Het droomhuisje van Jip, deel 21

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Luuk
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 19:22
Vul het getal in: 123

Het droomhuisje van Jip, deel 21

Bericht door Luuk » za 05 mar 2016, 13:45

Deel 21, Kleine ruzie om niks

Zuchtend viel Tom achterover op bed. Nog altijd wisten hij en Jip niet wie de inbrekers waren geweest
bij Marie. 'Heb jij een idee, schat' vroeg Jip even later, en ging naast hem liggen. Tom schudde zijn
hoofd. 'Nee' zei hij zacht 'Hoe wisten ze van die duizend euro? Wie heeft hen dat verteld? Ik niet!' zei
Jip, en ging zitten. 'De enige die wist dat wij bij Marie logeerden tijdens die storm was Teun' zei Tom
even later. 'Teun? Heb jij Teun verteld dat wij daar logeerde?' vroeg Jip hem verschrikt aankijkend. 'Ja'
zei Tom 'Mocht dat niet soms? Hij moest toch weten waar hij mij kon bereiken in geval van nood?'
wiep Tom tegen. 'Jij denkt toch niet dat Teu..?' verder kwam Tom niet met vragen. 'Wanneer heb je
Teun verteld waar wij logeerden?' wilde Jip nu weten. 'Toen wij mijn dieren eten gingen geven, en ruzie
kregen met Ruud. Ik ben daarna nog even binnen geweest, om kleren te pakken. Teun was ook thuis,
en hij vroeg waar wij logeerden' zei Tom kalm. 'Shit!' riep Jip. Tom keek hem niet begrijpend aan. 'Dan
heeft Teun dat natuurlijk ook verteld tegen Sander en Ruud!' zei Jip weer. 'Jij denkt toch niet dat Teun
ons verraden heeft?' zei Tom met een niet instemmende knik. 'Onmogelijk!' hield hij vol, nadat hij aan
het gezicht van Jip zag dat dat misschien wel mogelijk had kunnen zijn. 'Onmogelijk! Nee! Echt niet!'
riep Tom alweer. 'Ik had dan geen al te beste band met Teun, maar hij zou zo iets nooit doen!' bleef
Tom volhouden. 'Hoe kan je zoiets nou denken!' In de ogen van Tom kwam een boze blik, en hij
draaide zich van Jip af. Jip wilde een hand op zijn schouder leggen, maar Tom schudde deze van
hem af. 'Klootzak!' zei hij, en liep kwaad de slaapkamer uit. 'Tom!!' riep Jip hem na 'Kom terug! Tom!'
Geschrokken van de reactie van Tom bleef Jip achter. Dit had hij echt zo niet bedoeld! Het verbaasde
hem dat Tom zo hevig Teun verdedigde. Jip stond op en ging Tom zoeken. "Tom! Tom!' riep Jip. Tom
was nergens te zien. 'Mam, waar is Tom naar toegelopen?' vroeg Jip zijn moeder, toen hij beneden
kwam. Minoes draaide zich om van het fornuis. 'Ik zag hem naar buiten lopen. Hoezo? Hebben jullie
ruzie gemaakt? Zijn gezicht stond heel kwaad' zei ze Jip aankijkend. 'Ik denk dat ik iets te snel heb
geconcludeerd dat Teun, de broer van Tom dus, ons verraden heeft dat wij bij Marie hebben gewoond'
zuchtte Jip. 'Tom nam hem direct in bescherming, en is kwaad de slaapkamer uitgelopen' Zijn moeder
keek hem ernstig aan. 'Wil je daarmee suggereren dat Teun één van de daders geweest was, die
