SPOREN VAN LIEFDE - hoofdstuk 2

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

SPOREN VAN LIEFDE - hoofdstuk 2

Bericht door Lucky Eye » vr 11 dec 2015, 15:19

Een verhaal van Lucky Eye

Dit verhaal is niet gebaseerd op feiten. Elke overeenkomst met gebeurtenissen, personen, plaatsen en tijden berust dan ook op toeval.

©Lucky Eye, augustus 2015 (gereviseerde versie)
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt worden door middel van druk, fotokopie, microfilm of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de houder van het auteursrecht.



SPOREN VAN LIEFDE



Hoofdstuk 2

Bewust het eigen dorp mijdend, ging Jan Vogelzang altijd in het weekend boodschappen doen in de grote stad. Leerlingen en ouders van leerlingen hielden hem in het eigen dorp namelijk regelmatig staande en daardoor kwam het dat hij ontzettend vaak thuis kwam zonder zijn benodigde voorraad. Op een van die zaterdagen, zag hij ineens een van zijn oud-leerlingen lopen. “Wijnand! Hé, Wijnand!” riep hij.

Wijnand Brugsma keek verbaasd om zich heen. Hij hoorde toch duidelijk zijn naam roepen maar vanwege de drukte zag hij geen bekende. Een tikje op zijn schouder deed hem omkeren en toen herkende hij zijn leraar. “Hé, hallo. Hoe is het met u?”

“Nou, dat wilde ik nou juist aan jou vragen!” antwoordde Jan. “Nee, grapje hoor. Met mij gaat het goed en naar ik van je zusje hoor doe jij het ook geweldig.”

“De tam-tam werkt dus nog steeds!” lachte Wijnand.

“Ja, natuurlijk en nu ik jou ineens zag lopen, wilde ik even met je praten. Je vindt het toch niet vervelend wel om door je oud-leraar aangesproken te worden?”

“Nee, natuurlijk niet, meneer.” En inderdaad vond Wijnand het niet vervelend om door hem aangesproken te worden. Jan Vogelzang was een van de puikste leraren geweest van de school die hij bezocht had en waar hij de havo-opleiding had doorlopen. Dat alles was nu al weer zo’n vier jaar geleden geweest. Na de havo had Wijnand in twee jaar tijd het vwo gedaan en nu zat hij aan het eind van zijn tweede jaar medicijnen. Zijn zusje, de verbingslink met Jan, zat nu in Havo-5 en kon ook uitstekend met Vogelzang opschieten. Wijnand woonde op kamers maar als hij thuis was, praatten ze samen vaak over zijn oude school. Midden in de drukke winkelstraat kletsten ze een hele tijd zich geen moer aantrekkend van de menigte om hen heen.

“Echt leuk om je weer eens gezien en gesproken te hebben, Wijnand. Ik hoop dat het je goed blijft gaan. En als je klaar bent met je studie dan kom je maar gauw terug naar ons dorp want een goede huisarts is nooit weg.”

“Oké, meneer, ik zal er aan denken.” Ze schudden elkaar de hand en gingen toen weer hun eigen weg. Wijnand liep in gedachten verzonken verder. Ineens was de hele voorraadkelder met oude herinneringen weer opengebarsten. De geschiedenis die leek te zijn begonnen op Ameland. Zijn heroïsche actie om een van zijn medeleerlingen in bescherming te nemen tegen een stelletje hufters en de liefdesrelatie met Tim die daaruit was ontstaan. Tim de jongen met wie hij zijn eerste homoseksuele contact had gehad. De jongen waar hij zo vreselijk van had gehouden en die nu ergens ver weg in Amerika zat. In het begin hadden ze elkaar regelmatig geschreven maar als zo vaak was er langzameraan de klad in gekomen. Zelden kwam er nog een respons op zijn brieven en ook hijzelf durfde ruiterlijk te bekennen dat hij niet zo trouw meer schreef. De laatste brief was zeker al weer zo’n drie maanden geleden op de bus gegaan en hij had ook nog geen reactie terug gekregen. Nee, hetgeen ze gehad hadden, leek voorgoed te zijn vervlogen. En ja, Wijnand was in die tijd ook niet stil blijven zitten. De jaren op het vwo was hij maagdelijk kuis gebleven maar bij het begin van zijn studie had hij zich voorgenomen om weer eens flink te genieten van seks. Hij had al vele malen iemand mee naar zijn kamer genomen en was zelf ook vaak te gast geweest bij iemand anders. De allereerste keer had hij zich meteen door een jongen laten neuken en het was hem uitstekend bevallen. De meeste keren was het gebleven bij een one-night-stand. Gedurende drie maanden in het afgelopen jaar had hij een kortstondige relatie gehad met David maar die was alleen gebaseerd geweest op seks. En hoe plezierig dat ook was, beiden hadden ze geweten dat dat geen echt goede basis was voor iets definitiefs.

