Sim deel 3

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Dionysos
Berichten: 46
Lid geworden op: do 20 aug 2015, 23:41
Vul het getal in: 123

Sim deel 3

Bericht door Dionysos » zo 07 feb 2016, 03:14

Na een aantal dagen aan elkaar wennen worden we steeds makkelijker in de omgang.
De regels zijn duidelijk. En hij houdt zich er netjes aan.
Eigenlijk is het een voorbeeld tiener.
Alles wat ik eigenlijk niet had verwacht.
Zelfs na de eerste maand samenwonen met een puber kan ik hem er nog steeds niet op betrappen dat hij een puber is.

We krijgen ook gezamenlijke gebruiken. Altijd samen ontbijten en altijd samen eten.
Voordat hij gaat slapen drinken we altijd samen nog een bakje thee. Na de afwas lopen we zijn huiswerk altijd na.
Het leek wel of deze jongen zo tegen mij opkijkt dat hij niks fout durft te doen.

Tot deze ene dinsdag eind september.
Ik had de thee klaar. En riep hem. Maar hij hoorde niks. Na twee keer roepen nog niks. Rustig loop ik naar zijn kamer die op een kier staat en druk hem open.
“Thee is Kl..” Mijn ogen schieten open. Wat is die aan het doen? Is die nou een luier bij zichzelf aan het omdoen?
Ik zeg snel sorry en loop zijn kamer weer uit.

Wat moet ik hier mee. Waarom is dit? Moet ik zijn vader bellen. Na een half uur is Sim nog op zijn kamer.
Ik besluit hem te roepen.
“Sim kom je nog even thee drinken?”
Het blijft stil.
Dan klop ik op zijn deur en wacht een paar tellen.
“Sim je komt even thee drinken.” Zeg ik op een dwingende toon.

In een joggingsbriek en t-shirt komt hij met een rode kop binnen. Hij heeft gehuild. Ik kan het zien. Hij gaat op het randje van de bank zitten als een hoopje ellende.

“Heb je mijn vader gebeld?” Vraagt hij met een zenuwachtig piepstemmetje.
“Nee. Het lijkt mij beter dat wij het er eerst over hebben. Maar ik begrijp hieruit dat je vader dit niet weet?” Kaats ik hem streng terug.
“Nee. Niemand.”
“Heb je het omdat je in bed plast?
“Nee.” Kijkt hij mij schuldig aan.
Hij weet welke conclusie ik ga maken.
“Dus je wordt er geil van?”
“Ja.” En zachtjes begint hij weer te snikken.
Ik loop naar hem toe en sla een arm om zijn schouder.
“Zullen we dit dan maar even ons geheim houden?”
Ik zie hem knikken en gelijk een stukje opluchting.

Als ik hem zijn thee aangeef bekijk ik de puber nog eens.
Bij mijzelf moet ik toch even ook schakelen. Hoe moet ik hier mee omgaan. Hij wordt er blij van. Moet ik dat laten? Of moet ik zijn vader toch bellen.
Als ik ‘s avonds in bed lig bedenk ik dat het eigenlijk helemaal niet zo'n ramp is. Als die jongen met zo'n ding om wil slapen dan moet hij dat doen.

De volgende morgen aan de ontbijttafel vertel ik hem dat hij moet doen wat hij wil. En dat het handig is om de deur dicht te doen.
Nogmaals maak ik mijn excuses dat ik binnen kwam lopen.
“Eigenlijk ben ik wel een beetje blij.” Zegt Sim. “Nu kan ik er ook over praten. Alles was zo stiekem.”

Na het douchen vertrekt Sim naar school.
Ik heb een vrije dag en die ga ik gebruiken om eens wat meer van deze fetish te leren.
Ik lees verschillende verhalen van mensen die weer helemaal baby worden. Zelfs zover dat ze alleen maar bla bla bla zeggen en over de grond kruipen. Verhalen over mannen die graag in hun broek poepen. God hoop ik dat Sim dit niet gaat doen. Verhalen over mensen die gewoon graag in een luier lopen en verhalen over mensen die ontzettend geil worden van een luier.
Hoe meer ik er over lees hoe meer vragen ik voor Sim heb.

