Lodewijks ontdekkingstocht naar de mannenliefde deel 4

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
reitdieper
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 13:01
Vul het getal in: 0
Locatie: Groningen

Lodewijks ontdekkingstocht naar de mannenliefde deel 4

Bericht door reitdieper » wo 30 apr 2014, 19:24

Hoofdstuk 4: Al weer een nieuwe ervaring

Het was een paar dagen na het afstudeerfeest van Lodewijk.
Het leven had al weer zijn gewone gang genomen,althans, zo leek het. Lodi had zijn kamer opgezegd omdat hij eerst nog wat wilde reizen en rustig naar een baan zoeken, dat kon beter, en vooral ook goedkoper, vanuit het ouderlijk huis, er was daar plaats genoeg en zijn eigen kamer was boven de garage en was los van de rest van het huis; “bomvrij” zoals Lodi het noemde.
Maar eerst wilde hij enkele weken wat bijkomen en rondsnuffelen op de arbeidsmarkt; hij zou wel zien wat er van kwam; hij moest nog 23 worden en voor jonge economen was de markt heel willig!

Hij was laat uit bed gekomen, de vorige avond had hij voor enkele maanden afscheid genomen van Diederik; die ging op stage in de USA en ze zouden elkaar een hele tijd niet meer zien. Hun relatie was nog steeds niet algemeen bekend, eigenlijk wist niemand er van behalve Joris en Maarten uit hun elftal, maar ook die waren nog niet uit de “kast”.
Hij baalde een beetje want hoe moest dat nu zonder Diederik, ze zagen elkaar toch wel enkele keren per week en dan kon het er heftig aan toe gaan. Ze hadden letterlijk nu alle hoekjes en gaatjes van elkaar ontdekt, tot grote wederzijdse vreugde, en een gevoel van leegte overviel hem.
Hij moest er maar eens uitkomen en na een lange douche ging hij op zijn gemakje naar de keuken om wat eetbaars op te duiken.
Tot zijn verbazing trof hij in de keuken Mark aan. Mark was het vriendje van zijn 2 jaar jongere zusje, hij kende hem wel maar door zijn uithuizigheid was hij het directe contact met zijn zusje( ze heette Liesbeth) wat kwijtgeraakt en hoewel hij wel van het bestaan van Mark wist, realiseerde hij zich niet dat die jongeman ook vaak in zijn ouderlijk huis te vinden was; Liesbeth woonde nog steeds bij haar ouders; ze was de jongste en hun ouders vonden het maar wat fijn dat er nog iemand thuis was, anders werd het wel erg leeg, en gaven haar alle vrijheid die ze maar wilde.
Ze maakten er geen enkel probleem van dat haar vriendje bij haar op bezoek kwam en ook niet dat hij ‘s nachts overbleef. Dat had Lodewijk in het begin van zijn studententijd niet moeten proberen! Maar nu waren ze veel milder geworden, gelukkig maar en dus trof Lodi Mark aan in de keuken terwijl hij met een houten kop wat eetbaars probeerde ter regelen.

Mark begroette hem enthousiast; hij was een jaar jonger dan Lodi, studeerde aan de Hogeschool van Rotterdam Organisatie en Management, en keek aardig op tegen die grote broer van Liesbeth die al afgestudeerd was aan de Universiteit terwijl hij nog 2 jaar moest aan de Hogeschool!
Liesbeth deed een soort veredelde secretaresseopleiding, eveneens aan de Hogeschool en zo hadden die twee elkaar leren kennen.