Terug op zijn kamer nam hij voor die dag nog eenmaal zijn boeken ter hand om zich voor te bereiden op de afsluitende tentamens van dat tweede studiejaar. Tegen de tijd dat hij zijn neus uit de boeken haalde was het al een nieuwe dag geworden. Snel kroop hij in zijn bed. Voordat hij in slaap viel, speelde er nog een gedachte door zijn hoofd: hij zou thuis nou toch eindelijk eens moeten vertellen dat hij homo was.

De tentamens waren goed verlopen en toen Wijnand zijn kamer afsloot om de zomervakantie door te brengen bij zijn ouders thuis, had hij zich voorgenomen om het te vertellen en wel zo snel mogelijk. Niet nog eens weken ertegenaan hikken maar gewoon meteen de allereerste avond maar. Dan had hij het gehad. Niet dat hij bang was voor de reactie van zijn ouders en zusje maar toch, hij had het altijd al moeilijk gevonden om over zijn eigen gevoelens te praten. Alleen in de periode met Tim was dat goed gegaan. Maar ja toen was er ook iemand geweest die hem precies aanvoelde en dat was een groot voordeel gebleken.

De televisie stond uit. Zijn vader zat verstopt achter de krant en moeder had een breiwerkje (wintersokken midden in de zomer?) ter hand genomen. Sophie las het een of andere blad. “Ik wil graag eens met jullie praten,” begon Wijnand. De ogen werden ineens allemaal op hem gericht en ineens begon hij te twijfelen. Zou hij nou stoppen of toch maar doorgaan. Toen ze allen hun bezigheden hadden neergelegd ging hij verder. “Ik wil jullie al heel lang iets vertellen maar heb het nooit zo goed aangedurfd.” Hij keek de kring rond maar op de gezichten van zijn familieleden viel alleen maar nieuwsgierigheid te lezen. “In het begin was ik bang voor mijn eigen gevoelens en daarna bang dat jullie door mijn gevoelens in de problemen zouden kunnen komen. Je voor mij zouden gaan schamen of zo!” Vreselijk vreemd vond hij het om zich zelf zo te horen praten. Hij was niet zo’n prater. Veel meer degene die altijd naar jan en alleman luisterde. “Ik wil jullie gewoon zeggen,” ging hij in de versnelling, “dat ik homeseksuele gevoelens heb en seks heb met jongens!” Het hoge woord was eruit. Hij zat echter met een gigantisch rode kop in zijn stoel en zou het liefst door de grond willen zakken. Lange tijd bleef het doodstil. Een ieder keek voor zich uit.

“Waarom toch, Miep,” zo begon zijn vader, “denken kinderen, ook de onze dus, dat hun ouders altijd in een melkwegstelsel ver hier vandaan wonen.”

“Ik zou het niet weten, Ab.” Ze keek haar man aan en richtte toen haar blik op haar zoon. “Lieve, Wijnand. Je vader en ik weten al zeker vier jaar dat jij iets hebt met jongens. De details weten we natuurlijk niet en die hoeven we ook niet te weten maar toen Tim hier vier jaar geleden regelmatig kwam en jij ook heel vaak bij hem was, wisten wij genoeg. We merkten het gewoon aan je manier van doen. Je was anders geworden. Toen hij naar Amerika ging, zagen we jouw verdriet maar we respecteerden jouw besluit om dat verdriet in je eentje te verwerken. Jouw besluit om het ons nu te vertellen respecteren we ook. Wij hebben geen enkel recht om een keuze die jij bewust en in volle overtuiging maakt te oordelen of te veroordelen. Je bent ons kind en zult dat altijd blijven. Wij houden van jou, Wijnand!” Zijn moeder stond op en liep op hem toe. Ze trok hem aan zijn handen uit de stoel overeind, omhelsde en kuste hem op beide wangen. Zijn vader volgde en ook zijn zusje. Wijnand voelde zich van binnen gloeien. Dit was dus onvoorwaardelijke liefde. Prachtig om zoiets te mogen meemaken, jammer dat hij het niet veel eerder verteld had eigenlijk.

