Aangenaam verrast door Robert deel 13

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Aangenaam verrast door Robert deel 13

Bericht door Bingo » wo 05 aug 2009, 17:05

Aangenaam verrast door Robert deel 13


We liepen nog steeds lachend naar de tafel, daar namen we een bordje en haalde we bij de barbecue onze worst op.
Terug bij de tafel, deden we een sausje op het bord en wat stokbrood.
Gewapend met het bestek en onze worst liepen we terug naar ons deken, daar gingen we in de klerenmakers zit zitten.
Het werd een echte gezellige avond, rond tien uur zei mijn vader dat het tijd werd om op te stappen.
We hielpen gezamenlijk met het opruimen, Robert hielp zijn vader nog even met het dekkleed over het zwembad te trekken.
Toen alles klaar was zochten we onze kleren bijeen, en trokken ons aan.
We wensten elkaar een goedenacht, en gingen naar huis.
Ma reed naar huis omdat pa had gedronken en zij niet, thuis was het een wild gedoe iedereen wilde tegelijk gaan douchen.
Maar mijn moeder zei, ‘Pieter het eerst, die had allang in bed moeten zijn’.
Pieter stak zijn tong uit naar ons en zei, ‘lekker dan ik mag het eerst’.
Ik zei gekscherend, ‘ja, ja, als het je uit komt, dan wil je wel naar bed hé’.
Robert zei, ‘dan schiet maar op, als wij klaar zijn komen we kijken of je in bed ligt’.
‘En als dat niet zo is, ga je bij ons over de knieën knaap, en houdt je kontje kermis’.
‘Ha, dat durven jullie toch niet, want ik roep Freek gewoon te hulpen,’ lachte hij.
‘Ja, en ik ben zo gek en kom jou helpen, ik denk dat als je niet in bed ligt en slaapt, ik hun ga helpen,’zei hij.
Ma bemoeide zich er mee en zei streng, ‘Pieter en nu direct naar boven, snel douchen en het bed in’. ‘En denk maar niet dat ik jou kom helpen, de jongens hebben gelijk en van mij mogen ze het’.
Robert, Freek en ik stonden dreigend onder aan de trap, en wreven in onze handen.
Pieter wist niet hoe snel hij boven moest komen, wij volgde hem de trap op.
Freek ging zijn kamer binnen en zei, ‘als ik klaar ben roep ik jullie wel even’. ‘Trouwens als jullie hulp nodig hebben roepen jullie me maar, die kleine wil ik best een lesje leren’.
Pieter die net uit zijn kamer kwam hoorde dat, en rende snel de badkamer in.
Robert en ik liepen lachend naar onze kamer, het eerste wat we daar deden, was elkaar een hartstochtelijke zoen geven.
We gingen even later op het bed zitten, en trokken alvast onze kleren uit.
Robert liet zich achterover vallen, en zei, ‘wat ben ik blij dat allebei onze ouders het nu weten’.
Ik ging op mijn zij naast hem liggen, en terwijl ik over zijn tepels streek zei ik, ‘ja, daar ben ik ook echt blij om’.
Hij keek me even recht in de ogen aan, en toen vonden onze lippen elkaar.
We tongden ons een hele tijd, onze pikken stonden ferm omhoog.
Robert drukte me ineens weg, ik keek hem verbaast aan.
Hij stond op en liep naar de deur, opende die en draaide lachend het nieuwe bordje om op “niet storen aub”.
Robert kwam meteen terug, en liet zich boven op me vallen. Terwijl we ons tongzoen voortzette, voelde we hoe onze pikken langs elkaar aan wreven.
We hoorde vanuit de verte ( ofschoon het dichtbij was ), hoe Pieter tegen Freek zei, ‘jouw beurt Freek, ik ben klaar’.
Hij ging de badkamer in, en douchte zich snel even af, het ging zich alleen om de gloorlucht.
We gingen ondertussen gewoon verder, we waren quasi in de zevende hemel.
Daarom hoorde we Freek ook niet, hij kwam naar boven en zag het bordje hangen.
Hij klopte voorzichtig aan de deur, en zei, ‘sorry jongens, maar jullie kunnen gaan douchen’.
