SPOREN VAN LIEFDE - hoofdstuk 5

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

SPOREN VAN LIEFDE - hoofdstuk 5

Bericht door Lucky Eye » di 22 dec 2015, 05:29

Een verhaal van Lucky Eye

Dit verhaal is niet gebaseerd op feiten. Elke overeenkomst met gebeurtenissen, personen, plaatsen en tijden berust dan ook op toeval.

©Lucky Eye, augustus 2015 (gereviseerde versie)
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt worden door middel van druk, fotokopie, microfilm of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de houder van het auteursrecht.



SPOREN VAN LIEFDE



Hoofdstuk 5

Toen Jan Vogelzang tegen elf uur van de receptie van het bungalowpark terugkwam had zijn vrouw de koffie reeds klaar.

“En was er nog post voor ons?” vroeg ze.

“Ja, een brief van Wijnand.” Jan ging zitten en maakte de enveloppe netjes met zijn zakmes open. Hij was een methodisch mens en had er een hekel aan als mensen zomaar een enveloppe openscheurden. Al snel was hij verzonken in het epistel dat Wijnand hem geschreven had. Zijn vrouw schonk de koffie in en legde er een plakje koek bij. Ze waren nu al vier weken op de Canarische Eilanden en het beviel hen beiden uitstekend. De eerste tien dagen hadden ze in een hotel gezeten maar daarna waren ze overgegaan naar dit park waar ze, voor hun beider gevoel, wat meer vrijheid hadden. Ook Jan genoot met volle teugen. Meteen na de Kerst was hij naar de directeur van zijn school gegaan en had hij heel lang met hem gepraat. Daarbij was afgesproken dat Jan de maanden januari en februari in het geheel niet op school zou komen. Daarna zou hij langzaamaan toewerken naar een gedeeltelijke weektaak. Natuurlijk moest ook alles besproken worden met een bedrijfsarts maar de eerste stappen waren in elk geval gezet. Mevrouw Vogelzang was met het feit dat ze haar man regelmatig om zich heen had erg in haar nopjes. Dit kende ze niet. Jan was altijd bezig geweest met zijn werk. De school kwam op de eerste plaats maar dan was er ook nog altijd de politiek geweest. Jan was de luis in de pels van het gemeentebestuur en absoluut niet bang om de knuppel in het hoenderhok te gooien als dat nodig was. Nee, in de lokale politiek vreesden de bestuurders zijn kritische, scherpe en altijd terechte vragen ten zeerste.

“En schrijft hij nog wat bijzonders?”

“Eventjes nog. Niet zo drammen hoor,” zei Jan met een glimlach. “Je kunt hem zo zelf lezen.” Nog een paar zinnen en toen overhandigde hij de brief aan zijn vrouw. Zij begon snel te lezen en na een paar minuten legde zij hem neer.

“Ook niets dus over de tijd die ze samen hebben doorgebracht!”

“Nee,” antwoordde Jan. “Tim vermeldde er in zijn brief al niets over en Wijnand zwijgt ook in alle talen. Toch wel raar vind je niet?”

“Ja, echt raar. Ze zouden toch geen bonje hebben gehad?”

“Ja, weet ik veel?”

“Zeg, Jan, heb jij altijd al geweten dat zij samen iets hadden?”

“Ik wist natuurlijk al wel heel lang dat Tim homo was maar van Wijnand wist ik het niet. Toen op Ameland is er iets gebeurd en tot op de dag van vandaag weet ik niet precies wat. Moet het ze toch nog maar eens vragen … Maar vanaf dat moment in elk geval trokken ze heel veel met elkaar op en op de avond van de diploma-uitreiking was het me duidelijk. Maar ja, toen kwam die verhuizing van Tim naar Amerika. Als die niet gekomen was, waren die twee allang een stel geweest!”

“Ja, dat denk ik ook wel. Ze passen ook zo vreselijk goed bij elkaar vind ik. Toen ze bij ons waren op Tweede Kerstdag, voelde ik dat gewoon. Alleen …”

“Ja?”

“Gek misschien hoor, maar ik vind dat ze er beiden niet uitzien als homo’s!”

“Oh, ja? En hoe hoort een homo er dan uit te zien, Alice?”

“Ach, je begrijpt me wel. Ik weet wel dat het vooroordelen zijn en dat je homo’s niet zomaar op straat kunt aanwijzen maar dat bedoel ik dus. Als ik op straat een homo zou moeten aanwijzen, zou ik hen niet aanwijzen in elk geval. Plaag me dan ook niet zo!” zei ze bestraffend tegen haar man die haar hardop uitlachte.

*

Drie weken later kwam Geert Meijer net iets na twaalf uur ’s nachts zijn slaapkamer binnen. Hij sloot de deur voorzichtig achter zich en kleedde zich uit om daarna naakt in bed te stappen. Hij strekte zich uit onder het warme dekbed en voelde ineens de handen van Sophie, zijn vrouw om zich heen. “Hé, hoor jij nog niet te slapen?”

“Wie ik?”