“En jongedame, om te laten weten dat ouders altijd alles weten voor jou de volgende vraag,” richtte Ab Brugsma zich tot zijn dochter. “Wanneer breng jij je nieuwe vriend mee naar huis? Wanneer mogen wij hem ontmoetten?” Sophie kreeg een kleur zo mogelijk nog roder dan Wijnand.

“Pap?!?!” Van verbijstering was ze opgesprongen van de bank waar ze zich nu weer op liet zakken. “Vind je morgenavond goed?”

Brugsma knikte. “En dan heb ik nu nog een mededeling. Rond de Kerstdagen gaan we met z’n allen een weekje naar Center Parcs en Sophie je vriend mag mee en Wijnand als jij tegen die tijd iemand op de kop getikt hebt, mag je die ook meenemen.”

“Heerlijk, Ab. Een echte verrassing,” zuchtte zijn vrouw. Het familietafereel was over en iedereen ging weer verder met zijn eigen bezigheden. Sophie liep naar haar kamer en Wijnand ging ook naar boven.

“Ken ik hem?” vroeg hij, nieuwsgierig naar de vriend van zijn zus.

“Ja, ik denk het wel.”

“Wie is het dan?”

“Afwachten, Wijnand. Je hebt mij ook nooit in vertrouwen genomen dus waarom zou ik het nou jou wel doen?”

Ze had gelijk en bovendien één dag wachten zou niet zo’n probleem zijn.

***

De volgende avond tegen achten werd er aan de deur gebeld. Wijnand wilde opstaan om open te doen maar de blik die zijn vader hem toezond was duidelijk genoeg. Hij bleef zitten. Sophie opende en toen zij de kamer binnenkwam, gevolgd door haar vriend schrok Wijnand zich een hoedje. Ja, hij kende de jongen inderdaad. Het was Geert! Geert was echter reuze vriendelijk en vond het hartstikke leuk dat hij Wijnand weer eens zag. Die avond praatte hij meer met Wijnand dan met zijn vriendin. Geert had zojuist zijn opleiding aan het conservatorium afgesloten en zou het komende schooljaar een aantal lessen gaan geven op middelbare scholen in de omgeving. Daarnaast trad hij nog steeds op met zijn band en gaf hij ook privé-lessen gitaar en zang. Gelukkig voor Sophie gingen ze tegen elven uit en had ze hem toch nog een gedeelte van de avond voor haar zelf. Tegen twee uur in de zondagochtend bracht Geert Sophie weer thuis. Sophie liep stilletjes naar boven en klopte aan op de deur van Wijnands kamer en ging naar binnen. “Ik zag nog een lichtje branden, je vindt het toch niet erg hè, dat ik nog even kom praten?”

“Nee, natuurlijk niet. Is gezellig.” Wijnand zette zijn kussen tegen de wand en ging rechtop zitten.

“En wat vind je van mijn kanjer?”

Hij glimlachte naar haar. Gedachten aan Tim en hun bespiegelingen over Wijnand stroomden door zijn hoofd. “Ja, hij is echt een kanjer,” verzekerde Wijnand haar. “Hij ziet er verrekte goed uit. Maar daarom heb je hem toch niet alleen gekozen toch?”

“Nee, natuurlijk niet, joh. Hij is veel meer dan alleen een knap stuk. En juist al die andere dingen in hem trekken me aan. Maar je moet toegeven dat hij knap is, of niet dan?”

Wijnand knikte. “Hebben jullie het al gedaan?”

“Wijnand! Zoiets vraag je toch niet aan je kleine zusje.”

“Waarom niet!”

Sophie lachte.

“Nou vertel!”

“Vind je dat ik er te jong voor ben?” vroeg ze haar grote broer.

“Het heeft niets met leeftijd te maken, Sophie. Als je er aan toe bent en je staat er zelf volledig achter dan ben je er niet te jong voor! Het moet je eigen keuze zijn! Dat is belangrijk.” Hij keek haar met een vraagteken op zijn gezicht aan omdat hij nog steeds geen antwoord had gekregen. “Is hij goed in bed?” vroeg hij aanhoudend.

“Ja, hij is erg goed. Heel lief en teder maar ook heel stoer en mannelijk.”

Wijnand kromp ineen en voelde hoe zijn onderlijf reageerde.

“Ik heb geen enkel vergelijkingsmateriaal omdat hij mijn eerste, en ik hoop enige, is maar hij kan er wat van.”

