In ontwikkeling: Werkelijke Wensen en Gedroomde Feiten

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Jimbi
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 28 mei 2017, 15:02
Vul het getal in: 123

In ontwikkeling: Werkelijke Wensen en Gedroomde Feiten

Bericht door Jimbi » zo 28 mei 2017, 16:10

Jim is blank, blond en heeft blauwe ogen. Hij is populair bij de meisjes, want die willen hem bijna allemaal wel kussen. Dat is een feit waarmee hij wel blij is. Hij heeft al met drie gezoend. Maar hoe verrassend lekker fijn dat ook was, feit is eveneens dat hij liever verlangt te kussen met jongens.

Maar hij deelt met nog niemand dit geheim. De jongens waarnaar hij kijkt weten van niets. Maar in gedachten heeft hij ze al honderden keren gekust op hun mond, maar ook in hun nek of op de borst. Soms zelfs op hun billen en dan in een brutale bui met zijn tong in de spleet ertussen. Hij zou ook zeker hun kontgat kussen, al durft hij daarover nog niet te fantaseren. Maar dit verlangen is voor hem wel een gegeven. Hij houdt zo 'tot en met' van jongens dat hij alles van hen zou slikken. Natuurlijk vooral hun sperma.

O, nu denkt de lezer vast dat dit geen verliefdheden zijn, maar enkel geiligheid. Maar voor Jim hoort die geiligheid er gewoon bij. Hoofdzaak is dat die jongens er zijn en dat hij ze wil bewonderen, zoals hij zichzelf soms ook bewondert. Heb uw naasten lief zoals uzelf, zo kent hij het gebod. Wanneer hij zichzelf bevredigt dan gaat dat toch het best door aftrekken. Daarom zou hij de leukste jongens graag willen aftrekken en laten klaarkomen in zijn mond. Want hij heeft die jongens zelfs nog liever dan hemzelf.

Geiligheid is niet iets anders dan liefde. Het is teken van liefde. Zo denkt Jim. Het is de buitenkant ervan.

Binnenin zit vriendschap. Jim begrijpt heel goed dat als je een jongen zo wil kussen, dat je dan eigenlijk vrienden met hem moet zijn. Maar op die manier heeft Jim nog geen vrienden. Hij praat en lacht wel met jongens, maar durft zijn gevoelens nog niet met ze te delen. Hij betwijfelt of zij dezelfde gevoelens zullen herkennen. De meesten vallen op meisjes of doen alsof zij dat doen, net als hijzelf. Op die manier zijn er geen kansen of blijven de kansen verborgen.

Jim beseft dat hij daarom beter kan uitkomen voor zijn belangstelling voor jongens. Maar dat zou de meiden schokken. Dat zou de homohaters wakkerschudden. Dat zou alles om hem heen veranderen.

Ja, natuurlijk zou zijn moeder wel van hem blijven houden. Maar zelfs zij zou het voornamelijk jammer vinden. Zo jammer, omdat Jim zo gemakkelijk het knapste meisje zou kunnen trouwen.

Dit zijn de gegevens waarmee het verhaal moet beginnen. Verder weet ik nog niet hoe het verder moet. Zal Jim eenzaam blijven met zijn geheim of durft hij ermee voor de dag te komen? De schrijver van dit verhaal weet even veel als de hoofdpersoon. Sommigen zullen menen dat hij daarom met hem samenvalt. Dit verhaal is zo onzeker. Het moet wel autobiografisch lijken. Misschien is dat wel het beste. Lees het alsof het mijn eigen verhaal is. Mijn naam is immers Jim.

Wanneer zij niet thuis is ga ik graag voor de passpiegel van mijn moeder staan. Naakt. Of in een goede bui: bloot. Want dat maakt verschil. Als ik naakt ben dan voel ik mijzelf bekeken. Als ik bloot ben dan toon ik mijzelf zoals ik ben. Naakt ben je voor oordelen. Bloot ben je voor de liefde. En als ik daar dan voor de liefde sta, dan vrij ik met mezelf. Als ik aan de andere kant van de spiegel eigenlijk een andere jongen ben, dan zou ik liever met hem vrijen dan met mezelf. Ik zou hem niet aan hemzelf overlaten en hem helpen om stijver te worden en heerlijk klaar te komen. Maar op die manier, als van buiten, kan ik hem en ook niet mijzelf raken. Wanneer ik toch zo tast voel ik alleen het koude glas tussen ons, niet zijn huid, niet zijn warmte, zijn vochtige tong. Niets van dat alles van mijzelf. Want ik ben voor mijzelf geen ander.