Lodi had eigenlijk nooit erg veel notitie van Mark genomen, maar nu keek hij met een iets andere blik naar jonge mannen; hij was tenslotte voor enkele maanden “vrijgezel” en Diederik en hij hadden afgesproken dat ze elkaar in deze periode volledig vrij zouden laten in hun handelen.
En dus constateerde hij dat die Mark er eigenlijk heel erg leuk uit zag, en ook dat het een echte spontane gozer was waar je mee kon lachen.
Daarom besloot hij om een charme offensief te starten richting Mark en hij vroeg hem wat zijn plannen waren voor de rest van de dag.
“Die heb ik nog niet Lodi` zei Mark en keek hem met pretoogjes aan. `Liesbeth moet werken vandaag en is al weg, we hebben afgesproken dat we elkaar bij het avondeten weer zien, ik zou enkele dagen hier blijven logeren zoals je waarschijnlijk wel weet.`
Lodi herinnerde zich er niets van, maar dacht: Het zal wel en knikte enthousiast.
“Leuk” zei hij, “dan kunnen we elkaar ook wat beter leren kennen”.
Mark reageerde blij verrast:
“Dat zou ik heel leuk vinden Lodi” zei hij. “Zullen we samen wat gaan doen? Wat dacht je van het tropische zwembad? Ik heb nog twee vrijkaartjes van toen ik daar stage heb gelopen, Liesbeth vindt het vast niet erg dat ik die voor haar broer gebruik in plaats van voor haar!”
Voor Lodi´s oog doemden meteen allerlei leuke mogelijkheden op en hij zei spontaan:
“Wat een leuk idee, Mark, ik ga graag mee, zullen we dan over een paar minuten gaan? Dan hebben we de hele middag nog”.
En zo gebeurde het dat ze even later op de fiets op weg waren naar het Tropisch zwembad dat in de buurt van de Nieuwe Maas was gevestigd.
Het was maar tien minuten, maar toen ze er aankwamen zagen ze dat ze niet de enige Rotterdammers waren met dat idee, het stond vol met mensen.
Maar Mark wist daar iets op; hij zei tegen Lodi:
“Kom, we gaan naar de dienstingang, daar heb ik nog een sleutel van en dan zijn we zo binnen”.
En zo gebeurde het dat de twee jongens al snel in het zwembad waren terwijl er een kaarten stop bij de loketten was, door de beperkte capaciteit.
“Laten we samen een kleedhokje nemen” zei Mark, “dat gaat sneller, kijk maar, ook hier is een wachtrij.” Lodi knikte instemmend, wat kon hem gebeuren? Hij wist hoe mannen er uit konden zien en was eigenlijk best benieuwd hoe dat bij die mooie Mark er zou uitzien.

De twee vonden al snel een hokje en sloten de deur achter zich. Mark begon zich al snel uit te kleden nadat hij zijn zwembroek uit zijn tas had gehaald. Zonder zich ook zich maar enigszins af te schermen tijdens het omkleden verdween zijn boxershort van zijn heupen en was hij binnen enkele minuten getooid in een strakke zwembroek en was zijn gespierde, licht behaarde borst een genot om naar te kijken. In al die tijd had Lodi zich nog nauwelijks verroerd. Mark stopte zijn spullen in zijn tas en keek Lodi verwachtingsvol aan, zo van: ‘Komt er nog wat van’.
Lodi begon zich snel uit te kleden en merkte dat Mark niet de andere kant op keek. Integendeel, Mark merkte dat Lodi even haperde en zei:
“Kom op Lodi, schiet op dan kunnen we gaan zwemmen!”. Lodi stroopte de strakke boxershort van zijn kontje af en Mark keek snel even naar het kruis van de broer van zijn vriendin. Deels geschoren, maar niet kaal zag Mark. Lodi ruimde ook zijn spullen op en nadat de twee een kluisje hadden gevuld met hun spullen lonkte het zwembad.

Mark dook snel het recreatiebad in en Lodi volgde al snel. Er werd wat gedold over en weer en na een half uurtje onschuldig wat rondspelen in het bad klommen de twee op de kant en legden zich op de ligstoelen. Mark zegt:
“Hoe is het met de vrouwen Lodi?”.
Lodi: “Nou het is allemaal wat rustig, zo af en toe op wat feestjes hè”.
Lodi vervolgt: “Maar ja dat heb jij allemaal niet meer; jij hebt mijn lieve zusje nu”.
Mark antwoordt al snel: “Oh maar dat van die feestjes heb ik nooit zo gedaan eigenlijk”.
Lodi denkt even na en vraagt dan waarom, want zo’n jongen als Mark zal toch niet om aandacht verlegen zitten. Lodi flapt dat laatste er zo maar uit, voordat hij het zich beseft.
Mark is verrast én gevleid door de opmerking van Lodi en zegt:
“Ja, maar ik ben best verlegen en heb nogal een kieskeurige smaak”. Lodi reageert dat zoiets over het algemeen vrij positief is, maar wil Mark aan een aantal tests onderwerpen. Een vijftal dames wordt ‘gekeurd’ en bij de zesde dame loopt ook een jongen. Mark:
‘Zo die heeft geluk!’. Lodi zegt gekscherend: “Welke van de twee bedoel je?”. De twee kijken elkaar even aan, om te peilen wat er bedoeld wordt, en lachen dan om de opmerking. Er wordt verder niet gereageerd op het lijntje dat Lodi daarmee uitgooide.