Wijnand werd zo het kon nog stijver. Dat vroeg straks om een gigantische ontlading. Het kon gewoon niet anders. Tijdenlang bleven ze praatten over Geert en toen Sophie eindelijk opstapte en hem alleen liet, gleden zijn handen onder het laken. Hij deed een condoom om zijn lul en begon zich af te rukken, zich voorstellende hoe hij onder die prachtige minnaar van zijn zus zou liggen en hoe diens keiharde, grote pik in en uit zijn kontgaatje gleed. Schokkend spoot hij zijn ballen leeg. Hij legde het condoom weg en viel heerlijk in slaap.


***

Het derde studiejaar was voor Wijnand aangebroken en hij nam zich voor om zijn studie zo snel als mogelijk was af te ronden. In overleg met zijn leraren stelde hij een studieplan op dat hem daarbij zou kunnen helpen. Eventjes geen vrolijk studentenleven meer maar er hard tegenaan. Aan Tim schreef hij een lange brief met onder andere de mededeling dat zijn zus verkering had met Geert. Vrijwel meteen kwam er een reactie terug waarin Tim zich, net als hij, afvroeg of de jongen goed in bed was. Wijnand moest hier vreselijk om lachen. Ze zaten nog steeds op hetzelfde spoor.

De weekenden dat Wijnand thuis was, trok hij heel veel met zijn zus maar vooral ook met Geert op. Als Geert moest optreden waren hij en Sophie altijd onder de toeschouwers en op zondagmiddag ging hij altijd naar de voetbalwedstrijden kijken die Geert moest spelen. Nadien bleef hij vaak lange tijd met hem in de kantine hangen. Tussen hen beiden ontwikkelde zich een hechte vriendschap. Soms kwam Geert ook wel eens door de week langs op zijn kamer en haalden ze samen herinneringen op of gingen ze stappen.

Tegen half december keek Wijnand met verlangen uit naar de week Center Parcs die zijn vader voor de familie had gereserveerd. Hij reed met zijn ouders daar op vrijdagmiddag naar toe en Sophie en Geert kwamen ’s avonds. Vader en moeder, niet echt ouderwets, hadden toch liever dan Geert niet bij hun dochter sliep die week en daarom namen de jongens de slaapkamer op de eerste verdieping. Toen ze na middernacht naar bed gingen, keek Wijnand toe hoe Geert zich uitkleedde en naakt in bed stappen. De twee eenpersoonsbedden stonden tegen elkaar geschoven. Wijnand kleedde zich ook uit, trok een short aan en stapte in bed. Hij knipte het licht uit en wenste Geert ‘welterusten’.

“Hé,” begon Geert te praten, “Sophie vertelde me dat jij homo bent. Is het waar?”

“Mij vertelde ze dat jij reuze goed in bed bent. Is dat waar?” Beiden moesten ze lachen. “Geintje, Geert! Ja, het klopt ik ben homo.”

“En ik durf van mezelf niet te zeggen dat ik goed in bed ben hoor! Maar, heb jij toen na Ameland nog iets gehad met Tim?”

“Ja, tot hij naar Amerika ging hebben we samen een heel leuke tijd gehad.”

“Ik heb me altijd afgevraagd hoe het zou zijn om met een jongen seks te hebben,” verzuchtte Geert in het donker.

“JIJ?” vroeg Wijnand, grote verbazing in zijn stem leggend.

“Ja, ik. Is dat zo vreemd?”

“Ja, natuurlijk man! Alle meiden liepen je altijd achterna!”

“Ja, maar dat wil toch niet zeggen dat ik in alle meiden geïnteresseerd was. Ik had wel de reputatie maar heb ze heus niet allemaal gehad hoor. Zo ben ik niet!”

“Maar waarom dan geïnteresseerd in seks met jongens?”

“Gewoon nieuwsgierigheid, denk ik.”

Wijnand dacht na over hetgeen hij gehoord had en kon het amper geloven.

“Zeg, Wijnand?”

“Ja?”

“Zou ik jou bijvoorbeeld eens een keer mogen pijpen?”

Wijnand schrok zich het apezuur en schoot rechtop in bed. “Wat?”

“Ja, zeg, ik spreek toch geen Frans!” lachte Geert. “Of ben je echt ontsteld door mijn vraag?”

“Nou, ja, eigenlijk wel. Best wel geschrokken!”

“Je hoeft niet meteen te beslissen hoor, maar het lijkt me gewoon leuk om eens te weten hoe zoiets is. Sophie is prima in bed hoor en ik kom heus niets te kort maar een keer een jongen pijpen, lijkt me gewoon te gek.” Het werd stil en bleef lange tijd stil tussen hen beiden. “Wil je er alsjeblieft over denken?”

