag zo lekker te slapen dat ik mezelf heb uitgenodigd. Je kan me straks toch wel brengen? Of ik kan met de bus. ten minste, als ik je huis mag zien.’ Ik moet grijnzen. Wat is hij toch een doorpakkertje, daar hou ik van. ‘Natuurlijk mag je mijn huis zien. Voor mijn part blijf je ook eten maar daarna moet ik echt nog even aan mijn werk. Voorbereiden op morgen.’ Glunderend kijkt Marvin me aan. ‘Mijn ouders zijn een weekend weg en komen morgenmiddag pas thuis dus als ik mag blijven eten is dat alleen maar mooi meegenomen.’

Even later open ik de voordeur, als we onze jassen ophangen vallen de eerste zandkorrels in de hal. ‘Fuck,’ zeg ik. ‘We zitten helemaal onder het zand. Ik heb geen zin dat alles onder het zand zit straks.’ Demonstratief trek ik mijn overhemd en shirt uit. Ik voel Marvin zijn ogen over me heen glijden. Ik zak door mijn knieën en maak de veters van mijn schoenen los. Als ik mijn schoenen en sokken uittrek valt er nog veel meer zand in de hal. Daarna ontknoop ik mijn jeans en zonder gene trek ik mijn broek in een vloeiende beweging uit. Als ik weer helemaal recht sta met alleen nog mijn boxer aan zie ik hoe Marvin mij van top tot teen bekijkt. ‘Bevalt het wat je ziet?’ vraag ik lachend. Hij begint iets te blozen en knikt alleen maar, duidelijk even uit het veld geslagen. Dan open ik de deur naar de woonkamer en zeg: ‘Kleed jij je ook even uit? Dan kan jij als eerste even douchen en ga ik na jou. Ik klop buiten je kleren wel even uit en dan ben jij wel klaar met douchen denk ik. Oké?’ Marvin grijnst en begint zijn schoenen uit te trekken. Ik loop door naar mijn slaapkamer en doe wat kleren aan die klaar liggen voor de was. Om nou in alleen mijn boxer op mijn dakterras de kleren uit te kloppen lijkt me iets wat te koud. Als ik de woonkamer in loop komt Marvin met alleen nog zijn boxer aan net de hal uitlopen. Zijn houding is iets wat ongemakkelijk en met zijn handen half voor zijn kruis kijkt hij de woonkamer rond. ‘Kom, dan laat ik je zien waar de badkamer is.’ Hij loopt al rondkijkend achter me aan. In de badkamer pak ik een handdoek uit het badmeubel en reik deze aan. Even glijden mijn ogen over zijn lichaam. De bobbel in zijn boxer wijst erop dat hij goed gevuld is. Nu hoor ik hem op zijn beurt lachend zeggen: ‘Bevalt het wat je ziet?’ Ik kijk in zijn glinsterende ogen en zeg met een knipoog: ‘jazeker! Maar goed, ga jij maar even douchen. Neem je tijd!’ Snel loop ik langs hem heen en loop ik terug naar de hal.

Als ik zijn en mijn kleren bij elkaar heb geraapt loop ik terug. Even luister ik, hoor ik de douche? Na dit voor mezelf bevestigd te hebben ga ik naar mijn dakterras en steek ik eerst een sigaret op. Met de sigaret in mijn mond begin ik alle kleren uit te kloppen. Voornamelijk in de sokken en in de zakken van onze spijkerbroeken zit behoorlijk veel zand. Als ik klaar ben besef ik me opeens dat Marvin nu natuurlijk helemaal naakt onder MIJN douche staat. Ik sluit mijn ogen en probeer me voor te stellen hoe hij eruit ziet. Dit laat mijn kruis niet ongemoeid en ik voel het bloed naar mijn lul stromen. Om niet met een stijve te gaan lopen denk ik snel ergens anders aan. Ik druk mijn sigaret uit, pak alle kleren weer bij elkaar en loop weer naar binnen. Binnen vouw ik zijn kleren op om het zo meteen als stapeltje aan hem te kunnen geven maar ik kan het niet laten om zijn shirt even tegen mijn gezicht aan te drukken. Ik inhaleer diep door mijn neus en ruik zijn geur. Hij ruikt heerlijk. Als ik naar de badkamer loop luister ik even bij de deur. De douche is gestopt. Ik klop op de deur en vraag of ik binnen mag komen. ‘Ja, kom maar’ hoor ik. Ik open de deur en even stokt mijn adem. Zijn mooie koppie met zijn half natte haren die alle kanten op staan, zijn lichtgespierde bovenlichaam met hier en daar nog een druppel en zijn strakke buik. De handdoek heeft hij om zijn middel geslagen. Zijn haarloze benen zijn nog nat. Pijlsnel herpak ik me en reik hem zijn stapel kleren aan. Hij pakt ze aan. ‘Wil je wat drinken?
‘Ja, lekker.’ Snel loop ik weer de badkamer uit en zet een biertje klaar. Ik pak mijn laptop en zet hem aan. Terwijl ik muziek op zet komt Marvin binnenlopen. We glimlachen naar elkaar. ‘Nu ga ik even douchen, als jij even wat eten besteld…’
‘Wat wil je eten?’
‘Verras me maar’ en ik geef hem een knipoog.