Na nog wat gepraat te hebben over van alles en nog wat stelt Mark voor om wat ritjes op de glijdbanen te maken. Lodi stemt in en loopt direct achter Mark aan en bewondert diens mooie achterwerk. Lodi heeft al een aantal maal naar het kruis van Mark gekeken, in de hoop wat mooie vormen te ontdekken. De strakke zwembroek van Mark is daar uitermate behulpzaam in.
De twee komen aan bij de glijdbanen terwijl Lodi nog in gedachte is verzonken. Mark stopt plotseling voor een glijdbaan en Lodi botst zacht tegen ‘m op. Er gaat een schokje door het lichaam van Lodi heen. Mark zegt:
“He dromer, pas op!”.
Ze lopen beide de trap op naar de glijdbaan en Lodi blijft genieten van het uitzicht. Boven aangekomen gaat plotseling de zwembroek van Mark een slag omlaag, voordat hij op de glijbaan gaat zitten. Dat is natuurlijk voor de snelheid, maar Lodi wordt er nu toch op slag echt geil van. Hij geniet van al die mooie vormen.

De twee razen kort achter elkaar van de glijdbaan af, en zo doen ze nog een flink aantal ritjes waarbij het uiteraard de kunst is om zo kort mogelijk achter elkaar te gaan. Bij het laatste ritje gaan ze tegelijk van de glijdbaan af, Lodi achter Mark zitten. Mark zit dus tussen de benen van Lodi. Lodi geniet en ze beginnen te glijden. Tijdens de rit schommelen ze heen en weer en automatisch slaat Lodi zijn armen heen om het vriendje van zijn zusje. Bij het schommelen komen de handen van Lodi tijdens het korte ritje, meerdere malen in aanraking met het kruis van Mark. Mark denkt niet aan opzet, maar vlak voor het einde van de rit voelt hij andermaal de handen van Lodi in zijn kruis en nu leek het toch wel met voorbedachten rade en denkt er het zijne van.

Na dat laatste ritje gingen de heren nog wat drinken. Lodi zat met een dilemma, hij wilde graag het onderwerp richting sex krijgen. Maar ja; over sex praten met het vriendje van je zusje…

