Het droomhuisje van Jip, deel 18

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Luuk
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 19:22
Vul het getal in: 123

Het droomhuisje van Jip, deel 18

Bericht door Luuk » za 05 mar 2016, 13:42

Deel 18, Stapelverliefd op elkaar

Tom mocht nog niet naar huis; hij was nog niet voldoende hersteld. Jip vond het vreselijk om zijn lief
alleen te laten. Hij nam afscheid van Tom, en ging met zijn ouders mee naar huis. Bij Marie haalde hij
hun spullen op. Marie werd hartelijk bedankt voor alle goede zorgen en hulp. Ze was er echt geroerd
door. Jorrie was heel blij zijn grote broer weer terug te zien. Hij begreep wel dat ze niet langer in
Spanje konden blijven, omdat er iets verschrikkelijks met Tom was gebeurd. 'Ik heb hier ook genoeg
andere vrienden, waar ik naar toe kan' zei hij. Stevig omhelsden Jip en hij elkaar. 'Als je hulp nodig
hebt moet je het zeggen, Jip' zei Jorrie, en gaf Jip zowaar een kus op zijn wang. 'Jip' zei Jip, een
beetje verlegen. Hij kreeg nooit een kus van Jorrie. Minoes glimlachte. Bezorgd dacht ze aan Tom.
Hoofschuddend begon ze met het uitpakken van de koffers. 'Arme jongen' dacht ze weer. 'Wat heeft
hij een rotleven. Geen wonder dat hij zijn heil zoekt in dieren! En dan laten ze hem zelfs nog niet met
rust'. Voor het eerst liet ze een snik om Tom. 'Mama?' hoorde ze achter haar. 'Waarom huil je mama?'
vroeg Jip, die juist aan kwam gelopen. 'Om Tom, schat' zei ze. Jip liep op haar af, en omhelsde haar.
Samen stonden ze even te huilen. 'Ik hou zoveel van Tom' zei Jip zacht snikkend. 'Dat weet ik jongen'
zei Minoes door haar tranen heen. 'Je papa en ik zien dat jullie elkaar nooit meer kwijt willen. Daarom
hadden wij besloten het huisje te kopen voor jullie samen' Zacht gaf ze Jip een kus op zijn voorhoofd.
Stil bleven ze elkaar omhelsen. 'Het was een vreselijke week, maar ook weer tegelijk een zalige' zei Jip
even later. 'De momenten met Tom alleen waren zalig, en veel te kort!'. Minoes glimlachte. 'Tom heeft
het geweldig getroffen met jou als vriend' zei ze daarna. Jip moest er zowaar van blozen.

Flip was samen met oom Bert gaan kijken naar het huisje; althans van wat er van over was. Er stonden
nog twee muren overeind, maar die zouden bij een iets te harde wind zo omliggen. Alles was zwart
gebalkerd door de brand. De oude stoel van Caspar totaal vernield. Het stonk er verschrikkelijk naar
vieze brandlucht. Zwijgend liepen Flip en Bert door de verbrande resten. 'Veschrikkelijk!' zei Flip zacht.
Bert knikte. 'Te erg voor woorden' zei hij grommend. 'Tom heeft het zwaar te verduren gehad met zijn
broers en zus' zei Bert even later. 'Zelfs mijn zus keek nauwelijks naar hem om. Daar schaam ik me
nog het meest voor' zei hij strak voor zich uitstarend. Flip sloeg met zijn hand op zijn schouder. 'Dan
gaat dat van nu veranderen' zei hij. Bert keek hem niet begrijpend aan. 'Tom is een geweldige lieve
jongen. Ik wil geen andere vriend voor Jip. Die twee horen bij elkaar!' zei Flip beetje geëmotioneerd.
Bert knikte. 'Jip is het beste wat Tom in zijn leven is overkomen' zei hij weer. 'Ik ga morgen regelen dat
alles hier eerst wordt opgeladen, en afgevoerd. Daarna zullen wij eens gaan kijken hoe het dan verder
moet' zei Flip. Juist voordat hij weg wilde lopen zag hij de grote map liggen. Flip liep er naar toe en
trok deze uit de brandresten onderuit vandaan. Er zat een lijst in met alle gebreken. Het was een
behoorlijke lange lijst. Op een ander stuk papier zagen ze een indeling van het huisje. Duidelijk was
aan gegeven wat de wensen waren. Flip liet Bert alles zien. Verbaasd keek hij er naar. 'Die twee
waren al verder aan het nadenken dan ik had gedacht' zei Bert zacht. Flip knikte. 'Helaas was het hun
niet gegund om te kunnen laten zien wat ze werkelijk in hun mars hadden' zei hij weer. 'Storm en brand
dwarsboomden hun plannen'. 'En gemene, gewelddadige broers' zei een teleurgestelde oom Bert zacht.

