Het droomhuisje van Jip, deel 9

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Luuk
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 19:22
Vul het getal in: 123

Het droomhuisje van Jip, deel 9

Bericht door Luuk » vr 04 mar 2016, 13:28

Deel 9, De onbetrouwbare aannemer

Zacht streelde Tom over het gezicht van zijn vriend. Jip lag in diepe slaap. Tom voelde zich ontzettend
gelukkig met zijn nieuwe liefde. Gisterenavond hadden ze voor het slapen gaan samen lekker gevreeën.
Jip had hem zalig gepijpt, en daarna waren ze in elkaars armen in slaap gevallen. Beneden hoorde
Tom Bruno zacht hinniken. Het was nog geen vijf uur. Zacht kroop hij tegen Jip aan. In gedachte was
hij weer even thuis bij zijn bokjes en konijntjes. Morgen zou hij wel weer even gaan kijken of ze nog
genoeg eten en drinken hadden. Tom hoopte dat Teun een goed oogje in het zeil zou houden op zijn
dieren;Sander en Ruud waren niet te vertrouwen. Door het kleine raampje boven in het dak zag hij
een streepje blauwe lucht. 'Gelukkig, het is droog' zei hij zacht, en streelde opnieuw het naakte lichaam
van Jip. Wat had hij het toch getroffen met zo'n lieve vriend! En wat waren zijn ouders geweldige lieve
mensen! Zacht gaf Jip een kreun in zijn slaap. Op zijn gezicht lag een glimlach. Door de warmte op
zolder had Jip zijn dekbed wat weggeslagen. Tom bewonderde zijn mooie slappe piemel. Rustig stak
hij zijn hand uit om de piemel te strelen. Een zacht kreun volgde hoorde hij uit de mond van Jip. Tom
boog zich voorover en gaf een zachte kus op de buik van Jip. Zijn lichaam voelde heerlijk warm aan.
Tom legde zijn hoofd neer en bleef de piemel en ballen van Jip strelen. Langzaam zag hij deze harder
worden. Tom trok het velletje over de eikel naar achter. Hij zag een mooie roze eikel. Zelf voelde hij zijn
eigen piemel ook in beweging komen. Een geilheid kwam op in zijn lichaam. Tom stak het puntje van
zijn tong uit, en likte de druppel voorvocht op. Het smaakte zoet. Heerlijk zoet! Zijn lippen omsloten de
eikel; hij zoog eraan. Opnieuw een zachte kreun. Steeds verder liet hij zijn mond verder omlaag
zakken tot aan de ballen. De eikel raakte zijn huig. Druppels zoet voorvocht drupte in zijn slokdarm.
Geconcentreerd ging hij op en neer. De pijpbewegingen waren zalig om zelf te voelen. Zijn eigen pik
werd harder en harder. Tom voelde zelfs uit zijn eigen piemel voorvocht komen. Strak lag hij tegen Jip.
Jip sliep nog steeds. Om Jip nog geiler te pijpen draaide Tom zich om, en gooide zijn linkerbeen over
het lichaam van Jip. Voor hem zag hij nu de keiharde staaf van Jip. Tom zette de piemel overeind en
ging wilder pijpen. Met een andere hand streelde hij de dijbeen. Zijn eigen piemel en ballen lagen bijna
op het gezicht van Jip. Tom kroop iets omlaag en bleef Jip doorpijpen. Zachte, warme handen voelde
Tom plots over zijn billen glijden. Jip was wakker geworden. Rustig richtte Tom zich omhoog en hij
voelde een warme tong over zijn ballen glijden, en onder de schacht van zijn piemel. Op deze manier
hadden ze nog nooit gevreeën! Jip likte en likte. Tom ging nu wat rustiger de piemel van Jip pijpen.
Zijn staaf werd in de warme mond van Jip genomen. Wat was dit geil! Daarna werd Tom weer wat
vooruit geschoven. Jip trok zijn billen uit elkaar en likte zijn gaatje. Het lichaam van Tom rustte rustig
op de borst van Jip. Heftig rimde Jip het geschoren gaatje van zijn vriend. Tom kreunde erg zacht.
Tijdens het pijpen streelde Tom de dijbenen en buik van Jip. Ook raakte hij soms zijn eigen piemel aan,