“Ja, jij! Je moet zorgen dat je voldoende rust krijgt, Sophietje. Je weet toch wat je huisarts gezegd heeft!”

“Ja, die broer van mij kan me nog meer vertellen!”

“Tssss, zo praat je niet over Wijnand, Sophietje!”

“En wil je trouwens wel eens ophouden met dat ‘Sophietje’!” en meteen kietelde ze hem in zijn zij. Geert greep haar polsen vast en duwde haar martelende vingers van zich af.

“Houd daarmee op, wil je!”

“Was het gezellig bij Wijnand?”

Geert bromde instemmend. Hij nestelde zich dicht tegen zijn vrouw, die inmiddels zeven maanden zwanger was van hem, aan. Hij voelde de ronding van haar buik en liet er een hand overheen glijden. “Ja het was goed.”

“Geert?”

“Mag ik je wat vragen?”

“Natuurlijk, altijd toch!”

“Nog een paar maanden en dan ben je bijna een jaar bij Wijnand en ik heb het nooit durven vragen eigenlijk maar wat doen twee mannen nou eigenlijk op seksgebied? Als je het niet wilt zeggen moet je het niet doen hoor!”

Geert was eventjes stil van verbazing. Zijn vrouw wilde dat, juist dat van hem weten? Maar meteen wist hij ook dat het geen nieuwsgierigheid was maar liefdevolle belangstelling. “We zoenen, strelen, pijpen en neuken,” zei hij.

“Neuk jij Wijnand of neukt hij jou?”

Geert moest eventjes lachen. “Meestal neuk ik Wijnand …”

“Dat dacht ik wel,” zei Sophie.

“Hoezo?”

“Omdat jij zo’n echte man bent en zo’n lekker ding hebt,” giechelde ze.

Geert drukte een kus op haar wang. “Maar heel soms neukt Wijnand mij ook wel hoor!”

“Zou je willen dat hij het vaker deed? Bespeur ik dat in je woorden?”

“Ja, ik zou willen dat hij het wat vaker deed. Maar hij houdt er niet zo van en bovendien is hij er niet zo goed in. Hij komt vaak veel te snel klaar. Hij weet dat ook wel van zich zelf en ik weet het ook maar soms wil ik gewoon dat hij het doet …”

“Zijn mannen daar echt gevoelig?” En langzaam liet ze haar hand over zijn billen glijden.

Geert begon zachtjes te kreunen. “Ik wel in elk geval.” Hij trok een been op en Sophie begreep zijn hint.

Zonder een spoor van schroom gleden de vingers van haar hand door zijn harige spleet. Ze vond het niet vreemd, helemaal niet. Als Geert dat lekker vond, waarom zou ze het dan niet doen? “Wil je dat ik verder ga?”

“Graag maar alleen als je dat wilt!”

Ze zei verder niets meer maar duwde met de top van een vinger, die ze inmiddels nat gemaakt had, tegen zijn gaatje aan. Langzaam gleed haar vinger naar binnen.

Geert kreunde luid.

“Ohhhh,” verzuchtte Sophie, “ik voel hoe je hard wordt tegen mij aan. Vind je het zo lekker?”

Geert zei niets maar kreunde alleen maar. Zijn pik groeide nog meer terwijl zijn vrouw op en neer ging in zijn warme holletje.

“Wil je me neuken Geert?”

Meer aansporing had hij niet nodig. De dikke buik zat wat in de weg maar daar hadden ze de afgelopen maanden al iets op gevonden. Geert ging achter Sophie liggen en stak vanaf die plaats zijn lange lat bij haar naar binnen. Twintig minuten later bereikten ze beiden een hoogtepunt. “Was het goed?” vroeg Geert.

“Zoals altijd, lieveling! Zoals altijd!” Ze straalde en voelde zich gelukkig. “Dat je nog kon na een avondje bij mijn broer?”

“We hebben niet altijd seks hoor als we bij elkaar zijn. En vanavond dus ook eens niet.”

“Waarom niet? Je gaat me niet vertellen dat jij geen zin had! Volgens mij heb jij altijd wel zin in seks,” lachte ze.

“Wijnand was niet zo in de stemming. Hij wilde meer praten en vastgehouden worden. Hij heeft wat problemen.”

Sophie knipte het licht aan. Als er echt iets besproken moest worden wilde ze Geert kunnen aankijken. Wilde ze zien of het hem zelf ook raakte en in het donker zou hij de gevoelens op zijn gezicht kunnen verbergen. En toen ze het licht aanhad, zag ze dat Wijnands problemen ook de zijne, en dus de hare, waren. “Wat is er dan? Vertel het me!”

“Oké. Wijnand is de afgelopen Kerst niet, zoals hij ons verteld had, alleen geweest. Tim is overgekomen uit Amerika.”

“Hé, wat leuk voor hem maar dat is toch geen probleem?”

“Sophie, even wachten met vragen stellen alsjeblieft. Het is beter om me even uit te laten praten.”

Ze begreep wat hij bedoelde en knikte.

