Het droomhuisje van Jip, deel 7

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Luuk
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 19:22
Vul het getal in: 123

Het droomhuisje van Jip, deel 7

Bericht door Luuk » vr 04 mar 2016, 13:24

Deel 7, Samen verliefd op elkaar

De vader van Jip was na het gesprek meteen naar zijn werkkamer gelopen. Sprakeloos zaten de twee
vrienden elkaar aan te kijken. De moeder van Jip was de keuken in komen lopen. 'Lussen jullie iets
te drinken, om bij te komen van alle indrukken, jongens?' vroeg ze vriendelijk. 'Graag mevrouw' zei Tom
meteen. 'Jip' zei Jip erachter. Voor het eerst had hij nu zelf de hand van Tom gezocht. Verrast keek
Tom hem aan. Hij gaf Jip een zacht kneepje. Stil dronken ze samen hun glas leeg. 'Je mag hier de
komende drie weken wel blijven logeren, Tom' zei de moeder van Jip, terwijl ze plaats nam op dezelfde
stoel waarop haar man eerder had gezeten. 'Dan kunnen jullie samen rustig overleggen wat jullie
plannen voor de toekomst zijn' Tom keek haar aan. Haar vriendelijke ogen gaven hem een gerust
gevoel. Ook een blij gevoel. Een gevoel dat hij welkom was in dit warm gezin. Jip gaf Tom onverwacht
een klein kneepje in zijn hand. Een warm gevoel stroomde door het lichaam van Tom. 'Wij verwachten
wel van jullie, dat jullie je schoolwerk niet gaat verwaarlozen, straks na de vakantie' zei ze daarna op
een ernstige toon. 'O nee, mevrouw!' zei Tom meteen. 'Als dat namelijk wel zou gaan gebeuren, dan
gaat het hele feest niet door' zei Minoes er gelijk achter. Tom zag wel aan haar ogen dat ze het heel
serieus meende. 'Maar jullie zijn verstandige jongens, en weten je prioriteit wel te stellen' zei ze Jip
weer vriendelijk aankijkend. 'Jip' zei Jip knikkend. Daarna stond ze op, en verliet de keuken. Jorrie
stond in de deuropening met zijn koffer in zijn hand. 'Mag ik bij jullie komen logeren, als het huis af is?'
vroeg hij met een lichte aarzeling in zijn stem. Jip en Tom draaiden hun hoofd naar hem. 'Natuurlijk
mag jij komen logeren bij ons' zei Tom lachend. 'Jip' zei Jip met een glimlach. 'En als je een
vriendinnetje hebt, dan mag die ook blijven slapen' zei Tom met een knipoog naar Jorrie. 'Gekkie' zei
Jorrie weer. 'Ik hoef voorlopig geen vriendinnetje meer. De vorige zei dat ik piekhaar heb, en scheve
tanden' Verbaasd keken Jip en Tom hem aan. 'Dan zal ze zeker haar bril niet opgehad hebben' zei
Tom lachend. 'Jij hebt helemaal geen piekhaar en scheve tanden. Jij ziet net zo leuk uit als je broer'
kwam plots uit de mond van Tom. En brede grijns verscheen op de mond van Jorrie. 'Dat moet je niet
tegen mij zeggen, maar tegen Jip. Ik weet heus wel dat jullie verliefd op elkaar zijn hoor! Jip heeft zelfs
op zijn slaapkamer aan de muur een foto van jou hangen'. Een verbaasd gezicht van Tom keek naar
Jip. Jorrie realiseerde zich plots dat hij net iets te veel gezegd had, en verdween gauw uit de keuken.

