Het leven van Niek. Deel 6/10

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Dionysos
Berichten: 46
Lid geworden op: do 20 aug 2015, 23:41
Vul het getal in: 123

Het leven van Niek. Deel 6/10

Bericht door Dionysos » di 08 dec 2015, 17:16

Deel 6

Zondagmiddag was de wijkagent langs geweest om eens kennis te maken met mij en AJ en om de situatie op te nemen.
De beste man deed erg zijn best om een goed beeld van de situatie te krijgen en vroeg ook verschillende vragen aan mij, maar voornamelijk aan AJ.
Na een uur zo gebabbeld te hebben kwamen we tot de conclusie dat AJ maar niet meer naar zijn ouders terug moest. Maar bij mij blijven was toch ook niet de slimste zet vond oom agent.
Wat een gedoe. Ik moet overal met die jongen heen. Heb ik nu een relatie? Ben ik een baby oppas geworden? Moet ik straks ook nog gaan zorgen dat het eten voor meneer klaar staat?

Maandagmiddag als ik thuis kom van werken zie ik AJ languit op de bank liggen.
Ik wil er heen lopen om te vragen wat er is, als ik hem daar met beide handen in zijn broek zie graaien.
“Kon je niet op me wachten?” zeg ik met alle geile gedachtes die gelijk in me opkomen
AJ schrikt en springt op, maar de domkop had zijn broek niet dicht en die gleed dus op zijn enkels.
Met een grote grijns kniel ik voor hem en begin hem te pijpen.
AJ laat het zich graag gebeuren en valt achterover op de bank.
Terwijl ik aan zijn ballen bedenk ik me dat ik nog boodschappen moet doen en wassen en koken en en en. “Godver, dit heeft ook geen zin.”
Net zo abrupt als het begon eindigt het ook. AJ heeft nog niet helemaal in de gaten dat ik niks meer aan het doen ben, tot ik hem opdracht geef om maar eens wat boodschappen te gaan halen.

We zijn nu negen dagen verder en AJ slonst de hele dag maar een beetje door huis. Het is nu zo erg dat ik me er alleen maar aan stoor en het liefst heb dat hij opdondert. U weet ik ook weer waarom ik zo graag alleen wil zijn.
Besluiteloos bel ik mijn moeder voor advies. Maar het enige antwoord dat ik van haar krijg is dat ik maar eens door moet zetten en niet de slappeling moet uithangen.
Balend dat mijn moeder weer eens zo koppig moest doen, ging ik naar mijn werk.

Die avond laat kom ik in het café een ex vriendinnetje tegen. En ze is zwanger. En ik ben de vader.
Heb ik nu teveel gezopen? Zei ze dat nu echt?
Nee, ik was een van de drie kanshebbers, maar ze hoopte dat het van mij was, want ik was de leukste.
Alsof ik nog niet genoeg stront aan de knikker heb met het gedoe van AJ, word ik ook nog eens even papa.
“Wanneer komt dat ding eruit?” vraag ik haar.
“over een week of drie”
“Wat doe je dan in die kroeg?” Vraag ik haar alsof het probleem dan is opgelost.
“Vrijgezellenfeestje.”
Ik kijk eens om me heen en zie dat er inderdaad veel te veel vrouwen in de kroeg zitten.

En als de mooiboy die ik ben heb ik dan ook al snel redelijk wat vrouwen om me heen hangen en heb ik voor 2 uur ‘s nacht al met drie verschillende gezoend.
En de eerste heet Francien. Lelijk, maar ach zoenen he. Alleen ze blijft maar om me heen hangen. Ook nadat ik met die twee andere heb gezoend.
“Ik ga weg. Ik ga naar de nachtkroeg.” zeg ik tegen Francien om afscheid te nemen.
“Oh, wat gezellig wij gaan ook.”