“Tim wil heel graag een relatie met Wijnand aangaan en zo ik begrepen heb van Wijnand wil hij dat ook wel. Hij wil heel graag iemand hebben zoals wij elkaar hebben. Iemand waar je voor kunt zorgen. Iemand waar je zomaar je handen om heen kunt slaan en mee kunt knuffelen … Je begrijpt het wel. En daar wringt hem dus de schoen. Wijnand had hem van tevoren al wel verteld dat hij een relatie had met een biseksuele man, zonder trouwens mijn naam te noemen. Wijnand wil best iets met Tim maar … Hij heeft mij ook nog. Ze schijnen een prachtige tijd gehad te hebben maar toen Tim terugging naar Amerika heeft hij gezegd dat hij toch liever een één-op-één relatie wilde. En daarin zou dus geen plaats voor mij zijn.”

“En zo wordt Wijnands probleem dus ook ons probleem …” Ze had het goed aangevoeld.

“Ja, zo kun je het wel stellen …”

“Maar, heeft Wijnand gezegd dat hij jou zou laten vallen.”

“Nee, dat niet maar …”

“Geert,” en ze sloeg haar armen om hem heen, “ik ken mijn broer langer dan jij en ik weet zeker dat hij dat nooit zal doen. Als er iemand loyaal is dan is hij het wel. Wijnand zou zich zelf nog liever alles ontzeggen dat jou afvallen.”

“Maar ja, dat is dus het probleem, Sophie! Mag ik Wijnands geluk in de weg staan? Zou het niet beter zijn als ik hem opgeef zodat hij iets leuks kan beginnen met Tim?”

Sophie zag hoe de tranen in zijn ogen blonken en trok hem tegen zich aan. “Nee, ik denk niet dat dat iets oplost. Wijnand zou het zich zelf nooit vergeven dat jij je van hem afkeert. Er moet een andere oplossing zijn.” Tijden was het stil tussen hen waarin ze elkaar alleen maar beet hielden en streelden. “Maar als we nou eens …” en langzaam begon ze het plan dat zich in haar hoofd begon te ontwikkelen aan haar man te onthullen. Er kwamen allerlei tegenwerpingen van Geert. Het kon niet, het mocht niet maar uiteindelijk, na heel veel heen en weer gepraat, kreeg ze hem zover dat hij inzag dat haar oplossing een goede was. “Maar,” zo hield Sophie hem voor, “Wijnand mag hier vooraf niets van weten!”

*

De volgende dag ging Geert naar zijn werk op school en het was in de derde uur dat ineens zijn mobiele telefoon begon te piepen. Normaal zou hij zoiets niet bij zich dragen in school, leerlingen mochten het tenslotte ook niet, maar omdat Sophie zwanger was had de directeur hem hiervoor toestemming gegeven. “Met Geert!”

“Geert het is mis, de vliezen zijn gebroken …”

“Oké, geen paniek,” onderbrak hij haar, “ik bel Wijnand en kom er meteen aan. “Jongens, naar de aula,” sprak hij zijn leerlingen toe, “de les is afgelopen!”

“Is het zover, meneer?” vroeg een donkerharig meisje.

“Ja, Charlotte maar het is wel veel te vroeg nog eigenlijk.” Geert belde Wijnand op zijn praktijk en vernam dat hij thuis was. “Shit,” vloekte hij. Dan het privé-nummer maar.

“Wijnand!”

“Met Geert. Het gaat mis, bij Sophie zijn de vliezen gebroken. Dat is toch veel te vroeg?”

“Kalm aan, man. Geen enkele reden tot paniek. Soms zijn die kleintjes wat ongedurig en komen ze gewoon wat eerder. Ga naar huis en ik ben er eerder dan jij!” En zo was het ook. Wijnand was binnen tien minuten bij zijn zus en nog eens tien minuten later was Geert er ook. Al snel had Wijnand door wat er aan de hand was en wist hij dat het kind er aan zat te komen. Er was zelfs geen tijd meer om het ziekenhuis te bereiken. Maar voor de zekerheid had hij al wel vast een ambulance gebeld want moeder en kind zouden zo snel mogelijk na de bevalling naar het ziekenhuis moeten. Doodkalm en uiterst efficiënt gaf Wijnand zijn instructies en dit keer, in tegenstelling tot de keer dat zij samen de tuin bij Wijnand hadden omgeploegd, was het Geert die luisterde en de opdrachten uitvoerde. Twintig minuten later hadden Sophie en Geert een zoon. Veel te vroeg geboren. Veel te licht natuurlijk maar voor zover Wijnand kon zien verder kerngezond. Geert reed mee in de ambulance en Wijnand ging er met zijn eigen auto achteraan.

