Voor altijd

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Mark my words
Berichten: 2
Lid geworden op: di 06 sep 2016, 22:38
Vul het getal in: 123

Voor altijd

Bericht door Mark my words » do 08 dec 2016, 02:12

Slaperig open ik mijn oogjes. De hele avond al heb ik doodstil op het gordijn gezeten. Je zag me niet, dat weet ik wel, maar toch weet je wel dat ik er ben.
Je bent lief, zoals je daar ligt. Op je zij, één been opgetrokken. Het dekbed glijdt een beetje van je af. Ik glimlach, zie je kontje langzaam tevoorschijn komen. Dat wil ik wel eens van dichterbij zien…
Ik wrijft even met m'n pootjes in m'n ogen om goed wakker te worden en vlieg dan op. Geruisloos land ik op je bed, precies naast dat heerlijke blote kontje van je dat zo uitdagend naar me lonkt. Ik zag het wel vanavond, hoor. Hoe je berichtjes zat te typen naar mij. En jij maar denken dat ik zo ver weg was… Nee lief, ik ben hier vlakbij, ik zit hier naast je op het randje van je bed. Ik kijk naar je, ik verlang naar je….

Ik vlieg op en land op het puntje van je neus. Hihi, je merkt het niet eens dat ik op je zit. Op m'n gemak wandel ik van je neus naar je wang. Ik hoor je rustige ademhaling, je bent diep in slaap. Je heb niks in de gaten van wat ik hier doe. 
Kon ik nou maar terug veranderen in mezelf, dan zou ik, in plaats van over je gezicht lopen, je gezicht overladen met kussen. Mijn lippen strelend langs je wang, zoekend naar jouw warme, zachte lippen. Mijn tong likkend langs je mond, zich een weg zoekend naar binnen. Dan zou je vast kreunen in je slaap. Misschien zou je wel dromen over mij. Hoe ik mijn strakke lijf heerlijk tegen je aanvlij. Hoe mijn handen langs je lichaam strelen. Zachtjes, voorzichtig, alleen met m'n vingertoppen.

Je kreunt. Beweegt.
Ik hou mijn adem in en wacht even. Voel je dat ik er ben? Ik kijk toe hoe je even heen en weer draait en eindigt op je rug. Het dekbed valt half op de grond en laat nu je hele bovenlijf aan me zien.
Ik leg een hand op je borst, voel je hart kloppen. Voor mij… Kijk nou hoe je hier ligt. Zo lief, zo lekker, zo helemaal voor mij…
Mijn vingers gaan verder met waar ze mee bezig waren voor je je omdraaide. Heel zacht strelen ze je. Over je borst, over je buik, langs je zij, over je heupen. Mijn lippen volgen m'n handen en kussen je nek, je schouders, je borst. Mijn tong cirkelt rond je tepels. Je ligt zo heerlijk ontspannen te slapen, mijn lief. Laat het maar over je komen, geniet ervan…
Mijn lippen dalen verder af, kussen je buik. Jouw heerlijk zachte, misschien iets te dikke buikje, waar ik zo van hou. Ik leg mijn hoofd er tegenaan. Mijn hand daalt verder af, schuift onder je dekbed en streelt je bovenbeen.

Nieuwsgierig en vol goesting staar ik naar het randje van je dekbed dat schuin over je heupen ligt. Ik weet wat er onder zit. Ik wil het. Ik wil eraan zuigen, met m'n hoofd rustend op je buik. Heel ontspannen, zooooo lekker…
Zou ik durven? Zou je daar niet wakker van worden?
Voorzichtig schuif ik je dekbed een stukje naar beneden. Ik luister, je ademt nog steeds rustig. Nog een stukje…
Gespannen houd ik mijn adem in. Mijn ogen strak gericht op dat heerlijks wat langzaam bloot komt te liggen. Ik slik, voel wat groeien.

Oh lief, je bent zo mooi, zo heerlijk zacht. Wow, en zo hard! 
Verlangend lik ik m'n lippen af. Jouw zalige pik ligt in al zijn glorie op je buik. Hard. Keihard. Mijn vingertoppen tikken er zachtjes tegenaan, dalen verder af naar je ballen. Fluweelzacht. Mmmm, daar hou ik van.
Mijn tong streelt je eikel, ik zuig je naar binnen.
Oh lief, wat smaak jij lekker…
Voorzichtig masseer ik je ballen. Ik span mijn lippen wat aan en beweeg m'n mond over het randje van je eikel heen en weer. Eerst langzaam, maar als je gekreun verraad dat je het fijn vindt, steeds sneller.
Onrustig draai je heen en weer, je kreunt zachtjes. Ineens pak je m'n hoofd vast en duwt tegelijkertijd je bekken naar voren. Je snoeiharde pik schuift in één beweging diep in m'n keel. Met moeite onderdruk ik de neiging om te kokhalzen. Tranen schieten in m'n ogen. Mijn pik wipt op. Ik ontspan, slik, laat je toe. Keer op keer stoot je diep in mijn keel. Je ademt sneller, hijgend.
Kom lief, laat me je in mijn lichaam opnemen. Spuit me vol. Ik wil je proeven, ram die pik van je in me. Toe… 
Je kromt je rug, gromt, duwt je paal nog één keer achter in m'n strot. Ik slik, wil niks verspillen. Dit is wat ik wil, lief! Een beetje van jou in mij, dat je een deel van me wordt. Voor altijd in me.
Mijn God, wat hou ik van je…
Ik laat je niet los, voel je verslappen, zo lief…
Langzaam neemt het bonken van je hart af. Je ademhaling wordt rustiger en je slaapt verder. 

Ik vlieg op en land op je lippen. Dag lief. Mijn allerliefste. Zachtjes druk ik een kus op je lippen en vlieg terug naar m'n plekje op het gordijn.

Gesloten