Tom zag hoe het hoofd van Jip rood begon te kleuren. 'Is dat waar, schat?' vroeg Tom zacht. 'Jip' zei
Jip wat schuchter. 'En wat voor foto is dat dan?' vroeg Tom Jip nieuwsgierig aankijkend. 'Mag ik die
foto zien' De ogen van Jip keken hem een beetje verliefd aan. 'Jip' zei hij zacht, en zijn hand streelde
plots zacht onder tafel de bovenkant van de hand van Tom. Het gezicht van Tom begon te stralen.
Samen liepen ze de keuken uit, de trap op naar boven. Op de slaapkamer van Jip zocht Tom meteen
nieuwsgierig naar de foto. Inderdaad! Op de boekenplank boven het bed stond zijn foto! Althans, de
foto waarop hij te zien was. Tom probeerde te herinneren waar de foto gemaakt was. 'Dat is die foto
die jij voor de grap gemaakt hebt in de Efteling' riep hij ineens. Een brede grijns verscheen op het
gezicht van Jip 'Jip' lachte Jip. 'Ik weet nog heel goed dat ik alle moeite moest doen om je zover te
krijgen dat je bleef staan' Samen lachten ze erom. Tom hield niet van foto's. Hij vond dat je dan zo
gemaakt erop staat'. 'Ik zie je nog steeds staan zwaaien met je mobiel' lachte Tom. 'En ik maar denken
dat jij een foto wilde trekken van andere leuke gasten, die daar maar genoeg rondliepen!' riep Tom
alweer. 'Jip' lachte Jip alweer. 'Ik wilde en moest je op de foto hebben' zei Jip nu. 'O! Vandaar dat je
toen zo kort achter mij liep, en mij liet schrikken, door 'boeh' te roepen?' begreep Tom ineens. Jip
moest er alweer om lachen. 'Jip' grinnikte hij 'Ik heb er nog spijt van dat ik daar toen geen foto van
genomen heb. Je had zo in het Spookslot kunnen gaan werken' Tom moest er nu wel heel hard om
lachen. Jip had echt van die droge humor. Bij het zich omdraaien kruiste hun blikken elkaar. Even
hield Tom zijn adem in. Jip stond nu wel heel dicht voor hem. Langzaam verdronk hij in de mooie
blauwe ogen van zijn vriend. Ogen, die hem doordringend aankeek. Tom zag hoe Jip alles op een rijtje
aan het zetten was. 'Wat wil je mij vertellen, lieverd'?' vroeg Tom hem zacht. 'Of wat wil je mij niet
vertellen?' zei hij met een knipoog erbij; hopend om zo het ijs te breken. Jip schonk hem een glimlach.
Tom pakte de hand van Jip vast, en trok hem naar zich toe. Een aarzeling lag in de ogen van Jip. 'Eh,
ik…Tom ..ik ehh ben..' Verder kreeg Jip geen kans meer om zijn zin af te maken. Warme lippen van
Tom raakten de zijnen. Nog meer adrenaline kwam omhoog. Wat Jip al zolang wilde, gebeurde opeens
in zijn slaapkamer. Voor het eerst werd hij gekust door zijn vriend, waarop hij al zolang heimelijk verliefd
was!. Ook bij Tom fladderden de vlinders in zijn onderbuik. Zijn piemel bewoog er ook van. Dit had hij
al zolang willen doen! De lippen bleven aan elkaar kleven. Voor het eerst in zijn leven voelde Jip een
gevoel in zijn buik, waar hij warm van werd. Stevig hield Tom zijn hand vast. Het kussen met Jip was
dan ook zo zalig! Zwijgend keken ze elkaar daarna aan. Jip trok zich zijn hand los uit de hand van Tom.
Hem blijvend aankijkend kwam zijn hand weer omhoog. Zachte strelingen gingen over het gezicht van
zijn vriend. Donkere, verliefde ogen staarden hem aan. Woorden hoefden er niet gezegd te worden.
De verliefde blikken naar elkaar zeiden al genoeg! Tom legde zijn handen op de borst van zijn vriend,
en hij hijgde zacht. Weer zochten lippen elkaar. Opnieuw waren liefdeskussen. Samen gingen ze zitten
op het bed van Jip, welke zijn moeder die ochtend verschoond had. Heviger begonnen ze elkaar nog
meer te kussen. Jip voelde hoe de hand van Tom omlaag gleed naar zijn kruis. De piemel van Jip
reageerde gelijk, en werd harder in zijn bermuda. Op de vraag of dit wel mocht werd niet over de twee
vrienden nagedacht. Het verlangen naar elkaar was sterker dan het verstand. Zacht duwde Tom met
zijn hand op het kruis van Jip. Tedere kussen bleven ze elkaar geven. Voorzichtig viel Jip achterover
op zijn bed. De kussen van Tom hadden hem betoverd. Warme, zoete lippen streelden zijn hals. Lippen
die verder omlaag gleden. Een hand lag nog steeds op zijn kruis. Een andere hand kroop onder zijn
shirt. Vingertoppen streelden zijn platte buik. Tepels werden harder. Tom kuste de navel. De shirt werd
omhoog getrokken. Een tong bewerkte de harde tepels. Jip hijgde van opwinding. Een knoop van zijn
bermuda werd losgemaakt. Opnieuw een verlangen naar meer. De rits hoorde hij omlaag getrokken
worden. Vingers lagen nu op zijn slip. Zacht kreunde Jip. Zijn piemel stond omhoog, en kroop nat uit
zijn slip. De warme adem van Tom voelde hij over zijn eikel blazen. Een druppel voorvocht verscheen.
Jip sloot zijn ogen, en probeerde zich te ontspannen. Een tong likte de druppel op. De hand van Tom
haalde zijn piemel uit de slip. Zacht zogen warme lippen over de natte eikel. Een warme mond schoof
verder omlaag tot aan zijn ballen. Rustig ging Tom zijn vriend pijpen. Geconcentreerd, maar ook in een
geil tempo. De staaf van Jip begon te zwellen. Heerlijk zaad kwam omhoog. Tom bleef doorpijpen. Dit
super warme gevoel wilde Jip voor eeuwig vasthouden. Hij dacht weer aan, hoe hij die ochtend in zijn
fantasie gevreeën had met Tom. Nog voordat het middag was lag hij nu samen met hem in werkelijkheid
te vrijen! Met een mond vol zaad kwam Tom omhoog. Vermengd met speeksel gaf hij het terug aan Jip.
Jip slikte zijn eigen sperma door. Daarna legde Tom zijn hoofd op de borst van Jip. Hij wist nu zeker
dat zijn vriend gevoelens voor hem had. Ook Jip zei niks. Dankbaar dat hij naar papa had geluisterd
streelde hij door de haren van Tom. Hun liefde voor elkaar was een feit geworden. Voor Eeuwig!