In het ziekenhuis konden de doktoren alleen maar dezelfde conclusie trekken: gezond maar wel te vroeg ter wereld gekomen. Voor de zekerheid zou de kleine Merijn, zo hadden moeder en vader Meijer het kind genoemd, een paar dagen in het ziekenhuis moeten blijven. Sophie, zo kozen ze ervoor, zou bij de kleine blijven. Moe maar zielsgelukkig kwam Geert die avond alleen thuis. Wijnand had hem afgezet en was doorgereden naar zijn eigen huis. De telefoon begon te rinkelen en hield niet meer op …

*

Begin mei had Geert een week vakantie van school. De kleine Merijn en Sophie waren inmiddels allang weer thuis en de jongen groeide flink. Volgens de statistieken had hij nog een kleine achterstand maar de arts op het consultatiebureau was uiterst tevreden en had het idee dat het nog maar even zou duren voor Merijn alles had goedgemaakt. In die week zou Geert de plannen die hij en Sophie eerder gemaakt hadden gaan uitvoeren.

*

Tim had de vaste gewoonte om elke dag als hij van kantoor thuiskwam meteen een eind te gaan joggen. Hij kleedde zich thuis dan om en liep een kilometer of zes over het strand waaraan hij woonde. Hij voelde zich daar goed bij en hield zo zijn conditie in een uitstekende vorm. De periode in Nederland had hij heerlijk gevonden en vooral de hereniging met Wijnand had hem goed gedaan. Alleen die laatste dagen had hij vreselijk gevonden. De dagen waarin hij bij zich zelf ontdekt had dat hij moeite, vreselijke moeite had met het feit dat zijn geliefde Wijnand nog iemand anders had. Noem het maar jaloezie! Met die gedachte kon en wilde hij niet leven. Hij had die gevoelens niet opgekropt maar ze eerlijk en rechtstreeks tegen zijn vriend uitgesproken. Natuurlijk was dat bij Wijnand hard aangekomen maar Tim had het niet voor zich willen houden. Het zou niet eerlijk geweest zijn. Hij wilde dolgraag iets met Wijnand beginnen maar dan moest het ook van diens kant volledig zijn en zonder voorwaarden. En ja, nu hij weer thuis was, had hij vaak genoeg gedacht dat juist hij degene was die een voorwaarde had gesteld. Elke dag dacht hij aan Wijnand en aan de goede dagen die ze met elkaar gehad hadden. Regelmatig belden ze met elkaar en altijd waren die gesprekken leuk en gezellig maar zodra hij weer neer had gelegd, overviel de twijfel die die derde persoon gebracht had hem weer. Bewust vermeden ze die grote onbekende altijd in hun gesprekken omdat ze beiden wisten dat het een gevoelig onderwerp was maar ze zouden hem niet kunnen blijven wegmoffelen.

Nog een klein stukje en dan was hij weer thuis. Zijn kilometers voor die dag zaten er bijna op. In de verte zag hij zijn huis al en toen hij dichterbij kwam, zag hij ook nog iets anders. Er zat iemand op de trap naar zijn veranda. Vroeger dan normaal stopte hij met rennen en liep rustig verder naar zijn huis proberend te onderscheiden of hij die persoon kende. Pas toen hij dichtbij was begon hij de figuur te herkennen maar wat deed die in godsnaam hier in de Verenigde Staten? “Ben jij het echt? Geert Meijer?”

“Ja, wie dacht je anders? Zijn tweelingbroer misschien?”

“Gut, man, je ziet er bijna nog net zo uit als toen we samen op school zaten!”

“Ja, dat is iets dat ik van jou niet kan zeggen. Gelukkig had ik foto’s van jou bij Wijnand gezien anders had ik je nooit herkend! Wat ben jij veranderd zeg?”

“Ja, dat heb ik meer gehoord maar verdikkeme, ik vergeet je helemaal te begroeten!” Hij stak zijn hand uit en Geert pakte deze met een stevige greep vast en schudde hem hartelijk. “Wat doe jij in de US of A, man?”

“Ach, ik was hier voor een conferentie van muziekdocenten en had jouw adres van Wijnand gekregen dus toen ik toch in de buurt was … “

“Besloot je maar om even langs te komen. Fideel, man! Echt hartstikke tof! Kom binnen!” Tim ontsloot de deur en ging hem voor naar binnen. De airconditioning werkte op volle toeren en hield het huis heerlijk koel. “Ik ga even douchen, ben zo weer terug.” Geert liet zijn tas naast de bank neervallen en nam plaats op een comfortabel uitziende bank. Wauw, zo gemakkelijk had hij nog nooit van zijn leven gelogen. Het ging hem goed af. Dat gaf hoop voor de rest van de ontmoeting!

“Zo, weer helemaal fris!” zei Tim toen hij de woonkamer weer binnenkwam. “Vind ik een heerlijke gewoonte, dat joggen. Elke dag meteen na kantoortijd even alle problemen en zorgen van je aflopen. Je echt flink lichamelijk moe maken om daarna heerlijk te kunnen ontspannen. Zal ik wat te eten voor ons klaarmaken?” Een knikte van Geert was voldoende om te zorgen dat Tim de keuken in ging. “Kom anders hier even zitten, joh. Dan kunnen we wat bijpraten terwijl ik aan het werk ben.”