Ik duwde Robert zachtjes van me af, en zei, ‘bedankt Freek we komen zo’.
We wachten even zodat onze pikken wat slapper werden, daarna liepen we naar de badkamer.
Freek zag ons nog net de trap afkomen, onze piemels waren nog half stijf.
Hij zag dat en grinnikte, toen we langs zijn kamer liepen.
Wij trokken ons er niets van aan, Freek zei nog, ‘jullie handdoeken heeft Pieter al, op de kruk in de badkamer gelegd’.
‘Volgens mij is hij bang geworden voor ons’.
We lachte even naar hem en gingen douchen, nadat we klaar waren en langs Pieter zijn kamer liepen hoorde we hem nog rond lopen.
Ik maakte de deur open, het bordje hing nog op “kom binnen” dus deden we dat.
Pieter stond bij zijn klerenkast, en schrok toen hij ons binnen zag komen.
Ik trok hem bij de kast vandaan, en lag hem over mijn knieën, waar ik hem stevig vast hield.
Robert kwam naar ons toe gelopen, en begon Pieter speels op zijn billen te slaan.
Toen hij ophield liet ik hem los, Pieter wilde gelijk het bed in duiken.
Maar Robert hield hem tegen en zei, ‘dit was omdat je nog niet in bed was, nu komt je straf omdat je nog niet sliep’.
En hij trok Pieter bij zich over de knieën, nu kregen zijn billen zachtjes een pak slaag van mij.
Hij schreeuwde en zei, ‘genade Ron, ik ga meteen slapen, mijn kleren voor morgen zoek ik morgenvroeg wel bijeen’.
Ik hield op, en Robert liet hem los.
Toen Pieter overeind kwam en over zijn billen wreef, zagen we dat zijn pieterman half stijf was.
Robert wilde er wat van zeggen, maar ik stootte hem aan en schudde met mijn hoofd van niet doen.
Ik zei, ‘dat krijg je als je misbruik maakt van de situatie, en dit krijg je voortaan iedere keer van ons’.
Pieter keek me beteuterd aan, en zei, ‘ik zal me verbeteren Ron’.
Robert en ik wensten hem nog een goedenacht, en verlieten zijn kamer.
We liepen de trap af, om mijn ouders goedenacht te wensen.
Toen wij de woonkamer binnen gingen, liep Freek net de kamer uit.
We gingen nog even zitten op de bank, waar tegenwoordig een plaid op lag.
Mijn moeder zei, ‘jongens jullie hoeven niet te gaan zitten, het is ook voor jullie bedtijd’.
Ik omarmde als eerste mijn ouders, en gaf hun een nachtzoen.
Robert deed daarna het zelfde, in de deur opening zei ik, ‘overigens pa, jou bordje werkt perfect hoor, bedankt’.
Hij lachte en zei, ‘mooi, gaan jullie nu maar lekker slapen’.
We liepen de gang in, en gingen de trap op naar onze kamer.
In de kamer was het erg benauwd, ik maakte het raam open en zette het vliegenhor in de raam.
Ik bleef nog even naar buiten kijken, mijn blijk viel toevallig op het balkon van onze buren.
De balkondeur van de veertien jarige buurjongen stond open, alleen de hordeur was dicht. Hij lag met het licht aan naakt op zijn bed, en was bezig met zich af te trekken.
Ik wenkte naar Robert dat hij moest komen en zei zachtjes, ‘maak gelijk het licht uit’.
Robert stond op en keek me vragend aan, hij maakte het grootte licht uit. Nu brandde nog alleen maar het schemerlampje wat op het nachtkasje stond, en hij kwam naast me staan.
Hij zei, ‘wat is er voor interessants te zien, en wat praat je ineens zachtjes’.
Ik legde mijn vinger op de mond, en knikte naar de overkant.
Robert zag meteen wat ik bedoelde, hij legde zijn hand op mijn billen en masseerde die.
Mijn piemel werd er stijf van, ik zei, ‘zie je wat hij al een bos haar heeft rond zijn pik’.
Robert vroeg, ‘weet jij hoe oud hij is?’