“Oké, ik zal er over nadenken maar reken nergens op hoor. Het idee staat me best wel een beetje tegen eigenlijk.”

“Waarom?”

“Je bent de vriend van mijn zus, man!”

“Het is maar voor één keertje hoor! Verder wil ik niets van je!”

“Prima. Ik zal er over nadenken.”

De sfeer was prima die week. Ze deden veel spelletjes met elkaar en bezochten ook ontzettend vaak het zwembad. Na het gesprek van die eerste nacht had Wijnand er vreselijke moeite mee om zijn ogen van Geert af te houden. De jongen zag er dan ook werkelijk schitterend uit in zijn kleine, zwarte, strakke zwembroek en stiekem vroeg hij zich af hoe het zou zijn om diens lul in zijn mond te hebben. Op woensdagavond moest Sophie terug naar huis voor de verjaardag van een vriendin en vader en moeder gingen met haar mee. Ze zouden de volgende ochtend weer terugkomen. Natuurlijk had Geert voorgesteld om haar heen en terug te rijden maar Sophie had het een beter idee gevonden dat haar ouders haar zouden rijden. Zo zou het ook gezelliger voor Wijnand zijn. Zo kwam het dat de jongens die avond geheel alleen in het huisje waren. Na het avondeten hadden ze eerst nog een tijd gezwommen in het zwembad. Tegen sluitingstijd waren ze teruggegaan naar hun cottage. Terwijl Geert de open haard had opgestookt had Wijnand een douche genomen. Gekleed in een short was hij teruggekomen en had zich met een leesboek voor het haardvuur op de grond gelegd. Het luide galmen van Geert onder de douche stoorde hem in eerste instantie vreselijk en daarom draaide hij zich geërgerd op zijn buik en drukte hij zijn handen tegen zijn oren. De vuur brandde lekker en verspreidde een gezellige warmte. Wijnand was zo in gedachten bij het verhaal dat hij las dat hij niet hoorde dat Geert teruggekomen was. Toen hij een hand over zijn achterste voelde glijden, schrok hij op. “Hé! Wat doe je, man!” Hij draaide zich om en zag dat Geert bij hem was gaan zitten op de grond.

“Heb jij nog nagedacht over mijn vraag?”

Wijnand ging ook zitten en keek Geert in zijn helblauwe ogen. “Ja, en ik denk dat we het maar eens moeten doen maar wel onder twee voorwaarden!”

“En die zijn?”

“Dat ik jou ook mag pijpen en dat het echt eenmalig is.”

Geert knikte instemmend.

“Wil jij beginnen?” vroeg Geert. “Want ik weet niet wat ik moet doen!”

“Niets natuurlijk, ik doe het werk!” Geert strekte zich uit op de grond. Wijnand kroop naar hem toe en maakte zijn badjas open. Voor de allereerste keer kon hij nu een rustige blik werpen op het kruis van Geert. Wow, de jongen had werkelijk goed spul in huis. Hij was lekker behaard van onderen en zijn kloten zaten in een strak gespannen zak. Zijn ding was al aardig stijf. Voorzichtig legde hij een hand tegen het lid aan en begon het langzaam te strelen. Onder de strelingen werd Geerts pik groter en groter. Met verbazing keek Wijnand toe. “Wat een kanjer heb je, man! Hoe groot is hij?”

“Vijfentwintig,” antwoordde Geert.

“Wauw! Geen wonder dat Sophie niets over je te klagen heeft,” lachte Wijnand. Hij trok het voorvel naar achteren en zag dat er al wat druppels uit het pisspleetje kwamen. “Je bent al aardig opgewonden, hè?”

Geert knikte.

Wijnand wreef het voorvocht met zijn duim over de eikel en hoorde Geert zachtjes kreunen. “Niet te snel komen hoor?”

“Wees maar niet bang, jongen, zo snel kom ik niet en bovendien kan ik wel vaker dan een keer spuiten hoor!”

Wijnand zette zich over het lijf van Geert heen met zijn gezicht naar zijn kruis en zijn billen naar zijn gezicht. Hij boog zich over de staander heen en likte de natte eikel schoon. Met het puntje van zijn tong speelde hij om de eikelrand heen. Hij hoorde Geert opnieuw zuchten. Wijnand keek naar hem op en zag dat hij zijn ogen gesloten had. “Doe ik het net zo goed als mijn zusje?”

“Ja, heel goed!”

Wijnand plaatse zijn lippen rond de penistop en liet hem in zijn mond naar binnen glijden.