Mark loste het probleem op. Hij begon er namelijk zelf over. Hij vroeg namelijk hoe vaak Lodi het al had gedaan. Lodi antwoordde dat hij het antwoord niet echt wist, maar dat hij het toch wel vrij regelmatig deed. Wanneer dan vroeg Mark, want hij had niet het idee dat Lodi zo vaak ging stappen de laatste tijd. Ai, hoe los ik dat op dacht Lodi. Eerlijk zijn dan maar, deels.
“Ik heb iemand waar ik geen relatie mee heb, maar tot voor kort wel regelmatig sex mee had”.
Mark reageert natuurlijk:
“Waarom nu niet meer dan?”.
Lodi zegt dat zijn partner een tijdje weg is. En meldt er direct bij dat hij verder alles mag doen, geen verplichtingen. Lodi kaatst de bal, voordat er moeilijkere vragen komen, terug:
“Hoeveel meisjes heb jij al gehad voor mijn zus?”.
Mark zegt dat het er niet zoveel zijn geweest, het aantal keren dat hij het bed met een meisje heeft gedeeld is al helemaal op één hand te tellen.
Mark vraagt vervolgens of Lodi het wel eens anaal heeft gedaan.
Lodi zegt natuurlijk gelijk dat dat het geval is.
Mark geeft aan dat hij het wel eens zou willen doen, maar dat hij het niet durft.
“Waarom niet”? vraagt Lodi, “heb je nooit eens iets bij jezelf geprobeerd, bij voorbeeld een vinger of zo, om te voelen wat het is om iets in je ” sterretje” te hebben”?
“Ja zeker” zegt Mark,” het voelt heel speciaal en best wel lekker, daarom wil ik ook wel eens weten wat het is om in een” holletje” te komen en ook dat eens te beleven. Bovendien lijkt me dat een levend voorwerp toch veel lekkerder moet zijn dan een dood ding zoals een komkommer of banaan, of zelfs een dildo”
Het blijkt dat Mark toch wel veel meer ervaringen heeft dan Lodi had gedacht, hij lijkt wel wat onschuldig maar ondertussen gaat hij wel zijn eigen weg, en dat is een leuk vooruitzicht!
Maar nu de volgende stap.
Tot nu toe zijn de kleine testvragen door Mark min of meer positief beantwoord, maar nu; nu moet Lodi zich wel (figuurlijk)blootgeven, je kunt niet om de hete brei blijven heen draaien en dus antwoordt Lodi:
“Ik wil je iets heel persoonlijks vertellen, maar kunnen we afspreken dat, wat je er ook van vindt, het absoluut onder ons blijft”?
“Daar kun je op rekenen Lodi” zegt Mark, en klinkt heel oprecht; “Dit zijn nou eenmaal heel persoonlijke onderwerpen en dan moet je elkaar kunnen vertrouwen, ik ga er dan ook vanuit dat we vanaf nu allebei heel vertrouwelijk met dit gesprek omgaan. Maar je hebt me wel een beetje nieuwsgierig gemaakt”.
“Dat kan ik me voorstellen” zegt Lodi, ” maar het zit zo: Die gevoelens die jij zonet beschreef heb ik ook al heel lang, en enige tijd geleden heb ik besloten om er wat meer mee te gaan doen. Het klinkt nu erg bedacht, maar in feite doet zich ineens een mogelijkheid voor nadat je er al tijden over hebt gefantaseerd en dan komt zo’n besluit in een oogwenk tot stand”
“Wat klinkt dat spannend“ zegt Mark en kijkt vol verwachting en met glinsterende ogen naar Lodi.
“Ik heb dus, voor het eerst enkele maanden geleden, een echte pik in mijn sterretje gehad, en lekker dat het was” zei Lodi en wachtte met enige schrik de reactie van Mark af.
Maar die reactie viel meer dan mee.
“Ik vermoedde al zo iets” zei Mark, “ op de glijbaan was je al een beetje handtastelijk, niet dat ik het erg vond, in tegendeel, en geloof me, in zekere zin ben ik een beetje jaloers op je, die verlangens zitten me al een hele tijd dwars maar het lef ontbrak me om er eens iets aan, of mee, te doen.
Jij hebt dat wel gedaan en kunt nu de wereld van alle kanten bekijken, dat moet toch een hele uitdaging zijn, zoveel extra mogelijkheden”
“Wat ben ik blij Mark, dat je er zo over denkt” zei Lodi, “ik had echt wel schrik om er zo direct met je over te beginnen, tenslotte heeft niet iedereen van die ruime opvattingen, en aan ruzie hebben we al helemaal niets. Maar zoals je zonet zei, het opent wel vele nieuwe perspectieven”.
“Maar je begrijpt wel dat ik zulke zaken liever niet aan de grote klok hang, er zijn nog veel te veel bekrompen mensen, ook in onze vrienden en vriendinnen kring, die zullen er niets van begrijpen en er rotte opmerkingen over maken.”
“Het is wel heftig Lodi”zei Mark, “maar er komt wel een groot verlangen in mij op om ook eens, al is het maar een keer, zoiets mee te maken” en met een licht geile blik keek hij Lodi aan.
Lodi zag nu vanuit zijn ooghoeken dat zich in Marks zwemslip een behoorlijke bobbel begon af te tekenen en voelde dat hem dat ook niet onberoerd liet. En natuurlijk zag Mark dat ook!
“Zullen we ons maar gauw gaan aankleden” stelde Lodi voor,” dat is wel zo comfortabel, want we voelen ons hier een beetje ongemakkelijk zo” en dat beaamde Mark met een lachje.
Dus zochten ze, na hun spullen uit het kluisje gehaald te hebben, snel een kleedhokje op, zich wat afschermend met hun handdoeken, en doken weer samen een hokje op een hoek in, het was nu heel rustig, want die hokjes waren iets groter.
“He he, dat hebben we gelukkig zonder problemen gehaald” zei Mark en Lodi beaamde dat, “maar ik ben er wel behoorlijk geil van geworden” zei hij en keek vol verwachting naar Mark.
Die begon te lachen en zei: “kijk maar eens” en Lodi zag een knoert van een bobbel in de nu te kleine zwemslip van Mark. Hij toonde zich nu ook in full front en ook bij hem was een enorme bult te zien. Wie zou het initiatief nemen?
“Mag ik” vroeg Mark en zonder een antwoord af te wachten ging hij met zijn hand naar Lodi’s bobbel en voelde er met zijn volle hand aan. Lodi kreunde van geile gevoelens en beantwoordde dit gebaar met gelijke munt en voelde aan Marks pik, door de slip heen. Dat voelde heel goed en heel hard en ook Mark begon te kreunen van plezier en geilheid.
“Ohhhhh, wat lekker, ga door Lodi” kreunde hij en kneep ondertussen hard in Lodi’s op topspanning staande piemel.
Lodi bewoog zijn andere arm naar mark toe en sloeg hem om zijn schouder, daarna drukte hij de zich tegen het lichaam van Mark aan en omarmde hem toen met beide armen. Intuïtief deed Mark hetzelfde en toen voelden beide vrienden voor het eerst elkaars stijve pikken tegen elkaar, een heerlijk, bijna sensationeel gevoel, in ieder geval voor Mark die dit nog nooit eerder had meegemaakt. Ze waren ongeveer even lang en dus konden ze elkaar over hun hele lijf voelen en betasten.
Lodi liet zijn handen over Marks rug naar beneden glijden en ging voorzichtig het zwemslipje in, of liever, hij duwde het naar beneden en Mark werkte meteen mee door aan de voorkant ruimte te maken zodat het slipje naar beneden gleed. Lodi nam even afstand om het moois te bekijken want mooi was het inderdaad. Een mooie rechte, niet te dikke, pik van 16 tot 17 cm, blank van kleur en heel gelijkmatig gevormd,niet besneden maar de roze eikel lag net bloot en kleurde prachtig bij de rest. Niet te veel schaamhaar, maar wel voldoende om een heel mannelijke uitstraling te geven.
Nu kwam Mark in actie. Hij trok in een ruk Lodi’s broekje naar beneden en een “wouw” ontglipte aan zijn mond, “Dat ziet er lekker uit”. Met geile blik monsterden de jongens elkaar terwijl hun pikken trilden van opwinding over de zaken die in het verschiet lagen.