Even later sta ik onder de douche. Het is bizar hoeveel zand van me af spoelt. Nadat de sop van me afgespoeld is pak ik een scheermesje en scheer alles weer helemaal glad. Zoveel haar heb ik niet op mijn lichaam. Geen haar op mijn borst of benen, maar dat eeuwige schaamhaar en okselhaar haal ik altijd weg. Wanneer ik weer helemaal tevreden ben draai ik de kraan uit en ga ik me afdrogen. Ik kijk in de spiegel. Wat moet ik nou? Wat moet ik nou met Marvin, waar doe ik goed aan? Ik zucht nog eens diep. Met mijn handdoek om mijn middel ga ik naar de slaapkamer en trek wat makkelijks aan. Daarna loop ik terug naar de woonkamer en zie Marvin bij een raam staan. Naast de foto van Johan.
‘Eten is besteld hoor.’
‘Wat eten we?’
‘haha, zie je zo wel. Is dat nou Johan?’
Ik ga vlak naast hem staan. Bijna raken onze schouders elkaar aan. ‘Ja, dat is Johan.’ Ik draai mijn gezicht naar hem toe en ik zie hem bedenkelijk kijken. Ik grijns. ‘Ja, hij is niet bepaald knap.’ Marvin begint te lachen. Ik lach mee en zeg dan: ‘Gerust lelijk eigenlijk, in dat opzicht lijken jullie ook al niet op elkaar.’ Marvin kijkt me verbaasd en serieus aan. ‘Hoe bedoel je?’ Ik grijns. ‘Johan was speciaal voor me. We spraken niet over lastige momenten maar waren er altijd voor elkaar. Hij…, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen… Maar jij Marvin, jij maakt ook iets los bij mij. Iets zegt me dat ik je honderd procent kan vertrouwen. Dat brengt me in de war.’ Dan draai ik mijn blik van Johan zijn foto weg en kijk ik Marvin aan. We kijken elkaar diep in de ogen en dan zeg ik met een grijns: ‘En dan ben jij ook nog eens knap. Dus lijk je ook in dat opzicht niet op hem.’ Marvin kijkt snel weg maar ik zie hem iets rood worden, hij weet duidelijk niet hoe te reageren op mijn compliment. Ik kan het niet laten om voorover te buigen en hem een kus op zijn wang te geven. Hij draait zijn hoofd en ik geef een kus op zijn lippen. Dan kust hij terug. We draaien onze lichaam naar elkaar kijken elkaar even diep in de ogen en ik kus hem weer. Langer nu. Onze lippen op elkaar. Tegelijkertijd gaan onze monden open, mijn tong zoekt zijn tong, snel gevonden. We raken verstrikt in een lange rustige tongzoen. Even laten we los, ik trek hem strakker tegen me aan. We zoenen weer, heftiger nu. Ik druk mijn heupen tegen hem aan. Ik voel dat hij hard is. Net als ik. Hij kreunt zacht als ik mijn handen onder zijn shirt duw en zijn blote rug streel. Ik kan me niet meer inhouden, ik wil meer en wil zijn shirt uittrekken. Net als deze over zijn hoofd uitgaat gaat de bel. We laten elkaar los. ‘Het eten is er’ zeg ik, hoorbaar teleurgesteld. Marvin glimlacht alleen maar.

