Sim deel 5

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Dionysos
Berichten: 46
Lid geworden op: do 20 aug 2015, 23:41
Vul het getal in: 123

Sim deel 5

Bericht door Dionysos » ma 22 feb 2016, 06:36

Dit weekend blijft Sim in Leeuwarden. Hij heeft op zaterdag een feest van een klasgenoot.
Ik kan aan Sim niet merken dat er wat gebeurt is tussen ons tweeën.
Aan mijzelf wel. Ik voel me schuldig. Schuldig tegenover Dave. Mijn maat. Schuldig naar Sim. Hij is nog te jong.
Ik besluit het te vergeten. Het gaat niet weer gebeuren. Het was eenmalig.

Die zaterdag komt Sim om 2 uur thuis. Ik ben zelf ook net thuis en heb ook al wat biertjes gedronken. Sim heeft heel veel biertjes gedronken. Hij kwebbelt erop los. Al kan je het misschien beter lallen noemen.
Ik stuur hem naar de wc en loop vast naar zijn kamer waar ik de luier neerleg.
Als die gaat liggen kijk ik naar hem en moet lachen. Dit is de eerste keer dat ik hem zonder erectie zie. Hij is te dronken. Als alles om zit druk ik de romper dicht en wens hem welterusten.

Sim is dat niet van plan en loopt achter mij aan. “Wat ga je doen?”
“Slapen. Bij jou. Lekker warm.”
Sim heeft het al bedacht. Ik niet. Heb ik dat jong in mijn bed liggen.
Ik kleed me uit en ga liggen. Sim kroelt tegen mij aan en gaat slapen. Slapen. Misschien kan ik dat beter ook doen.

Rond een uur of zeven wordt ik wakker. Ik moet plassen. Even ben ik jaloers op Sim. Met zijn luier. Lekker blijven liggen. Het is veel te koud naast het bed. Maar ik moet te nodig en ga. Op de terugweg neem ik 2 flesjes water mee voor de droge mond. Ik wil nog wel even wat slapen. Maar Sim begint alweer met praten. Hij heeft het gezellig gehad. En vond het jammer dat ik er niet bij was.
Ik kijk hem vermoeid aan en doe mijn ogen weer dicht. Als het negen uur wordt ik wakker van Sim. Hij is er nog steeds. Hij ligt tv te kijken. Tekenfilms. Hij ligt strak tegen mij aan. Ik heb een erectie en ik voel dat hij hem voelen moet. Op het moment dat ik wil draaien pakt Sim mij vast en geeft mij een knuffel. Ik geef hem een zoen op zijn voorhoofd.
Ondertussen voel ik aan zijn luier. Verdomme dat ding zit helemaal vol.
“Dat ding moet zo maar uit. Straks lek je door.”
“Mag ik dan wel een nieuwe om?”
“Van mij wel. Haal er maar 1 op.”
Als hij terugkomt gaat hij op bed liggen. En doet zijn benen omhoog.
“Moet ik die vieze ook af doen?”
“Het is zondag. Dan krijg ik een speciale behandeling. En moet jij alles doen.” Daagd Sim uit.
Ik stap uit bed en trek zijn romper open. De ruimte die de luier er door krijgt was zeer welkom. De luier zit echt goed vol.
Ik trek de strips los en het eerste wat ik zie is zijn erectie.
Als ik met vochtige doekjes zijn billen hem schoongemaakt strekt sim zijn armen om mijn hoofd en trekt mij naar hem toe.
“Krijgt mijn piemel ook een extra behandeling vandaag?” Fluistert hij in mijn oor.
Hij is bloedgeil.
“Nee. Dat gaan we niet meer doen.” Zeg ik resoluut. Sim kijkt mij sip aan en trekt een pruillip.

“De luier maar om?” Vraag ik aan Sim.
“Nee. Ik wil een knuffel en dan douchen. Ik heb heel veel huiswerk.”
Slimme jongen.

Duidelijk teleurgesteld over mijn beslissing gaat Sim de douche in.
Ik besluit vast de tafel te dekken en broodjes in de oven te doen.
Als Sim gedoucht de keuken binnenkomt vraag ik of die nog steeds een luier om wil.
Hij wil niet meer. Hij reageer kribbig. Hij wil meer.
Ik niet.

Gesloten