De otnmoeting bij de bushalte deel 1 en 2

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
reitdieper
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 13:01
Vul het getal in: 0
Locatie: Groningen

De otnmoeting bij de bushalte deel 1 en 2

Bericht door reitdieper » vr 14 aug 2009, 07:40

De ontmoeting bij de bushalte (deel 1) door: Reitdieper (naar een idee van Constant)

Hoofdstuk 1: de ontmoeting

De zon zinkt weg achter de huizen.
Ik sluit mijn balkondeuren en loop naakt naar mijn douche.
Even lekker spoelen, haren wassen en tanden poetsen.
Ik trek een boxer aan en een gladde broek en kijk even goedkeurend in de spiegel, strijk even over mijn borst en gevoelige tepels.
Een wit overhemd aan en bovenste knoopje los, linnen colbertje erover.
Ik pak wat geld en pasje en denk: deze jongen gaat eens lekker stappen.
Ik heb vandaag geen zin om vrienden te bellen maar zoek het anonieme avontuur voor de afwisseling.
Auto in en naar de stad.
In het beginnende schemerlicht rij ik op mijn dooie gemakje voort.
In de verte zie ik bij de enige bushalte op deze route iemand staan
Het blijkt een jonge man te zijn van begin twintig of zo.
Halflang haar, donkerblond en zo gewoon dat het haast ongewoon is.
Ik weet dat de bus maar eenmaal per uur gaat op deze tijd en dat hij hem waarschijnlijk gemist heeft.
Ik besluit te stoppen en vraag hem waar hij naar toe moet.
“Naar de stad” zegt hij, “maar ik ben bang dat ik te laat bij de halte was.”
“Dat dacht ik al” zei ik, “daarom ben ik maar gestopt... in deze buurt helpen mensen elkaar nog wel!
Je kunt wel met me meerijden zover; ik moet ook die kant op.”
Een eerste geil gevoel begon zich van me meester te maken en mijn kleine vriend begon zich lichtjes te roeren.
De jongen stapt dankbaar in en mijn ogen glijden over zijn polohemd en zijn jeans.
De polo hangt over zijn heup zodat zijn onderlijf ietwat verhuld is, maar nu hij zit valt de stof soepel over zijn kruis en zie je toch enige aftekening.
Zijn haar valt soepel over zijn knappe gezicht en zijn blauwe ogen kijken me vriendelijk aan.
Ik ga een beetje verzitten omdat mijn boxer wat onhandig spant.

“OK zeg ik, ik wil ook naar de stad, dus rij maar mee.”

“Gaaf man, leuke auto trouwens”.

“Ja ok, weet je ik wil gewoon wat uitgaan in de stad, heb jij een plek waar je naar toe wilt?”

“Nee, niet echt, ik wil gewoon wat kijken, niemand van mijn vrienden kan vanavond en ik dacht, ik ga gewoon maar eens zien”.
“Gossie, dat is toevallig, ik koos bewust om een keer het toeval uit te dagen en nu zit jij hier. Samen wat drinken”.
“Lijkt me gaaf”.

Ik rijd rustig verder en we komen als vanzelf in een gezellig gesprek.
Hij vertelt dat hij pas sinds kort op kamers in mijn wijk woont omdat hij is komen studeren.
Ik vertel dat ik net afgestudeerd ben en een leuke baan heb op een accountantskantoor.

Ik kijk regelmatig even naar hem en iedere keer kijkt hij vriendelijk terug.
We slaan allebei dan steeds onze ogen neer... alsof we elkaar niet willen laten merken dat we elkaar aankijken.
Ik parkeer de auto en we lopen naar een bruine kroeg.
We gaan aan de bar zitten en ik vraag wat hij wil drinken. Zijn polo schuift wat omhoog en ik zie zijn strakke kruis met aftekening van zijn mannelijkheid. Even duw ik onopvallend mijn eigen bobbel in een makkelijker stand.
“He joh, nog geen vriendin of zo?” vraag ik.
“Eigenlijk niet op dit moment “ vertelt hij;
“Wel eens wat gescharreld en zo, maar het is tijdrovend en maar betrekkelijk leuk. Ik heb me net voorgenomen om maar te kijken wat er op mijn pad komt en me er niet druk over te maken.
Ik ben nog maar 22 dus nog tijd genoeg om me te binden; het is ook een beetje mode, zo’n meid aan je arm denk ik wel eens.”
Ik begreep dat ik een pijnlijk plekje had aangeraakt maar zag ook meteen de mogelijkheden die dit onderwerp bood, of beter voelde, want mijn bobbel begon zich wat meer te ontplooien.
“Groot gelijk heb je” zei ik, je moet je eigen gevoelens volgen en niet te veel aan de mode meedoen, trouwens ik heet Serge, hoe heet jij eigenlijk?”
Hij begon te lachen,
“ik heb ook zo’n buitenlandse naam zei hij, ik heet Mario.”
“Onze ouders waren waarschijnlijk internationaal georiënteerd” zei ik; met een beetje geluk hebben we ook wat van dat Italiaanse en Russische temperament meegekregen”
“Daar drinken we op” zei Mario en we toostten.
Tegelijk keken we elkaar even aan en realiseerden ons op hetzelfde moment dat er een onuitgesproken wederzijds verlangen in die blikken lag.
Maar wie zou het lef hebben om dit uit te spreken; het risico van een vergissing te lopen?
Tot mijn grote vreugde zag ik hoe Mario voorzichtig probeerde, zich van mij afwendend, iets in zijn jeans bij te buigen of zo; het was wel duidelijk wat, en ik begreep dat zijn gedachten ook met hem op de loop gingen.
Even zitten we stil naast elkaar.
Soms blikken we even glimlachend in elkaars ogen.
Ik besluit om gewoon open kaart te spelen om geen problemen te krijgen.
“He Mario, ik val wel op jongens overigens...” ik bloos wel.
“Ik wil je het gewoon zeggen dan weet je dat en bestaat daar geen onduidelijkheid over.
Maar ik ben geen vent die meteen met iedereen wil hoor”. Zeg ik vergoelijkend.
“Ik zeg het omdat we wel lekker kletsen zo en dat je niet van me hoeft te schrikken”.
Mario zucht even ietwat rood kleurend maar kijkt me vol vertrouwen aan.
“He joh, maakt toch niet uit, we hebben het toch gewoon gezellig nu”.
Hij slaat me even op mijn schouder.
“Eerlijk gezegd ben ik wel wat gewend hoor, maar weet gewoon nog niet goed wat ik allemaal precies wil”.
We praten verder over zijn studieplannen, over zijn studentenvereniging en hij wil van alles weten over mijn studie tijd.
We wisselen wat avonturen uit.

De tijd gaat snel en het is net of wel vanzelf nog vertrouwelijker worden na onze bekentenissen.
Uiteraard belanden we ook weer op het terrein van het seksueel ontdekken en ik vertel over mijn eerste vriendin en mijn eerste vriendje.
Hij luistert intens aandachtig en vertelt dat hij ook een vriendin heeft gehad, maar hoe dat gigantisch fout liep toen ze aan seks toe waren.
Iets meer blozend vertelt Mario dat ie ook wel met jongens heeft geklooid.
Lachend kijken we naar elkaars bobbel en slaan handen op onze schouders.
“Ja, dat hoort blijkbaar bij zulke bekentenissen”, zeg ik lachend en hij knikt bevestigend met een mysterieuze glimlach.
We constateren geschrokken dat het diep in de nacht is en ik stel voor om toch maar weer naar huis te gaan.
“Mag ik met je meeliften?” vraagt Mario uitdagend.
“Uw chauffeur Serge, staat voor u klaar”, zeg ik lachend.
Hij blijkt maar twee straten van mijn huis af te wonen en ik stop voor de deur van het huis waar hij op kamers woont.
We zitten zwijgend in de auto.
“Ik kan je niet voor een borrel uitnodigen Serge”, zegt Mario, “hospita hé”.
“Is beter zo denk ik, laten we telefoon nummers wisselen. Kunnen we bellen als we daar zin in hebben hé.”
“Gaaf van je”. Mario geeft me een vluchtige zoen en stapt uit.
Even zit ik verdoofd en zwaai naar hem. Hij zwaait terug met een kushandje.
Ik rijd op wolken naar mijn huis en ben helemaal geshaked.
Natuurlijk is het beter zo, denk ik bij mezelf, maar voel mijn geest en lijf te keer gaan.