Even later zitten we samen te eten, tegenover elkaar. Er hangt een bijzondere sfeer die ik moeilijk kan omschrijven. Dan bedenk ik me dat ik nog niet zoveel van hem weet. ‘Wat is je achternaam eigenlijk?’ Marvin begint te lachen. ‘Volgens mij weet ik meer over jou dan andersom, of niet?’
‘Stel je anders even voor’ zeg ik grinnikend.
‘Ik ben Marvin Lemmens, ik ben 20 jaar en kom oorspronkelijk uit België.’
Verbaasd kijk ik hem aan en wacht af wat er allemaal gaat komen. Marvin ziet mijn verbaasde gezicht, gaat achterover zitten en begint. ‘Mijn moeder is Belgisch, mijn vader komt uit Nederland. Zij zijn niet getrouwd en door een “ongelukje” ben ik ter wereld gekomen. Mijn moeder heeft besloten om mij haar achternaam te geven. Waarom precies is niet van belang. Toen ik naar de middelbare school moest zijn mijn ouders verhuisd naar Nederland. Ik heb geen broers of zussen. Mijn vader werkt veel in het buitenland, is een financieel directeur bij een bedrijf wat machines voor de landbouw maakt. Mijn moeder is huisvrouw maar heeft zoveel hobby’s dat ze zelden thuis is en zelfs een werkster heeft haha.’
‘Een 20 jarige Belg’ zeg ik lachend. Hij grijnst en gaat verder. ‘Zoals je weet zit ik op voetbal, daarnaast loop ik graag hard. Op de momenten dat ik niet werk of sport zit ik voornamelijk te gamen op mijn Playstation.’
‘En je vrienden?’ vraag ik tussen twee happen door. Zijn blik veranderd en hij haalt even zijn schouders op. ‘Weinig, wel wat teamgenoten waar ik wel eens biertje mee drink maar ik ben daar gewoon een buitenbeentje of zo. Hoe oud ben jij eigenlijk?’ Het is me duidelijk dat hij nog niet teveel los wil laten. ’27’, antwoord ik kort. Zijn ogen worden groot en hij wil wat vragen maar op dat moment gaat mijn telefoon af.
Snel eet ik de laatste hap van mijn bord en kijk ik naar mijn telefoon. ‘Dat is mijn baas Marvin, die moet ik even nemen.’ Terwijl ik telefoneer met mijn baas eet Marvin zijn eten op. Het gaat een lang gesprek worden. Ik pak mijn laptop erbij en bespreek van alles. Ik kijk even naar Marvin en gebaar naar de bank. Hij begrijpt het, pakt een biertje uit de koelkast en gaat even tv kijken.

Na 20 minuten hang ik weer op. Ik kijk even naar de klok. Is het alweer negen uur! Jemig denk ik bij mezelf. Ik moet ook nog van alles voorbereiden. Mijn baas, Jan, wil dat ik morgen een uur voor de teamvergadering van tien uur met hem en Annet ga bespreken wat we met de nieuwe makelaar Roel, die nu bijna een half jaar bij ons werkt, aan moeten. Annet is bij wijze van spreken de motor op het werk. Zij regelt alles op de achtergrond. Van de simpele administratie tot het opstellen van de meest complexe contracten. Zij maakte mij wegwijs toen ik begon. Het is echt een schat van een vrouw. Een beetje de moeder van ons allemaal haha. Ik richt mijn aandacht even op Marvin die rustig tv aan het kijken is. Wat moet ik nou?
‘Marvin, sorry hoor, erg gezellig ben ik nu niet. Ik moet ook nog genoeg doen. Zal ik je nu eerst naar huis brengen?’ Verbaasde blik. ‘Heb je nog zoveel werk?’
‘Uurtje denk ik.’ Nu kijkt hij op zijn horloge en kijkt me dan ondeugend aan. ‘Je mag me ook morgenochtend naar huis brengen hoor.’
‘Waar denk je dan te gaan slapen?’ vraag ik balorig.
‘Gewoon, bij jou in bed.’ zegt hij droog. Twijfel in mijn hoofd, waarschijnlijk ook twijfel in mijn ogen. Ik slik nog een keer en hoor mezelf dan zeggen: ‘Is goed.’ Hij grijnst alleen maar, snel richt ik mijn aandacht weer op mijn laptop maar heb veel moeite om mijn hoofd erbij te houden. Straks lig ik met Marvin in mijn bed! Doe ik daar goed aan? Mijn werk vordert gestaag, dan besluit ik op te staan, zwijgend pak ik een biertje uit de koelkast en loop ik met mijn laptop onder mijn arm mijn dakterras op. Eerst roken…