Na de vrijpartij waren Jip en Tom weer terug naar beneden gelopen. Minoes had de tafel gedekt voor
de lunch. 'Je blijft toch wel mee eten, Tom?' vroeg ze met een glimlach, toen ze de beiden vrienden de
keuken in zag komen lopen. 'Graag mevrouw' zei Tom. Zijn gezicht gloeide nog van de hevige vrijpartij.
Ook Jip had rode wangen ervan gekregen. 'Waarom heb je je raam niet opgezet, toen jullie samen
boven bezig waren met elkaar?' vroeg ze haar zoon opnieuw met een glimlach. Tom keek naar Jip; Jip
keek naar Tom. Had de moeder van Jip hun bezig gehoord? Stil namen ze plaats aan de keukentafel.
Tom schaamde zich een beetje. Maar het gebeurde ook allemaal zo onverwachts. Hij was helemaal niet
van plan geweest om op de slaapkamer van Jip de liefde met hem te bedrijven. Het overkwam hun
beiden plotseling. En Jip had niet eens tegengestribbeld. Jorrie kwam ook de keuken ingelopen, en hij
schonk een beker melk in. Daarna ging hij zitten. Flip liep even later rustig de keuken in. 'Ik heb voor
morgen een aannemer kunnen regelen, die eerst naar het dak komt kijken' zei hij. 'Dat is snel' zei Tom.
Flip glimlachte naar hem. 'Jullie willen toch ook snel van start gaan met het opknappen van jullie
droomhuisje?' zei hij met een knipoog naar zijn zoon en vriend. 'Jip' zei Jip, en hij nam een hap van
zijn boterham. 'En zolang het dak niet gerepareerd is, blijft je last houden van de lekkage. Voor de
komende dagen is weer veel regen voorspelt' zei Flip weer. Zwijgend keek Flip naar zijn vrouw. 'Hoe
laat komt de aannemer, papa?' vroeg Jip. 'Al vroeg hoor. Kan al best om acht uur zijn' zei Flip. Jip
keek naar Tom; Tom keek naar Jip. 'Jullie zullen er op tijd moeten zijn, anders staat hij voor de dichte
deur' zei Minoes, en ze schonk weer koffie in. 'Of jullie moeten daar samen gaan slapen' zei Jorrie
wijselijk. Tom keek naar Jip; Jip keek naar Tom. Onder tafel gaf Tom Jip een knikte tegen zijn knie.
Flip keek bedenkelijk. 'Dat is nog geen zo'n slecht idee, Jorrie' zei hij glimlachend. Het gezicht van
Jorrie lachte vrolijk. 'Dan kunnen jullie gelijk horen wie van de twee het hardst snurkt' grapte een guitige
Jorrie. Hard lachend en hoofdschuddend om de malle uitspraak werd de lunch verder afgegeten.

Gesloten