De tong van Tom gleed langs de staaf van Jip. De eikelrand werd ook niet vergeten. Het werd alsmaar
geiler en geiler bij de beiden vrienden. Tom draaide zich om en ging boven op Jip liggen. Hij keek in
de mooie blauwe ogen van zijn vriend. Lippen zochten elkaar. Happen en kussen deden ze. Giechelen
en kreunen vulde de zolder. Intens en vol hartstocht kuste ze elkaar. 'Ik hou van jou, schat' zei Tom niet
lang daarna. 'Hou jij ook van mij?'. Daar hoefde Jip niet lang over na te denken 'Jip' zei hij met een
glimlach op zijn gezicht. 'Ik hou heel veel van jou Tom' kwam eindelijk uit zijn mond. Opnieuw kuste ze
elkaar intens. Tom richtte zich op en zat op de borst van Jip. Jip kuste de natte eikel van zijn vriend;
een druppel voorvocht bleef liggen op zijn tong. De hand van Tom gleed over zijn platte buik. Geil zette
Tom zijn piemel omhoog. Zonder iets te zeggen schoof Tom naar achter. Jip hijgde geil; hij wist dat er
weer een mijlpaal in zijn liefde met Tom ging komen. Zijn piemel was keihard; de eikel droop opnieuw.
Jip voelde het verlangen om samen met zijn vriend één te zijn. De natte eikel gleed door de bilspleet
van Tom. Rustig richtte Tom zich op. Jip hield zijn piemel vast. Langzaam zakte Tom omlaag. Jip zag
de eerste pijn aan zijn gezicht. Even stopte Tom, maar zakte daarna verder omlaag. De staaf van Jip
zat er helemaal in. Jip keek geconcentreerd naar Tom. Langzaam kwam Tom omhoog en zakte
daarna weer omlaag. Jip zag dat de pijn bij Tom veranderde in een geil gevoel. Steeds sneller gingen
de bewegingen. Jip lag wijdbeens en hield Tom stevig vast. Hij zag de slierten voorvocht uit de piemel
van Tom druppen. Dit was de aller eerste keer dat hij zijn lief neukte! Vaak genoeg had hij in zijn bed
thuis erover gefantaseerd. Het voelde zo vertrouwd en zalig! God! Wat was de liefde heerlijk! Nog altijd
rustte de handen van Tom op zijn borst. Jip wipte mee. De pik van Tom zwiepte wat op en neer. Als
Tom stopte met op en neer gaan, nam Jip het over. Dan wipte hij steeds sneller in het nauwe kontje van
zijn vriend. Tom molk zijn ballen. Jip had vaak genoeg op filmpjes gezien hoe lekkere gasten dit met
elkaar deden. Rukkend aan zijn eigen piemel fantaseerde hij dan dat dat hij en Tom waren. Jip voelde
hoe Tom langzaam naar een hoogtepunt begon te werken. Een hoogtepunt om zalig het liefdeszaad te
kunnen spuiten. Sneller en intenser werden zijn ballen gemolken. Het kon niet lang meer duren. Geil
keek hij zijn lieve vriend aan. 'Schat, ik voel dat ik ga spuiten' kreunde hij. Vlug ging Ton van zijn staaf
af. Golven heerlijk heet zaad stroomden over de buik van Jip. Tom keek met bewondering ernaar. 'Is
dat nou door mij gekomen?' vroeg hij met trots. Jip lachte naar hem. 'Jip, lieverd!' zei hij; zijn hand liet
hij strelen over de rug van Tom. 'Wauw! Wat veel!' bleef Tom uitroepen. Tom zat op zijn knieën naast
Jip. Eén legde hij onder zijn ballen; de ander omsloot zijn harde piemel. Zacht begon hij eraan te
rukken. Om het nog geiler te maken, streelde Jip zijn strakke billen. Tom sloot zijn ogen. Het ruk tempo
werd opgevoerd. Jip zag nu ook hoe stevig de dijbenen van Tom waren. Hijgend en kreunend spoot
Tom niet lang daarna zijn sperma op het lichaam van Jip. Het was bijna net zoveel als van Jip. Jip gaf
zijn vriend een knipoog. 'Goed gedaan, schat' zei hij lief. Hun lippen zochten elkaar weer, en opnieuw
kuste ze intens elkaar. 'Je hebt mij vanmorgen heerlijk verwent, schat' zei Tom zacht. Jip kreeg er een
kleur van. Tom gaf hem lachend een zachte kus op zijn mond. 'Je bent zo lief als je bloost' grinnikte hij.