Geert volgde Tim naar de keuken en gezamenlijk namen ze de afgelopen tijd door. Natuurlijk wist Tim van het huwelijk tussen Sophie en Geert en had hij van Wijnand ook al begrepen dat Geert en hij goede vrienden waren. Wijnand had Tim goed op de hoogte gehouden van de belangrijkste gebeurtenissen in zijn familie. Toch ontspon zich een heel gesprek tussen de twee. Een gesprek dat pas verstomde toen Tim de tafel voorzag van allerlei etenswaren en ze beiden een stoel aanschoven. Ze aten alsof ze uitgehongerd waren. Afwassen was niet nodig want Tim had een afwasmachine en nadat ze deze gevuld hadden stelde hij voor om een strandwandeling te maken en zo deden ze.

“Raar misschien,” zei Geert, “maar een strandwandeling doet me altijd weer denken aan die vakantieweek voor onze examens op Ameland. “Als ik dan de zee hoor en het zand zie, moet ik altijd weer daaraan denken.”

“Ja, Ameland heeft voor mij ook dierbare herinneringen. Maar ook gruwelijke!”

“Denk je nog vaak aan dat laatste?”

“Nee, niet zo vaak meer. Heel af en toe. Die dierbare herinneringen zijn belangrijker geworden. Veel belangrijker. Als gevolg van die week heb ik Wijnand echt goed leren kennen en dat is voor mij een keerpunt in mijn leven geworden. Je weet toch dat wij … “

“Ja, dat weet ik. En ik ben heel blij voor jullie beiden.” Geert sloeg een arm om Tim heen en trok hem tegen zich aan. “Ik zou het heel fijn vinden als je in onze familiekring kwam.”

“Dank je.” Tim stak zijn sleutel in het slot en opende de deur. Ditmaal liet hij Geert voorgaan. “Wil je wat drinken?”

“Ja, doe me maar een iets stevigs, als je hebt.”

“Zeg het maar wodka, whisky, bourbon, jenever uit Nederland?” Geert koos voor een whisky en ook Tim schonk zichzelf een glas vol. Ze toosten op de toekomst en zakten beiden onderuit in een stoel. “Dit voelt goed, Geert. Een glas, een vriend, gemeenschappelijke herinneringen en een toekomst.” Beiden dronken ze hun glas in een teug leeg waarna Tim nog eens bijvulde. De herinneringen bleven die avond komen en het werd steeds later en later. Na zijn eerste glas, draalde Geert enorm lang met zijn tweede want hij kon niet echt goed tegen alcohol. Tim echter ledigde de ene na de andere borrel. “Trouwens, nou moet je me toch eens vertellen,” begon hij te vragen. “Hoe kwam het nou dat jij zo’n sex-appeal had vroeger? Je versierde al die meiden op school!”

“Niet overdrijven, Tim, zo erg was ik nou ook weer niet hoor!”

“Zekers wel, volgens mij heb je ze allemaal gehad.”

“Weet je dat je de tweede bent van wie ik dat hoor? Maar echt, geloof me, Sophie is heus niet mijn eerste geweest maar ik kan de meisjes met wie ik naar bed ben geweest tellen op de vingers van een hand van een slechte houtzager.”

Tim keek hem oprecht verbaasd aan. “Daar geloof ik niks van,” zei hij tussen twee slokken door.

Geert haalde zijn schouders op. “Ja, daar kan ik niets aan doen maar het is echt waar.”

“Het zal vast komen door die enorme pik van je,” ging Tim verder.

“Wat???”

“Je lul, man. Die was vroeger al enorm groot weet ik me nog goed te herinneren. Ik keek altijd tijdens het douchen naar de jongens om me heen en jij had de grootste van allemaal. Hoe groot heb je hem?”

“Wil je dat echt weten?” Geert wist niet welke kant dit uit zou gaan maar als het zo doorging zou alles heel anders verlopen dan hij gepland had en misschien kwam dit wel beter uit zo.

“Nou?” drong Tim aan.

“Vijfentwintig centimeter.”

“Je lult, man! Wees eens eerlijk zeg!”

“Nee, echt! Kan ik er wat aan doen dat hij zo groot is?”

“Laat hem zien dan meet ik hem op!”

“Ja, ik ben me daar gek zeg! Bekijk het maar mooi!”

“Zie je wel dat je opschept. Anders zou je het durven.”

Nu wist Geert precies welke kant het op zou gaan. Hij hoefde het maar te doen en ze zouden van het ene in het andere terechtkomen. “Oké, haal je meetlint maar op.” Geert stond op uit zijn stoel, maakte de knoop van zijn jeans open en haalde de rits naar beneden. Hij liet zijn broek op zijn enkels zakken en liet zijn slip dezelfde weg volgen.

Tim kwam terug met een meetlint en toen hij Geert daar zo zag staan, kreeg hij het ontzettend heet. Hmmm, wat toch een heerlijke vent, dacht hij. Zo had hij hem nou altijd al graag eens willen hebben. Naakt en zo verschrikkelijk dichtbij! “Doe je shirt eens omhoog, dan kan ik er beter bij,” zei hij.

Geert pakte de panden van zijn shirt beet en trok ze omhoog.

“Verdikkeme, hij is nog slap, zo ken ik hem wel!” reageerde Tim.

“Wacht maar effe, ik zal hem wel even stijf maken,” begon Geert.

