Het droomhuisje van Jip, deel 13

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Luuk
Vul het getal in: 123

Het droomhuisje van Jip, deel 13

Bericht door Luuk » za 05 mar 2016, 13:29

Deel 13, Oppassen voor je beiden broers, Tom!

Kwaad was Sander naar huis gereden. Bikkel had hem flink gebeten, en hij moest er voor behandeld
worden bij de huisarts. 'Ik doe ze een proces aan!' riep hij, met een verbeten gezicht. 'Wie denken ze
wel dat ze zijn? Stelletje vieze, vuile flikkers!' Strompelend van de pijn was hij s avonds naar bed
gegaan. Zijn broertje was dus een flikker? En hij had al een vriendje, zo'n half gare yuppie! Thuis had
hij het gelijk verteld. De moeder van Tom had alweer niet eens gereageerd erop! Schouder ophalend
was weer naar haar werk gegaan. Ruud had keihard gelachen, en gelijk geroepen dat eindelijk van
hem vanaf waren. Ze hadden weer meer eten! Maar Sander wilde wraak. Hij was in totale verlegenheid
gebracht bij die agent. En die agent had ze zelfs geen bekeuring gegeven! En die rare vrouw had ze
ook al verdedigd! Met een van pijn verwrongen gezicht lag Sander te denken; iets te verzinnen om voor
eens en voor altijd van zijn broertje af te zijn. Terwijl buiten zacht begon te regenen viel Sander in slaap.

Tom had de schrik nog goed te pakken, na het onverwachtse bezoek van zijn broer. Veel werk kwam
er niet meer uit zijn handen. Hij ging buiten op het bankje zitten. Hij voelde zich vernederd. Jip kwam
naast hem zitten, en legde zijn hand op de knie van zijn vriend. Zelfs Bikkel likte zijn hand. 'Ik weet
werkelijk niet wat ik fout doe' zuchtte Tom. 'Jij doet niks fout, lieverd' sprak Jip, en hij gaf zijn vriend
een kus op zijn wang. Daarna trok hij Tom naar zich toe. 'Ik hou van je, schat' zei Jip ineens. Tom
draaide zijn hoofd naar hem. In de ogen van Jip las hij zoveel liefde. Zonder iets te zeggen zochten
de lippen elkaar weer. Zachte kussen gaven ze elkaar. Tom draaide zich nog beter naar Jip toe, om
hem hartstochtelijker te kunnen zoenen. Wat hield hij van die gast! Een hand van Jip gleed tussen zijn
been naar zijn kruis. Hij voelde zijn piemel groeien. Heftig waren ze nu met elkaar aan het vrijen. Hun
tongen zogen ze naar binnen. Tom kuste Jip in zijn hals, en zakte omlaag. De zon scheen heerlijk op
hun beiden. Eindelijk was het weer eens warmer. Warmer werden ze wel van elkaar. Al snel waren de
shirts uitgetrokken. Jip gooide zijn ene been over het bankje en zat nu recht voor Tom. Tom likte zijn
tepels, die alsmaar harder en harder werden. Zacht kreunde Jip. Kussend over zijn borst en buik zakte
Tom verder omlaag. Jip hijgde en streelde zacht over het hoofd van Tom. Tom gooide nu ook een been
over het bankje. Daarna schoof hij naar achter, om zo de knoop van de broek van Jip los te kunnen
maken. Jip strekte zijn armen achter zich. Zijn piemel zat in de mond van Tom. Zacht en kalm was hij
Jip aan het pijpen. Het bankje wiebelde ervan. Geconcentreerd bleef Tom zijn vriend pijpen. Het was
alweer een paar dagen geleden, per slot van rekening. Jip kreunde toen Tom een testikel binnenzoog.
Tom giechelde even. Hij ging verder met pijpen. De gehele piemel van Jip zoog Tom naar binnen. Wat
was dat heerlijk. Tom trok de broek van Jip verder omlaag. Jip strekte zijn benen, zodat zijn broek
helemaal uitgetrokken kon worden. Naakt zat hij nu tegenover Tom. Zijn piemel was hard en nat. Tom
werd er nog geiler van. Vlug volgde hij het voorbeeld van zijn lief, en lag even later naakt voorover Jip
te zuigen. De warme zon scheen op zijn strak kontje. Jip boog voorover en streelde de rug van Tom.
Zacht kreunde Tom ervan. Er gleed zelfs een vinger in zijn spleet. De pik van Tom stond ook hard, en
lag plat tussen hem en de bank. Druppels voorvocht lekte uit de eikel. In een rustig tempo pijpte Tom
zijn vriend. Jip kreunde en hijgde van geilheid. Bij het omhoog komen likte Jip zijn schatje. De beiden
pikken raakten elkaar, en gaven elkaar ook een kusje. Strak zaten ze naakt tegenover elkaar in de
late middagzon. Heftig waren de liefdeskussen die ze elkaar gaven. Zalig vreeën ze met elkaar. Even
vergaten ze alle miserie. Twee prachtige, naakte lichamen, die warm en mooi waren. Jip zakte omlaag,
en nam nu de piemel van Tom in zijn mond. In een heerlijk geil tempo pijpte hij hem. Zacht hijgde Tom
in de warme wind. Lichte stoten gaf hij in de mond van Jip. De handen van Jip lagen op zijn heupen.
Tom streelde Jip door de haren. Opnieuw waren de kussen intens, die ze elkaar daarna gaven. Beiden
pikken dropen veel voorvocht. Super verliefd waren ze op elkaar! Ze konden geen genoeg van elkaar
krijgen. Telkens trokken ze elkaar naar zich toe, en kuste elkaar hartstochtelijk. Het geile lustgevoel
kwam weer naar boven. De warme zon verwarmde hun naakte lichamen. De liefde voor elkaar
verwarmde hun harten. En de liefde voor elkaar was er zeker! Om en om pijpte ze elkaar. Om en om
zogen ze elkaars ballen in hun warme mond. Ongelooflijk veel hielden ze van elkaar! Zelfs Sander zou
het niet lukken om hen uit elkaar te drijven. De stralen sperma spoten uit hun ballen. Heerlijke, warme
sperma kleefde aan elkaars lichaam. Daarna was het tijd om te gaan eten bij Marie.