Net onder de douche vandaan lig ik lekker naakt op bed en gaat de telefoon.
“Met Serge” zeg ik, er klinkt een diepe zucht aan de andere kant van de lijn;
“Met Mario” klinkt het dan ietwat benauwd.
“Sorry, dat ik zo laat nog bel, maar ik moest maar steeds aan ons gesprek denken van vanavond,
Het was wel heel gaaf en het heeft me veel goed gedaan; ik zat wat in de put zoals je al wel had begrepen.
Eigenlijk zou ik graag nog wat met je willen doorpraten; kun jij dat nog opbrengen zo laat”?
Mijn hart sloeg een slag over van verrassing;
“natuurlijk” zei ik, in zulke situaties kan ik alles;
“kom maar hierheen dan praten we verder, maar doe wel zachtjes bij de deur” en ik gaf hem mijn adres.
Ik deed mijn kamerjas aan en ging weer naar de kamer om wat licht te maken en een beetje op te ruimen.
Al na enkele minuten werd er zachtjes op de deur getikt en toen ik opendeed stond Mario daar met een ietwat verhit gezicht; hij moest gehold hebben!
“Wat fijn dat je nog wilt praten” zei hij en gaf mij pardoes een stevige zoen op mijn mond die ik als vanzelfsprekend in ontvangst nam.
“ik moest je gewoon nog even zien”.
“Kom binnen” zei ik en ging hem voor naar de kamer; dan toch maar een borrel?
“Graag wat stevigs als je ‘t hebt” zei hij en ik pakte een fles whisky.
“Lijk je dit wat”? Ik schonk twee glazen in met ijs en gaf hem er een van in de hand
“Ga zitten waar je wilt”, hij zonk neer op de bank en ik ging naast hem zitten.
“Waar wil je beginnen en waarop zullen we toosten” zei ik en hief mijn glas.
“Op de aardigste gozer die ik de laatste tijd heb ontmoet, kortom op jou Serge” zei hij en we keken elkaar liefdevol aan.
Hij nam een grote slok, slikte even want het was echte whisky, en begon:

Hoofdstuk 2: Mario’s verhaal
“Ik vertelde je al dat ik enige ervaring heb gehad met zowel jongens als meisjes, maar ik heb daar nooit echt met iemand over kunnen praten.
Mijn vader overleed toen ik 10 jaar was en met moeder kan ik nergens echt over praten.
Ik heb wat rondgehopst tot voor kort maar vooral uit onzekerheid over wat ik nu echt wilde.
Op school heb ik gewoon met alles meegedaan maar voelde toch altijd alsof er wat geforceerds in was.
Het ging ook wat moeizaam op school en via allerlei wegen ben ik dan toch aan een diploma gekomen maar daarom ben ik al 22 en nog maar eerstejaars student.”
Ik knikte begrijpend.
Toen ik stage liep in het laatste jaar kreeg ik bij het bedrijf waar ik naar toe ging een stagebegeleider toegewezen die gewoon erg aardig was.
Hij stelde me goed op mijn gemak want ik was natuurlijk wat zenuwachtig en regelde alles wat nodig was. Ik had iedere dag aan het einde een kort gesprekje met hem omdat hij zeker wilde weten of alles goed ging.
Het was een moeilijke maar uitdagende opdracht en hulp was echt nodig.
Ondanks het leeftijdverschil, hij was al rond de 50, werden we steeds vertrouwder met elkaar en ik kon hem ook gewoon bij zijn voornaam noemen; hij heet Martijn.
M en M zeiden zijn collega’s wel eens voor de grap.
Mijn onderzoekje vorderde en hoewel de frequentie van gesprekken afnam werd de intensiteit groter. We zaten soms tot in de avond samen te overleggen over de conclusies.
‘Zullen we maar eens een biertje gaan drinken samen?” zei Martijn en dat leek me wel wat.
“Weet je wat” zei hij. Als je morgenavond kunt, dan gaan we eerst wat drinken en daarna een hapje eten in een eetcafé in de buurt; we maken er een gezellige avond van. Je stage zit er bijna op.
Het leek me heel leuk dus zo gedaan.
De volgende avond gingen we na onze laatste bespreking naar café de Sleutel, een leuke bruine kroeg die net buiten het centrum lag en dus niet zo overvol was.
We schoven aan de bar en startten met een biertje.
We praatten wat over de bijna afgesloten stageperiode toen Martijn opeens aan mij vroeg:
“Wat zit je eigenlijk dwars Mario, ik merk bij al onze gesprekjes steeds als het wat persoonlijker wordt een aarzeling alsof je een rolluik dichtdoet.
Is het onmogelijk om er over te spreken?”
Ik kreeg een kleur voor mijn gevoel maar Martijn keek zo begrijpend en de sfeer was zo intiem dat ik besloot mijn probleem op tafel te leggen.
Ik vertelde van mijn moeilijke jeugd, het overlijden van mijn vader en van de twijfels over wat of wie ik nu eigenlijk ben of zou willen zijn!
Kortom een hele mond vol zoals ik ook al een beetje aan jou, Serge, heb verteld.
Martijn knikte instemmend en mompelde aanmoedigende kreetjes maar was echt geïnteresseerd.
Toen ik na tien minuten stopte zei hij:
“Dat is heel wat; het leuke ervan is, dat ik zoveel kan herkennen. Ook mijn leven is niet zomaar van start gegaan; voor alles heb ik moeten knokken, en die vragen van hoe en wat, nou die heb ik eigenlijk nog steeds!”
Nu was het mijn beurt om verrast te zijn; was ik dan toch niet zo uniek als ik dacht?
Maar Martijn ging verder:
“Ik worstel nog steeds met de vraag of ik gay, hetero of beide ben; mijn ervaringen zijn voornamelijk hetero, maar mijn verlangens zij nogal gay en het lijkt wel of dat steeds sterker wordt in de loop van de jaren. Misschien wel omdat ze nog bijna nooit vervuld zijn.
Je bent een van de eersten tegen wie ik dit zeg dus wil je er net zo vertrouwelijk mee omgaan als ik met jouw verhaal doe?
“Natuurlijk “ zei ik en spontaan legde ik mijn arm op zijn schouder; een golf van tederheid schoot door me heen.
Martijn leek geroerd door dat gebaar en nam gauw nog slok van zijn drankje.
“Weet je” zei hij aarzelend; “eigenlijk zou ik best samen met jou eens wat willen proberen; twee zoekenden, dat moet toch iets opleveren” en hij gaf me een aai over mijn bol.
Hetzelfde gevoel had me zo-even al bekropen maar ik had het nog niet durven uitspreken.
Nu knikte ik instemmend en zei:
“Heel gaaf, we vertrouwen elkaar en dat is een goed vertrekpunt, maar hoe en waar en wanneer?”
Het was een vrijdagavond en Martijn had net verteld dat zijn vrouw en kinderen een weekendje naar opa en oma waren gegaan en dat hij na zijn wekelijkse hockeywedstrijd op zondagochtend hen achterna zou komen.
Dus de voortekens waren gunstig; hij was alleen thuis.
“Wat mij betreft nu maar” zei Martijn, “ik ben vandaag alleen thuis en woon vlak bij; als je dat aandurft?”
Ik woonde nog thuis maar had al gezegd dat het wel laat kon worden, en vertrouwen was er ook genoeg dus ik zei:
“OK, laten we gaan”
We rekenden af en binnen 10 minuten stonden we voor een mooi oud huis in een rustige straat net aan de rand van het Centrum.
Martijn maakte de deur open en ging mij voor .
”Laten we maar naar mijn werkkamer gaan” zei hij, ”dat praat wat gemakkelijker dan in zo’n grote woonkamer en het is ook wat meer mijn domein”.
Ik volgde hem en we liepen twee trappen op tot we in een gezellige maar volle werkkamer kwamen.
Bureau, twee gemakkelijke stoelen, heel veel boeken aan de wanden; enkele oude kaarten en ook een bed, formaat twijfelaar.
Martijn zag me kijken en zei:
“onze extra logeerruimte, maar zelden in gebruik, maar ga zitten, dan zal ik eerst iets te drinken halen”.
Hij kwam terug met twee glazen en een fles rode wijn en schonk ons in. Hij ging in een van de stoelen zitten, ik was op het bed neergezonken.
‘Op het experiment” zei hij en hief het glas.
“OK” zei ik en we namen een lekkere slok.
Heerlijke wijn was het, maar we hadden iets anders in gedachten. Ik zette mijn glas weg en zei:
“Kom gezellig naast me zitten Martijn, dat zou ik fijn vinden.”
Ook hij zette nu zijn glas op de tafel en kwam licht aarzelend naast me zitten.
Ik sloeg meteen mijn arm om hem heen en drukte me tegen hem aan; ook hij legde zijn ene arm om mijn middel en met de andere begon hij mijn gezicht te strelen.
Ik deed nu hetzelfde bij hem en zo kwamen we letterlijk en figuurlijk steeds dichter bij elkaar tot we min of meer verstrengeld waren.
Ik liet me achterover vallen op het bed en Martijn rolde en viel over mij heen.
Ondertussen had ik een erectie gekregen en ik voelde bij hem ook zoiets toen hij over me heen kwam.
We begonnen gewoon te vrijen, heel lief en teder, en langzamerhand ging ik van zijn rug via zijn lekkere stevige billen naar de bobbel in zijn broek.
Martijn volgde me en toen voelden we elkaars lul en grepen elkaar daar vast.
Alles was op dat moment heel natuurlijk en we begonnen te wrijven en te strelen en ik probeerde zijn gulp los te maken.
Martijn draaide zich op zijn zij en toen konden we elkaars heerlijkheid voelen en bevrijden van de wel heel knellende kleding.
“Laten we onszelf helemaal uitkleden” zei ik en zo deden we.
We stonden daar naakt met opgeheven lans en keken elkaar met een mengeling van lust, ongeloof en tederheid aan.
Hij was nog heel goed gebouwd en had nauwelijks enig buikje, een hele mooie rechte lul van zo’n 17 tot 18 cm en behoorlijk dik. Zijn eikel kwam er helemaal uit maar hij was niet besneden, dat kon je zien. Prachtig roze/paars gekleurd.
Mijn eigen lul is ongeveer vergelijkbaar als de zijne en we keken elkaar goedkeurend aan.
” Zo ziet dat er dus uit” zei hij en toen omarmden we elkaar weer en drukten onze heerlijk naakte lijven tegen elkaar.
Wat voelde dat heerlijk en zo vertrouwd.
“Oh”, zei Martijn, “wat heb ik hier naar verlangd; een man omhelzen waar ik echt wat om geef en hem helemaal van top tot teen voelen in alles!
Tot nu toe heb ik alleen maar enkele kleine avontuurtjes gehad met een snelle rukbeurt in mijn studenten tijd met een aangeschoten medestudent die dat de volgende dag niet meer wist of wilde weten, of later op een parkeerplaats, zonder enig gevoel erbij; maar dit is echt fijn!”
Mijn ervaringen waren niet veel meer geweest tot dan toe.
Ik wist dat ik bij het douchen na gymles op moest passen om geen stijve te krijgen van al die naakte klasgenoten, met enkelen hadden we wel eens ”spuitwedstrijdjes” gedaan na als laatsten in de kleedkamer te zijn achtergebleven, maar dit was veel lekkerder; het voelde als een compleet geheel.
Heel voorzichtig rolden we weer op het bed en begonnen elkaar licht af te trekken.
“Zullen we standje 69 proberen” suggereerde ik met te veel bravoure en Martijn draaide zich meteen om.
Voor het eerst nam ik een lul in mijn mond. Het was heel apart maar wel lekker, vooral omdat het die van Martijn was, en zo dacht Martijn er ook over, merkte ik.
We begonnen zo goed en zo kwaad als twee totaal onervaren mensen dat kunnen, te zuigen. Trouwens nog best lastig om niet per ongeluk je tanden er in te zetten, Serge, maar jij hebt hier ongetwijfeld meer ervaring mee.
Toen we ongeveer gelijktijdig in elkaars mond tot ontlading kwamen, bleven we nog wat gelukzalig liggen. We krabbelden na enkele minuten overeind en maakten onszelf weer wat toonbaar; er waren toch wel wat sporen van onze activiteit te zien!.
“Wat een experiment hé” zei Martijn, en ik beaamde dat.
“Maar het is toch wel laat geworden ondertussen ”zei ik en begon mijn kleren aan te trekken.
Een onbestemd gevoel begon zich van mij meester te maken en ik dacht dat het maar beter zou zijn om naar het vertrouwde thuis te gaan.
“Jammer “ zei Martijn, maar jouw wil is wet; ik ben je heel erg dankbaar voor de kans die je me gegeven hebt om dit te beleven.”
“We moeten er later nog maar eens over praten over hoe dit in ons leven te plaatsen; deze ervaring nemen ze me nooit meer af” en hij gaf me voorzichtig een zoen op mijn mond.
Ik zoende terug maar kon het niet opbrengen om te gaan tongen, zoals Martijn waarschijnlijk had gewild. Het werd me iets te veel.
Martijn keek begrijpend en ging me voor naar de voordeur.
“We zien elkaar volgende week nog eenmaal bij de afronding van je werkstuk” zei hij; als je me eerder wilt spreken, je hebt mijn telefoonnummer, anders tot dan.
We omhelsden elkaar nog een maal en toen vertrok ik; blij en ook wat radeloos te gelijkertijd.
Hier moest ik nog eens goed over nadenken.
De volgende dag sliep ik lang uit, het was zaterdag, en ging toen zo veel mogelijk mijn gewone gang.
De volgende week was de afronding van mijn werkstuk; ik kreeg er een 9 voor, mede door de lovende beoordeling van Martijn, en het hielp me om door mijn examen te komen.
Ik ben op vakantie gegaan en toen gaan studeren en dat is nu enkele maanden geleden.
Ik heb nog steeds geen contact met Martijn opgenomen, ondanks dat ik enkele malen op het punt heb gestaan, maar het laat me niet los.
Wat moet ik doen Serge????