“Dat wil ik ook wel doen?” zuchtte Tim.

Geert wist dat het in de richting zou gaan die hij verwacht had. Dit was het laatste zetje. “En, hoe had je dat gedacht?”

“Ik zou je kunnen pijpen, bijvoorbeeld. Dat doet Sophie toch ook wel eens bij jou?”

“Jawel, maar zij is mijn vrouw!”

“Nou en, het gaat toch alleen maar om het stijf worden. Dan meet ik je en zijn we klaar!” Verwachtingsvol keek Tim naar Geert.

“Oké, toe maar dan!”

Tim knielde voor Geert neer en streelde met zijn hand langs de lange, slappe penis en sloot zijn handen om de volle balzak. Wow, dat voelde goed en stevig aan. Hij ging weer terug naar de eikel met zijn vingers en trok het voorvel langzaam naar achteren. Hij stak zijn tong uit en liet deze over de eikel gaan. Hij hoorde Geert diepe zuchten. Tim sloot zijn lippen om het geval en voelde hoe het meteen begon te groeien. De ballen trokken op in de zak en de pik werd groter en groter. Tim bleef zuigen en likken en vergat helemaal zijn eigenlijke taak.

“Hé! Ga, je nog eens meten!” riep Geert hem toe.

“Oh, ja!” Snel pakte Tim zijn meetlint van de vloer en legde deze langs de enorme lul. Inderdaad, ietsjes meer dan 25 centimeter. “Wow, je had helemaal gelijk, man. Sorry, dat ik je bewering in twijfel trok. Kun je me vergeven?”

“Natuurlijk, joh, laten we het er maar niet meer over hebben.” Geert stond daar nog steeds met de panden van zijn overhemd in de handen en een stijve leuter. Hij zag hoe Tim opnieuw blikken op zijn harde wierp en hoorde hem toen lachen. “Wat lach je nou?”

Tim wees naar Geerts stijve. “Zal ik je verder helpen of trek je je liever zelf af?”

“Nou, je bent nu eenmaal begonnen, maak het karwei ook maar af dan!”

Gretig nam Tim Geerts worst in zijn mond. Heftig zuigend en likkend bracht hij Geert in enkele minuten naar een hoogtepunt. Geert spoot zijn zaad in Tims mond omdat die weigerde zich terug te trekken. Hij likte en zoog al het witte spul weg en genoot met volle teugen. “En? Hoe voelde het om door een flikker gezogen te worden?”

“Het was prima, Tim. Echt heel lekker.”

“Ja, wij homo’s weten wel wat lekker is!”

“Oh, ja?” vroeg Geert.

“Zeker. Weet je dat de billen en kont van de man erogene zones zijn?”

“Nee, nooit geweten.” Tim legde zijn handen op de billen van Geert en begon ze te strelen.

“Hoe voelt dat?”

“Prima, echt lekker!”

Tim ging verder en liet een vinger door Geerts bilspleet gaan. “En dit?”

“Wauw, dat voelt nog beter! Maar ik geloof dat we niet verder moeten gaan.”

“Waarom niet? Je vindt het toch lekker? Nou, wat let je dan!”

“Weet je nog wel. Ik ben getrouwd en heteroseksueel!”

“Uhmmm. Nou en? Je vrouw hoeft hier toch niets van te weten.” Hij keek op naar Geert en glimlachte naar hem. “Laat mij je een keer echt verwennen zoals een man een man kan verwennen en een vrouw het nooit bij je zou doen.”

“Ik weet het niet ik vind het … “

“Smerig? Vies? Onnatuurlijk?“

“Nee, dat is het niet maar … “

“Een keer Geert en als het je pijn doet of zo stop ik gewoon. Laat je gaan man! Gun mij ook eens een lolletje. Weet je dat ik hier altijd van gedroomd heb?”

Geert wist het van Wijnand.

“Vroeger droomde ik altijd van je, dat ik je dichtbij me had, helemaal bloot en dat ik alles met je kon doen wat ik wilde. En, nu, nu ik je hierbij me heb, zou ik dat zo graag allemaal met je willen doen. Alsjeblieft? Dan mag je mij straks ook neuken als je wilt!”

Dit was het punt waarop Geert gewacht had. Hij had moeilijk kunnen vragen of hij Tim mocht neuken zonder zijn dekmantel te verliezen. Een klein woordje van hem en er was geen terugkeer meer mogelijk. “Ja.”

“Meen je het?”

“Ja, doe het voor ik me kan bedenken.” Geert stapte uit zijn schoenen, broek en slip en liep achter Tim aan naar diens slaapkamer. Een groot bed besloeg het grootste gedeelte van de kamer.

Tim trok de gordijnen dicht en stak overal kaarsen aan om het geheel wat romantisch te maken. Snel schoot hij uit de kleren en ging naast Geert liggen die nog steeds zijn overhemd aan had. Tim maakte de knoopjes los en streelde over die stoer behaarde, mannelijke borstpartij. Wow, wat een heerlijke ervaring. Hij kneep zichzelf om wakker te worden uit die verleidelijke droom maar het was werkelijkheid. Geert lag hier vlak naast hem en helemaal voor hem. “Draai je om,” fluisterde hij zachtjes in Geerts oor.

