VAKANTIE 2002 - hoofdstuk 3

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

VAKANTIE 2002 - hoofdstuk 3

Bericht door Lucky Eye » di 17 mar 2015, 17:19

VAKANTIE 2002

Een verhaal van Lucky Eye

Dit verhaal is niet gebaseerd op feiten. Elke overeenkomst met gebeurtenissen, personen, plaatsen en tijden berust dan ook op toeval.



Hoofdstuk 3

“Gek toch hè, dat die kleintjes zich met zoiets onzinnigs als zand kunnen vermaken?”

“Ja! Ze zijn al tijden bezig daar.”

“Waarom trek je niet een korte broek aan! Het is echt warm in de zon man,” zei ik opeens terwijl ik hem vragend aankeek.

“Ik heb niet eens een korte broek.”

“Wat??” Het ongeloof klonk duidelijk door in mijn vraagtekens.

“Nee, ik draag er nooit één dus waarom zou ik er één hebben.”

“Oké,” ik sprong in de benen en trok hem ook omhoog, “dan leen je er één van mij!” En vastberaden liep ik naar mijn huisje.

“Nee, niet doen man! Het is echt geen gezicht! Ik ben hartstikke wit!”

“Ja, en dat blijf je ook als je er niets aan doet.” Ik was inmiddels naar binnen gelopen en hoorde hem achter me aan komen. Ik liep de trap op en waarschuwde hem dat hij om zijn hoofd moest denken. Hij was langer dan ik was. In mijn tas vond ik een korte broek die ik hem wel kon uitlenen. Ik hield hem in de hoogte. “Deze past je vast wel. Hij heeft een koord zodat je hem strakker kunt aantrekken want je bent wat smaller in de heupen dan ik ben.”

Vertwijfeld keek hij me aan. “En nu?”

“Nu moet je hem aan gaan trekken natuurlijk. Ik wil die benen van je zien!”

“En blijf jij staan toekijken?”

“Sorry, nee, natuurlijk niet.” Ik liep de slaapkamer uit en trok de deur achter me dicht. Het liefst was ik natuurlijk wel blijven staan kijken maar … Het duurde eventjes voor hij uit mijn slaapkamer tevoorschijn kwam en eerlijk gezegd viel die witheid best wel mee. “Prachtig man, en nu de zon in met dat lijf! Dat shirt kan ook wel uit.”

“Nee, hè?” verzuchtte hij.