Hoofdstuk 3: De ontknoping
Ik viel even stil; op die vraag was ik niet voorbereid maar ik begreep nu waarmee Mario worstelde.
Ik besloot mijn eerste ingeving te volgen, ging naast hem zitten en sloeg een arm om hem heen.
Hij zuchtte tevreden; ”Dat had ik gehoopt,” zei hij;
“Ik honger naar fysiek contact maar ik durf nog niet echt.”
Ik trok hem naar me toe en kuste hem op zijn mond terwijl een golf van zorg en liefde door me heen ging; hier moest kordaat worden gehandeld.
Mario opende zijn mond tijdens de kus die ik hem gaf en duwde zijn tong tegen de mijne, en spontaan begonnen we te tongen.
Enigszins buiten adem verbraken we ons orale contact en keken elkaar met een liefdevolle blik aan. ”Wat heerlijk” zei Mario en ik keek alleen maar en begon hem dichter tegen me aan te duwen.
Hij reageerde instemmend en samen rolden we over de bank terwijl onze lijven elkaar zo veel mogelijk raakten en onze bobbels eindelijk bij elkaar kwamen.
Dat had toch nog de hele avond geduurd voor iets wat we al veel eerder gewild hadden!
Maar nu gingen alle remmen dan ook los.
Voor Mario was het duidelijk een bevrijding van de onzekerheid waarin het avontuur met Martijn hem gestort had en voor mij, ach ik vond hem erg leuk en had echt wel weer zin in iets, dus ….
We begonnen elkaar verder te bevoelen en langzamerhand kleedden we elkaar uit totdat we naakt over elkaar rolden.
“Wat heerlijk is dat Serge” zei Mario, en wat voel ik me vertrouwd bij je; ik ben heel blij dat ik je alsnog gebeld heb, ik heb dit nodig om niet in de knoop te raken.
Ik mompelde iets instemmends en verkende ondertussen met mijn handen zijn hele rug en wat daar zo bij hoort.
Zo’n knappe jongeman op mijn bank, dat overkomt mij niet zo vaak meer in het geregelde leventje dat nu mijn deel is.
Het afstuderen heeft ook nare kanten, je moet echt gaan meedoen met de “ratrace” of voor lange tijd aan de kant blijven staan.
Maar terug naar de erotiek, of is het liefde? Wie weet!!
We rolden verder en nu lag ik boven.
“Zullen we elkaar aftrekken of elkaar lekker pijpen” vroeg Mario en begon al aanstalten te maken.
“Wat je het lekkerst lijkt” zei ik en Mario draaide zich om in een 69 houding.
“Ik kan het nog niet goed maar wil het wel leren” zei hij, “jij bent wat meer ervaren, met Martijn was het zoeken naar het hoe en wat, geef jij mij nu het goede voorbeeld?”
“Ga maar lekker liggen” zei ik en begon.
Ik ging met mijn tong nu langzaam over zijn tepels en kietelde ze subtiel en begon erop te zuigen. Mario pakte nu mijn hoofd en wreef door mijn haar, toen over mijn rug naar mijn billen. Ik voelde nu dat hij langs mijn zij omlaag gleed en voorzichtig op zoek ging naar mijn pik en mijn ballen. Subtiel gleed ik ondertussen met mijn tong omlaag via zijn navel naar die heerlijke staaf.
Ik gleed nu met mijn tong omhoog richting zijn eikel. Met mijn hand begon ik voorzichtig zijn voorhuidje omlaag te trekken, en opeens floepte zijn eikel eruit. Met mijn tong likte ik nu zijn eikelrand, sloot toen mijn lippen, plaatste die op het topje van zijn eikel, en uiterst langzaam, door wat weerstand met mijn lippen te geven gleed zijn eikel mijn mond binnen. Ik nam hem weer uit mijn mond en likte diep in zijn eikelspleetje. Dit herhaalde ik een aantal keren. Mario werd helemaal gek en begon te kreunen.
Ik zakte nu verder. Mijn tong zette ik nu gestrekt strak tegen zijn paal en krulde hem in de lengte eromheen, om vervolgens met het ietwat ruwe oppervlak daarvan langs de gevoeligste plekjes van zijn staaf te schrapen. Ik gleed weer omhoog en herhaalde deze procedure een aantal keren, zijn pik steeds dieper in mijn mond nemend tot hij niet verder kon.
Ondertussen begon ik ook te zuigen. Ik zag en proefde nu zijn voorvocht dat langzaam omhoog kwam. Ik probeerde om een soort vacuüm te maken bij zijn pisgaatje en zoog uit alle macht.
Steeds varieerde ik dit en Mario werd steeds geiler.
Hij deed me zo goed mogelijk na en bracht al gauw zelf enige ideetjes in praktijk en zo lagen we al gauw samen te kreunen en steunen van genot. Onze hoogtepunten waren in aantocht!
Met mijn handen had ik zijn billen vastgepakt en toen ik met een vinger in de buurt van zijn sterretje kwam en probeerde binnen te komen, gaf Mario een kreet en kwam al schokkend in golven van sperma in mijn mond klaar.
Ik slikte alles zo goed mogelijk door maar de vierde explosie liep langs mijn mondhoeken naar buiten.
Dit enthousiasme bracht mij ook bijna direct tot een uitbarsting; het was zo geil om dit mee te maken, en met enige moeite zag ook Mario kans om mijn overvloedige zaadproductie grotendeels binnen te houden.
Verliefd keken we elkaar aan, proefden van elkaar’s zaad, maar bleven in een stevige omarming liggen. Wat een zaligheid!