Marie had het avondeten al klaar. Omdat het zo heerlijk weer was zaten ze achter haar huis ervan te
genieten. Bikkel lag bij Tom. Marie was werkelijk verbaasd hoe die twee met elkaar omgingen. 'Ga je
straks nog mee naar mijn huis om de bokjes en konijnen eten te geven, schat?' vroeg Tom na het eten.
Jip vond het wel een leuk idee om de bokjes en konijntjes van Tom te zien. Hij wilde ook wel eens zien
hoe Tom woonden. 'Stel je er maar niet teveel van voor. Ons huis is bij bijlange niet zo mooi als die
van jullie' zei Tom. 'Och' zei Jip 'Maar de het jongste telg wat er woont is wel heel mooi', en hij trok er
een hele brede grijns erbij. Tom moest ervan kleuren. Zelfs Marie lachte erom. 'Jullie zijn me wel een
stel bij elkaar' grinnikte ze. Lachend fietste de twee vrienden die avond naar het huis van Tom.

Ruud was de eerste die ze zag aankomen fietsen. Verbaasd bleef hij staan kijken.'Waar kom jij
vandaan?' vroeg hij, en keek Jip onderzoekend aan. 'Ga je geen bliksem aan' zei Tom. Zonder verder
nog een woord te zeggen liep hij samen met Jip naar de achterkant van het huisje. 'En wie ben jij?'
vroeg een nieuwsgierige Ruud aan Jip. Jip keek hem aan, en zei 'Jip'. 'Jip? Wat voor een stomme
kleuternaam is dat nou? Jip!' lachte Ruud hem uit. 'Nee Ruud is een geweldige naam!' riep Tom hem
smalend toe. 'En wat heb je met je broer gedaan? Hij moest naar de dokter omdat hij gebeten was door
een rothond!' zei Ruud alweer gemeen tegen Tom. 'Zijn eigen schuld!' riep Tom hem toe. 'Had hij maar
met zijn poten van mij af moeten blijven! Bikkel kwam voor mij op' grijnsde Tom weer. 'Bikkel! Wat een
stomme hondennaam!' zei Ruud opnieuw gemeen. 'Jullie moeten eens wat meer respect hebben voor
Tom' zei Jip ineens. 'Respect? Voor hem?' wees Ruud kwaad naar Tom. 'Hij is nog te stom om voor
de duvel te dansen' riep Ruud naar Jip. 'Waarom doen jullie zo gemeen tegen hem?' wilde Jip weten.
Het gezicht van Ruud betrok. Ondertussen was Tom naar zijn dieren gelopen om ze te verzorgen.
Vragend bleef Jip Ruud aankijken. 'Nou? Waarom?' bleef hij hem bestoken. Aan het gezicht van Ruud
was duidelijk te zien, dat hij niet gauw een antwoord wist te weten. 'Nou? Vertel!' riep Jip naar hem.
De ogen van Ruud keken hem strak aan. 'Omdat hij een vieze, vuile flikker is' zei hij toen heel gemeen.
Nu waren het de ogen van Jip die hem kwaad aankeken. 'Man, je staat dit gewoon ter plekke te
verzinnen' siste hij naar Ruud. 'Sodemieter op! Halve gare kontenneuker!' riep Ruud hem toe. 'Jullie
zijn vieze, vuile homo's!' gilde hij weer. Tom hoorde van een afstand hoe zijn vriend Ruud flink bestookte