Een uur later klap ik mijn laptop dicht. Ik sta op van het beschutte gedeelte en loop naar de rand van het dakterras. De wind is al flink afgenomen maar het is wel koud. Gedachteloos sta ik te genieten van het uitzicht. ‘Klaar met werken?’ hoor ik plots naast me. Ik schrik ervan. Marvin lacht erom. ‘Ja, ben net klaar.’
‘Drukke week voor de boeg?’ vraagt hij als hij me een nieuw biertje aanreik die ik blij in ontvangst neem.
‘Behoorlijk, hopelijk word ik niet al teveel gebeld want dan ben ik ook nog elke avond aan het werk.’
‘Werk je echt zoveel?’
‘Minstens 60 uur per week. Maar genoeg over werk, even niks nu.’ We zwijgen, mijn linkerhand raakt zijn rechterhand op de leuning van de balustrade. Ik kijk er naar maar haal mijn hand niet weg. Marvin ziet me kijken en haakt zijn pink over de mijne. Snel is mijn biertje leeg. ‘Het is koud en laat, naar bed gaan?’ vraag ik. Zonder verder op antwoord te wachten loopt hij achter me aan. Als we binnen zijn zie ik dat Marvin alles al heeft opgeruimd. Ik glimlach. ‘Bedankt Marvin.’ Hij glimlacht terug. ‘Geen moeite Max.’

Nadat ik de voordeur op slot heb gedraaid vraag ik met mijn ogen of hij mee loopt. ‘Nog even plassen.’ Zegt hij. Ondertussen loop ik naar de badkamer. Terwijl ik mijn tanden poets pak ik een nieuwe tandenborstel en leg hem klaar voor Marvin. Als ik klaar ben met poetsen komt Marvin de badkamer inlopen. Zonder wat te zeggen geef ik hem de nieuwe tandenborstel en loop langs hem heen naar de slaapkamer. Er hangt een nerveuze spanning. Nog even en we liggen samen in bed! Snel kleed ik me uit en spring ik onder de dekens met alleen nog mijn boxer aan. Even later komt Marvin de slaapkamer binnenlopen en ik zie hem wat twijfelen. Voor hem is het ook allemaal nieuw besef ik me. Tergend langzaam kleedt hij zichzelf uit. Ik kan mijn ogen niet van hem afhouden. Als hij alleen nog zijn donkergroene boxer aanheeft loopt hij naar de andere kant van het bed en gaat liggen. Even liggen we stil op onze rug naast elkaar met alleen nog zijn bedlampje aan. Na een minuut draai ik me op mijn zij en hij draait zich naar mij. Onze gezichten vlak bij elkaar. In het schemerlicht kijken we elkaar aan. Ik kus hem op zijn lippen en direct gaat zijn mond open. Onze tongen vinden hun weg naar elkaar toe. Met mijn hand druk ik zacht op zijn schouder, hij laat zich op zijn rug duwen en ik kruip iets dichterbij. Hij draait zijn hoofd en we zoenen weer. Mijn hand glijd over zijn borst en hij haalt onregelmatig adem. Even stop ik en leg ik mijn hoofd op zijn schouder. Ik duw het dekbed wat naar beneden en aai zijn borst en buik. Een knie van hem gaat omhoog waardoor het dekbed verder afglijd. Terwijl ik zijn buik streel zie ik zijn lul aftekenen in zijn boxer. Hij is hard. Plots verstar ik, ik zie Johan voor me. Zo lagen we vroeger. Mijn hoofd op zijn schouder, mijn hand op zijn buik. Zijn lul hard, wachtend op verlossing. Een angst bespringt me. Herhaald alles zich weer? Wordt het weer eenrichtingsverkeer. Moet ik nu Marvin bedanken dat hij er voor me was de afgelopen dagen. Dit wil ik helemaal niet!