Marie hebben aangevallen?' Jip zei niks. 'Jongen toch! Je weet hoe kwetsbaar Tom nu is' zei ze zacht.
Haar ogen bleven ernstig staan. 'Tom heeft zojuist moeten meemaken dat zijn gezin uiteen is gevallen.
Hij klamt zich volledig aan jou vast. Jij bent op dit moment zijn steun en toeverlaat'. Jip bleef haar stil
aankijken. Hij realiseerde zich nu pas dat hij zijn lief had gekwetst, zonder dat hij eerst nagedacht had.
Tranen schoten in zijn ogen. 'Arme Tom. Zo heb ik het nooit bekeken' zei hij zacht. 'Ga hem maar snel
zoeken' zei Minoes. Jip haastte zich naar buiten. 'Tom! Tom! Tom!' riep Jip, met zijn handen voor zijn
mond. Nergens zag hij Tom. 'Waar is Tom nou?' dacht hij, terwijl hij zonder erg richting het huisje van
Marie liep. Marie was weer thuis, en opgeknapt. De tuintafel en tuinstoelen stonden weer op hun plek.
De bloempotten waren vervangen voor nieuwe. Het keukenraampje was ook weer gemaakt. Zuchtend
liep Jip naar de achterkant van het huisje. Door het keukenraampje zag hij Tom aan de keukentafel
bij Marie zitten. Omdat hij met zijn rug naar het raampje zat, zag hij Jip niet. Marie wenkte Jip om
binnen te komen. 'He schat. Zit jij hier? Ik was je kwijt!' zei Jip, toen hij de keuken in liep. Tom zat met
zijn hoofd voorover gebogen en bromde iets. Marie gaf Jip een teken om te gaan zitten. Jip ging
opzij van Tom zitten. Zijn hand wilde Tom nog steeds op zijn arm hebben, en duwde deze boos weg.
Jip keek Tom aan. 'Sorry, schat' zei hij zacht 'Ik had Teun nooit mogen beschuldigen dat hij ons
verraden heeft' Tom bleef zwijgen. 'Schat?' zei Jip zacht. Voorzichtig legde hij zijn hand opnieuw op de
arm van zijn lief. Deze keer liet Tom het wel toe. Hij draaide zijn hoofd naar Jip. In zijn ogen waren
rood van het huilen. 'Teun zou ons nooit verraden' zei hij, en wreef met zijn mouw over zijn gezicht.
Marie ging naast Tom zitten. 'Weet je zeker Tom, dat jullie alleen waren?' vroeg ze ineens. Tom en Jip
keken haar aan. 'Zag je niet één van je andere broers binnen?' vroeg ze weer. Het gezicht van Tom
veranderde plots. 'Sander! Shit! Toen ik met mijn tas naar buiten liep, botste ik bijna tegen hem op!'
riep hij met een geschrokken stem. Jip keek naar Tom; Tom keek naar Jip. Marie keek naar beiden
jongens. 'Sander en Ruud!' gilde Tom ineens, en sprong omhoog. 'Sander en Ruud zijn hier geweest!'
huilde hij half. Jip stond op en omhelsde zijn vriend. Ook Marie omhelsde de twee vrienden. Tom huilde
luid in de armen van zijn vriend. De schok dat zijn twee gemene broers Marie hadden aangevallen,
was een hele zware voor hem. Marie en Jip moesten alles doen om hem te kalmeren, terwijl ze zelf
ook op hun eigen benen stonden te trillen van de schrik. Maar hoe moesten ze nou gaan bewijzen dat
de twee gemene broers bij Marie hadden ingebroken? Dit zou sneller gebeuren dan ze dachten..