Het begon al ochtend te worden, we waren het gevoel voor tijd geheel kwijtgeraakt, maar wat zou het, we hadden het heerlijk samen.

Ineens ging de wekker, ik was vergeten hem uit te zetten en dat ding dacht dat ik weer gewoon aan het werk moest!
Wat een rotgeluid eigenlijk, ook Mario schrok ervan en keek op zijn horloge.

“Het is al bijna 7.00 uur, ik moet gauw naar huis voordat mijn hospita me gaat missen” zei hij en keek rond waar zijn kleren waren.

In haast pakte hij alles bij elkaar en kleedde zich in hoog tempo aan.
Het was duidelijk dat ook nu weer zijn gevoelens hem dwars zaten en dat er een zekere verwarring in hem leefde, net zoals hij had verteld bij zijn avontuur met Martijn.

Hier was duidelijk nog werk aan de winkel om hem tot een meer relaxte houding te brengen, want dat ik dat wilde was me ondertussen al wel duidelijk geworden.
Deze kennismaking kon wat mij betreft hiermee niet afgelopen zijn; ik zou dat niet laten gebeuren.

Dus wisselden we snel adressen e.d. uit en toen holde de arme Mario, nog steeds wat confuus, weg.

Ik had nog aangekondigd dat ik hem eind van de dag zou bellen en hij had niet geprotesteerd, dus ik voelde me vrij.

Voldaan kroop ik in mijn bed en al snel deed ik de hele nacht nog eens dunnetjes over in mijn dromen.



De Ontmoeting bij de bushalte deel 2

Hoofdstuk 4: Het vervolg

Toen ik rond een uur of half 4 wakker werd moest ik meteen aan Mario denken. Mario had me die nacht ook wel heel erg verliefd gemaakt, en dit was dan ook nog eens iets wat me jaren bij zou blijven!
Ik hoopte zelf dat hij mij ook leuk zou vinden en dat het wat kon worden. Maar als ik dan denk aan die keer dat hij dit met Martijn deed krijg ik er weer een zwaar hoofd in. Zou hij dit nou doen omdat hij echt in de knoop zit en wilt weten of hij homo of hetero is, of doet hij dit omdat hij me ook leuk vind. Die vraag is me nog een uur in het hoofd blijven zitten.
Ik besloot toch maar eens naar Mario te bellen.
Mario nam op en ik vroeg aan hem of hij goed geslapen had. Het ging wel gaf Mario aan. Was toch al langer wakker dan ik. Ik vroeg of we het nog eens over de afgelopen nacht konden hebben. Mario gaf aan het er niet meer over te willen hebben en zei dat het een misverstand was doordat hij niet goed in zijn vel zat. Mijn hoofd draaide volle toeren en ik kreeg stekende hoofdpijn.
Ik heb maar zo de telefoon opgehangen.
Toen ben ik maar even rustig op de bank gaan zitten om na te denken. Ik wist nu even niet meer waar ik het zoeken moest. Hoe kon dit, waarom zo, waarom met hem? Dat waren vragen die maar door mijn hoofd gingen. Ik besloot 2 paracetamolletjes te slikken en naar bed te gaan.
In bed draaide mijn hoofd nog steeds op volle toeren. Ik weet niet waar het gestopt is, maar ik ben in slaap gevallen. Ergens rond 11 uur ‘s ochtends werd ik wakker. Ik had even geen benul waar ik was, en wat er met me gebeurd was. Na 10 minuten wakker te zijn schoot me alles van die dag ervoor weer te binnen.
En nog bedacht ik: “ Hoe heeft dit kunnen gebeuren en waarom? “
Ik besloot maar even te wachten met bellen en te wachten op een reactie van hem. Mocht hij na twee dagen nog niet gebeld hebben of iets laten horen, dan bel of sms ik hem zelf!
Die dag heb ik niet veel gedaan, en ben een beetje in bed filmpjes blijven kijken. Ik kon niet veel van de film volgen, mijn gedachten waren er niet bij, doordat de vragen nog steeds door mijn hoofd circuleerden. Toen het een uur of 11 ‘s avonds was ben ik in slaap gevallen.
De volgende ochtend werd ik rond 9 uur wakker, en bedacht me dat het Maandag was en ik geen wekker had gezet. Ik was anderhalf uur te laat op het werk, en het was schandalig om te bellen dat ik me verslapen had. Ik heb dus mijn bedrijfsleidster opgebeld en alles van dat weekend uitgelegd. Ik heb namelijk een heel goed contact met haar, en ook al is zij mijn baas we hebben heel veel gemeen en praten veel met elkaar.
Ze begreep me, maar vond wel dat ik erg laat belde. Naar een kleine babbel zei ze tegen mij:
“Rust jij vandaag nog maar lekker uit! Je kunt het nu wel even gebruiken.”
Eigenlijk was ik daar helemaal niet blij mee, ik meld me nooit ziek. Maar toch vond ik het ook wel lekker om even rust te hebben nu. Die middag heb ik weer films in bed gekeken.