Exact om acht uur stopte de auto van de aannemer voor de deur van het oude huisje. Tom en Jip
waren na de vrijpartij samen in een grote oude tobbe gaan zitten, en hadden elkaar gewassen. Grote
plassen badwater lag er naast. 'Dit is een mooie gelegenheid om de grond schoon te schrobben' had
Tom gezegd. Samen hadden ze alles vlug geschrobd en droog gemaakt. Tom had daarna voor Bruno
gezorgd. 'Goedemorgen' zei de aannemer, en stapte binnen. Hij keek rond en zei niks. Aan zijn
gezicht was duidelijk te zien dat hij het een rare bedoeling was, wat hij zag. 'Goedemorgen' zei Jip, en
gaf hem een hand. 'Ik kom voor het dak' zei de aannemer, niet goed wetend of hij nou wel of niet voor
de gek was gehouden. 'Prima! Wij verwachtte u al!' zei Tom, die terug uit de stal kwam gelopen. 'Een
beetje ongelovig bekeek de aannemer de beiden vrienden' 'Ik hoop dat ik niet voor niks ben gekomen'
zei hij met een kleine brom in de stem. Hij had duidelijk niet verwacht dat hij ontvangen zou worden
door twee jongens van nog geen twintig jaar. 'Mijn papa heeft u toch gebeld?' vroeg Jip op zijn beurt.
De aannemer knikte. 'Kijk dan hier maar eens' wees Tom naar omhoog. Nieuwsgierig keek de man
omhoog. 'Dat is een groot gat' zei daarna. 'Ik vrees dat het hele dak vervangen moet worden' zei hij
daarna. 'Buiten zag ik ook al dat de schoorsteen scheef stond, en zeker geen storm meer zal gaan
overleven' zei hij nu wat rustiger. 'Ik zal toch het dak op moeten om te zien hoe groot de schade eraan
is' sprak de aannemer rustig. Weer keek hij rond. 'Jullie hebben nog heel wat te doen, voordat dit
huisje weer bewoonbaar is' zei hij daarna, en keek de twee vrienden vriendelijk aan. Jip keek naar zijn
vriend; Tom keek ook zijn vriend aan. 'Wij gaan er iets moois van maken' lachte Tom daarna. 'Ik ga
eens kijken wat ik kan gaan regelen voor jullie' zei de aannemer daarna. Dankbaar keken de twee hem
aan. Hij wilde weglopen, maar draaide zich ineens om. Zijn gezicht stond bedenkelijk. 'Ik wil van jullie
een voorschot hebben' zei hij. 'Hoeveel?' vroeg Tom, nog voordat Jip het kon vragen. 'Duizend euro'
sprak de aannemer. 'Duizend euro?' vroeg Jip ongelovig. Met grote opengesperde ogen keek Tom de
aannemer aan 'Duizend euro? Zoveel?' riep hij. 'Kijk jongeman' zei de aannemer 'Ik moet ook mijn
mensen en materialen betalen voor de reparatie. Maar als jullie niet zoveel geld hebben, dan heeft het
geen zin dat ik terugkom' sprak hij daarna. 'U gelooft dus nog steeds dat wij u voor niks hebben laten
komen?' vroeg Jip ineens scherp. De aannemer keek Jip strak aan. Het gezicht van Tom begon een
uitdrukking te krijgen, alsof hij bijna zou ontploffen. 'Ik heb nog nooit gehoord dat je eerst duizend euro
voorschot moet betalen, alvorens ze de klus aannemen!' riep hij ineens. 'Het is te nemen of te laten' zei
de aannemer hem strak aankijkend. 'Dan is daar de gat van de timmerman!' wees Tom hem ook strak
aankijkend. Jip viel zijn vriend bij. 'Papa heeft ons niet verteld dat wij eerst een voorschot moesten
betalen' 'Jongeman, Weet je wel hoeveel de reparatie van het dak gaat kosten?' vroeg de aannemer
hem strak aankijkend. 'Zeker wel vijf tot tienduizend euro hoor!' zei hij weer. 'Zoveel?' riep Tom met een
benepen stem. 'Als wij hem onze duizend euro geven dan hebben wij niks meer over van wat we van je
papa gekregen hebben.' vervolgde Tom. De aannemer keek Tom op een vreemde manier aan. 'Dan
zit je goed bij kas, jongen' zei hij daarna 'Ik zou die duizend euro maar goed in de gaten houden'
Tom keek naar Jip; Jip keek naar Tom 'Wij moeten er eerst over nadenken. Geef uw nummer maar'
zei Jip daarna. Zwijgend gaf de aannemer zijn kaartje. Zonder te groeten verliet hij het huisje.