‘Hij is een jaar ouder als wij, dus veertien en een half ’.
Robert zei, ‘als ik over een jaar zoveel haar heb scheer ik het af, ik vindt het niet mooi’.
‘Ik vind het ook niets, dus dan moet jij mij scheren, en ik doe het bij jou,’ lachte ik.
Ineens zagen we hoe de buurjongen zijn lijf stram hield, en niet veel later spoot hij het zaad over zijn buik.
Hij wreef het uit over zijn borst, voorzichtig ging hij met zijn vingers naar zijn mond. Eerst rook hij aan zijn vingers, en stak ze vervolgens in zijn mond, om ze af te likken.
Robert liet mijn billen los en gaf me een stoot in de zij met zijn elleboog, van de pijn en schrik gaf ik een gilletje.
De buurjongen moet dat hebben gehoord, hij keek direct onze kant op.
Hij nam de handdoek die naast hem lag, en veegde er zijn buik mee schoon.
Toen hij daarmee klaar was, liep hij met de handdoek in de hand naar de deur.
Bij de deur deed hij de handdoek pas om zijn middel, en ging op het balkon staan.
Karel zoals mijn buurjongen heet, vroeg zacht, ‘en heb jij ervan genoten Ron’.
We hadden al vaker zo gesprokken, tussen zijn balkon en mijn raam zat ongeveer twee meter afstand.
Vandaar dat ik zijn naam en leeftijd wist, hij was trouwens ook een tijd met Freek bevriend geweest.
Maar hun interesse waren te verschillend geweest, hij zat op voetballen en Freek gaf alleen maar om tennis. Door die vraag van Karel, kregen Robert en ik een kleur.
Ik zei, ‘sorry Karel, het was echt toevallig dat we het hebben gezien’. ‘Dit is trouwens mijn vriend Robert, en je heb inderdaad een mooie show weggegeven’.
‘Dus moet ik eigenlijk vragen, hebben jullie er van genoten,’zei hij.
Ik ging iets verder uit het raam hangen, en keek goed rond af er niemand buiten was die ons eventueel kon zien.
Toen ik me zeker was klom ik op de vensterbank, en toonde hem mijn stijve pik.
Ik zei, ‘is dit bewijs genoeg, of heb je nog meer te vragen’.
Karel kon er wel om lachen en zei, ‘nee, dit zegt me echt wel genoeg, maar je verteld het tegen niemand hé’.
‘Oké, maar alleen wanneer jij dat ook niet over ons doet,’zei ik.
‘Dat is van zelf sprekend,’ was zijn antwoord.
Hij stak zijn hand op en zei, ‘slaap ze hé’.
Hij draaide zich om, in de deuropening deed hij zijn handdoek af en liep naar de lichtschakelaar om het licht uit te doen.
Robert en Ik liepen naar het bed, en gingen er boven op liggen.
We begonnen ons weer te zoenen, opeens stopte Robert en vroeg, ‘Ron, heb je het bordje omgedraaid?’
‘Nee, ik dacht dat jij dat wel zou doen,’zei ik.
Hij stond op en ging naar de deur, daar draaide hij het bordje om en kwam terug.
Ik had me ondertussen op mijn buik gedraaid, Robert ging naast me liggen.
Hij streek over mijn rug, toen zijn hand over mijn billen gleed begon hij er weer in te knijpen.
Zachtjes begon ik te kreunen van genot, vooral toen een vinger op zoek ging naar mijn hol.
‘Ik verlang er naar om jouw eindelijk eens te nemen,’ fluisterde hij me in mijn oor.
En met deze woorden, duwde hij langzaam zijn middelvinger in mijn hol.
Ik vertrok mijn gezicht van de toch wel aanwezig zijnde pijn, en zei, ‘nog even geduld schat’.
‘Ik vraag pa morgen of hij tijd heeft, om maandag met ons naar een seksshop te gaan’.
Robert keek me verbaasd aan en zei, ‘dat durf je niet, hij ziet je al aankomen zeg’.
‘Wacht maar af, zo gauw we alleen zijn vraag ik het hem,’zei ik.
‘Jouw vinger doet me al pijn, laat staan dat je jou pik in mijn kont steekt’.