Zo stonden de jongens tegenover elkaar met ieder een stijve pik. Ze keken elkaar even kort aan en blijkbaar werd het sein ‘aanvallen’ gegeven want ze zochten tegelijkertijd toenadering. Mark keek zijn ogen uit. Hij stond op het punt om voor het eerst seks te hebben met een andere jongen. Hij was zo ontzettend geil dat hij gelijk Lodi’s pik beetpakte en er hevig aan begon te trekken. Hij vond het een heerlijk gevoel zo’n kloppende lul in zijn handen. Lodi en Mark keken elkaar geil aan en gaven elkaar de eerste vluchtige zoen. Dat werd al snel een heftige tongzoen, terwijl ze elkaar stonden af te trekken. Dan onderbreekt Lodi de zoen en zakt hij langzaam door zijn knieën. Als hij eenmaal op hoofdhoogte bij de pik van Mark is slaat hij direct toe. Lodi hapt de lul van Mark naar binnen en geeft Mark de beste pijpbeurt van diens leven. Mark geniet en kreunt. Al snel gaat Lodi met zijn hand door de bilnaad van Mark en cirkelt met wat vingers rond Mark’s sterretje. Mark gromt op zijn beurt van genot. Dan brengt Lodi langzaamaan één vinger naa rbinnen en vingert Mark terwijl hij aan zijn lul blijft zuigen. Niet veel later komt er nog een vinger bij in het kutje van Mark.

Mark houdt het dan niet meer en komt luid kreunend klaar in de mond van Lodi. Door Mark’s klaarkomen verliest hij een deel van zijn geilheid en lijkt plotseling spijt te hebben. Mark begint terug te krabbelen, en betuigt zijn spijt tegenover Lodi. Lodi denkt bij zichzelf dat hij dat gedrag maar al te goed kent en laat het gaan. Mark kleedt zich dan snel aan en Lodi doet hetzelfde. Lodi nog altijd met een gigantisch stijve lul. Mark denkt bij zichzelf hoe dit heeft kunnen gebeuren, maar bovenal hoe lekker hij het heeft gevonden. Notabene met de broer van zijn vriendin. Wat nu denken Lodi en Mark tegelijk?

