Ontbijten bij McDonalds

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Mark my words
Berichten: 2
Lid geworden op: di 06 sep 2016, 22:38
Vul het getal in: 123

Ontbijten bij McDonalds

Bericht door Mark my words » ma 28 nov 2016, 23:25

Zondagochtend. Het is druk bij McDonalds, rumoerig ook. Mijn ogen zijn strak gericht op de ingang. Het is bijna 10:00 uur, je kunt er elk moment zijn.
Ineens zwaait de deur open. Ik kan de grijns op mijn gezicht niet onderdrukken als ik je herken. Jij ook niet kennelijk, want breed lachend loop je op me af. Opgewonden sta ik op. Heel even kijken we elkaar aan, dan grijpen we elkaar vast. Mijn hart bonkt in mijn keel als ik je eindelijk tegen me aan voel en mijn gezicht in je nek druk. Ik snuif diep, wil je geur voor altijd in me opnemen.
“Honger?”, probeer ik mijn trillende stem onder controle te houden als we elkaar weer loslaten.
Je knikt. Beetje onwennig nog. Vreemd, je ineens in het echt te zien na zoveel gesprekken online.
Zwijgend sluiten we achter in de rij aan. Uit mijn ooghoeken hou ik je in de gaten terwijl je de menuborden uitgebreid bestudeert.
“Wat neem jij?”, vraag ik zo nonchalant mogelijk.
“In ieder geval koffie”, lach je. “Ik moet nog een beetje wakker worden.”
Ik grinnik. “Laat geworden vannacht?”
Je grijnst. “Niet later dan jij.”

Ieder met een dienblad in de hand zoeken we tien minuten later een tafeltje op. Mijn plekje met zicht op de deur is inmiddels door een vader met twee kinderen in beslag genomen. We lopen door naar achteren en vinden een leeg tafeltje in de hoek. Nerveus neem ik plaats op het bankje en trek je naast me. Onzeker duw ik mijn knie tegen je aan.
Alsof er niks aan de hand is, begin je te eten. Egg McMuffin. Lekker. Aarzelend leg ik mijn hand op je been en peil je reactie.
Je lacht, neemt een slok koffie en laat me begaan.
Ik zucht, terwijl ik mijn eigen Egg McMuffin onhandig met één hand van het papiertje ontdoe.

Je bent top, heb je me verteld. We hebben erover gesproken online, je wil mij. Maar jongen, ik wil jou ook zo graag een keer. Ik wil me in je begraven, voor altijd een deel van je zijn. Ik wil je laten genieten, de blik in je ogen zien als je mijn keiharde vlees naar binnen voelt schuiven. Ik wil je horen smeken om meer. Dieper, sneller, trager, harder of juist zachter. Ik wil dat jij nooit meer een McDonalds binnen kunt gaan zonder te denken aan die keer dat je mij diep in je voelde.

Een paar rennende kinderen halen me uit mijn overpeinzingen.
“Smaakt het?”, probeer ik de spanning die er tussen ons hangt te doorbreken.
Je knikt, neemt nog een slok koffie. Ik doe hetzelfde met mijn thee.
Onopvallend schuift mijn hand een stukje omhoog langs je been. Ik hou mijn adem in maar je reageert niet.
Zwijgend zitten we naast elkaar. Ik neem een hap van mijn broodje terwijl mijn hand nog wat verder omhoog schuift.
Je zucht nauwelijks hoorbaar. Ik glimlach tevreden, je vindt het goed. Onmiddellijk dwalen mijn gedachten weer af.