Jip lag te staren naar het plafond. Zijn gedachten waren bij Tom. Hij zag hem voor zich. Buiten was
het opnieuw gaan regenen. Voorzichtig liet hij zijn handen omlaag zakken naar zijn ballen. Die waren
al hard geworden. De tijd dat hij een pyjamabroek droeg was voorbij. Sinds hij verkering had met Tom
sliep hij naakt. De adrenaline vloog weer door zijn lichaam. Zijn piemel begon te bewegen. Zacht rukte
hij eraan. Zijn gedachten waren helemaal bij Tom. Zijn lieve Tom! Jip gooide zijn dekbed van zich af.
Daarna spreidde hij zijn gespierde benen. Hij sloot zijn ogen. Hij voelde hoe Tom naakt bij hem in bed
kroop. De fantasie begon weer te werken. Tom kwam tussen zijn benen omhoog gekropen; kussend
en likkend. Jip voelde zijn piemel harder worden. Hij spande elke spier. In zijn fantasie voelde hij de
warme tong omhoog komen. Zacht hijgde hij. Het leek wel alsof zijn staaf smeekte om gekust te worden
door de eikel van Tom. Slierten geil dropen uit de eikel van Jip. Daar zag hij in zijn gedachte de mond
van Tom naar de zijne komen. Jip opende een beetje zijn mond. Warme adem van Tom stroomde in
zijn mond. Nu gingen ze elkaar kussen. Jip omsloot met beiden armen zijn lichaam. In gedachten lag
Tom weer op hem. Jip ging helemaal op in zijn fantasie. Zijn armen had hij over zichzelf geworpen. Hij
lag met Tom te vrijen. Zijn piemel schoot omhoog! Nog meer adrenaline en lustgevoelens namen de
overhand. Zachte vingertoppen streelden de schouderbladen De fantasie zorgde ervoor dat Jip er
helemaal in opging. Langzaam draaiden hij zich op zijn zij. Warme lippen streelden de zijne. Van de zij
draaide Jip door op zijn buik. Hij voelde nu hoeveel slierten voorvocht kleefden tussen hem het laken.
Hij wilde maar één ding; zijn Tom neuken. In zijn fantasie lag hij nu op Tom, en hij kuste hem in zijn
hals. Het waren hartstochtelijke kussen. De piemel stond omhoog en lekte veel voorvocht. Instictief
liet hij zijn piemel in het laken boren. Als er een gat in had gezeten, dan was dat zeker het heerlijke,
nauwe kontje van Tom geweest. De heupen begonnen ritmische neukbewegingen te maken. Jip hijgde
zacht in zijn hoofdkussen. Hij wilde Tom zijn liefdeszaad geven. De neukbewegingen gingen sneller.
De piemel steigerde ongewild. Jip genoot altijd intens van zulke fantasieën. Daar kon hij helemaal in
opgaan. Nog altijd lag Tom onder hem. Hij voelde hem! Jip gaf nog meer stoten in het laken. Door het
geile voorvocht gleed zijn piemel als een slee over het laken. Hij zat er helemaal in! Nu nog doorgaan
tot het hoogtepunt. Dat zou niet lang meer duren. Krachtiger en heftiger werden de neukbewegingen.
De testikels voor de zaadproductie draaiden op volle toeren! Zaadproductie voor liefdeszaad. Nog meer
ging Jip op in de fantasie om Tom te neuken. Hijgend en kreunend spoot even later flinke stralen zaad
uit de piemel. Het bleef stromen. In de klodders sperma, welke onder hem lagen, legde hij zijn piemel.
Nog even wilde hij het liefdeszaad voelen, wat hij met zoveel liefde in zijn fantasie geproduceerd had.
Het voelde heerlijk aan! Jip richtte zich omhoog en zat nu op zijn knieën. Het was nog niet gedaan!
Met zijn volle hand omsloot hij zijn piemel, welke nog niet helemaal slap was. De andere ging onder zijn
ballen. Jip rukte eraan. Opnieuw groeide de piemel in zijn hand. Opnieuw kwam de zaadproductie
opgang. En weer spoot hij daarna een flinke hoeveelheid sperma omhoog. Jip snapte niet waar al
die heerlijke mannennectar vandaan kwam. Veroorzaakte dat zijn intense liefde voor Tom? De vorige
keer was het ook al zoveel! Ook toen had hij in zijn fantasie liggen vrijen met Tom. Alleen hadden ze
toen nog geen verkering. In die tussentijd hadden ze toch al verschillende keren met elkaar gevreeën.
Hijgend en voldaan keek Jip naar de grote hoeveelheid zaad wat er lag. Buiten was het helemaal
donker geworden. Hij had weer werkelijk alles gegeven wat hij in zijn ballen had zitten. Nog wat versuft
klom hij uit bed. De fantasie dat hij met Tom had gevreeën gaf hem weer een voldaan gevoel in zijn
hoofd. Het liefst had hij in het echt met willen liggen vrijen. Maar de grote hoeveelheid sperma in zijn
bed bewees weer voor de zoveelste keer dat hij Tom nooit meer kwijt wilde. Dat moest hij nu wel voor
zichzelf toegeven. Jip stond naast het bed. De laatste druppels zaad dropen op het hoeslaken. Met
een traan in zijn ogen keek hij naar buiten. De regen tikte op zijn slaapkamerraam. Zijn droomhuisje
was werkelijk in vlammen opgegaan. Jip was zo in gedachten dat hij niet gehoord had dat de deur
zacht was opengegaan. Een hand werd op zijn schouder gelegd. Nog meer tranen stroomden uit zijn
ogen, toen hij zich omdraaide en recht in de ogen van Jorrie keek. Liefdevol sloeg Jorrie zijn armen
daarna om het naakte lichaam van zijn broer, om hem te troosten. En alweer gaf hij hem een kus.

Gesloten