Sim deel 4

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Dionysos
Berichten: 46
Lid geworden op: do 20 aug 2015, 23:41
Vul het getal in: 123

Sim deel 4

Bericht door Dionysos » zo 14 feb 2016, 06:01

Opnieuw moeten we aan de nieuwe situatie wennen. Een jongen van zestien in huis die graag luiers draagt.
Zelf ben ik homo. 28 jaar oud. Stuk ouder dus. Zijn vader is 43. Nog een stuk ouder dan ik ben. Wat wil ik eigenlijk. Stiekem wordt ik ook opgewonden als ik die jongen zijn luier om doe. Het intieme momentje van de dag gaat steeds makkelijker. Ik ben inmiddels gewend om zijn naakte lichaam te zien. En zijn erectie. Elke dag druk ik hem in de luier.
Ik blijf mezelf afvragen of die geil wordt van de luier of dat hij geil wordt van het feit dat een volwassen man zijn piemel in een luier stopt.
Elke dag weer.
Ik doe de luier om en hij doet hem zelf af.

Gelukkig kunnen we er open over praten.
Hij kan er van alles over vertellen. Hij is helemaal in zijn rol gegroeid als luier dragende puber.

In de middag komt de post met een doosje voor mij binnen. Ik heb wat voor Sim gekocht. En het is een totale verrassing voor hem. Het zijn rompers. Dit gaat die fantastisch vinden.

Als we aan de thee zitten geef ik hem de doos.
“Wat zit hierin?”
“Maak maar open. Heb een verrassing voor je.”
Als die hem openmaakt heeft die niet helemaal door wat voor een shirts het zijn.
“Trek eens aan? Dan kan ik zien of ze passen.”
Sim staat op en doet zijn shirt uit. En op het moment dat hij het shirt over zijn hoofd wil trekken merkt die dat er knoopjes aan zitten.
Even kijkt hij verbaasd, maar dan beseft die wat het is. Hij begint te grijzen.
“Dan moet ik ook vast een luier om zeker om hem goed te passen?” Vraagt hij met een guitige kop.
Op het moment dat ik opsta uit de bank is hij al op zijn kamer met zijn broek op de enkels.
Als ik de luier om heb gedaan druk ik de knoopjes van de romper dicht tussen zijn benen.

Als hij gaat staan zie ik dat zijn luier helemaal goed om zijn kont zit.
“Hoe voelt dat?” Vraag ik aan Sim.
“Wow. De luier zit nu echt superstrak. Dit voelt echt geil.”
Ik loop naar hem toe en leg een hand op zijn kruis. Duidelijk voel ik zijn erectie. Hij kijkt me geil aan en ik weet dat hij op dit moment maar een klein beetje nodig heeft om zijn luier te vullen met zijn sperma.
“Mooi zo.” Zeg ik terwijl ik weer naar de kamer loop. Hij pakt zijn joggingbroek en komt achter mij aan.
Samen drinken wij de thee op.

Toch heb ik weer vragen in mijn kop. Nu is het moment. Nu moet ik wat antwoorden hebben.
“Sim. Vind je dit allemaal nog fijn?”
Hij hoort de twijfel in mij stem en komt naast me zitten.
“Ja heel fijn. Bedankt Gino.” Zegt hij terwijl hij me een dikke kus op mijn wang geeft.
Hij kruipt helemaal tegen mij aan en zo kijken we wat tv.
Ik geniet even van het moment. Ik vraag nog wat aan hem. Maar zie dat hij lekker in slaap is gevallen.
Nou. Dan maar morgen met die vragen. Ik ben vrij en hij heeft de eerste drie uur vrij. Dus een beetje uitslapen.

Als ik de volgende morgen wakker wordt voel ik wat tegen mij aan liggen.
Het is Sim. Die is bij me komen liggen.
God wat voelt dat goed. De warmte van die jongen in mijn bed.
Dan realiseer ik me dat mijn piemel ook zijn warmte afgeeft. Dat ding is knetterhard.
“Goedemorgen.” Piept Sim lief.
“Hoe lang lig je hier al?”
“Vanaf vier uur. Kon niet slapen. En had het koud.”
Ik geef hem een dikke knuffel en neem hem tussen mijn armen.
Samen snoozen we nog even verder onder de grote deken.
Hij drukt zich helemaal in mijn lichaam. Ik weet zeker dat hij mijn hardheid moet voelen.
Een uurtje later schrikken we beide wakker van mijn telefoon.
Er is een collega ziek. Kut. Dit wil ik niet. Ik wil blijven liggen. Ik wil Sim niet loslaten. Ik geef hem een kus op het achterhoofd en loop naar de douche.