Voorover lig je op mijn schoot. Naakt. Je wil overeind komen.
"Nee jongen, liggen blijven.” Dwingend leg ik een hand op je schouder en duw je stevig omlaag terwijl mijn andere hand traag door je bilspleet glijdt. Strelend, tastend, zoeken mijn vingers een weg naar je ballen. Behoedzaam pak ik ze vast terwijl mijn duim blijft rusten tegen je gaatje.
Gedwee laat je je weer zakken. Ik glimlach, laat je schouder los en pak wat glijmiddel. Rustig wrijf ik het uit, je ballen nog steeds in mijn hand. Ik speel ermee, masseer ze voorzichtig, trek ze naar beneden en kneed ze. Dan voer ik de druk van mijn duim op en duw door. Moeiteloos glijd ik naar binnen.
Heel even hou je je adem in maar dan blaas je weer uit. Je kreunt, draait met je heupen.
Langzaam maak ik je ruimer. Soepeler, gladder. Teder je ballen masserend, zoekt mijn duim dat plekje waar ikzelf zo van geniet en wrijft er zachtjes overheen.
Je kreunt opnieuw, ik voel je groeien tegen mijn been.
“Lekker, jongen?”, glimlach ik terwijl ik voorover buig en je schouders kus.
Een enkele zucht vertelt me wat ik wil weten.
”Concentreer je op dat gevoel. Laat het sterker worden, geef je eraan over", fluister ik terwijl mijn duim onverbiddelijk dat heerlijke plekje blijft strelen.
Kreunend duw je je billen omhoog.
“Liggen blijven”, zeg ik streng terwijl ik je ballen even stevig naar beneden trek.
Je schrikt, laat je onmiddellijk weer zakken.
Ik buig voorover en kus je opnieuw. “Goed zo, schat, laat het maar gewoon gebeuren.”
Je hijgt zacht, duwt je pik stevig tegen mijn been.
Ik sluit m'n ogen, concentreer me helemaal op jou. Ik streel je steeds dieper, steeds steviger. Mijn been wordt vochtig. Ik glimlach, je voelt het, ik weet het nu. Zo lekker, zo ver weg nog maar nu al heel intens.