Geert draaide zich om. Hij voelde de handen van Tim over zijn billen gaan en de vingers in zijn naad spelen. Zijn benen werden uiteen geduwd en Tim nam ertussen plaats. Een natte tong maakte zijn kontje lekker nat en sappig en even later priemde de tong tegen zijn gaatje. Owhhhh, dit voorspel deed Wijnand ook altijd zo lekker bij hem. Maar nu zou hij gaan ervaren wat er werkelijk daarna hoorde te komen. Hij wist van Wijnand dat Tim een werkelijk goede berijder van mannen was. Een echte top! Eindelijk zou hij dan eens goed doorgeneukt gaan worden. Het topje van Tims steigerende stang werd tegen Geerts gaatje gezet en met een duw, doorkliefde hij de kringspier. Geert gilde.

“Doet het zeer?” vroeg Tim met compassie.

“Jaaa!” kreunde Geert. En het deed echt zeer. Tims pik moest veel groter zijn dan die van Wijnand.

“Wil je dat ik stop?”

Dat was eigenlijk wat Geert wilde maar hij wilde ook weten hoe het was om werkelijk diep geneukt te worden. Hij wilde het gevoel van genot ook beleven en dus zei hij dat Tim door moest gaan.

“Weet je het zeker?”

“Jaaa! Ga door!”

Tim drong niet langer aan maar drong dieper bij Geert naar binnen. Nogmaals gilde Geert keihard. Tim liet zich echter niet weerhouden en gleed bij elke voorwaartse beweging dieper en dieper naar binnen. Nog een paar stoten en toen sloegen zijn ballen tegen Geert zijn billen aan. Hij zat er met zijn volle lengte in.

“Kut!” riep Geert. “Hoe groot heb jij hem?”

Tim antwoordde dat hij 21 centimeter had.

“Wauw, niet te zuinig zeg!”

Met kracht begon Tim zich uit en in zijn bedgenoot te pompen. Het ging prima. Het gaatje van Geert ontving hem prima en regelmatig voelde hij hoe die zijn spieren aanspande en het hem moeilijker maakte om binnen te dringen. Het ging uitstekend. Dit was wat hij altijd graag gewild had: Geert Meijer in de onderliggende positie en hij er boven op. Tim bleef pompen en Geert bleef tegengas geven. Beiden wilden ze er alles uithalen wat er in zat voor dit moment.

Geert genoot maar wist dat hij dat niet te veel zou moeten laten blijken. Hij moest zijn rol van heteroseksueel die een keer een uitstapje maakte nog even blijven spelen. Hij hield zijn kreunen van genot in maar genoot toch met volle teugen. Gillend spoot Tim zich in hem leeg en liet zich languit over hem heen vallen.

“Dit voelde lekker, man!” fluisterde Tim. “Ik wou dat ik je vaker kon nemen,” lachte hij.

“Je weet onze afspraak,” herinnerde Geert hem.

“Ja, het is al goed. Wil je nu meteen?”

Geert knikte. Nu was het zijn beurt. Voor de tweede keer zou hij klaar komen bij deze jongen die hij eigenlijk gigantisch voorloog en bedroog maar het was voor een goed doel, hield hij zichzelf voor. Geert kleedde zijn pik in een condoom en liet zijn neukstaaf soepel bij Tim naar binnen glijden. Ervaren als hij was, duurde het tijden voor hij zich helemaal liet gaan.

Tim kreunde en genoot ten diepste van deze geweldige minnaar. Tegenwoordig liet hij zich niet vaak meer neuken maar voor zijn gedroomde dekhengst wilde hij maar wat graag een uitzondering maken. Geert was niet alleen groot maar ook ontzettend goed.

Geert kwam klaar en spoot zijn ballen helemaal leeg. Hij trok zich terug en draaide zich van Tim af. Toen hij een hand op diens schouder legde, volgde er geen reactie. Verdraaid, dacht Geert, hij zal toch niet slapen? Maar dat deed Tim wel. Hij trok het laken over hen beiden heen en was ook snel vertrokken naar dromenland.

***

Toen Geert de volgende ochtend wakker werd, voelde hij een enorme kater. Niet vanwege de drank die hij genuttigd had maar vanwege het feit dat hij misbruik van Tim gemaakt had door hem voor te liegen. Toen Tim zijn ogen opsloeg begon Geert meteen tegen hem te praten: “Tim, ik moet je iets bekennen.”

“Als je wilt zeggen dat je het lekker hebt gevonden, dan kan ik alleen maar antwoorden dat ik dat wel wist.”

“Nee, het is iets anders. Het … “

“Je bent bang dat Sophie er achter zal komen omdat ik mijn mond niet kan hou…“

“Je kunt inderdaad je mond niet houden! Je ratelt aan een stuk door maar dat is het ook niet. Laat me nou uitpraten! Wil je!”