Toen het half 5 was besloot ik Mario weer eens te bellen. Hij nam niet op. Het werd me genoeg, we waren nu bijna 2 dagen verder en ik moest het erover hebben. Ik ben dus in mijn auto gestapt en naar zijn huis gereden Ik zag dat er dezelfde achternaam op de deur stond als die van Mario en begreep dat hij nog gewoon thuis zat maar dat niet had willen vertellen bij onze eerste ontmoeting. Ik belde aan en een slanke, lange, blonde vrouw van ik schat een jaar of 25 deed open. Zij bleek een zus van Mario te zijn. Ik vroeg haar of Mario er ook was. Ze gaf aan dat Mario gisteravond weg was gegaan en dat ze hem niet meer terug gezien heeft. Ook zij had hem meerdere malen proberen te bellen, maar tevergeefs.
Ik besloot naar een bruin café te gaan om een borrel te halen. Ik dacht bij mezelf, ik ga naar het café waar ik met Mario ook ben geweest en reed er in één rechte lijn naar toe. Onderweg kwam ik nog langs het bekende bushokje. Ik keek nog of Mario er misschien weer zat, maar dit was ook tevergeefs. Alle moed zakte me in de schoenen, en ik nu dacht ik echt: “dit wordt niks meer tussen hem en mij!”
Ik parkeerde mijn auto en liep naar het café. Toen ik binnen kwam zaten er maar enkele mensen aan de bar. Ik ging zitten en bestelde een whisky met ijs. Dit glas was al gauw leeg, en ineens stond er een nieuw voor me. Ik vertelde de man achter de bar dat ik die niet besteld had, maar de man antwoordde dat ik deze van een jongeman aan het tafeltje achter me had gekregen. Ik keek achterom en dacht bij mezelf: Wat is dat nu weer? Wie kan dat zijn?
Ik keek en zag een jongeman zitten. Ik kon niet veel van hem zien, want hij had een petje op. Dus stak ik een duim omhoog en bedankte hem. Ik keek nog eens een keer om en dacht bij mezelf: Waar ken ik hem toch van? Dus stond ik op van mijn kruk en liep richting de jongen. Ik vroeg hem waar ik de whisky aan te danken had. Hij keek op, en we keken elkaar recht in de ogen. Ik keek nog eens goed en het was Mario………….
“Die was ik je nog schuldig” zei Mario met een verlegen blik. Ik ging bij hem zitten en vroeg hem waarom hij de laatste dagen niets meer van zich liet horen.
Hij gaf aan even goed na te hebben moeten denken en vertelde:
“De laatste dagen ben ik ook niet thuis geweest. Ik ben naar Scheveningen gereden en heb daar een nachtje een hotel geboekt. Ik ben dan ook het meest van de tijd op het strand aanwezig geweest om goed naar te denken. Vanmiddag rond 4 uur ben ik deze kant weer op gereden en heb bij de patatzaak even wat gegeten. Toen besloot ik naar dit café te gaan waar wij samen hebben gezeten. Ik heb niet lang hoeven kijken en ik had in de gaten dat je aan de bar zat.”
“Maar goed Mario, heb je na gedacht? Ik zit met een hoop vragen die ik de laatste dagen niet beantwoord heb gekregen. Ik had me alles heel anders voorgesteld en dit had ik er nooit van verwacht”vroeg ik hem.
Mario vertelde dat hij het ook vervelend vond, en zich er ook heel rot om gevoeld heeft. Zeker op het moment ik dat mijn telefoon er opgegooid had. Ik heb hem toen maar uitgelegd dat er op dat moment van alles door mijn hoofd ging en ik niet meer rustig naar kon denken en alles wat daarbij kwam kijken. Hij vond het heel rot voor mij maar begreep het wel.
We hebben die avond nog tot laat in het café gezeten en hebben het onder andere gehad over hoe nu verder zou moeten.
We besloten rond 12 uur naar mijn huis te gaan. We reden achter elkaar naar mijn huis. Eenmaal binnen barstte ik in tranen uit. Hij vroeg mij wat dit ineens was, ik vertelde hem dat alles van de afgelopen dagen er nu uit kwam. Hij troostte mij en samen zijn we tegen elkaar op de bank gaan liggen.
Schijnbaar zijn we in slaap gevallen, en ik werd om 3 uur wakker. Heel zachtjes ben ik rechtop gaan zitten en dacht aan mijn droom. In mijn droom vertelde Mario mij dat hij me leuk vond, en het eigenlijk niet wilde, dat hij daarom naar het strand is gegaan om naar te denken. Het was een mooie droom! Toen Mario een half uur later wakker werd vertelde ik hem van mijn droom. Hij zei tegen mij dat hij dat al tegen mij verteld had toen we die avond in het café zat.
Ik werd helemaal vrolijk en kuste hem. Het was dus gewoon de werkelijkheid, ik kon het haast niet geloven. We kusten nog steeds en dit liep uit op een flinke tongzoen. We besloten naar mijn bed te gaan waar we ons zo snel mogelijk uitkleedden. We doken op bed, en hij pakte me stevig vast, waarbij we weer verder gingen met de tongzoen. Ik maakte me los en ging met mijn mond naar zijn tepel. Ik likte flink aan zijn tepel, waardoor Mario een beetje begon te schokken. Langzaam ging ik verder naar beneden waar ik zijn lul flink in mijn hand nam. Die was al keihard geworden ondertussen. Langzaam trok ik eraan en likte over zijn zak heen. Hij kreunde van genot. Toen ik genoeg aan zijn zak gelikt had, ging ik met mijn mond over zijn lul heen. Ik likte over zijn eikel en langs zijn eikelrand. Ik voelde ook mijn lul goed stijf worden en rechtop staan en voelde hoe mijn voorvocht binnen mijn voorhuid naar buiten probeerde te komen.
Ik werd zelf ook alsmaar geiler en geiler. Ik kon het zelf bijna niet meer houden en zei tegen Mario: “als ik zo doorga kom ik zelf al klaar.”
Daar liet Mario het natuurlijk niet bij zitten en draaide zich om. Tegelijkertijd pijpten we elkaar. Hij zoog erg hard aan mijn lul waardoor het alsmaar sneller ging, hetzelfde deed ik bij hem. Beiden kwamen we schokkend klaar, en slikten elkaar sperma door.
Dit was heerlijk zei Mario nadat we nog 10 minuten bij elkaar in de armen waren blijven liggen.
Ik beaamde dat en zei dat het zeker voor herhaling vatbaar was.
“Wát!!!” Zei Mario… “Voor herhaling?? We blijven ons hele leven bij elkaar, dus iedere avond lijkt me heerlijk.”
Ik moest erg hard lachen om hoe hij dat zei, maar ik kreeg er ook een fijn gevoel bij. Was dit nou echt? Ik voelde me dolgelukkig. Samen vielen we weer in slaap.
Ik werd wakker van de wekker, Mario ook. Mario zei, al wéér die rotwekker! En ik vertelde hem dat ik moest werken, zijn gezicht vertrok. Maar… zei ik tegen Mario, ik meld me nog een dag ziek hoor! En hij kuste me op mijn voorhoofd.
Ik liep richting de woonkamer en zocht mijn mobieltje. Eenmaal gevonden belde ik mijn baas op en zei tegen haar dat ik nog een dag thuis zou blijven. Daarbij zei ik ook dat ik van de week alles wel zou uitleggen. Ze begon te lachen en zei:
“Volgens mij heb jij je liefde weer opnieuw gevonden, hahaha!”
Ik zei tegen haar:
“je hebt helemaal gelijk. Je hoort nog van me”, en liep toen ik de telefoon weer opgehangen had naar Mario toe. We zijn verder gaan slapen.
Toen we rond een uur of 12 wakker werden hebben we samen geluncht. Ik had nog een fles champagne staan en heb deze opengemaakt. Hij was tenslotte voor een goede gelegenheid, en een betere als deze was er vast niet gekomen. Na de lunch heb ik tegen Mario gezegd dat ik die dag ervoor ook bij hem thuis was geweest. En dat er een slanke blonde dame de deur opende. Hij vertelde dat die dame zijn zus was. Ik heb hem verteld dat zij over hem in zat, ook vanwege het feit dat de telefoon uit stond. We hebben toen besloten eerst samen te douchen en dan naar zijn thuis te gaan. Samen onder de douche deden we het spel van die avond ervoor nog eens over en droogden ons daarna snel af.
Eenmaal in de auto begon hij over een lekkere plek in Scheveningen waar hij nog wel eens heen wilde. We besloten ook meteen die avond voor het aankomende weekend een hotel te boeken.
Toen we de auto parkeerden voor het huis, kwam zijn zus meteen naar buiten.
Ze riep tegen mij: “Hoe heb je hem gevonden?” en vloog Mario om de nek.
Mario gaf zijn zus een kus op haar wang en zei:
“Ik moest nadenken of ik de ware had gevonden. Wanneer de ware naar het eerste “date café” kwam dan wist ik het zeker. En hij kwam inderdaad naar dat café.”
“Huh….? Wat…? Ik volg het niet meer” zei Marlies(de zus van Mario) “hij”???
“Ja” zei Mario, “Dit is Serge…Mijn vriend!!!”

