Het leven van Niek. Deel 4/10

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Dionysos
Berichten: 46
Lid geworden op: do 20 aug 2015, 23:41
Vul het getal in: 123

Het leven van Niek. Deel 4/10

Bericht door Dionysos » za 21 nov 2015, 21:09

Deel 4.

Ik word weer eens wakker met een kater en kijk naast me. AJ ligt nog vredig te slapen en lijkt even van alle zorgen weg te zijn. Wat moet ik met deze jongen in huis?
Het is inmiddels Donderdag en AJ heeft alles aan me verteld. Als ik dacht dat ik er een potje van had gemaakt, ken je deze gozer nog niet.
Net zijn zus verloren omdat ze het niet meer kon opbrengen om nog met haar ouders in contact te zijn. Uit volle wanhoop voor een trein gesprongen en niet nadenkend dat ze haar broertje in de hel achterliet.
AJ zelf heeft ook nog eens leerproblemen en kan moeilijk vrienden maken. Komt hij net voordat de bom ontploft mij tegen. En ik neem hem met mijn bezopen geile kop mee aar huis voor een partijtje geile seks om vervolgens weer afscheid te nemen, wat niet echt goed lukt.

Dan heb ik mezelf nog. Een moeder die alleen maar druk op mij legt omdat ik niet in haar sociale life plaatje past. Kleine uitleg is dan misschien hier even op zijn plaats. Mijn vader is directeur van een of ander groot bouwbedrijf en heeft daardoor veel geld verdient. Hij vind het allemaal prima en wil het liefst zo gewoon mogelijk blijven.
Mijn moeder daarentegen heeft op het moment dat mijn vader zijn geld ging verdienen de keuze gemaakt om een society vrouw te worden. Net iets waar we allemaal op zitten te wachten.
Ik heb me school niet afgemaakt. En ben nu inval ober in een restaurantje op de rijnkade. Geen vriendin. En mijn enige sociale leven bestaat uit naar de kroeg gaan en lekkere jongens of meiden oppikken om te neuken.
Mijn vader betaalt geeft me gelukkig nog altijd een bijlage zodat ik alles een beetje kan bekostigen, maar hij moet maar niet weten dat ik bij een aantal kroegen best nog wat rekeningen heb staan.

Morgen gaan we naar de crematie van Doortje toe. Ik zie er gigantisch tegenop en wil eigenlijk helemaal niet mee, maar ik kan die kleine ook niet alleen laten gaan.
Ik hoop maar dat zijn moeder een beetje normaal doet tegen me en me niet weer een slag voor mijn kop geeft.

AJ is ondertussen uit bed gegaan en is koffie gaan zetten, de schat. Mijn gevoelens voor hem kan ik echter nog steeds niet helemaal benadrukken.
Tja, ik vind het een onwijs geile gozer en hij neukt als de beste, maar het idee dat ik een relatie krijg beangstigt me. Hij doet er erg zijn best voor en wil me de hele tijd knuffelen. Waar ik echt een trauma van heb gekregen tijdens mijn jeugd, door de verscheidende knuffelsessies van mijn moeder en haar jetset vriendinnen.

De taxi zet ons voor het rouwcentrum af en vertrekt weer. Er is geen weg meer terug.
Binnen aangekomen doet AJ zijn moeder heel cool tegen ons en probeert ons zo min mogelijk aan te kijken. Nu zijn vader eens proberen te ontmoeten.
Potverdorie. Hele kamer vol familie en vrienden en klasgenoten. Waar moeten we beginnen.
Gelukkig heeft AJ snel door dat ik me compleet ongemakkelijk voel en trekt me aan zijn handen mee naar een of andere tante die begint te huilen als ze AJ ziet.
“Het gaat goed met me hoor, tante Leen.” zegt AJ opgewekt.
Zijn tante vraagt of ik degene ben die voor hem zorgt en AJ knikt bevestigend.
Tante Leen begint nog harder te huilen en omhelst me. “Bedankt dat je voor AJ wil zorgen. Je bent een echte vriend van de familie op deze manier.” zegt tante Leen.
Perplex kijk ik haar en bedank haar met een lichte twijfel in mijn stem. Voordat ik het doorheb staat praktisch de hele familie in de rij om mij te omhelzen, om hun dankbaarheid te tonen.

“Oh oh, daar komt papa,” zegt AJ met een trillende stem. Dapper in mijn rol als beschermeling ga ik voor hem staan en ontvang de eerste klap op mijn gezicht van de dag. En hij kwam nog hard aan ook.
Gelukkig zijn er een aantal ooms die hem vastpakken en rustig krijgen.
“Dit is niet de tijd om te gaan vechten, we zijn allemaal hier om afscheid te nemen van je dochter.” Zegt
Een van de ooms.

Na een minuut of tien is iedereen weer rustig en gaan we richting de kerk, waar ons een zware dienst en begrafenis staat te wachten.

Gesloten