Nadat ze afscheid hadden genomen van Marie liepen Jip en Tom hand in hand terug naar huis. Tom
had wel ingezien dat Jip het allemaal niet verkeerd bedoelde. Integendeel! Hun ruzie had er juist voor
gezorgd dat ze nu vrijwel zeker wisten wie bij Marie hadden ingebroken. Natuurlijk was het een grote
schok geweest, maar het bracht wel duidelijkheid. Alleen restte nog de vraag hoe Sander en Ruud
wisten dat ze duizend euro hadden. Minoes glimlachte toen ze de beiden vrienden samen hand in
hand weer terug zag komen lopen. 'Ze kunnen echt niet zonder elkaar' lachte ze tegen Flip, die juist
binnen kwam gelopen. In geuren en kleuren vertelden Jip en Tom wat ze ontdekt hadden. 'Dan moeten
jullie echt oppassen voor die twee. Ze deinzen nergens voor terug' zei Flip later bezorgd.

Opnieuw vielen beiden vrienden achterover in bed. Hun gedachten waren nu bij Sander en Ruud. Jip
zocht naar de hand van Tom. Zacht streelde hij de bovenkant. Tom schoof tegen hem aan. Hun beiden
hoofden draaiden naar elkaar. Jip voelde de geile, warme adem van Tom in zijn mond stromen. Hun
lippen raakten elkaar. Zachte kussen gaven ze elkaar. Jip hield de hand van Tom stevig vast. Kussend
draaide ze naar elkaar toe. Hun armen sloegen ze over elkaar heen. Intenser en hartstochtelijker
waren de zoenen. Tom duwde Jip verder door op zijn rug. Geil keken ze elkaar aan. Tom lag nu op
Jip. Hun piemels raakten elkaar. Slierten voorvocht stroomde tussen hun buiken. Dieper gleed de tong
in de mond van Jip, en raakten elkaar. Zacht gaf Tom een paar stoten met zijn heupen. Zijn pik schoot
over die van Jip. Jip kreunde van genot. Zijn Tom was weer op liefdesjacht. Jip voelde zijn piemel
harder en harder worden. Zacht gaf hij kreunen. Tom kuste hem nog heviger in zijn hals, en zakte
likkend over zijn buik en borst omlaag. Wat hield hij toch veel van Jip! Natuurlijk wist hij ook wel dat Jip
het allemaal goed bedoelde, maar hij was zelf geschrokken van zijn eigen reactie toen Jip met de
mogelijke aanwijzing kwam dat Teun hun verblijf misschien wel verraden kon hebben aan Sander en
Ruud. Maar nu was alles weer vergeten en vergeven, en lagen ze weer zalig met elkaar te vrijen.
De warme mond schoof over de piemel van Jip. Jip kreunde en streelde door de haren van Tom. De
tong vond elk plekje op de eikel van Jip. Jip kreunde nog harder, en duwde met zijn hand op de
achterhoofd van Tom, ten teken dat hij door moest pijpen. De pijpbewegingen werden opgevoerd;
sneller en sneller. Jip lag wijdbeens nu, en wipte sneller in het keeltje van Tom. Tom bespeelde met zijn
vingers de harde ballen van zijn vriend. Omhoog kijkend zag hij de platte, gespierde buik van zijn Jip.
Zelf rukte Tom harder aan zijn eigen piemel. Tussen zijn vingers gleed het voorvocht, welke uit zijn eikel
stroomde. Nog altijd duwde Jip met zijn hand op het achterhoofd van zijn vriend. Dat vond hij altijd zo
zalig. Jip voelde hoe de sperma in zijn ballen langzaam naar boven geduwd werden. De zaadproductie
deed weer goed zijn werk. Tom voelde de piemel van Jip gaan zwellen in zijn mond. Om niet vroegtijdig
klaar te komen duwde Jip het hoofd van Tom van zijn piemel af. Geil keek Tom hem aan. Jip gaf Tom
een teken dat hij zich moest omdraaien. Tom begreep het meteen Toen hij omgedraaid was, rolde Jip
een condoom over zijn piemel. Daarna moest Tom zakken op zien piemel tot aan de ballen. Tom ging
daarna achterover op zijn rug op het lichaam van Jip liggen. Jip begon hem te stoten, terwijl ze samen
tongden met elkaar. Tom kreunde van genot. Hun tongen gleden langs elkaar. Hun lippen kleefden
aan elkaar. Intens waren de liefdeskussen die ze elkaar gaven. De hand van Jip zocht, en vond de
piemel van Tom. Hij rukte eraan. Tom hield het niet lang vol, en spoot even later zijn warme liefdeszaad
de lucht in. Dikke klodders vielen neer op het lichaam van Jip en hem. Beiden hijgden en kreunden
nog meer, toen Jip zijn piemel uit het nauwe kontje van Tom trok, en zijn liefdeszaad ook de lucht
inspoot. Teder en intens kussend waren ze daarna in elkaars armen in slaap gevallen.

Ineens schoot Tom wakker. Hoorde hij beneden iets? Hij spitse zijn oren en luisterde weer. Opnieuw
was dat geluid. Het leek wel alsof iemand beneden rondliep. 'Jip! Wakker worden' fluisterde hij in het
oor van Jip Zacht gaf hij hem een por in zijn zij. 'Wakker worden! Jip' zei hij opnieuw. Jip liet een
zachte kreun, en sliep door. 'Jip! Jip! Wakker worden. Ik hoor beneden geluiden' zei hij nu wat harder
in het oor van Jip. 'He? Wat?' zei een half slapende Jip. 'Inbrekers!' zei Tom. 'Wakker worden!' zei
Tom weer. Jip ging overeind zitten. 'Inbrekers? Waar?' vroeg hij verbaasd. 'Beneden!' fluisterde Tom
opnieuw. Jip keek op zijn wekker; deze wees kort na half twee aan. Jip luisterde. Ja! Daar hoorde hij
het nu ook! Het leek wel alsof er meerdere rondliepen beneden. Zacht kropen beiden uit bed. Vlug
trokken ze hun broek aan. Nu hoorden ze ook stemmen. Gespannen opende Tom de slaapkamerdeur.
Alles was stil boven. Waren zij de enigste die wakker waren geworden van de vreemde geluiden? Nee!
Jorrie ook! Hij had zijn slaapkamerdeur ook op een kier openstaan. 'Jorrie!' fluisterde Tom. Jorrie deed
zijn deur langzaam open. 'Sssst!' zei hij. 'Ik hoor wat beneden. Inbrekers!'. Zacht liep hij naar Tom en
zijn broer Jip. 'Papa!' zei Jip ineens. Flip was ook wakker geworden, en komen kijken. 'Sssst. Stil!' zei
hij met een gedempte stem. 'We hebben onverwachte bezoekers gekregen'.

Gesloten