Ze besluiten om maar snel naar huis te fietsen en laten het gevaarlijke onderwerp even rusten, maar wie goed kijkt kan zien dat beide jongens aan het piekeren waren over iets.
Thuisgekomen blijkt er een berichtje van Liesbeth te zijn dat ze vanwege een project moet doorwerken die avond en pas heel laat thuis zal komen.
Mooi zo denkt Lodewijk, dan kunnen Mark en ik het er na het eten nog eens rustig over hebben; hij begreep wel dat hij als oudste toch een zekere verantwoordelijkheid had om dit niet te laten “hangen” ze moesten nog verder met elkaar! Dus stelde hij Mark voor om na het eten naar boven te gaan, naar zijn kamer en daar nog wat te drinken.
“Ik heb nog van allerlei lekkers daar staan, vanuit mijn studentenkamer” zei Lodi tegen Mark en die knikte begrijpend en zei:
”Dat lijkt me een goed idee” en zo gingen ze een uurtje later, na het eten,, naar de kamer van Lodewijk. Die was boven de garage, eigenlijk een soort appartementje ooit gemaakt voor een inwonend dienstmeisje, maar nu Lodi’s domein als oudste kind. Het was lekker ver weg van de rest van het huis, had een eigen opgang en gaf zo maximale vrijheid van handelen die Lodi ook al heel wat keren gebruikt had. Eerst met allerlei vriendinnetjes en de laatste maanden sinds hij weer thuis woonde ook met Diederik.
Mark was hier nog nooit geweest en keek opgetogen rond:
“Wat gaaf Lodi” zei hij en gaf hem spontaan een klap op zijn schouder, “wat een leuke kamer en wat een ruimte en vrijheid, om jaloers op te worden.”
Zijn ouders waren niet zo bemiddeld en woonden relatief klein in het centrum van
Rotterdam in een appartement en hij had daar een kleine eigen kamer die wel erg gehorig en zo was, dus moest het vrijen altijd ergens anders plaatsvinden. Gelukkig was de behoefte nog niet zo vaak aanwezig geweest en hadden zijn paar vriendinnen tot nu toe altijd leuke en praktische kamers gehad. Maar toch, “het werkt remmend op je mogelijkheden” zoals hij tegen Lodi vertelde.
Die knikte en dacht, goed zo, we hebben het onderwerp weer te pakken, nu doorpakken en zei meteen:
“Ja, ik heb mijn mogelijkheden altijd heel goed gebruikt en de experimenten waarvan ik je vanmiddag in het zwembad vertelde vonden ook vooral hier plaats”
Mark slikte even, hij wilde van de ene kant dit gevaarlijke onderwerp laten rusten, maar anderszins wist hij ook wel dat ze niet zomaar er omheen konden gaan. Bovendien voelde hij weer een beginnende geilheid in zich opkomen.
“Ja” zei hij, “het was wel even schrikken vanmiddag, het kwam eigenlijk zo maar ineens, maar het was toch wel heel erg lekker, en op het moment zelf ging het eigenlijk heel natuurlijk”.
Lodewijk beaamde dat en dacht aan zijn eerste ervaringen met Diederik en, onverbeterlijke geilaard die hij was, voelde hij zijn pik al weer verstijven.
“Denk eens even aan het begin van ons gesprek vanmiddag, Mark, toen vertelde ik iets over mijn ervaringen en jij zei dat je ook wel eens zoiets wilde meemaken. Dat is nu gebeurd, en nu moet je daar verstandig mee omgaan en er je voordeel uit trekken. Maar even iets anders: heb je je wel gerealiseerd dat je ineens vanmiddag afhaakte en mij met een enorme staander achterliet terwijl ik beregeil was op dat moment”.
Mark schrikt en realiseert zich meteen dat het in ieder geval niet erg aardig naar Lodi toe van hem was geweest, hij had zich wel erg door zijn eigen verwarde gedachten laten leiden, en zegt:
“Ben je dan nog steeds geil Lodi? Ik heb helemaal niet meer aan jou gedacht, wat spijt me dat”
“Kijk maar” zei Lodi en showde zijn kruis waarin al een flinke bobbel in de strakke spijkerbroek zichtbaar was, “die vraagt eigenlijk om bevrijding”.
Ondanks al zijn eerdere bedenkingen voelde ook Mark nu een sterk geil gevoel opkomen en besloot daar maar aan toe te geven, dan was het misschien ook voor eens en altijd over!
“Okay Lodewijk” zei hij, “laten we dan maar afmaken waarmee we vanmiddag begonnen, je heb wel gelijk, het was erg egoistisch van me, maar wel zoals vanmiddag afgesproken in het geheim; niemand mag dit ooit weten van ons.”
“Daar ben ik het helemaal mee eens” zei Lodi en omarmde Mark en al snel drukten hun stijve pikken tegen elkaar aan, lekker die schurende bobbels, en begonnen ze steeds dieper te tongen, geheel door hun geilheid overmand.
Plotseling liep Lodi nog even naar de deur en deed het slot erop. “Voor de zekerheid” zei hij en begon zich snel uit te kleden, gevolgd door Mark en in no time stonden de jongens, maar nu heerlijk naakt, weet te zoenen in elkaars armen.

De twee pikken schuurden tegen elkaar aan en dat wond beide jongens nog meer op. Ze hadden allebei een flinke stijve en de handen kroelden overal waar ze komen konden. Lodi’s hand hield de stijve van Mark vast en trok er wild aan, dol enthousiast dat hij eindelijk weer een pik had om vast te houden en te trekken. Ook Mark liet zich niet onbetuigd; hij masseerde Lodi’s billen met twee handen en ging met zijn handen steeds dieper tussen Lodi’s billen. Na een moment staat hij Lodi te vingeren, in en uit, in en uit met zijn vinger.