Als hij terug is van school is hij al een stuk opgewekter. Ronduit vertelt die over zijn dag en hij lacht er ook bij. Daar gaat mijn hart van smelten. Fijne knul.
Toch vraag ik hem wat en hoe hij dit zelf ziet.
Hij wordt erg geil van een luier dragen. Hij wil er alleen maar in plassen.
Opgelucht haal ik adem.
“Gelukkig Sim. Met een poepluier kom je niet aan tafel.” Zeg ik een beetje te balorig tegen hem.
Sim schrikt en weet niet wat hij zeggen moet.
“Sim, luister goed. Als je hier in huis graag met een luier wil lopen vind ik het helemaal prima.
Alleen als we weten dat er bezoek komt is het niet handig. Zeker niet als je ouwe een paar dagen langs komt. Of vrienden van je. Laten we dit ons geheim houden. En geniet er lekker van.”
Vol ongeloof kijkt Sim mij aan.
“Echt? Maar hoe graag ik dat ook wel zou willen proberen. Dat kan niet.”
“Hoe zo niet?” Vraag ik hem terug.
“Euh… Ik krijg zo'n ding niet zelf vast.”
Even moet ik hard lachen. Tot ik mij besef wat hij eigenlijk zegt. Of kan je beter zeggen vraagt van mij.
“Moet ik serieus een luier bij jou omdoen?”
Sim krijgt een kop als een tomaat. En weet totaal niks uit brengen.
“Ok. Opstaan dan maar.” Ik trek sim uit zijn stoel en neem hem mee naar zijn slaapkamer.
Ik moet hier niet te lang over denken. Ik ga niks met hem doen. Ik ga gewoon een luier omdoen. Dat heb ik vroeger ook wel eens bij mijn neefjes gedaan. Al waren die toen nog geen jaar oud.

“Waar liggen die dingen Sim?”
Hij loopt naar de kast en pakt er een exemplaar uit.
“Moet ik je broek ook nog uit doen? Of kan je dat zelf nog?” Vraag ik Sim.
Voor ik het weet ligt hij op bed met zijn benen omhoog. God hij wil dit wel heel graag. Als ik zijn benen optrek om de luier onder zijn kont te leggen zie ik zijn blote billen.
Nu moet in op mezelf letten dat ik deze jongen niet te leuk ga vinden.
Als ik zijn benen weer neer leg kijk ik tegen zijn erectie aan. Het voorvocht druipt er uit. Hij vindt dit über geil.
“Gaat het?” Vraag ik hem.
“Ja” zegt hij met een rode kop.
Hij heeft het duidelijk moeilijk om niet te gaan rukken. Ik zie het aan zijn hoofd. Hij is geil als donder op het moment.
Ik denk verder niet na en vouw de luier dicht.
Ik pak zijn harde piemel en druk die goed in de luier.
Strips dicht en Klaar is kees.

“Kom je zo nog even thee drinken?” Vraag ik hem.

In de huiskamer heb ik voor hem 2 koppen thee in gedaan. Als die zo'n ding om heeft zal die hem gebruiken ook denk ik bij mezelf.
En tenslotte is het pas half acht.
Hij komt in zijn joggingbroek en shirt binnen. Als hij gaat zitten zie ik de rand van de luier zitten.
Hij drinkt gulzig alles op. Ik zie aan zijn hoofd dat hij het fijn heeft.
Mezelf zit ik af te vragen of hij al moet plassen.
Dan zie ik hem rood worden en hoor ik een licht soppend geluid.
Het is gebeurd snap ik.
Plotseling staat hij op en wenst mij welterusten.

Ik blijf nog een tijdje in de kamer zitten en overdenk alles wat er gebeurt is vandaag.

Gesloten