Wollig (deel 6)

Plaats hier je eigen verhalen.
Amexic
Berichten: 156
Lid geworden op: wo 10 jun 2015, 20:14
Vul het getal in: 123
Locatie: Antwerpen

Wollig (deel 6)

Bericht door Amexic » wo 25 okt 2017, 19:55

Wollig (deel 6)

De badlakens bewezen hun dienst. Het geremde puberale gefriemel van heel lang geleden verdween in het niets tegen dit. Heel voorzichtig maar doelgericht ging ik op verkenning. We hadden nadat het nodig was samen gedoucht in de te krappe ruimte. Het contact prikkelde Eric en mezelf onmiddellijk tot een tweede erectie wat het plan om op een deftig uur te gaan slapen teniet deed. De grote opwinding was geluwd zodat ik geen snelle zaadlozing hoefde te vrezen. Het verlangen bleef sterk maar we hadden alle tijd om rustig van elkaar te genieten.
Ik werd wakker van het licht dat door de overgordijnen scheen.
Ik voelde aan m'n benen, kneedde de dijen en kuiten onder het laken. Ik kneep de spieren tussen duim en wijsvinger wat een niet onaangename pijn. veroorzaakte. Ik had gisteren de beenspieren toch wat verzuurd. Ik droomde half wakker, half slapend de lange afdaling opnieuw. Eric lag niet meer in het bed. We hadden de bedden terug uit elkaar geschoven na onze avondlijke activiteit. Hij wilde slapen na de tweede vrijpartij. Zou met de andere kamerinrichting onmogelijk geweest zijn. Ik had me behoorlijk laten gaan, vond ik. Behoorlijk? Nee, heerlijk!
Ik keek op mijn GSM. Verdorie. Het was na zeven. Eric liep daar buiten met de nieuwe gasten de eerste 'start to run'. Een kreun ontsnapte me in de lege kamer. Hij was ongemerkt de kamer uit geglipt.
Onderweg naar de bar met het schaakspel onder de arm kwam ik Dirk tegen.
'Goed geschaakt?'
'Ja zeker.' Hij moest eens weten.
'Kon je hem de baas?'
'Dik verloren.'
'Ik kan het ook niet van hem halen.'
Hadden Eric en Dirk ook geschaakt? Ik schrok voor ik besefte dat die partij in andere omstandigheden zou doorgegaan zijn.
'Hij leidde me constant af.'
'Psychologische oorlogsvoering.'
'Zoiets.'
Ik zag Eric aan tafel, de haren half droog.
'Wat een zwaar leven heb jij hier!'
'Hoor je me klagen?' Hij zag er helemaal wakker uit.
Met de nieuwe lichting gasten in het hotel herhaalde het sportieve programma zich.
De poging van Dirk en Eric om me de mountainbike op te krijgen voor de nieuwe verkenningstocht mislukte.
'Ik ben geen superman zoals jullie. Vandaag ga ik de luie toerist uithangen.'
Eens de consultatie achter de rug, sloot ik me aan bij de dorpswandeling. Leen, de wandelgids die Marcel verving, deed het goed. Ze boeide door haar manier van vertellen en haar uitgebreide kennis. Ik liet me passief meedrijven.
Na de middag probeerde ik te lezen in het enige boek dat ik meebracht. Eric was met de koersfietstocht vertrokken met een nieuwe lichting sportievelingen.
Bij aankomst dronk hij met de mannen een pint. Ik liet hem gerust maar was blij dat hij me opzocht.
'Ga me eerst afspoelen.'
'Me too. Ik ben loom geworden hier in de zon. En dan even de mail lezen.'
'Goed. Ik kom bij je langs.'
'Kom bij je langs.' echode in m'n hoofd. Het werd een haastige douche en snel trok ik wat aan. Ik zat aan de laptop zonder de mail te lezen toen hij klopte.
Ik wil het niet in de verf zetten of verbloemen: het kon niet snel genoeg gaan. Eric's T-shirt had ik zo over zijn hoofd, hij stribbelde uiteraard niet tegen. Zijn broek en boxer trok ik tegelijk op zijn enkels. Hij trapte ze naar het andere eind van de kamer. Ik moet hem verrast hebben want hij startte helemaal slap. Ik wachtte niet op zijn initiatief om me uit de kleren te helpen.
De krachtige opwaartse beweging van zijn lid wond me vreselijk op. Ik trok hem strak tegen me aan en schuurde mijn ballen en schacht hoog tegen zijn dij. Onhoudbaar kwam de ontlading. Ik zag sliertjes sperma van zijn dij op de grond druipen.
'Sorry.' zei ik toen ik de adem weer gevonden had. Eric kwam snel klaar toen ik hem aftrok.
We douchten samen. Ik voelde me rot. Ik rolde een aantal vellen toiletpapier af om het goedje op te kuisen van de laminaat. Hij volgde m'n voorbeeld.
'Niet doen.' verbood ik hem. 'Ik kuis het op.' We hadden er ook nog eens in getrapt en het goedje verspreid. Ik vond het tamelijk vies. Ik ben absoluut aan sperma gewend geraakt maar de gastromische kwaliteiten ervan blijven me ontgaan.
'Ik schaam me. Ik had dit niet mogen doen.'
'Dit heet een vluggertje. Eigenlijk had ik iets anders in gedachten. Het is wat het is. Je hoeft je er toch niet voor te schamen.'
'Ik had dit niet bij je mogen doen.' herhaalde ik.
Hij glimlachte warm. 'Trek het je niet aan. Je doet alsof er iets ergs gebeurd is. Gaan we even terug buiten.'
Dat vond ik een goed idee. Er viel op de kamer niets meer te beleven.
Eric omhelsde me voor we de kamer verlieten en drukte een kus op m'n voorhoofd.
'Vind je me echt te jong?'
'Je bent helemaal niet te jong. Zet dat uit je hoofd.'
Verdwaasd en ijl in het hoofd volgde ik Eric naar buiten.

Plaats reactie