Lodi voelt de vinger in zijn anus binnenkomen en laat een kreun ontsnappen en laat de pik van Mark los. Mark voelt dat en ziet dat als sein om verder te gaan. Hij laat zich op zijn knieën zakken en hapt direct Lodi’s lul naarbinnen. Voor het eerst in zijn leven heeft Mark een lul in zijn mond en hij begint driftig te zuigen en te likken. Lodi laat het over zich heenkomen en blijft staan, genietend van weer een jongensmond om zijn geslacht. Dan wordt Mark wakker en begint zijn handen weer te gebruiken. Weer verdwijnen zijn vingers tussen de billen van Lodi en voelt Lodi langzaam twee vingers zijn lichaam binnenkomen. Mark bespeelt de broer van zijn vriendin nu op 2 manieren. Hij pijpt hem en vingert hem tegelijkertijd. Hij kan het eigenlijk niet geloven. Daar zit hij dan, op zijn knieën met een paal in zijn mond en zelf een enorme stijve tussen zijn benen.

Lodi houdt het niet meer en begint nu te stoten in Mark’s mond en gaat steeds wilder tekeer. Dan plotseling gebeurt het: hij verstijft en verkrampt en begint zijn zaad te lozen in de willende mond van Mark. Mark ontvangt het zaad met open mond en proeft voor het eerst van zijn leven andermans sperma. Genieten, genieten en nog eens genieten.
Lodi staat slap op zijn benen terwijl Mark zijn pik schoonlikt. Mark likt langer door dan noodzakelijk en Lodi’s pik krijgt de kans daardoor niet om geheel te verslappen. Lodi gebaart Mark dat ‘ie overeind moet komen. Mark gehoorzaamt en samen gaan ze op bed liggen. Lodi voelt ondertussen aan de harde pik van Mark en zegt:
“Mark je wil toch nog altijd eens voelen hoe het is, zo in een warme anus? Ik ga je die kans geven, maar voorwaarde is wel dat ik als je bent klaargekomen, jou ook mag nemen…ook als je je geile gevoel kwijt bent…”

Mark in al zijn geiligheid stemt toe en Lodi positioneert zichzelf zodat Mark hem kan penetreren, Mark kan niet wachten en duwt zijn eikel tegen Lodi’s aars. Lodi duwt zijn kontje naar achteren en voelt de dikke pik van Mark in zich schuiven. Mark voelt dat ook en slaakt een enorme zucht. Het eerste gevoel voorbij laat Mark zich van zijn beste kant zien en begint stevig te stoten. Het gevoel is onbeschrijflijk en Mark houdt het niet lang vol en spuit Lodi’s darmen vol. Hij valt voldaan om en Lodi kust hem liefkozend. Mark is zijn geile gevoel kwijt en lijkt Lodi een beetje af te weren!

Lodi zegt direct:” ho eens Mark je hebt net nog beloofd dat…” Mark onderbreekt direct en zegt:
” ja dat weet ik ook wel, maar ik trek het gewoon niet. Ik vond het heerlijk maar ik ben het gevoel kwijt.” Hij maakt aanstalten om op te staan en te vertrekken. Lodi zegt:
“Ho jij eens even dat gaat zomaar niet” en pakt hem beet…