Zwijgend zaten de twee vrienden voor zich uit te staren. 'Wat een oplichter' mopperde Tom. 'Hoe kan
hij ons zomaar duizend euro voorschot vragen voor de reparatie? Dan is ons geld meteen op!' Jip
knikte 'Jip' zei hij zacht. 'Ik dacht dat jouw pa wel een betrouwbare aannemer had gebeld' zei Tom hem
aankijkend. 'Dat dacht ik ook' zei Jip, hem gelijk gevend. 'Ik ga papa bellen' zei Jip en pakte uit zijn
broek zijn mobiel. Rustig vertelde hij hem dat aannemer eerst duizend euro voorschot wilde, anders
wilde hij er niet aan beginnen. Zijn vader was er ontsteld over. 'Dat was helemaal niet de afspraak' zei
hij 'Ik ben trots op jullie dat jullie goed je verstand hebben gebruikt en geen toezeggingen hebt gedaan'
zei hij daarna. 'Het bewijst al dat jullie je opdracht serieus nemen' Omdat Jip de microfoon had aan had
staan, kon Tom meeluisteren. Beiden moesten er van blozen. 'Tom' zei Flip ineens 'Ja meneer' gaf Tom
hem als antwoord terug 'Tom. Wees goed op je hoede als de dierenarts komt. Laat hem niet zomaar
aan Bruno gaan prutsten, alvorens je weet wat hij gaat doen'. Tom voelde zich vereerd dat de vader
van Jip hem dit opdroeg 'Zeker meneer. Ik wil eerst weten wat hij gaat doen. Dan pas beslis ik' sprak
Tom heel beslist 'Heel goed jongen' zei Flip weer 'Ik draag je dit op, omdat jij een grote dierenvriend
bent, en er meer ervaring mee hebt dan Jip'. Opnieuw kreeg Tom er een kleur van. Jip glimlachte naar
hem. 'Ik ga kijken of ik een andere aannemer kan vinden. Maar dat zal niet meevallen' zuchtte Flip.
Op het gezicht van Tom verscheen ineens een andere uitdrukking. Jip keek hem vragend aan. 'Ik denk
dat ik al iemand weet die ons, in ieder geval wat betreft Bruno, kan helpen' lachte hij geheimzinnig.

Gesloten