Snel draai ik me op mijn rug. Als versteend staar ik naar het plafond. ‘Max?’ hoor ik Marvin zacht vragen. Ik geef geen antwoord, ik lig alleen maar. Hij kust mijn wang terwijl hij zijn hand op mijn borst legt. Hij voelt de spanning in mijn lijf. ‘Gaat het te snel? Ik vind het ook allemaal spannend. We hoeven niet verder. Slapen?’ De hand van Marvin gloeit op mijn borst, hij straalt rust uit, ik verban Johan uit mijn gedachten en ik word rustiger. ‘Nee, niet stoppen’ fluister ik en ik draai mijn hoofd naar hem. Hij kust me kort en kijkt me wat bezorgd aan. Ik glimlach om zijn bezorgdheid en kus zijn lippen. Hij glimlacht en kust terug. Hij slaat de deken nu van mij af en kruipt tegen me aan en zoent me weer. Ik voel hem drukken tegen mijn heup, man wat is hij hard!. Zijn hand glijd over mijn buik langzaam naar beneden. Als hij bij de rand van mijn boxer komt stop hij met zoenen en kijkt me even aan. Ik draai me naar hem toe, pak hem vast en draai hem mee terug. Zijn lijf op de mijne, zijn huid op mijn huid. Zijn keiharde lul tegen mijn keiharde lul met alleen nog de dunne stof van onze boxers ertussen. We zoenen nu heftig. Onze tongen gaan wild, ik kreun, ik knijp in zijn kont en druk hem nog harder tegen me aan. Hij kreunt in mijn mond. Ik duw mijn vingers onder het elastiek van zijn boxer en duw naar beneden. Hij heft zijn heupen iets op en zijn boxer schuift van zijn billen. Ik voel nu zijn lul tegen mijn naakte onderbuik. Hij is vochtig. Ik kus zijn schouder en probeer zijn boxer verder naar beneden te schuiven zonder dat hij van me afgaat. Met veel meer moeite dan nodig is trapt hij uiteindelijk al zoenend zijn boxer helemaal uit.

Dan richt hij zich op zijn knieën en pakt mijn boxer bij de rand. Mijn billen iets omhoog, daarna steek ik mijn benen recht omhoog. Hij schuift mijn boxer moeiteloos uit en gooit hem naast het bed. Even bekijken we elkaar in het gedempte licht van het bedlampje. Beide zijn we hard, beide lekken we voorvocht. Ik grijp naar zijn lul en omvat hem. Het warme harde vlees voelt heerlijk aan. Ik schuif zijn voorhuid over zijn eikel. Hij kreunt en pakt mijn lul vast. Ik kreun hard bij zijn aanraking. Nog nooit ben ik door een andere jongen vast gepakt! Terwijl ik onhandig zijn ballen verken met mijn hand trekt hij me traag en teder af. Ik kreun harder, ik voel het voorvocht uit mijn eikel lopen. Zijn hand wordt nat. Mijn lijf tintelt. Ik laat hem los en pak zijn hoofd tussen twee handen vast en trek hem naar me toe. We zoenen weer, onze kruizen glibberen over elkaar heen. Man, wat zijn we geil. We draaien op onze zij liggen en kussen nog even kort. Daarna pak ik hem vast en hij mij. Met onze voorhoofden tegen elkaar kijken we omlaag. We zien weinig maar we genieten volop. We trekken elkaar richting een hoogtepunt. Beide beginnen we zwaarder te ademen. Ik voel zijn lijf aanspannen maar mezelf heb ik al niet meer onder controle. Met een gesmoorde kreun voel ik mijn sperma naar buiten komen. Hij vertraagd zijn tempo en laat los. Zijn hand legt hij op mijn zij. Ik verstevig mijn grip en voer het tempo op. Plots trekt hij samen en komt klaar. Ik voel de scheuten sperma door zijn lul een weg naar buiten schieten tussen ons in. Mijn hand gaat langzamer, ik voel zijn lul wat verslappen en ik laat los. We kijken elkaar weer aan. Zijn lippen op de mijne, zijn tong raakt mijn lippen, ik laat hem toe en we zoenen weer. Ik trek hem tegen me aan. Laat me daarna op mijn rug vallen, lij ligt tegen mij aan met zijn hoofd op mijn schouder en zijn verslapte lul tegen mijn bovenbeen. Ik voel mijn oogleden zwaar worden en val ik in een diepe slaap.