Even lijkt het er op dat de jongens gaan vechten, maar dan krijgt het gezonde verstand de overhand.
Lodi laat Mark los en Mark zegt:
“Je hebt natuurlijk gelijk, maar geef me even tijd om bij te komen.” Ze gaan nu naast elkaar zitten, Lodi nog steeds met een prachtige stijve, en Mark met iets tussen slap en stijf in.
“Kom, we nemen nog wat lekkers“ zegt Lodi en schenkt nog wat wijn in en zegt:
“Op ons geheime avontuur” en al proostend heffen de makkers in crime hun glas.
Na enkele slokken voelt Mark hoe zijn “kater” langzamerhand plaatsmaakt voor een wat neutraler gevoel en weldra komt er weer een beginnende geilheid bij hem op.
Lodi ziet dit met graagte gebeuren en denkt: zo meteen komt mijn moment. Hij verheugt zich al wat en voelt hoe zijn pik een vreugdesprongetje maakt.
Mark ziet dat natuurlijk ook en begint er weer echt zin in te krijgen. Zijn pik begint dat ook al wat uit te stralen en wordt weer wat dikker en harder.
“Vooruit dan maar Lodi” zegt hij en gaat op zijn hondjes op het bed zitten. “Laat het dan maar gebeuren, ik ben eigenlijk heel benieuwd”.
Na die woorden krijgt Lodi nog meer zin dan hij al had en begint voorzichtig met het rimmen van
Mark. Eerst nog wat onwennig maar dan krijgt hij de smaak te pakken en woelt zijn tong door en langs de geheime opening van Mark, die gift een kreetje van louter geiligheid, zo lekker vindt hij dat en probeert zijn kutje nog iets meer open te stellen zodat Lodi nog iets verder met zijn tong kan binnengaan.
De jongens genieten en Marks gaatje gaat steeds verder open. Dan stopt Lodi zijn wijsvinger er in, dat gaat na al die voorbereiding heel gemakkelijk, dan nog een vinger en Mark moedigt hem aan om verder te gaan:
“Toe dan Lodi, het voelt zo lekker, ga door en stop die prachtige pik van je er nu maar in, ik wil het nu echt eens meemaken”.
Dat laat Lodi zich geen twee maal zeggen en hij plaatst zijn 17 cm lange en behoorlijk dikke staander tegen het al openstaande gaatje en duwt voorzichtig zijn eikel een beetje erin.
Tot hun beider verrassing gaat het eigenlijk heel gemakkelijk en in enkele seconden is een groot deel van Lodi’s pik al in Marks kutje. Voorzichtig beweegt Lodi wat heen en weer, zich vasthoudend aan de bovenbenen van Mark, en daar glijdt zijn pik al in zijn geheel naar binnen.
Nu probeert Lodi door een beetje gericht te stoten ook Mark’s prostaat te raken en dat lukt vrij goed wat Mark slaakt ineens allerlei verrukte kreetjes als “ohhh en ahhh en ga door Lodi en zo”.
Natuurlijk gaat Lodi door, hij wil niets liever na al die neukloze dagen sinds Diederik weg is en vrolijk pompt hij er op los. Doordat hij al wat ervarener is lukt het hem om niet meteen al klaar te komen maar zijn zaad wat op te houden, ook natuurlijk omdat hij zonet nog in Mark’s mond was klaargekomen, maar zijn geilheid is zo groot dat na enkele minuten het toch zover is.
Hij had al neukende ook al aan Mark’s pik getrokken en die was door de gelijktijdige prikkeling van voren en achteren, en de oneindig geile gedachten die door hem heen gingen, zo geil geworden dat bijna op het zelfde moment dat Lodi onder een luide kreet zijn zaad in Mark’s darmen pompte, Mark zelf ook al weer klaar kwam en een grote hoeveelheid zaad over Lodi’s vingers vloeide dat op het bed terecht kwam.
\vermoeid maar voldaan vielen ze samen op het bed, Lodi op zijn rug en Mark er half bovenop, maar het kon niemand wat schelen; de gevoelens waren zo overweldigend dat alles goed was op dat moment.
Dan floept Lodi’s slap geworden pik uit Mark’s kontje en worden de vrienden, want dat wordt je wel met zulke ervaringen, letterlijk losgemaakt van elkaar, maar ze merkten het nauwelijks.
“Bedankt Mark” zegt Lodewijk dan en Mark zegt met een glimlach: “Graag gedaan Lodi, maar ik weet niet of ik dit nog eens kan doen, maar dit was in ieder geval een zalige ervaring” en hij geeft Lodi een diepe kus op zijn mond. Lodi beantwoordt die en even glijden hun tongen langs elkaar.
Dan herpakken ze zich en laten elkaar letterlijk en figuurlijk los. Met een handdoek en de wasbak maken ze elkaar min of meer weer toonbaar en Lodi zet een raam wat verder open om de toch wel duidelijk geile geuren te laten verwaaien. Ze kleden zich weer aan en ook de deur wordt weer van het slot gedraaid.
Ze drinken nog een glas en kijken elkaar glimlachend, maar heel voldaan, aan.
“Dit blijft absoluut onder ons he” zegt Mark en Lodewijk beaamt dat heel duidelijk.
“Laten we maar weer onder de mensen komen, Mark,” zegt Lodi, “mijn zusje zal zo meteen wel thuiskomen”en dus gaan de jongens weer naar de woonkamer. Het is ondertussen bijna 11 uur geworden en Liesbeth kan elk moment de deur binnenkomen. Maar er is een band gecreëerd tussen Mark en Lodewijk die nog lang zal nawerken.

Gesloten