Het leven van Niek. Deel 2/10

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Dionysos
Berichten: 46
Lid geworden op: do 20 aug 2015, 23:41
Vul het getal in: 123

Het leven van Niek. Deel 2/10

Bericht door Dionysos » vr 20 nov 2015, 18:44

Deel 2.

Die avond was ik pas laat in de kroeg. Ik keek om me heen en zag al gauw mijn collega’s in de hoek staan. Enthousiast als ze mij zien bestellen ze gelijk maar weer de volgende meter bier.
Ik slik eens rustig en neem de eerste slokken bier. Het smaakte beter dan ik verwacht had en al snel was ik zo op tempo dat we de kroeg uitgezet werden omdat deze dichtging.
Aangeschoten genoeg en dapper genoeg lopen we naar de nachtkroeg, die tot 5 uur open is.

Daar binnengekomen kregen we van de barman gelijk een of ander ranzigheidje met veel te sterke alcohol voor onze neus. En ter goeder trouw zoop ik die maar op.
“Het hek is weer van de dam,” Mompelde ik in mezelf.
Ineens staat Hans naast me. “Waar is je vriendje van gister eigenlijk?”
Terwijl hij dat vraagt, begin ik het mezelf ook af te vragen. “Ik weet het niet. Nog een biertje?”
Ik draai me om en bestel de volgende meter bier bij de nieuwe barjuf, die ik uit een vaag verleden ook ken. Ik trek mijn portemonnee om te betalen, maar op dat moment ontstaat er een ruzie aan de bar. Dapper en sterk als ik ben spring ik ertussen en probeer de boel te sussen.
Nog voor ik iets kan doen heb ik al een slag tegen mijn kaak te pakken en val achterover.

Veel geschreeuw en gedoe om me heen. Waar ben ik?
De vage barjuf staat met een zak ijs tegen mijn kaak aan en wrijft me over mijn bol.
“Gaat het met je Niek?” vraagt ze.
Terwijl ik mezelf probeer rechtop te zetten probeer ik erachter te komen waar ik haar in godsnaam ook alweer van moet kennen. “Ja het gaat wel.”
“Dat is lang geleden dat ik je gezien heb zeg,” begint ze. “Zeker een jaar of drie terug.”
Langzaam begint het boven te komen. Ze was een tijdje mijn vriendin, althans dat dacht ze.
Ik dacht er anders over en vond het wel makkelijk om een sexbuddy te hebben.
En op dat moment weet ik ook weer waarom ik haar al die tijd heb proberen te ontlopen. Ik was haar broertje aan het neuken en zij heeft ons betrapt.
“Dat is inderdaad lang geleden,” zeg ik. “Sinds wanneer werk jij in de horeca?”
“Dit is mijn tweede dag en dan gelijk al deze shit in de tent. Nu vind ik het al niet leuk meer, maar wel toevallig dat ik jou dan tegen moet komen.
Ik probeer haar met een paar lieve woordjes op haar gemak te stellen en tevens haar te paaien. Ik kan me namelijk ook nog erg goed herinneren dat ze geweldig was in bed.

Na een halfuurtje achter gezeten te hebben staan we weer aan de bar. Met een nog veel te pijnlijke kaak, bestel ik een tequila om het enigszins te verzachten.
Zes tequila later ben ik weer helemaal de man en probeer haar weer te versieren.
Door alle alcohol ben ik weer zo los en geil als het maar kan. Op dat moment heb ik dan ook maar een doel en dat is iemand het bed in krijgen.
Ze hapt helaas niet en we worden om 5 uur de kroeg uitgezet.

Ik probeer naar huis te waggelen, maar ik merk al snel dat ik eigenlijk niet meer zo goed op mijn benen kan staan. Dus strompel ik naar de taxi die ik zie staan en laat me naar huis rijden.
Eenmaal voor mijn huis zie ik een scooter staan met een gedaante ernaast. Het is AJ. Mijn hart maakt een sprongetje zo blij ben ik dat het neukbare gewoon voor me klaarstaat.
“Hoi lekker dier” begroet ik hem met een geile grijns.
Maar AJ zegt niks en staat zachtjes te snikken tegen mijn voordeur. Ik moet schakelen. Wat is er aan de hand. Wat heb ik nu weer gedaan. Waarom staat die gozer bij mijn voordeur te janken.
Ik doe de deur open en neem hem mee naar binnen. We lopen richting de bank en gaan zitten.
“Wat is er aan de hand?” vraag ik hem.
“Mijn zus heeft vanavond zelfmoord gepleegd en ik wou niet thuis zijn vannacht.”
Bezorgd en half nuchter als ik plotsklaps ben vraag ik hem of zijn ouders weten waar hij is.
“Nee. Dat hoeft ook niet. Het is allemaal hun schuld.” AJ kruipt tegen me aan en begint nog harder te huilen. Na een half uurtje zo gezeten te hebben en niet wetende wat te doen wil ik opstaan om te plassen, maar ik merk dat AJ zo bovenop me ligt en in slaap gevallen is dat het me niet in een keer lukt om hem van me af te draaien.

De volgende ochtend wordt ik om tien uur al wakker van een geluid dat ik niet ken. Ik kijk verdwaasd om heen en voel toch een lichtelijk pijn in mijn hoofd van de alcohol.
Mijn bed is naast me leeg en ik vraag mezelf af waar AJ is.
Als ik de huiskamer inloop om het geluid te ontdekken kom ik erachter dat het de telefoon van AJ is, die er zelf naar zit te kijken.
“Ik durf niet op te nemen, het is mijn school.”
Ik kijk hem verbaasd aan dat hij er al weer zo wakker bijzit en besluit eerst maar eens koffie te maken en te douchen, dan doe ik het altijd wat beter op een veel te vroege ochtend.

Ik loop de douche in en stap onder het warme water en probeer mijn gedachtes op een rij te krijgen.
AJ in mijn huis die is weggelopen voor de situatie thuis en ik moet om 1 uur werken. En het is Maandag dus dan moet ik ook tot 11 uur vanavond door.
De deur van de douche gaat open en AJ loopt naar binnen en vraagt of hij ook mag douchen.
Voordat ik ja heb gezegd trekt hij het gordijn open en stapt onder de douche.
“Potverdorie, wat is dat gozertje toch een geil beest.” denk ik in mezelf.
Ik pak zijn hand en vraag hoe het met hem is en wat zijn plannen voor de dag zijn.
Hij antwoord dat hij het liefste de hele dag bij mij blijft om zijn problemen te ontwijken.

Ik denk weer alleen met mijn lul en besef nu pas dat ik dit gozertje nog geen 36 uur geleden helemaal door heb geneukt en ik daar nu wel weer zin in heb.
We stappen onder de douche vandaan en drogen ons af. Ik heb een stijve gekregen van de gedachtes aan AJ die ik met hem had gehad.
We lopen naar mijn slaapkamer. Ik om schone kleren te pakken, maar waarom AJ me volgt is nog even onduidelijk.
Hij pakt me vast en geeft me een knuffel en bedankt me dar hij hier mag blijven. Niet wetende dat ik daar mee had ingestemd, lach ik naar hem en wil hem kussen. Hij opent zijn mond om de kus te beantwoorden als op dat moment de bel van de voordeur gaat.
“Wie komt er nou verdomme voor elf uur al bij me langs.” grom ik.

Gesloten