Het leven van Niek. Deel 5/10

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Dionysos
Berichten: 46
Lid geworden op: do 20 aug 2015, 23:41
Vul het getal in: 123

Het leven van Niek. Deel 5/10

Bericht door Dionysos » wo 02 dec 2015, 02:00

Deel 5

Na de dienst lopen AJ en ik rustig met zijn tweeën richting het centrum.
“Je kan wel een borrel gebruiken zeker?” zegt AJ met een kleine grijns op zijn kop.
“Al die mensen die maar willen knuffelen brrrrrr, niks voor mij”
Al snel komen we een terras tegen en gaan zitten. AJ begint rustig te praten over dat hij het een mooie dienst vond en blij is dat zijn zus rust heeft gevonden.
De ober komt aanlopen met twee biertjes en twee glazen vodka. Gelukkig is het een bekende die dus niet moeilijk gaat doen over de leeftijd van AJ en daarom geef ik hem een goeie tip.

Acht bier en 6 wodka later is bij AJ het licht uitgegaan en bestel ik een taxi naar huis.
Aan zijn lot overlaten is toch echt geen optie.
Ik sleur hem de huiskamer binnen en probeer zijn schoenen uit te trekken, maar ik merk ook dat de wodka in mijn lijf ook al aardig zijn best doet.
Ik ga naast hem liggen op de bank en we vallen samen in slaap.

Vrijdag. Kutdag. Werken van twaalf tot vier en dan gelijk naar huis, want mijn ouders komen eten.
Kut, wat doe ik met AJ? Wat zeg ik tegen mijn moeder? Woon ik nu samen? Nee, dat kan toch niet.
Ik probeer uitvluchten te bedenken. Ik loop naar de keuken en zet de koffie aan.
AJ ligt nog keihard te snurken. De kleine engel zoals die normaal is gaat naar mijn idee toch best wel merken dat hij nog niet klaar is voor wodka, zo hard lag hij te snurken.

Ik maak hem wakker met de mededeling dat ik moet gaan werken en dat hij zijn best mag doen om het huis op te ruimen. Vanavond wacht ons een zware tijd met mijn moeder.
Ik vertrek naar mijn werk en loop met een blik op onweer die kant op.

Mijn ouders zouden er om zes uur zijn, maar zoals mijn moeder betaamt zijn ze er al om kwart voor vijf.
“Nog nieuws in de jetset?” vraag ik mijn moeder, terwijl ik de deur opendoe.
Ze kijkt me aan en begint gelijk te tieren; “Wat is er aan de hand, waarom kijk je zo moeilijk?”
Altijd maar die vragen van mijn moeder. Ik neem ze mee naar binnen.
“Mooi, je bent alleen. Kunnen we eindelijk eens normaal als een gezin praten.” Begint mijn moeder.
Nors haal ik naar uit en begin het verhaal van AJ te vertellen. AJ heeft zich op mijn advies eerst in de slaapkamer verborgen om er later bij te komen zitten.
“Waar is die jongen nu?” vraagt mijn vader, terwijl hij opstaat om hem te zoeken.
Mijn vader loopt rechtstreeks naar de slaapkamer en stelt zich voor aan AJ. Mijn moeder denkt er anders over en die staat erop dat ze gelijk vertrekken. Na wat dodelijke blikken van mijn ouders naar elkaar komt AJ erbij en stelt zich voor. Mijn moeder herkent de jongen nog van Zondag en begroet hem heel vriendelijk.
Mijn vader en ik staan elkaar aan te kijken of Pasen en Pinksteren toch op een dag kunnen vallen.

Na het eten nemen mijn ouders warm afscheid van AJ en zeggen tegen mij dat ik voorzichtig moet doen met die jongen. Ik snap er echt helemaal niks van. Mijn moeder die aardig doet. Ongekend, dat had ik nog niet meegemaakt.
Als ze wegzijn begint AJ te vertellen dat hij de krantenloper van mijn moeder is geweest en altijd als een van de eerste bij haar was om zo wat extra fooi te krijgen.
Raar verhaal. Heb ik ineens een vriendje, vind mijn moeder hem helemaal geweldig.

We gaan naar de slaapkamer en kleden ons uit om lekker op bed te gaan. AJ komt achter me staan en geeft me weer eens een knuffel. Ik merk dat ik deze wel fijn vind aangezien er in mijn broek wat begint te steigeren. Langzaam draai ik me om en knuffel hem terug. Ik begin hem langzaam te zoenen en de tijd lijkt even compleet stil te staan.
Zachtjes wrijf ik over zijn rug steeds een stukje naar beneden, tot ik bij zijn kont aankom. Ik trek de stoute schoenen aan en trek in een keer zijn broek naar beneden en zie tot mijn verbazing dat hij al helemaal stijf is.
Ik smelt compleet weg en grijp zijn piemel vast en begin woest aan dat apparaat te trekken.
“Ho joh, rustig. Ik wil niet over vijf minuten al slapen.” zegt AJ met een hese stem tegen me.
Ik besluit om nu ook maar zelf eens wat kleren uit te doen en op bed te gaan liggen. AJ kruipt boven op me en begint me in mijn nek te zoenen. Tergend langzaam gaat hij naar beneden om bij mijn ballen te eindigen. Hij speelt er even mee en knijpt er zachtjes in.
Ik wil meer en besluit hem op zijn rug te gooien. Ik druk zijn benen omhoog en zie daar zijn sterretje die me aanstaart. Ik maak twee vingers nat en breng die voorzichtig naar binnen en begin hem te vingeren. Hij kreunt van genot en ligt te shaken op het bed.
“Ben je er klaar voor?” Vraag ik hem.
Ik hoor een hele lichte piep die een ja moet voorstellen. Ik leg zijn benen in mijn nek en positioneer me zodat ik mijn piemel er goed in kan. Rustig begin ik heen en weer te gaan .
Als ik bijna op mijn hoogtepunt ben gaat de telefoon van AJ af.

“Godverdomme” Is het enige wat ik uit kan brengen. AJ staat op en loopt er naar toe.
“Het is mijn moeder, wat moet die nu weer?”
“Je gaat toch niet opnemen hé?”
En dat doet hij dus wel. Daar gaat de sex van vandaag. Ik sta op en loop naar de wc om te plassen.

Als ik terug kom is AJ klaar met zijn moeder en ligt te janken.
“Wat moest dat wijf” vroeg ik hem iets te nors.
“Ze wou dat ik onmiddellijk thuiskwam anders ging ze jou aangeven bij de politie omdat je met mij lag te neuken.”
Hoe kon zij dat nou weer weten. Wat moet ik hier nou weer mee.
Gek genoeg zijn de eerste gedachtes die in mij opkomen hoe mijn moeder haar wereld zou instorten als blijkt dat haar enige kind een pedofiel zou zijn.

Ik loop naar de keuken en pak eerst een biertje en dan de fles dropshot die ik nog heb staan en zet het op het drinken. Wat heb ik me nu weer op de hals gehaald?

Gesloten