Hij trok zijn vinger uit mijn sterretje, en zei, ‘dat wist ik niet, had dat maar eerder gezegd’.
Ik zei, ‘waarom, als de pijn weg is, is het een heerlijk gevoel Robert’.
‘Maar laten we nu maar gaan slapen, het is al veel te laat geworden door de show van Karel’.
We gaven elkaar een nachtzoen, en met Robert zijn arm over mijn schouder vielen we in een diepe slaap.
De volgende morgen werd ik rond half tien wakker, Robert sliep nog.
Ik keek even naar de foto op het nachtkastje, en moest glimlachen. Ik stond voorzichtig op en ging mijn blaas leeg maken, op de badkamer. Toen ik terug kwam had Robert zich nog slapende op zijn rug gedraaid, ik zag dat hij een ochtenderectie had.
Zijn stijve pik lag plat op zijn buik, ik ging weer op bed naast hem liggen. Mijn mond ging naar zijn pik, en ik nam hem in mijn mond.
Met mijn tong likte ik zijn eikel, ik probeerde zijn pik zo ver mogelijk naar binnen te werken.
De tong gleed langs zijn schacht, ik liet hem uit mijn mond glijden en kuste zijn strakke zak.
Met mijn tong streek ik vanaf zijn zak omhoog tot het topje van zijn eikel, ik kuste zijn eikel teder en met mijn puntje van de tong likte zacht over zijn pisgatje.
Robert werd wakker en zei nog half slapend, ‘zo wil ik voortaan iedere morgen worden gewekt’.
Ik zei, ‘dat zal niet gaan schat, jammer genoeg moet je weer terug naar huis’.
Robert streek met een hand door mijn haar, en zei, ‘ik weet het, morgenvroeg komt mijn moeder met haar auto mijn spullen ophalen’.
Hij gaf me een vette zoen, en stond op om naar de wc te gaan.
Toen hij terug kwam lag ik op mijn rug, en keek met tranen in de ogen naar het plafon.
‘Hé lieverd, wat is dat nou?, over een paar dagen hebben we ons weer terug,’zei hij.
‘Ja, dat is zo snikte ik, maar het is maar voor drie en een halve week en wat doen we daarna!’
Nu keek ook Robert beteuterd, en hij zei, ‘daar heb ik nog niet aan gedacht’.
‘Maar dat zien we wel na de vakantie, laten we nu maar eerst gaan ontbijten’.
We stonden op en liepen naar de badkamer, we wasten ons en gingen naar onderen.
Pieter en Freek zaten nog aan tafel, en ma was aan het aanrecht bezig toen we binnen kwamen.
Pa zat met de zondagskrant in de woonkamer, we wensten iedereen een goedemorgen.
‘Och, hebben jullie ook al de slaap uit?’ vroeg ma lachend.
‘Ja, en we hebben heerlijk gedroomd, van hoe we Pieter gisteravond hebben bestraft,’zei ik.
‘Zo dan hebben pa en ik het toch goed gehoord, dus was het toch nodig geweest,’zei ma.
We schonken ons een kopje thee in, en smeerde ons brood.
Pieter gaf Robert een trap tegen zijn scheenbeen, Robert lachte en stak zijn tong uit naar hem.
Ik draaide mijn hoofd naar mijn vader en keek hem aan, het was net of hij het voelde en keek van achter zijn krant op naar mij.
Pieter en Freek waren ondertussen klaar en gingen naar boven, toen wij klaar waren keek ik weer naar pa.
Die zag dat en lag de krant opzij, hij vroeg, ‘is er iets Ron, je kijkt me alweer aan’.
Ik vroeg hem, ‘zo U zo vriendelijk willen zijn om even hier naar de keuken te komen?’
‘Maar natuurlijk jongen, hebben je een probleem?’ vroeg hij.
‘Ik zei, ‘ja, we hebben een probleem, en we willen dat ma dit ook hoort.
Hij kwam bij ons aan de tafel zitten, ik keek even rond of we ook daadwerkelijk alleen waren.
Toen ik me zeker was zei ik, ‘Pa, U heeft morgen toch latendienst hé?’