Een woeste kreet ontsnapte aan Geerts lippen.

Wijnand stopte. “Gaat het goed?”

“Ja, man, het is heerlijk! Ga door!”

Wijnand ging verder en nam de eikel opnieuw in zijn mond. Zijn tong draaide rond de top en langzaam liet hij zich over de lul heen zakken. Het geval verdween verder en verder in zijn mond. Wijnand had wel vaker grote pikken gezogen maar zo groot als deze had hij hem nog nooit gehad. Voor hem was het uitproberen of hij deze wel helemaal naar binnen zou kunnen krijgen. De top bereikte zijn keelgat en nog steeds ging het goed. Wonderwel slaagde hij erin om hem helemaal naar binnen te zuigen.

Geert kreunde diep en riep: “Ik ga komen, ik moet spuiten!”

Hij wilde zich terugtrekken maar Wijnand hield zich stevig aan zijn heupen vast. Hij liet de harde erectie iets terugzakken en ving Geerts zaad op in zijn mond.

“Ohhhhhhhhhhhh,” brulde de vriend van zijn zus. Nog een paar harde kreten volgden.

Wijnand slikte het zaad door en voelde de handen van Geert over zijn billen strelen. “Nee! Nee!” zei Wijnand bestraffen “Daar hebben we het niet over gehad! En speels tikte hij Geert over zijn vingers.

“Maar homo’s vinden dat toch fijn?”

“Ja, hoor maar wij hebben andere afspraken. Was het trouwens lekker?” Eigenlijk had hij het niet hoeven vragen want de gelukzalige glimlach om de lippen van Geert was teken genoeg.

“Ja, ventje. Het was heerlijk. Je hebt me een heerlijk hoogtepunt bezorgd. Vooral dat ik in je klaar mocht komen vond ik heerlijk. Sophie wil dat niet hebben!”

Wijnand lachte naar hem.

“Maar nu wil ik voor het eerst in mijn leven aan een pik zuigen. Kleed je uit!”

Wijnand stond op en trok zijn short naar beneden en stapte eruit. “Zo goed, meneer?”

Geert kroop op zijn knieën dichterbij en bekeek Wijnands zaakje eerst eens goed. “Niet slecht, Brugsma!”

“Dank je. Ik heb niet zoveel in huis als jij maar het functioneert goed.”

Geert nam Wijnands nog slappe lid meteen in zijn mond en begon er aan te zuigen. Snel groeide het uit tot de volle lengte van zo’n achttien centimeter en kreeg Geert er moeite mee.

“Rustig, Meijer, je hoeft hem niet op te eten.”

Geert kokhalsde een paar keer en liet hem toen uit zijn mond schieten. “Ik kan er niets van,” zei hij ontmoedigd.

“Je moet het rustig aan doen. Je wilt teveel in een keer. Probeer het nog maar eens. Neem eerst alleen mijn eikel in je mond en speel er wat met je tong omheen. Daarna kun je hem langzaam naar binnen zuigen en het hoeft niet helemaal voor de eerste keer.”

“We hadden toch maar een keer?”

“Oh ja, sorry. Maar je begrijpt wel wat ik bedoel, denk ik!”

Geert probeerde het opnieuw en nu ging het een stuk beter.

Wijnand speelde met zijn handen in de blonde krullenbos van Geert en voelde zich geweldig. Wie had ooit kunnen denken, dat hij hier met Geert aan het geilen zou zijn. Hij raakte vreselijk opgewonden en kwam veel te vroeg voor zijn doen klaar. Hij duwde Geert naar achteren. De eerste straal raakte de jongen op zijn gezicht terwijl de rest op de lagere gedeelten van zijn lijf belandde. Met trillende benen stond Wijnand daar te wachten totdat het laatste zaad verschoten zou zijn. “Ik ga me nog even douchen,” zei hij met trillende stem. Wijnand voelde zich geweldig. Het leek of er maar geen eind aan dit hoogtepunt zou komen. Onder de warme stralen boog hij voorover en duwde zijn wijsvinger diep bij zich zelf naar binnen. Hij kreunde keihard. Wauw, kon dit de pik van Geert maar zijn. Toen kwam ineens de kater. Het was voorbij, over en uit. Met de ijskoude stralen van de douche die hij over zich heen liet komen, bracht hij zichzelf weer terug naar de realiteit. Het uitstapje naar het paradijs was maar voor even geweest. Hij stapte onder de douche vandaan en begon zich af te drogen. Er werd op de deur geklopt. Wijnand maakte het slot open.