Verbaasd keek Tim naar Geert. Er zat hem werkelijk iets dwars. Grote denkrimpels bedekten zijn voorhoofd. “Oké, ik zal luisteren.”

“Ik ben niet eerlijk tegen je geweest en dat zit me dwars. Ik zal je alles eerlijk opbiechten. Ik ben hier niet gekomen voor een conferentie maar bewust om jou te ontmoeten omdat ik met je wilde praten. Ik weet dat jij een Wijnand niet helemaal prettig uit elkaar zijn gegaan na de Kerst.“

“En heeft Wijnand je nou gestuurd om een goed woordje te doen voor hem? Kon hij dat zelf niet doen?” Tim sprong op uit bed en wilde weglopen.

“Je zou naar me luisteren had je gezegd,” koel klonk de heldere stem van Geert alsof hij een klas vol slecht luisterende leerlingen toesprak.

Tim draaide zich om en ging op het bed zitten.

“Zo als jij het net verwoordde, is het dus niet. Ik ben hier gekomen voor mezelf, voor jou en voor Wijnand.”

“Nou, hier snap ik dus helemaal niets van!”

“Ik ben de biseksuele man in Wijnands leven. Ik ben degene die jullie problemen veroorzaakt.”

“Jij? Biseksueel? Laat me niet lachen. Je bent een echte hetero Geert!”

“Ja hoor! En ik was ook de grote versierder op school! Allemaal vooroordelen, Tim! Je kent me niet zoals ik echt ben.”

Met grote ogen vol van verbazing keek Tim naar Geert en in die ogen las hij de ernst waarmee deze sprak. “Echt waar? Je houdt me niet voor de gek?”

“Nee, ik heb een vreselijke hekel aan liegen en daarom wilde ik ook meteen met je praten. Gisteren liep het gewoon uit de klauw. Het was niet mijn bedoeling om het zover te laten komen. Het spijt me.”

“Je hoeft nergens spijt van te hebben, Geert. Ik geloof dat we beiden genoten hebben.”

“Ja, dat is wel waar maar ik had liever eerst mijn verhaal gehouden. En die is dat ik het vreselijk zou vinden als ik Wijnand kwijt zou raken. Ik ben echt vreselijk verliefd op hem. Nog steeds en het wordt alleen maar heviger, Tim. Sinds een jaar nu hebben wij een vaste relatie, als je het zo kunt noemen, en ik wil hem niet kwijt. Maar ik zei al dat ik niet alleen voor mezelf kwam. Dit was het pleidooi voor mezelf, maar ik wil jou waarschuwen om Wijnand niet te laten kiezen tussen ons.”

“Waarom niet? Stel, en zo denk ik er nog steeds over, dat ik niemand tussen ons beiden wil!”

“Ik ben bang dat hij jou dan zal laten vallen, Tim.”

“Oh, ja? En waarom dan wel?”

“Omdat hij er vast en zeker van overtuigd is dat jij wel iemand anders zult kunnen vinden.”

“En wie ben jij dat je zijn gedachten en redeneringen weet?”

“Ik ken hem nu al een aantal jaren. Langer in elk geval dan dat jij hem kent en ik weet het gewoon.”

“Maar ik wil gewoon helemaal niemand anders! Ik wil Wijnand!”

“Als je dat wilt en verstandig bent en echt om hem geeft, probeer je je ook in zijn gedachten en gevoelens in te leven en dat heb je tot nu toe niet gedaan. Vraag je af waarom hij mij niet zal laten vallen en je komt bij het juiste antwoord, Tim!”

“Donder je toch op man! Je denkt toch niet dat ik me door jou laat zeggen wat ik doen moet hè!”

“Nee, dat is ook niet de bedoeling. Ik wil alleen maar dat Wijnand gelukkig wordt. Ik gun hem o zo graag iets wat vergelijkbaar is met wat Sophie en ik hebben en dat kan alleen jij hem maar geven. Jij speelt daarin een heel belangrijke rol. Maar Wijnand zit anders in elkaar dan jij en ik, Tim. En daarom wil ik dat je je verplaatst in Wijnand. Voel hem aan. Peil zijn gedachten en wees voorzichtig met je stappen.”

Tim stond op van het bed en liep naar de deur van de slaapkamer. Daar draaide hij zich om.
“Ik maak ontbijt voor je en daarna wil ik dat je oprot!” De deur sloeg achter hem dicht.

Geert liet het hoofd hangen. Dit had hij goed verprutst. Hij kleedde zich aan, liep naar de woonkamer waar hij zijn tas oppakte en ging daarna naar de keuken. “Bedankt voor het aanbod voor een ontbijt maar liever toch maar niet!” Hij draaide zich om en liep het huis uit en de boulevard op. Naar de bus, naar het vliegveld en naar huis.

Wordt vervolgd …



Reacties zijn van harte welkom op de site waar dit verhaal legaal geplaatst is maar ook via mijn e-mailadres: lucky_eye2@yahoo.co.uk





©Lucky Eye, augustus 2015 (gereviseerde versie)
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt worden door middel van druk, fotokopie, microfilm of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de houder van het auteursrecht.

Gesloten