Marlies wist even niet waar ze kijken moest. Dit had ik niet verwacht zei ze, nog sterker, ik had het nooit zien aankomen. Maar ik ben wel heel erg blij dat je nu een relatie hebt. Ik moet er denk ik nog wel aan wennen hoor Mario.
Dat snapten wij natuurlijk wel, en Mario overviel haar natuurlijk ook wel heel erg.
Maar goed, Marlies had er geen moeite mee en gaf ons alle ruimte. Wij haar natuurlijk ook om hier even aan te wennen. We hebben gezellig wat gedronken met Marlies, en ze straalde gelukkig weer wat rust uit.
Opeens hoorde ik een deur. En ik keek Mario aan. Dat zal je broertje zijn zei Marlies tegen Mario.
Toen ging de deur van de woonkamer los, en er kwam een lekkere jongen achter vandaan. Nou werkelijk Mario was knap, maar zijn broertje won het! Ik stond op en schudde de hand: “ik ben Serge” zei ik.
“En wie mag Serge zijn” zei hij? “Een vriend van Mario” zei ik en Mario voegde er meteen aan toe “de” vriend!
De jongen keek verbaasd naar Mario, ben jij zo? Ben jij net als ik ? Nu keken ook Mario en Marlies verbaasd! “Uhm… Freek, ben jij ook zo dan?”
“O, sorry, nou ja kom ik er ook maar voor uit, ja ik ben zo! En ik moet zeggen, je hebt een lekker ding aan de haak geslagen.”
Nu werd ik verlegen en wist even niet waar ik kijken moest. Hij was ook erg lekker! Nou ja ik zeg het gewoon, en Mario, jij hebt ook een lekker broertje hoor! Nu keek Mario een beetje boos naar mij! Ik knikte met mijn ogen en draaide zijn gezicht van me af. Enfin het gesprek ging verder. Tegen 5 uur kwamen zijn ouders ook thuis. Ik schudde ook de hand met de ouders en zei daarbij dat ik de vriend van Mario was. De ouders begrepen het niet en vroegen Mario om uitleg. Die legde alles weer opnieuw uit, en zijn ouders waren dolblij dat hij nu een relatie had, en met mij!
Ook al was ik een jongen!
Ook Freek vertelde nu zijn verhaal en zijn ouders merkten heel gevat op dat ze dus alleen maar schoonzoons kregen, tenzij Marlies lesbisch was.
“Nee zei Marlies sorry, ik val toch echt op jongens.” Iedereen schaterde van het lachen. Zijn ouders vonden dat we wat te vieren hadden en besloten ons allen mee uit eten te nemen.
“Ho.. Stop… Wacht zei Marlies..” Vijf minuten later komt ze de woonkamer weer binnen en zei:
“we moeten even 10 minuutjes wachten.” Tien minuten later ging de bel, wij keken elkaar allemaal aan, en mijn blik en die van Freek kruisten elkaar, en hij knipoogde een keer. Ik lachte even lief terug en keek naar de kamerdeur.
Daar kwam Marlies binnen met een meisje. Iedereen keek verbaasd. “Toch moet ik jullie maar laten weten dat ik wel lesbisch ben en vond dit een goed moment om het te laten weten!” zei ze. “Nou” zei haar moeder, “dan heb ik toch een schoondochter, en daar ben ik wel erg blij mee!”
Wij moester allemaal lachen, ik zag dat Mario’s ouders helemaal gelukkig waren! Wat een mooi gezicht om die mensen zo blij te zien. Daarna zijn we dan eindelijk met zijn allen uit eten gegaan. Toen we alles op hadden ben ik snel naar de bar gelopen om een grote ijstaart te bestellen met vuur erop. Zelf gauw betaald en 10 minuten later stond die er.
Mario’s moeder zei meteen: “Dit is de verkeerde tafel, die hebben wij niet besteld!”
De meneer zei: “Dit is een cadeautje van die jongeman daar” en wees naar mij.
“Dat is véél te gek zei ze.” Ik excuseerde me en zei dat ik ook iets te vieren had!”
Dit vond ze toch wel leuk om te horen.
Ik stond op om even naar het toilet te gaan, net toen ik de deur dicht wilde doen zag ik Freek ook aan komen lopen. Toch sloot ik gauw de deur. Eerst is hij tegen me aan het knipogen, en nu komt hij me nog achterna ook. Ik wil Mario trouw blijven, maar dat gaat me op deze manier, ben ik bang, niet lukken! Wat moet ik nu?
Ik was klaar en liep meteen naar de wastafel. In de spiegel zag ik Freek met zijn arm schudden, hij was ook klaar en nam de wastafel naast mij. Ik was klaar en wilde weglopen, hij kwam naar me toe, en zoende me. Even deed ik mee, en toen schrok ik. Wat doe je? Ik heb een relatie met je broer! Nou zei Freek, je zit me iedere keer zo geil aan te kijken!
“Dit is nooit gebeurd” zei ik, en liep meteen weg.
Aan de tafel vroeg Mario of het gezellig was met mijn broer op de wc. Ik zei meteen o ja, ik heb twee seconden met hem gesproken daar. Maar het gesprek ging gelukkig verder over andere dingen en het werd steeds later en later.
Toen we naar huis gingen vroeg Mario of ik bij hem bleef slapen, ik wilde wel maar moest denken aan eerder die avond met Freek. Ik besloot het maar niet te doen, dat was beter voor ons allemaal, en tenslotte moet ik morgen ook nog werken. Mario vond het wel jammer, maar begreep ook dat ik moest werken. Ik vroeg meteen of hij soms bij mij wilde slapen, en dat vond hij een goed idee. Samen gingen we naar mijn huis. We hebben niet lang meer op gezeten en zijn naar bed gegaan. Eenmaal in bed kreeg ik meteen een stijve. Mario dook onder de lakens en begon mij als een bezetene te pijpen. Voordat ik hem kon vertellen dat ik klaar zou komen kwam ik al. Hij schrok ervan en zei tegen mij dat ik het de volgende keer ook wel aan mocht geven. Ik zei dat ik het goed zou maken, en ging hem ook pijpen, maar niet te lang! Toen ging ik op mijn knieën zitten en zei hem dat hij me maar eens moest neuken. Dit had hij nog nooit gedaan maar hij deed het heel goed voor een eerste keer, hij is niet zo erg dik en ik was al wat gewend, en zo kwam hij al snel in mijn gaatje klaar. Toen vielen we in elkaar armen in slaap.
Al vroeg ging mijn wekker weer, en ik drukte hem snel uit. Mario sliep nog, en ik ben de kamer in gegaan. Ik heb een briefje geschreven met:
“Goedemorgen lieve Mario, Je lag nog zo lekker te slapen nog! Wat ben jij toch lief als je slaapt, hihi. Nou lieverdje van me, ik ben werken. Zal kijken of ik eerder weg kan op het werk. Dan ben ik snel bij je. Sms je even als je wakker bent? Dan laat ik je nog weten hoe laat ik thuis ben. Liefs en een hele dikke zoen, Serge.”