Ik schrik wakker, ik kijk naast me, met zijn rug naar me toe ligt Marvin te slapen. Het bedlampje staat nog aan. Dan draai ik me hoofd naar mijn wekkerradio. Het is zes uur, wekker gaat pas om half acht. Ik doe even mijn ogen dicht, dat heeft totaal geen zin, ik ben klaarwakker. Ik draai me op mijn zij richting Marvin, leg mijn hoofd bij hem op het kussen en ruik zijn haar. Een warme gloed glijd door mijn lichaam. Ik geniet ervan dat hij zo heerlijk ligt te slapen. Even ga ik uit bed naar het toilet. Ik leeg mijn blaas en draai me weer om, zie mezelf in de spiegel. Een slaperig hoofd, haren door de war maar ik heb een gelukkige grijns op mijn gezicht. Zo voel ik me ook…. Gelukkig… Gelukkig en verliefd.

Nadat ik even wat heb gedronken kruip ik weer naakt in bed. Ik heb het een beetje koud gekregen dus ik kruip tegen Marvin aan. Hij kreunt zacht protesterend maar blijft slapen. Ik leg mijn neus in zijn nek en snuif zijn geur. Mijn slappe lul ligt tegen zijn naakte billen aan. Ik sla mijn arm om hem heen en leg hem op zijn borst. Langzaam voel ik het bloed naar mijn lul vloeien en voel ik hoe mijn lul tegen zijn billen aan omhoog kruipt. Mijn hand aait zacht zijn borst en ik laat hem iets naar beneden glijden. Marvin kreunt zachtjes in zijn slaap. Niet meer protesterend maar goedkeurend heb ik het idee. Als ik nog verder zak met mijn hand en bij zijn onderbuik kom voel ik op de rug van mijn hand zijn eikel. Hij is hard, heeft een ochtenderectie. Ik heb mezelf niet meer in de hand en omvat zijn lul en trek heel traag zijn voorhuid over zijn eikel en weer terug. ‘hmm, goedemorgen’ hoor ik Marvin kreunen. Ik zie het als aanmoediging en kus zijn schouder terwijl ik nu iets sneller maar nog steeds traag hem aftrek. Mijn eigen keiharde lul ligt inmiddels in zijn bilnaad. Langzaam beweeg ik mijn heupen en kreun zelf ook zacht. Dan laat ik even zijn lul los en begeleid mijn lul tussen zijn bovenbenen. Marvin grinnikt zacht. Langzaam begin ik op en neer te bewegen terwijl ik hem weer aftrek. De plek tussen zijn bovenbenen word al vochtig van mijn eigen voorvocht. Ik geniet, ik verhoog het tempo van mijn hand en verstevig de grip. Marvin begint zwaar te ademen. Veel sneller dan ik had verwacht spant zijn lichaam en voel ik hoe zijn zaad uit zijn ballen schiet. Ik laat zijn slapper wordende lul los en ga op mijn rug liggen. Laat hem maar even bijkomen denk ik bij mezelf.

Marvin denkt hier blijkbaar anders over en draait zich om. Zonder wat te zeggen duikt hij onder de dekens en kust mijn buik. Hij pakt mijn lul vast en trekt mijn voorhuid naar beneden. Ik voel zijn hoofd verplaatsen… Hij zal toch niet?... Hij doet het wel. Ik voel zijn warme lippen om mijn blote eikel heen spannen. Zijn tong beweegt traag over mijn eikel. Ik tril en kreun van genot. Zo ben ik nog nooit gepijpt. Wat een passie, wat een hemels gevoel. Ondertussen pakt Marvin mijn ballen en speelt ermee, zijn hoofd gaat op en neer onder de dekens terwijl hij licht zuigt en zijn tong om mijn eikel draait. Ik sla de dekens van ons af. Hij laat even los, grijnst naar me en neemt weer mijn eikel in zijn mond. Zijn vingers glijden door mijn bilnaad en ik voel een vinger tegen mijn sterretje drukken. Ik kijk naar beneden en zie zijn hoofd vol passie op en neer gaan. Ik kreun harder, mijn buik spant, mijn ballen trekken samen. ‘Marvin’ kreun ik waarschuwend. Hij laat mijn eikel uit zijn mond glippen, pakt mijn lul razendsnel vast en rukt me op een hoog tempo af. Binnen een paar seconden spuit mijn sperma naar buiten over mijn eigen borst en buik. Marvin kijkt gebiologeerd hoe mijn lul zachter wordt in zijn hand. Daarna vinden onze blikken elkaar. We grijnzen en kijken verliefd. Ik kijk opzij, kwart over zeven. ‘Douchen?’ Marvin glundert en staat op van bed.