Dan trek ik mijn duim terug.
"Niet doen", smeek je licht hijgend, me over je schouder heen aankijkend. "Niet ophouden.”
“Geduld, schat", grinnik ik terwijl ik nog wat glijmiddel pak en tussen je billen laat lopen. Zorgvuldig wrijf ik het uit en laat mijn duim opnieuw in dat zalige, warme holletje van je glijden. Steeds steviger masseer ik dat heerlijke plekje in jou. Ik maak ruimte, draai rond. Zachter. Harder, steeds sneller.
Je hijgen wordt luider, je spieren spannen aan.
Liefdevol glijdt mijn andere hand langs je ruggengraat naar beneden en blijft rusten bovenaan je bilspleet. Ik duw je naar beneden, voel je pik opnieuw stevig tegen mijn been. Je geeft tegendruk, draait met je heupen en kreunt.
"Neem me", fluister je schor. “Please.”
Ik lach, daar zat ik op de wachten. Snel laat ik mijn duim uit je glijden en duw je omhoog. Ik zie de blik in je ogen. Zo geil… Je pik is hard. Snoeihard. Je lekt. Een glinsterend sliertje zakt traag naar beneden als je voor me staat. Ik haal er mijn vinger langs en lik het af.
"Kom schat", fluister ik hees terwijl ik je bij je schouders vastpak en omdraai.
Op je knieën neem je plaats op de bank, je gezicht naar de muur, steunend je met je ellebogen op de rugleuning.
Ik ga achter je staan, leg een hand op je onderrug. Nog één keer duw ik mijn duim in je warme, soepele holletje. Nog één keer vouw ik mijn hand rond je zachte, gladde ballen. Onmiddellijk reageer je en duw je je kontje verlangend naar achteren.
Ik grinnik, laat je ballen los, haal mijn duim uit je heerlijke gaatje en breng mijn eikel in positie. "Weet je zeker dat je dit wilt?”
Je knikt nauwelijks merkbaar.
Langzaam voer ik de druk op. Mijn dikke, harde pik is wel wat anders dan mijn duim, maar ik heb je zacht en soepel gemaakt. Het gaat wel lukken, ik weet het. Behoedzaam duw ik door.
Plotseling veer je op. "Wacht", hijg je geschrokken terwijl je je kringspier aanspant.
"Ontspannen, schat. Geef tegendruk, dan gaat het makkelijker”, fluister ik, teder je rug strelend. ”Ik doe echt voorzichtig.”
Gedwee leg je je hoofd op de leuning en ontspant.
Opnieuw duw ik mijn eikel tegen je gaatje. "Niet doen, schat" fluister ik snel als je je adem inhoudt. "Rustig door ademen, het komt goed, vertrouw me maar.” Geruststellend wrijf ik over je rug, maar stop niet. Ik wil jouw heerlijke warme vlees nu eindelijk wel eens om me heen voelen.
Ineens voel ik de weerstand wijken en schuif in je. Oh man, wat voelt dat lekker. Zo warm, zo strak, zo zacht…
Nauwelijks hoorbaar hijg je. Bewegingsloos hang je over de leuning.
Even geef ik je tijd om te wennen aan dit nieuwe gevoel, maar dan duw ik door. Langzaam, centimeter voor centimeter schuif ik dieper in je. Steeds dieper, net zo lang tot ik je billen tegen mijn buik voel.
Nog steeds hang je bewegingsloos over de bank.
Traag trek ik me terug.
Je ademt in.
Dan duw ik mezelf, met eenzelfde rustige beweging, opnieuw diep in je.
Je ademt uit.
"Goed zo, schat", hijg ik zachtjes terwijl ik weer terugtrek.
Ik pak je heupen vast en trek je opnieuw naar me toe. Bijna als vanzelf glij je over me heen. Ik duw je terug, trek je weer naar me toe. Zo soepel, zo makkelijk, zo lekker. Ik grom diep.
Voorzichtig neem je mijn bewegingen over. Je duw jezelf over mij heen, je hoofd nog steeds rustend op de leuning. Je maakt je rug hol, draait met je heupen. Ik sla mijn armen om je heen, kruislings voor je borst en laat me nu helemaal gaan. Ik duw mezelf diep in jou, buig over je heen en leg mijn hoofd tegen je aan. Stevig hou ik je vast, wil je nooit meer laten gaan.
Je komt een stukje omhoog, steunt nog maar op één arm.
Een waanzinnig warm gevoel schiet door me heen als je hand langs mijn heup streelt.
Ik wrijf over je buik, streel langs je pik, pak hem vast. Opnieuw druipt er een sliertje voorvocht naar beneden. Ik glimlach, weet hoe jij je nu voelt.
Met diepe halen neuk ik je terwijl ik je rug kus. Je pik glijdt losjes heen en weer in mijn hand. Mijn andere hand ligt nog steeds rond je borst. Ik voel het bonzen van je hart, hoor je zachtjes kreunen.
Bijna geluidloos neuken we. Langzaam, dan weer sneller. Diep, feller. Gek word ik hiervan! Zo lekker, zo strak, zo warm en zo zacht.
Ik sluit mijn ogen, laat me helemaal gaan nu. Geen moment haal ik mijn hand van je hart want het klopt voor mij, voor mij alleen nu. Ik hoor je ademhaling versnellen, voel je nog harder worden. Je kreunt, stoot je bekken naar voren, duwt je kont naar achteren. Ongecontroleerd. Nog een keer. En nog eens.
En dan ineens is mijn hand nat en hang je, zwaar hijgend, over de leuning.
Ik grom, stoot een laatste keer diep in je en geef me over aan mijn eigen genot.
Uitgeput laat ik me over je heen vallen en kus je schouders opnieuw.

“Heb je geen honger”, hoor ik je ineens grinniken.
“Huh? Wat?” Verschrikt kijk ik opzij. “Oh, eh, jawel”, hakkel ik terwijl ik van kleur verschiet. Snel werk ik mijn Egg McMuffin naar binnen.
Grinnikend drink je je koffie op. “Ga je mee?” Met glinsterende ogen kijk je me aan.
Ik knik, haal mijn hand van je been en sta op. Heel even leg je hand tegen mijn onderrug. Ik glimlach. Nog even, dan ben je van mij…

Gesloten