Ik begon aan mijn dagelijkse routine klus:
Eerst ben ik gaan douchen en heb me aangekleed. Ondertussen nog koffie gezet, een kopje maar, en toen meteen naar het werk. Onderweg nog gauw een snee brood naar binnen gewerkt.
Toen ik het kantoor binnen kwam waren er meteen reacties van collega’s. Gaat het weer beter, hoe voel je jezelf nu, en wat was er? Ik heb maar gezegd dat ik een griepje had, en ben meteen naar het kantoor van mijn baas gelopen.
Ik kwam binnen en Monique(mijn baas) zei meteen: “ ga zitten.” Ik moest alles vertellen, en heb dat ook gedaan. Zelfs over de leuke avond ervoor. Ze moest soms erg lachen om dingen die ik vertelde. En zo hebben we met elkaar gesproken tot de koffiepauze. Daarna ben ik aan het werk gegaan.
Rond een uur of 11 kreeg ik een sms van Mario: “Hoi schat, Wat lief dat je een briefje heb neer gelegd. Ik ben stapel gek op je. Ik ga nu even thuis kijken en ik hoor wel hoe laat je klaar ben. Je mag ook naar mij komen uit het werk. Dikke kus, Mario.”
Ik stuurde meteen terug:
“Is goed. Kom ik naar jou, denk half 3 wel weg te kunnen. Je hoort nog liefje. Dikke kus hou van jou, Je schatje!”
Ik zat de minuten af te tellen tot ik kon gaan. Onderweg naar de auto kwam ik Monique weer tegen. Ze liet mij stoppen en zei dat ik de rest van de week thuis mocht blijven als ik dat wilde. Er was toch vrij weinig werk en ze redde het wel zonder mij.
Ik bedankte haar voor het aanbod en zei dat ik dan Mario ging verassen met een lang weekendje Scheveningen. Dit vond ze leuk om te horen.
Onderweg naar huis belde ik Mario op. Hij vroeg of ik lekker gewerkt had, en ik zei dat ik de rest van de week alles moest inhalen en lange dagen moest maken. Ik moest hem natuurlijk even flink laten balen voor ik hem ging verassen. Over tien minuten ben ik bij je. Tot zo!
Ik parkeerde mijn auto en liep naar zijn huis. Freek deed open en zei: “Welkom thuis schatje!”
Ik keek hem even raar aan, en liep verder. Toen ik in de woonkamer kwam zat de hele familie gezellig bij elkaar. “Nou dit is nog eens lekker thuiskomen” merkte ik op. Zelfs de thee werd me bediend. Ik zei tegen Mario dat ik tussendoor nog even naar huis ging om wat spullen voor het werk te halen. Toen vroeg hij of ik mee bleef eten bij hem thuis. Ik vertelde dat het goed was, maar dat ik dan eerst even naar huis reed om wat spullen te halen. Hij vroeg of hij even mee moest rijden om te helpen, maar ik vertelde hem dat ik het wel zou redden. Ik liep naar de auto en stapte in. Toen ik net wegreed zag ik ook Freek het huis uit komen. Ik reed door en zag hem in zijn auto stappen. Hij reed achter me aan. Hij reed dezelfde route als ik, en ik begreep er niets van. Zou hij nu achter mij aankomen? Toen ik mijn straat in reed, zag ik hem nog achter mij rijden.
Ik parkeerde mijn auto en liep naar mijn voordeur. Draaide de deur van het slot en liep naar binnen. Freek stond even met zijn auto stil en reed toen door. Ik heb mijn spullen gepakt en natuurlijk alle spullen voor Scheveningen. Ik zocht op internet een leuk hotel en belde meteen. Ik sprak voor de volgende dag af en we moesten voor 12 uur inchecken. Toen reed ik terug naar Mario en liep met mijn laptop tas naar binnen. De kleding voor Scheveningen liet ik in de auto liggen, en natuurlijk in de “kattenbak.” In de woonkamer gekomen maakte ik de laptop open en startte hem, “Ik moet nog even iets voor het werk doen” verduidelijkte ik. Er moet vandaag nog een e-mail uit die ik was vergeten. Meteen zei ik er achter aan dat ik alle bestanden voor morgen alvast klaar ging zetten. Natuurlijk was dit niet waar, maar wat ik wilde lukte ook. Mario keek naar beneden en ik zag hem denken. Hij keek op en zei:
“Jammer dat je de komende twee dagen nog zoveel moet werken, anders hadden we iets leuks samen kunnen doen.”
Ik vertelde hem dat ik al wat bedacht had voor morgenavond als ik terug kwam van het werk.
Hij vond het fijn om te horen, en werd weer wat vrolijker.
Die avond zijn we vroeg gaan slapen want ik moest zogenaamd vroeg werken.
Toen mijn wekker om 8 uur afliep werd ook hij wakker, hij keek me aan en zei: “je bent te laat.”
Ik vertelde hem dat ik die avond er voor naar mijn baas had gemaild had dat ik iets later begon.
Hij vroeg waarom dit was, en ik zei hem dat ik het fijn zou vinden als hij een uurtje met me mee naar het werk zou gaan. Hij wilde graag nog verder slapen maar ik zei hem dat ik erop stond dat hij mee ging en een beetje mokkend stond hij op.
Samen zijn we gaan douchen, ja alleen maar douchen, en meteen na een kop koffie en een boterham de deur uit gegaan. Omdat ik genoeg kleding mee had genomen voor twee personen, we hebben ongeveer de zelfde maten, hoefde ik hem geen koffer in te laten pakken.
We gingen rijden en hij merkte meteen op dat ik de verkeerde richting op reed. Toen vertelde ik hem: “had ik niet verteld dat ik vandaag in Den Haag op kantoor moet werken?”
“Nee” zei Mario, “maar dat maakt niet uit; als ik het dan zat ben bij jou op het werk pak ik de bus wel en ga ik naar het strand.”
We reden Scheveningen binnen en ik parkeerde bij het hotel. Toen keek hij nog vreemder. “Nu snap ik er niets van” zei hij. “Je moest werken in Den Haag en nu sta je bij een hotel in Scheveningen.”
“Kom maar mee” zei ik hem en liep naar binnen. Eenmaal binnen haalde ik de sleutel en deed ik de aanbetaling. We liepen naar een kamer toe en daar legde ik hem alles uit.
“Nou je hebt me goed te pakken” zei Mario. “Wat een verassing!!”
We zijn meteen naar het strand gegaan en hebben daar de hele dag gezeten. Tegen etenstijd gingen we een restaurantje op zoeken. We gingen zitten en bestelden beide een whisky met ijs. Na een tijdje de menukaart bekeken te hebben besloten we een varkenshaas te nemen met champignon roomsaus. Terwijl we wachtten op de bediening zei Mario ineens dat hij Martijn zag zitten. Ik keek om, en hij zei dat ik niet moest kijken. Ik vroeg hem hoe hij eruit zag. Mario vertelde dat hij eigenlijk 60 is, maar eruit ziet als hooguit 50. Hij had een rode trui aan, een kaal hoofd en een grijze snor. Ik stond op en liep in de richting van de man. Ik vroeg hem of hij alleen was. De man vroeg aan mij waarom ik dat vroeg. Ik legde hem uit dat een bekende van hem bij me aan tafel zat en dat ik hem wilde vragen bij ons aan tafel te komen zitten.
“Dat lijkt me heel gezellig” zei de man, “overigens, ik heet Martijn,” en stond op.
“Ik ben Serge” zei ik. Hij vertelde de ober ergens anders te gaan zitten en liep met me mee.
Toen hij zag dat het Mario was die bij me aan tafel zat schudde hij meteen de hand van Mario. “Wat leuk om jou weer eens te zien” zei Martijn. “Dat vind ik ook” zei Mario en keek met een schuine blik naar mij. Mario vertelde dat ik wist van de situatie uit het verleden en dat ik hem een beetje geholpen heb met duidelijkheid te krijgen in alles.
“En dat heeft er toe geleid dat Serge en ik nu een relatie hebben” vertelde hij aan Martijn.
“Dat lijkt me goed nieuws voor jullie” zei Martijn.
“Maar hoe gaat het met jou” vroeg Mario aan hem? “Ben jij al wat verder met je gedachten en misschien ook daden? Het is al weer een half jaar geleden dat we elkaar voor het laatst hebben gesproken.”
Martijn vertelde dat hij inderdaad in een volgende fase was beland. Na het avontuur met Mario had hij besloten dat dit toch veel beter voelde dan met een vrouw en ondanks dat hij veel van haar hield had hij besloten om of een vrije relatie te vragen of te gaan scheiden. Hij wilde nu echt het gay leven in gaan voordat hij echt te oud zou zijn daarvoor.
Hij had zijn partner verteld van al zijn worstelingen en aarzelingen en omdat ze het in het begin van hun relatie er ook al eens over gehad hadden, begreep ze hem wel. Maar een vrije relatie zag ze totaal niet zitten, dus was er alleen maar de mogelijkheid van een scheiding. De kinderen waren al de deur uit en dus was hij nu bezig, in redelijk overleg, te scheiden en woonde al apart. Hij had een veel kleiner, maar wel oud, huis gevonden in de buurt en was dat nu aan het inrichten. Het grote huis stond te koop en zijn ex ging in een modern appartement wonen.
“Dus, vrienden, als jullie me zouden willen helpen met wat klussen, zou ik dat heel fijn vinden”
zei Martijn, “er is nog zo veel te doen en erg handig ben ik nooit geweest.”
Mario zei meteen dat hij dat best wilde helpen en stelde voor dat hij Freek, zijn broer, die de grote knutselaar in het gezin was, ook zou vragen, voor de moeilijker klussen. Ik kon nu moeilijk achterblijven hoewel ik geen knutselaar ben en bood aan voor de logistiek te zorgen (koffie en Chinees bedoel je vroeg Martijn met een glimlach?).
“Zoiets” zei ik en gaf een knipoog en zo zou het gaan gebeuren. Als accountant in opleiding heb ik meer hoofd- dan handervaring, hoewel er zaken zijn waarbij ik een grote handvaardigheid heb ontwikkeld!! We hadden onze nummers uitgewisseld en hebben afgesproken contact op te nemen.
Twee dagen later kreeg Mario een telefoontje van de ex echtgenote van Martijn dat hij een lichte hartaanval had gehad maar voorlopig rust moest houden, hij was tijdelijk weer bij haar in getrokken, en van het verbouwen kwam niets meer.