Sim gaat elk weekend naar het eiland om zijn vader te helpen. Ik zou dit weekend mee. Dave zit omhoog met mensen.
Gelukkig was het meeste al gedaan en kan ik de boot net halen.
Het was een stukje rijden met de rechtervoet plat. Maar het CJIB zal me dan vast weten te vinden.

Samen lopen we de boot af. Sim neemt de tassen mee en ik ga vast naar Dave.

De volgende morgen komt om tien uur Sim de kamer binnen met zijn beroemde koffie. En een moeilijk gezicht.
“Wat is er aan de hand jongen?”
“Ik heb een beetje gelekt vannacht.”
Ik moet even schakelen. Hij heeft hier natuurlijk geen luier om. Als je 5 weken achter elkaar een luier draagt als je slaapt zal je er waarschijnlijk ook wel aan wennen en het gemakkelijker laten lopen.
“Zijn je lakens nat?”
“Nee. Gelukkig niet. Mijn boxer wel. En mijn joggingbroek een beetje. Maar ik durf het niet in de was te gooien.”
“Als je een plastic tas pakt dan stop ik het in mijn koffer.”
Alsof hij het zelf al had bedacht trek hij zijn broek uit. Ik kijk naar de natte plek in zijn onderbroek en zie dat hij geil is.
Hij trekt zijn onderbroek ook uit en loopt naar mijn bed en kruipt erin. Poedelnaakt.
Dit is nieuw. Dit heeft hij nog niet eerder gedaan.
Zonder dat ik het doorheb ben ik ook hard.
“Even opwarmen.” Fluistert hij zachtjes.

Na tien minuutjes sla ik de dekens open en stuur hem naar de douche. Op het moment dat ik de douche hoor kan ik het niet meer aan. Ik moet klaarkomen. Als een bezetene ruk ik mij af en spuit mijn zaad in zijn natte slip.
Snel doe ik alles in een tasje en ruim het op in mij koffer.

Als wij die avond klaar zijn met werken gaan we met zijn allen naar het café. Na genoeg vochtigheid van de drank gaat Dave naar huis. Hij moet om 8 uur weer beginnen.
Dat komt goed uit. Sim moet een luier om. En dat moet sneaky. Zijn vader mag niks merken.
Als we thuis zijn loopt Sim mee naar mijn slaapkamer en neemt een luier mee.
Als alles om zit stuur ik hem naar bed.
De volgende ochtend verdwijnt de natte luier ook in plastic tas.

Als wij weer thuis zijn op zondag verontschuldigd Sim zich voor dat stiekeme gedoe. Hier moeten we wat op bedenken. Hij kan niet bij zijn vader de boel onder plassen.ik besluit er morgen wat op te vinden.

Als we gegeten hebben en ik het huiswerk nagekeken komt Sim naar mij toe. Hij wil zijn luier vast om.
Ik loop met hem mee naar de slaapkamer en leg de luier vast op bed. Als ik hem roep komt hij in zijn blote kont binnen.
Ik begin hem er steeds meer van te denken dat hij mij loopt uit te dagen. Prima. Ik kan dit spelletje ook.
Als hij gaat liggen pak ik zijn ballen vast. Even kijkt hij mij verbaasd aan en begint en hard te grijnzen.
Blijkbaar wil hij dit. En zijn erectie zegt meer dan genoeg.
Langzaam pak ik zijn piemel vast en begin heen en weer te gaan.
Ik zie dat Sim zijn ogen dicht doet en geniet. Binnen 2 minuten spuit hij de boel eruit.
Ongekend wat een lading.
Snel pak ik wat vochtige doekjes en ruim het op.
Ik wil hier weg. Dit voelt niet goed.
Ik pak de luier en doe hem dicht.
Sim kijkt me schuldig aan.
Allebei beseffen we dat dit niet kan. Maar stiekem vonden we het allebei leuk.

Gesloten