met allerlei vragen. Dat deed hem goed! Jip kwam op voor hem. 'Jullie weten helemaal niet wat er in
Tom omgaat' zei Jip weer. 'Jullie denken alleen maar aan jezelf, egoïsten!' bleef Jip doorgaan. Als er
iets was waar Jip niet tegen kon, was onrecht. 'Hou je bek! Flikker!' kaatste Ruud terug. Jip was hem
werkelijk in woorden de baas. 'Wel gemakkelijk om je achter Sander te verschuilen, hé?' ging Jip nu
ook gemeen door. 'Je laat je broer het vuile werk doen, want je was zelf te laf om vanmiddag met hem
mee te komen' siste Jip naar hem. Het gezicht van Ruud werd vuurrood. 'Jij bent nog achterbakser dan
je broer!' zei Jip nu weer. 'Lekker gemakkelijk om Tom te treiteren en te pesten, want hij kan zich toch
niet verdedigen! Zijn oudere broer is er nooit, en zijn zus denkt ook alleen maar aan haarzelf' bleef Jip
de broer van Tom ongezouten de waarheid zeggen. De ogen van Ruud schoten vuur. 'Ik zal je poten
eens breken! Homo!' gilde Ruud terug. 'Als jij één vinger naar Jip uitsteekt, dan zal ik mama eens
vertellen van je handeltje' riep Tom plots achter hem. Geschrokken draaide Ruud om. 'Handeltje? Wat
voor handeltje?' zei hij met een benepen stem. Tom grijnsde 'Jij denkt toch zeker niet dat ik zo achterlijk
ben dat ik niet door heb dat jij handelt in xtc-pillen?' Het gezicht van Ruud trok helemaal wit weg. Jip
keek ook al verbaasd naar Tom. 'Xtc-pillen?' vroeg hij nieuwsgierig. Tom kwam erbij staan, en knikte
zelfverzekerd.'Meneer hier, heeft boven op zolder in zijn slaapkamer een handeltje xtc-pillen verborgen
liggen' grijnsde Tom naar Jip. 'Niet waar! Helemaal niet!' krijste Ruud, en keek geschrokken om hem
heen; bang dat iemand anders het gehoord had. 'Dus broer, je bent gewaarschuwd' zei Tom hem heel
ernstig aankijkend. Jip keek naar Tom; Tom keek naar Jip. 'Vuile, vieze flikkers' siste Ruud nog een
keer. 'Als je dat doet ,dan draai ik eigenhandig jouw bokjes de nek om, en slacht ik je beiden konijnen'
kwam wel heel dreigend uit zijn mond. Jip zag aan zijn ogen dat hij het serieus meende. 'Arme Tom'
dacht hij. 'Ruud is er nog voor in staat om dat te doen'. Tom keek strak naar zijn broer. 'Dus jij bent
ook gewaarschuwd, broertje!' siste Ruud gemeen terug naar Tom. Zonder nog een woord te zeggen
draaide Ruud zich om en liep terug naar binnen. Jip keek alweer naar Tom; Tom alweer naar zijn Jip.
Jip zag grote schrik in de ogen van Tom. 'Ik denk dat het beter is dat je je oom Bert gaat bellen, om
hem te vragen of je dieren niet zolang bij hem kunnen logeren' zei een verstandige Jip. Tom knikte, hij
wist dat zijn beiden broers niet te vertrouwen waren. Stil fietsten ze samen terug naar Marie…

Gesloten