Mario en ik gingen weer naar het hotel en besloten samen te badderen. Maar van het badderen kwam niets terecht, we lagen al flink zoenend op het bed voor we het bad aan hadden gezet. We hebben elkaar geneukt en zijn beide in elkaar klaargekomen. Dus we gingen toch maar even douchen. Toen we gedouched hadden zijn we samen buiten gaan zitten nog even, en daarna naar bed gegaan. We hebben dit weekend niets anders gedaan dan, slapen, seks hebben, strand en lekker eten. Dus het was een heerlijk weekendje samen weg.
Zondag laat in de middag zijn we naar huis gereden. Ik had tegen Mario gezegd dat hij zijn ouders moest bellen om te zeggen geen eten te koken. Dus zo gezegd zo gedaan.
We kwamen bij hem thuis en gingen naar binnen. In de woonkamer zaten Vader, moeder, Freek, Marlies en haar vriendin. Ik kondigde aan dat wij een leuk weekend hebben gehad, en dat weekend leuk willen afsluiten. Dus ik wil jullie vragen allemaal mee te gaan. We stapten in de auto en reden naar een Grieks restaurant. Daar heb ik die avond iedereen eens lekker verwend. De moeder van Mario gaf nog aan mee te willen betalen, maar dit heb ik afgewezen. Verder hebben we deze avond gezellig met zijn allen gezeten en rond een uur of tien zijn we naar huis gegaan. Op tijd naar bed, morgen weer werken.
'S nachts moest ik naar de wc, en zag dat er iemand op onze kamer liep en eruit liep. Ik liep er snel achteraan en zag op de gang dat Freek het was. Ik vroeg hem wat hij op onze kamer moest. Hij vertelde dat zijn broer iets geleend had en dat hij wilde terugpakken. Ik zei “oke, maar doe dat voortaan overdag!”
Freek verontschuldigde zich en ging verder. Toen ik terug kwam van de wc stond Freek buiten te wachten op me. Hij vroeg waarom ik nooit met Mario naar mijn familie ging. Ik vertelde hem daarover niet te willen praten. Hij wilde het toch wel graag weten.
Ik zei "oke, als het zo graag wilt weten, ik heb geen familie. Iedereen is dood!"
Hier schrok Freek van, en zei dat het hem speet dat hij deze vraag gesteld had. Hij sloeg een arm om mij heen en zei het niet zo bedoeld te hebben. Ik wist het niet, en had dit niet verwacht. Hij gaf me een kus op mijn wang en liep weer naar boven. Ik ging er achteraan, en mijn bed weer in.

Toen ik opstond ben ik meteen gaan douchen en koffie gaan drinken. Toen de auto in en naar het werk. Op het werk kwam ik Monique tegen. Ze vroeg me mee te lopen naar haar kantoor. Op het kantoor van Monique vroeg ze me te gaan zitten. Ik had door dat er iets niet goed was.
Ze barstte in tranen uit en zei: “ ik heb iets gruwelijks fout gedaan.”
Ik vroeg haar wat er was, ze zei: “Ik heb het bedrijf failliet laten gaan, ik kan niemand geen werk meer bieden. Ik weet niet meer wat ik moet doen, alleen iedereen naar huis toe te sturen.”
Ik wist niet wat ik moest zeggen en heb dit ook aangegeven.
“Ik wil liever een tijdje alleen zijn, je kunt hier niets doen. Dus ga maar naar huis. Sorry Serge!” Oke”” zei ik, “maar bel me als je hulp nodig heb oke!”
“Dat is goed,” zei ze en ik gaf Monique 3 kussen en ben gegaan.

Toen ik thuis kwam was iedereen koffie aan het drinken in de woonkamer. Ik kwam binnen en barstte zelf ook in tranen uit. Mario vloog op me af, en omhelsde me. Naar 5 minuten gehuild te hebben ben ik gaan zitten. Nou mensen zei ik, voorlopig zitten er geen etentjes en leuke weekendjes meer in. Mijn bedrijf is failliet. Iedereen schrok. Maar wees gerust zei de moeder van Mario, wij hebben geld genoeg. Mocht je in de problemen zitten dan moet Mario het maar zeggen en steunen we jullie. Ik bedankt haar voor het vriendelijke aanbod.

Tussen de middag hebben we gezamenlijk aan de tafel gegeten. Mario was er niet want hij moest in de middag gaan werken. Toen iedereen uitgegeten was hebben we gezamenlijk de tafel leeg geruimd en ben ik naar boven gegaan. Ik lag net even 10 minuten te rusten toen Mario's moeder binnen kwam. “Ik wil even met je praten als je dat goed vind.” Ik vond het prima en ben gaan zitten. Samen zaten we op de rand van het bed, en zijn moeder begon.
“Ik wil je vragen hoe je het zou vinden om hierbij in te komen wonen? Ik hoorde van Freek dat je geen familie meer hebt, en je hebt nu ook geen baan meer. Ik heb geen idee hoe je er financieel voorstaat op moment, en wil je graag helpen.”
Ik gaf aan dat dit wel een grote stap was, en hier over na wilde denken. Dit vond ze geen probleem; en ze zou het wel horen als ik er over nagedacht had.
Toen Mario's moeder weg was, ben ik weer gaan liggen. Ik lag na te denken over het aanbod dat zij me had gedaan. Dit was natuurlijk ontzetten lief en verleidelijk. Ik was dan ook altijd in een gezin en bij Mario in de buurt. Omdat ik zelf maar 12 jaar een gezin mee gemaakt heb vond ik het wel erg gezellig hier thuis. Hier was een echt een hecht gezin te vinden, en dit was net wat ik nodig had. Ik besloot ook om dit dan te accepteren. Ik heb meteen een makelaar gebeld en besloten mijn huis te verkopen.
Freek kwam later ook de kamer binnen en vroeg of ik zin had met hem wat te gaan drinken ergens. Ik had wel even zin om eruit te gaan en besloot met hem mee te gaan. Ik heb de hele middag met hem in een gezellige pub gezeten, en kreeg steeds meer over Freek te weten. Het was gezellig met Freek, en het is een aardige jongen. Rond etenstijd zijn we naar huis gegaan, hebben gegeten en besloten 's avonds naar de bioscoop te gaan. Mario was 19:00 uur thuis en hebben hem gevraagd mee te gaan. Hij was moe, en had een drukke dag gehad. Hij gaf aan niet mee te willen, ik vroeg hem of hij liever wilde dat ik dan ook thuis bleef. Maar hij wilde even rusten en zei dat ik er maar even van moest genieten. Toen ben ik samen met Freek in de auto gestapt. We kochten een kaartje voor de nieuwe Harry Potter film en liepen naar de zaal. Eerst nog even wat te drinken en M&M's gehaald.
Toen we zaten en de film begon, legde Freek zijn hoofd tegen mijn schouder. Hij keek me aan en zei: Hier heb ik nu even behoefte aan, maar je moet er verder niets achter zoeken. Ik besloot toen ook maar een arm om hem heen te slaan, en daarbij heb ik ook gezegd geen bedoelingen te hebben. We hebben de hele film zo gezeten. Toen de film afgelopen was, zag ik dat Freek lag te slapen. Maar helaas moest ik hem toch wakker maken. Ik wreef door zijn haar, en hij werd wakker.
Hij keek even vreemd maar toen besefte hij dat we in de bioscoop waren.
We zijn naar buiten gegaan en besloten nog even een café in te gaan om een borrel te drinken. In het café was het niet zo druk. We zochten een tafel en bestelden. Hij een biertje en ik een whiskey met ijs. Het gesprek ging over mijn relatie met Mario. Hij vond het erg jammer dat hij mij niet eerder had gevonden. Hij gaf aan mij erg leuk te vinden en het goed met me te kunnen vinden. Ik legde hem uit dat ik dit een heel ongemakkelijke situatie vond.
“Lieve Freek, ik heb een relatie met jou broer. Ik kan dit niet maken.”vertelde ik hem.
We besloten te gaan en te stoppen met dit gesprek. Toen we in de auto zaten, draaide hij mijn hoofd naar me toe en zoende me. Ik deed mee, ik kon mezelf niet meer remmen. Op een gegeven moment werd ik weer helder en dacht: waar ben ik mee bezig. Ik stopte en zei tegen hem.
“Verdorie, ik heb je heel duidelijk aan gegeven dat ik niet in deze situatie terecht wilde komen. En je hebt me er toch in gekregen. Ik vind het niet leuk, dit had nooit mogen gebeuren.”
Maar toch werd ik gek op hem. Week naar week werd hij leuker, Mario moest erg vaak werken dus ik ging regelmatig met Freek naar de bioscoop. Er waren tijden bij dat we elkaar naderhand aftrokken in de auto. Ik vond het schandalig naar Mario toe, maar ik kon het niet laten.

Op een gegeven moment moest en zou ik dit tegen Mario moeten vertellen. Ik zei tegen Freek dat ik het ging vertellen, hij wilde me nog stoppen maar tevergeefs.
“Mario: ik moet je wat vertellen, ik heb al vele keren gezoend met je broertje, en we hebben zelfs elkaar afgetrokken.” Zei ik hem.
Mario schrok. “Serge, ik moet je ook iets bekennen. Ik heb een relatie met een andere jongen op het werk. Ik heb nog maar weinig gevoelens voor je, maar wel voor die ander.”
“Lieve Mario, bij mij is het precies hetzelfde, ik heb gevoelens voor Freek.”
We besloten dus met onze relatie te stoppen en hij ging verder met Frans (de collega waar hij iets mee had) en ik ging verder met Freek.
We zijn naderhand nog vele avonden met elkaar uit geweest, en als viertal konden we het heel goed vinden, maar de onderlinge relaties bleven stabiel, hoewel??? Hoe zou het over vijf jaar zijn?

Gesloten