“Vind je het goed dat ik mijn tanden kom poetsen?”

Wijnand knikte. Toen Geert klaar was, poetste hij zelf zijn tanden. Hij liep naar boven en stapte in bed. Geert lag er reeds.

“Hé, lieve Wijnand. Ik wil je hartelijk bedanken voor wat je voor me hebt gedaan en als ik ooit iets voor je terug kan doen, moet je het me zeggen. Oké?”

Oh, wat had hij graag willen zeggen dat Geert hem de hele nacht moest neuken. Dat Geert moest laten zien hoe goed hij in bed was. “Ja, blijf alsjeblieft mijn zusje trouw en maak haar gelukkig.” Wijnand draaide zich op zijn zij van hem af en snikte inwendig. Verdomme. Hoe had hij het zover kunnen laten komen. Geert was van Sophie en niet van hem!

***

Met het begin van het nieuwe kalenderjaar stortte Wijnand zich weer op zijn studie. Vaak bedacht hij smoezen om maar niet met Geert te hoeven optrekken. Hij voelde zich doodongelukkig. Een brief van Tim, waarin hij schreef dat hij een vriendje gevonden had, maakte het er nog beroerder op. De jaren gingen voorbij en de vriendschap tussen Wijnand en zijn aanstaande zwager stond op een erg laag pitje. In het laatste jaar van zijn algemene studie brachten Sophie en Geert de mededeling thuis dat ze zouden gaan trouwen. Wijnand was dolgelukkig voor hen.

De vrijgezellenavond was een kroegentocht met nog een aantal vrienden van Geert. Sophie had Wijnand vriendelijk doch dringend verzocht een beetje een oogje op haar aanstaande te houden: “Let er alsjeblieft een beetje op dat hij niet te veel drinkt. Hij moet morgen nog rechtop kunnen staan en ‘JA’ kunnen zeggen!” Wijnand had de opdracht aanvaard. Sophie zou de nacht doorbrengen bij haar ouders omdat ze vanuit huis zou trouwen. De kroegentocht was gezellig en zoals altijd bij dat soort gelegenheden werd er veel gedronken. Wijnand had er na een paar pilsjes echter al genoeg van. Hij schakelde over op wat sap en slaagde er zo in als een van de weinigen nuchter te blijven. Tegen drie uur in de ochtend regelde hij voor alle feestgangers het vervoer en bond hij zelf Geert in de veiligheidsriemen van zijn auto en reed hem naar huis. Bij het huis van Geert en Sophie gekomen transporteerde hij hem rechtstreeks naar bed. Hij liet hem er op neervallen en begon hem uit te kleden. Hij ontknoopte de veters van zijn schoenen en trok die uit. Daarna de sokken. Hij knoopte het overhemd los en trok die uit waarna hij zijn riem en broeksknoop losmaakte. Hij trok de rits van de gulp naar beneden en bewoog toen de broek langzaam en voorzichtig naar beneden. Toen hij hem daar zo in zijn slip had liggen, kreeg hij even de aandrang om hem volledig naakt te willen zien. Hij sprak zichzelf vermanend toe legde het dekbed over hem heen en liep de kamer uit.

“Zeg, Wijnand, waarom maken we er niet echt een vrijgezellenavond van en kom je niet gezellig bij mij slapen?” hoorde hij opeens.

Wijnand draaide zich bij de deur om. “Je bent dus niet zo dronken als je deed voorkomen.”

“Nee. Ik wilde gewoon eens zien of jij de verleiding kon weerstaan. Verdomme, man! We zijn vrienden maar de laatste paar jaar laat je me gewoon stikken! Zie ik je haast nooit meer! Waarom? Ben je bang dat je verliefd op me wordt?”

Wijnand liep terug naar het bed. Hij zette zich op de rand neer. “Ja. Een beetje wel, Geert. Toen in Center Parcs zijn we denk ik te ver gegaan. Het heeft mij in elk geval geen goed gedaan.”

“Mij wel, Wijnand. Hij trok Wijnand naar zich toe en liet zijn handen over zijn rug glijden.

Wijnand rukte zich los.

“Wat kan er nou mis zijn met die ene keer dat ik jou uit pure nieuwsgierigheid heb gepijpt?”

“Van alles, Geert! Je bent van Sophie en niet van mij!”

“Je hoeft ook niet van mij te zijn, jongen. Je hebt alleen maar mijn nieuwsgierigheid bevredigd meer niet. Dat heb ik je toen ook al gezegd toch!”