Even later staan we onder de ruime inloopdouche terwijl het water over ons heen klettert. Hij wil me zoenen maar ik duw hem iets van me af. Grijnzend kijk ik hem aan. ‘Nu kan ik je eindelijk even naakt bewonderen in het licht.’ Zeg ik lachend. Overdreven laat ik mijn ogen over zijn lijf gaan. Marvin bloost iets maar doet tegelijkertijd hetzelfde bij mij. Wat is hij mooi, zijn borstkas, zijn mooie buik en zijn half harde lul. Ik kijk hem weer in zijn ogen en gebaar met mijn vinger dat hij een rondje moet draaien. Grinnikend draait hij langzaam rond. Zijn mooie haarloze gespierde billen zijn een lust om naar te kijken. Snel geef ik hem een tik op zijn billen. Lachend kijkt hij me aan en gebaard nu naar mij. Ook ik draai langzaam om en verwacht ook een pets terug. In plaats daarvan pakt hij me om mijn middel en drukt zijn lijf tegen mij aan. Hij zoent me in mijn nek en ik voel zijn lul omhoog kruipen. Dan duwt hij hem rechtop in mijn bilnaad en pakt mijn half harde lul vast. Ik kreun zacht en direct word ik stijf. Ik duw zijn hand weg, draai me om en kus hem op zijn lippen. Onze tongen vinden elkaar terwijl we ons stevig tegen elkaar drukken. De zoen verbreek ik snel. ‘Sorry Marvin, maar ik moet eruit, moet zo werken.’ Ik kijk schuldig. Marvin glimlacht, draait de douche uit. Als ik aanstalten maak om uit de douche te pakken grijpt hij mijn pols beet en zakt door één knie. Een grote grijns op zijn gezicht en ik kijk in zijn prachtige glinsterende ogen als hij vraagt op een balorige toon:. ‘Max, wil je verkering met me.’ Ik begin te lachen, mijn stijve lul bungelt vlak voor zijn gezicht. Ik beweeg mijn heupen en klets mijn eikel tegen zijn wang. ‘Ja, ik wil’ lach ik naar hem. Een grote grijns op zijn gezicht. Snel zet hij zijn lippen om mijn eikel en zuigt hem naar binnen. Een onverwachte kreun, mijn knieën knikken van genot maar ik stap naar achter en mijn lul glijdt uit zijn mond. ‘Niet nu, geen tijd!’ zeg ik lachend. Hij laat me gaan.

Rond half negen rij ik gehaast met Marvin naast me het parkeerterrein af. Gelukkig valt de drukte mee en kan ik redelijk doorrijden. Ik moet me nog haasten om hem af te zetten en om een beetje op tijd te komen. Onderweg vraagt hij opeens: ‘Wanneer zie ik je weer?’
‘Ik hoop snel, maar ben bang dat ik deze week geen tijd heb. Hoe ziet jou werkschema eruit?’ Zijn gezicht vertrekt en met een licht geïrriteerde stem zegt hij: ‘De hele week begin ik om twaalf uur en werk dan door tot in de avond. Meestal is dat tot ongeveer tot een uur of tien. Zaterdag werk ik weer overdag en als het zondag lekker weer is moet ik ook weer werken. Volgende week maandag ben ik sowieso vrij.’ Even zucht ik diep, ik weet zo snel geen oplossing. We komen aan bij zijn huis en ik stop, hij draait me naar me toe en we geven elkaar een kus. Even draaien onze tongen om elkaar heen. Dan verbreek ik de zoen. ‘We houden dit alles wel geheim he?’
‘Dat is ook mijn idee ja.’ Nog een snelle kus en dan stapt hij uit en haast ik me naar mijn werk.

Gesloten