Daar aangekomen bestel ik eerst maar eens twee wodka om de smaak van Francien er uit te krijgen.
Jammer genoeg heeft de wodka een tegenovergestelde werking en begin ik Francien steeds leuker te vinden. En inderdaad sta ik na de derde wodka compleet ranzig met haar te kopkluiven (noot van de schrijver; kopkluiven is een plaatselijke benaming voor tongzoenen).
Na de vijfde wodka lijk ik alles vergeten en neem ik haar mee naar huis voor de seks.
Thuis is echter AJ en die is nog wakker.
Kut. In wat voor een klote situatie heb ik me nu weer gewerkt. AJ en Francien. Er gaan op dit moment meer vloekwoorden door mijn kop dan ik ze daadwerkelijk kan opnoemen.

Ik neem AJ mee naar de keuken en probeer hem uit te leggen wat de bedoeling was en dat ik hem niet wou kwetsen.
“Had je dan niet een lekkerder wijf kunnen meenemen, dan had ik wel meegedaan.” was de opmerking die AJ me gaf.
Vol verbazing kijk ik hem aan en geef hem een zoen op zijn mond. Terwijl ik de keuken uitloop en bedenk hoe ik aan Francien moet uitleggen dat mijn vriendje hier ook is en woont, hoor ik AJ roepen dat hij het logeerbed wel neemt.
Uit gemak neem ik Francien dan ook maar mee naar de slaapkamer en begin ik met haar uit te kleden.
Voordat ik het weet heeft ze me in een halve houtgreep op bed liggen en begint ze me te pijpen.
Maar zo hardhandig en met tanden. Jongens wat doet dat pijn en ik schreeuw het ook uit.
“We moeten dat ding nog vaker gebruiken hoor.” zeg ik tegen haar.
Ze kijkt me glazig aan en springt bovenop me. In een reflex probeer ik nog een condoom te pakken, maar het is al te laat. Ze heeft mijn piemel er al in zitten.
Meerijdend op haar tempo bedenk ik me het verhaal van mijn aanstaande kind.
Ik gooi haar van me af en zeg dat het niks wordt en vraag haar vriendelijk om weg te gaan.
Gefrustreerd door mij loopt ze kamer uit en gaat weg.

Gedachtes springen door mijn hoofd. Binnen een week staat mijn hele leven op zijn kop.
Niks is meer zoals het was.
Ik woon samen met een jongen van 17 en ik krijg een kind. What the hell.
Wat heb ik mezelf allemaal op de hals gehaald.

Nadat ik nog een glas wijn achterover heb geslagen, ga ik naar de logeerkamer en kruip ik tegen AJ aan.
“Was het niks?” vraagt AJ een beetje te sarcastisch.
“Nee. En ik ga het er ook niet over hebben.”
Ondertussen is AJ al druk bezig met het inspecteren van mijn piemel om te kijken of er nog wat actie voor hem inzit.
Jammer genoeg voor hem ben ik te moe en dronken om nog enigszins een beetje neukpartij te voeren.
AJ is het er niet mee eens en draait me op mijn rug. Hij begint me te pijpen met volle overgave.
Erg prettig voelt het nog niet, ik voel nog steeds de tanden van Francien erin staan en druk AJ weg.
Hij laat mijn piemel los en begint driftig aan mijn ballen te likken.
Met zijn rechterhand is hij me ook aan het vingeren. Dit fijne gevoel zorgt dat ik een beetje rozig word en half in slaap dommel.

“Aaaauuuu” schreeuw ik uit als ik in een keer een steek in mijn kont voel.
AJ heeft besloten dat ik maar eens even geneukt moet worden en staat met een bezwete rode kop zijn best te doen.
Ik laat hem en geef een kreun van genot. Voor hem het teken dat hij los kan en dat doet hij.
Binnen 3 minuten voel ik zijn piemel groter worden in mijn kont en verwacht ik de lading te krijgen.
Na het klapstuk kruipt AJ tegen me aan en valt in slaap.
Misschien moet ik dat ook maar eens doen.

Gesloten