‘Ja, jongen dat weet je toch, waarom vraag je dat?’
‘Nou we zitten met het volgende, we willen verder gaan dan alleen trekken,’zei ik met toch wel een rood hoofd.
‘We willen het dan wel veilig doen’ stotterde ik voor me uit, en viel even stil.
‘Dat is zeer verstandig van jullie jongens, maar waar ligt het probleem dan?’ vroeg hij.
Ik slikte even en zei, ‘wij willen graag condooms kopen, maar hier in de dorpswinkel liever niet’.
‘zou U morgenmiddag, met ons mee willen gaan naar een seksshop in de stad’.
Pa kreeg een kleur en keek naar ma, die knikte met haar hoofd van doe maar.
‘Nou, dat kunnen we vanmiddag ook wel doen hoor,’zei hij.
‘Wat, vandaag op zondag?’ vroeg ik hem verwonderd.
Pa kreeg nu echt een rood hoofd, ‘uh, tja uh ik weet toevallig dat die winkel zondagmiddag open is’.
Verwonderd keken we hem aan en ik vroeg, ‘hoe kunt U dat nou weten?’
Met een vuurrood hoofd zei hij, ‘tja, uh ik kom er wel eens vaker, voor ma en mij’.
Hij voelde zich betrapt, en ik moest hierover even grinniken. Maar zei ik toen, ‘wij gaan toch liever morgen, het is onze laatste dag, en wilde eigenlijk nog een keer gaan zwemmen bij Robert thuis’.
Pa begreep het en zei, ‘klopt morgen gaat Robert weer naar huis, dat was ik vergeten’.
‘Oké, dan doen we het morgenmiddag wel, komt mij eigenlijk ook beter uit’.
Voor de zoveelste keer keek ik hem verwonderd aan.
‘Ja, jongen Freek gaat vanmiddag tennissen, en wij willen ook wel eens wat,’zei hij lachend en keek naar mijn moeder.
Nu kreeg zij een kleurtje op haar wangen.
‘Ik wil jullie pret niet verstoren, maar Pieter is er ook nog,’zei ik.
‘Dit is al geregeld, hij gaat met jullie mee zwemmen dat vinden Robert zijn ouders vast wel goed,’ zei hij.
Wij bedankte mijn ouders, en gingen naar boven om ons klaar te maken om naar Robert te gaan.
Toen we boven waren zei Robert, ‘dat had ik nooit aan mijn vader durven te vragen’.
Hij gaf me een flinke pakkerd op mijn mond, ik opende mijn mond en de tong van Robert verdween in mijn mond.
Toen we waren uit gezoend, kleedde we ons aan en gingen weer naar onderen.
Pa riep Pieter, hij kwam meteen naar onder en vroeg ‘wat er was?’
‘Maak je klaar, je gaat met de jongens mee zwemmen,’zei hij.
‘Sorry pa, maar ik heb met mijn vrienden afgesproken, dat ze hier komen spelen,’zei hij.
Pa zijn gezicht stond op onweer, en zei, ‘dan bel je ze maar dat het niet kan, en stel je het uit tot morgen’.
Pieter zei, ‘goed pa, ik ga toch liever zwemmen, als in mijn kamer te zitten’.
Hij liep gelijk naar de telefoon, en belde zijn vrienden af.
Toen hij klaar was rende hij naar boven, en even later kwam hij met zijn handdoek onder zijn arm terug.
Hij zei lachend, ‘gaan we vandaag nog, of wachten we op het volgend jaar’.
Ik gaf hem een tikje tegen zijn hoofd, en zei, ‘kom maar dan verzuipen we je dadelijk, zodat we geen last meer van jou hebben’. Ik wenste mijn ouders veel plezier, en gaf hun een knip oogje.
We liepen naar het huis van Robert, en gingen achterom de tuin binnen.
Nadat we Robert zijn ouders hadden begroet, trokken we gelijk onze kleren in de tuin uit. En we gingen natuurlijk gelijk het water in, Mark was al in het water aan het spelen.
We speelden de hele middag in het water, tussendoor kregen we nog worstenbroodjes.

Gesloten