Zo in de spiegel waar je alles werkelijk goed kan zien begint mijn fantasie. De jongens waar ik van houd lijken op mij. Soms maar een heel klein beetje. Maar er is altijd een kleine trek die overeenstemt met een trek van mij. Ik zoek vrienden onder de jongens die op hetzelfde fappen als ik. Dat lijkt mij logisch. Of heb ik ongelijk?

Jongens hebben een probleem met elkaar. Ze kunnen nooit tegelijkertijd elkaar neuken. De seks tussen man en vrouw is inderdaad perfect, want het is een werkelijke geslachtsgemeenschap. Pik in kut. Maar tussen jongens hangt er altijd eentje bij. Daarom moeten jongens elkaar de beurt geven om echt goede seks te hebben.

Onzin natuurlijk. Jim weet dit. Hij heeft standje negenenzestig heus wel gezien. En waarom zou frotten geen volwaardige vorm van seks zijn? Ik denk dat hij dit terecht opmerkt. Maar toch. Er schort iets aan die homoseksualiteit. Niet dat ik er iets op tegen heb. Maar het is toch ergens verkeerd. Je zou willen dat je samen een pik zou hebben die de gescheidenheid overbrugt. Alsof mijn eikel in jouw prostaat mag eindigen en jouw eikel in mijn prostaat, zodat we elkaar oneindig rond kunnen pompen. Kan jij het je voorstellen? Lieve lezer? Wij twee met elkaar aan elkaar vast, lijf aan lijf, verbonden met onze stijfheid.

Ben jij ook zo'n jongen als Jim? Zo'n jongen die dingen bedenkt die helemaal niet kunnen? Lees dan gewoon verder.

Jimbi
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 28 mei 2017, 15:02
Vul het getal in: 123

Re: In ontwikkeling: Werkelijke Wensen en Gedroomde Feiten

Bericht door Jimbi » ma 29 mei 2017, 00:47

Vervolgstudie:

Jim is oversekst. Dat vinden anderen. Mensen die hem beoordelen.

Op een forum plaatst hij berichten met een seksuele inhoud. Dat valt niet te ontkennen. Waarom doet een jongen van bijna zestien dat? Sommigen snappen dat niet. Het moet alleen om liefde gaan. Niet om de seks. En misschien hebben zij gelijk.

Maar ik denk dat Jim niet goed wordt begrepen. Hij kan het niet helpen dat de hormonen door zijn lijf gieren. Hij is ook maar gewoon een jongen tenslotte. Iedereen kan dat begrijpen.

Het probleem is dat hij ermee naar buiten treedt. Zo denkt hij er zelf over. Hij komt er nu voor uit, dat hij vaak of eigenlijk altijd aan seks denkt. Maar hij zegt er ook eerlijk bij dat dit voor hem niet zonder liefde is. Als hij een jongen wil neuken, dan is dat om hem op te beuren. Niet voor hemzelf. Dat snapt niet iedereen.

Ja, wel vreemd. Jim betrekt de zaken te direct op elkaar. Zo dicht zitten seks en liefde nu ook weer niet op elkaar. Dat weet iedereen, behalve Jim en de jongens die op hem lijken. Zij halen het te veel door elkaar. Allemaal gekte, zeggen ze dan.

Maar is seks niet voor iedereen heel vreemd? Is seks niet altijd onbegrijpelijk? Willen de mensen dat niet te gemakkelijk uitwissen? Is Jim nu zo gek of zijn de mensen bang?

Jim is een held. Misschien. Maar hoe dan ook, hij weet dit niet. Hij kan het vermoeden. Meer niet. Het is een onzekere strijd. Maar iedereen, voor- en tegenstanders, hebben toch de beste bedoelingen. Dat maakt het wrang. Het is een strijd die niet nodig zou moeten zijn. Dat voelt ook iedereen. Nu zelfs ook Jim.

Poeh. Dit is wel goed geschreven. Zo denk ik. Waanzinnig?

Jim is ijdel.

Gesloten