“Jawel, maar waarom wou je dan nu kijken of ik de verleiding kon weerstaan?”

“Omdat ik graag nog een keer iets met je wil doen.”

Wijnand legde de blik in Geerts ogen uit als een ondeugende blik. Hij wist niet precies wat Geert bedoelde maar wel dat hij zou bezwijken.

“Ik zou heel graag willen dat je mij deze nacht neukt. Ik hoef jou niet te neuken maar doe het alsjeblieft bij mij.”

Wijnand bleef lang voor zich uit staren. Hij wist dat zijn verstand het zou verliezen van zijn verlangen. Hij stond op en begon zich uit te kleden. Naakt vleide hij zich tegen Geert aan. Hun handen gleden over elkaars lichamen en bevoelden elkaar waar maar mogelijk. “Jij eerst,” verzuchtte Wijnand. “Ik wil dat je mij eerst naait.”

“Zeker weten?”

Wijnand knikte. Eindelijk zou hij ervaren waar Tim en hij zo vaak over gemijmerd hadden. Eindelijk zou hij weten hoe die paal van Geert voelde. Weten of het in het echt nog beter was dan in zijn dromen.

Geert pakte een condoom en trok die over zijn penis in erectie heen.

Wijnand legde zijn benen tegen zijn schouders aan en voelde hoe Geerts dikke eikel tegen zijn gaatje duwde. Even was er pijn maar toen begon de paal van Geert langzaam bij hem naar binnen te glijden. Alle dromen erover vielen in het niet bij hetgeen nu echt gebeurde. Het paradijs had haar poorten weer voor hem geopend. Genot en geluk dat waren de dingen die hij voelde. Geert was inderdaad goed en nam hem zoals hij nog nooit genomen was. Hij bracht zijn pik langzaam en uiterst behoedzaam naar binnen en toen hij er helemaal in zat, begon hij hem vol overgave te neuken. Zeker twintig minuten achtereen pompte hij zijn lat in en uit Wijnands gaatje. Vol vuur en passie bracht hij zichzelf en Wijnand naar een hoogtepunt. Ze putten elkaar zo uit dat ze er die nacht niet meer toe kwamen om het ook nog andersom te doen.

De volgende ochtend werden ze in elkaars armen wakker. “Wauw,” heb jij net zo lekker geslapen als ik,” wilde Geert weten.

Wijnand glimlachte naar hem. “Kom op, jongen! Je wilde mij toch je kontje geven?” commandeerde hij zijn aankomende zwager. Hij instrueerde Geert op zijn handen en knieën en begon zijn lichtbehaarde billen te strelen. Geert kreunde. Wijnand liet zijn vingers door de harige (zoals hij en Tim gedacht hadden) spleet glijden en bracht er toen zijn tong in. Met lange halen begon hij hem te likken. Geert kreunde van plezier. “Dit heeft mijn zusje vast nog nooit bij je gedaan.”

“Nee, nog nooit!” gilde Geert.

Toen hij de reet en het gaatje lekker nat had gemaakt, verkende Wijnand eerst met één en toen met twee vingers Geerts hol. Uiteindelijk zette hij zijn pik tegen diens aars en duwde hem voorzichtig naar binnen. Wijnand deed zijn uiterste best om zijn vriend te plezieren alhoewel hij zich zelf niet zo’n beste neuker vond. Geert genoot echter ten volle en gilde alles bij elkaar. Hij spoot als een fontein lang voordat Wijnand zich in het condoom in hem leegspoot. Lang bleven ze dicht tegen elkaar aan liggen. “Is je nieuwsgierigheid nu ten volle bevredigd, meneer?” vroeg Wijnand.

“Ja, Wijnand, maar ik hoop dat ik dit keer je vriendschap niet weer verspeeld heb. Blijf alsjeblieft mijn vriend.”

“Ja, dat zal ik doen, Geert. Maar beloof me dat je me nooit weer dit soort dingen laat doen.”

“Ik weet het niet, Wijnand. Ik zou het vreselijk graag willen beloven maar vraag niet te veel van me.”

“Maak ik elk geval Sophie niet ongelukkig alsjeblieft.”

“Daarvoor zal ik waken, dat beloof ik je.”

Wordt vervolg …



Reacties zijn van harte welkom op de site waar dit verhaal legaal geplaatst is maar ook via mijn e-mailadres: lucky_eye2@yahoo.co.uk



©Lucky Eye, augustus 2015 (gereviseerde versie)
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt worden door middel van druk, fotokopie, microfilm of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de houder van het auteursrecht.

Gesloten