Lodewijks ontdekkingstocht naar de mannenliefde deel 1 tot 3

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
reitdieper
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 13:01
Vul het getal in: 0
Locatie: Groningen

Lodewijks ontdekkingstocht naar de mannenliefde deel 1 tot 3

Bericht door reitdieper » zo 27 apr 2014, 17:22

Lodewijks ontdekkingstocht naar de mannenliefde

Hoofdstuk 1 Het voorspel

Het was maandagochtend, Lodewijk, Lodi voor zijn vrienden, werd wakker.
Langzaam kwam hij wat bij bewustzijn er realiseerde zich toen dat hij kennelijk gedroomd had van afgelopen avond want hij had een knoert van een “ODOL” (voor de niet kenners: Ontzettend dikke ochtend lul) in zijn boxer zitten.
Ja, dat was wat geweest gisteren, voor het eerst echte mannenseks en verlekkerd ging hij met zijn tong over zijn lippen.
Zo kon hij toch niet opstaan, eerst nog even afreageren.

Hij gooide de slaapzak van zich af en ging voorzichtig met zijn handen over zijn borst.
Hij draaide kleine kringetjes rondom zijn tepels die zienderogen harder werden en toen raakte hij ze voorzichtig aan.
Een rilling trok door zijn lijf en zijn handen gingen naar beneden, naar wat hij als het centrum van zijn wereld beschouwde, zijn lul.
Daar stond dat ding dan, ongeveer 17 cm hoog en 4 tot 5 cm dik, mooi rechtop, te pronken.
Dat vroeg om een handeling en zo gebeurde.
In gedachten ging hij naar gisterenavond terug en toen was er nog maar weinig voor nodig om weer tot een uitbarsting te komen. In enkele erupties kwam het zaad naar buiten gespoten en landde met een boogje op zijn buik en in zijn navel. Oh wat een goddelijk gevoel toch!!
Hij bleef nog even nagenieten. Met een doekje dat daar speciaal voor lag veegde hij zijn buik schoon, de rest verdween wel bij het douchen, en moeizaam kwam hij zijn bed uit.

Bijna vier jaar geleden was hij in Rotterdam gekomen om bedrijfskunde te gaan studeren.
De studie ging heel voorspoedig, Lodi wist heel aardig een zeker evenwicht te vinden tussen zijn hobby’s, het uitgaan en het studeren.
Ook met zijn jaarclub had hij het goed getroffen, ze waren met 12 man begonnen en nu waren er nog 9 over, meer dan gemiddeld.
Voor de grap waren ze met zijn allen bij een studentenclub gaan voetballen.
Hoewel Lodi eigenlijk tegen de selectie van het eerste herenteam aan zat, hij had in de A 1 jeugd gespeeld in de kleine plaats waar hij vandaan kwam, was hij solidair geweest met zijn nieuwe vrienden en speelde nu een belangrijke rol als matchwinner in de onderbond.
Omdat niet iedereen uit de jaarclub even enthousiast was hadden ze al snel naar wat aanvulling/ versterking moeten zoeken en kwamen er enkele vriendjes van vriendjes bij.
Zo was ook Diederik bij zijn elftal gekomen.

Als tweede jaars bedrijfskunde werd hij gevraagd om als begeleider van aankomende eerste jaars op te treden en het te begeleiden “slachtoffer” bleek een zekere Diederik te zijn.
Diederik was na zijn eindexamen een jaar met een beurs naar de USA geweest en begon nu pas aan zijn studie bedrijfskunde; ze waren bijna even oud en het klikte vanaf het eerste moment tussen hen.
Al snel had hij Diederik bij zijn elftalgenoten geïntroduceerd, hij was geen voetballer van origine, maar een hockeyer, maar had zoveel conditie en spelinzicht en vond het zo leuk dat hij zich als een echte aanwinst voor het elftal had ontpopt.
En zo deelden ze niet alleen dezelfde studie maar ook een belangrijke hobby en trokken veel met elkaar op.

Ze waren uiterlijk elkaars tegengestelden, was Diederik was slank, op het magere af, een relatieve lichtgewicht van 1 meter 85 en donker van haar, tegen het zigeunerzwart aan; Lodi was blond, stevig gebouwd zonder overigens dik te zijn maar wel 10 kilo zwaarder bij ongeveer dezelfde lengte, zodat ze een prachtig contrast vormden met zijn tweeën.

In de afgelopen tijd hadden ze, vaak na een of meer glazen bier na de wedstrijd, de zg. derde helft is voor hun elftal minstens zo belangrijk als de andere twee, over letterlijk elk onderwerp wel eens gepraat en vaak waren ze de laatsten van hun elftal die de kantine verlieten.
Daarna een Chineesje pakken, voor koken was het al wat laat, en dan nog doorzakken bij een van hen en zo kwam de zondag wel om!

Lodi had al enige tijd ontdekt dat hij niet zo hetero was als hij altijd had gedacht; natuurlijk had hij in zijn middelbare schooltijd wel eens spelletjes gedaan met zijn vrienden zoals wie de grootste pik had of wie het verste kon spuiten bij het gezamenlijke aftrekken op een werkweek van school, maar dat was toch wat anders.
Ook met meisjes kon hij het altijd heel goed vinden, met enkele had hij een kortstondige relatie gehad en ook seks gehad en dat was best leuk en lekker geweest, maar hij realiseerde zich met enige schrik dat hij soms naar een knappe jongen die na het voetballen onder de douche vandaan kwam zat te kijken zonder dat hij dat zo bedoelde; het overkwam hem eigenlijk.
Hij voelde dan een zekere geilheid opkomen die hij onmiddellijk onderdrukte door aan hele nare dingen te denken zodat een lichamelijke reactie uitbleef, maar hij realiseerde het zich wel.

Zijn elftalgenoten had hij natuurlijk al vaak naakt gezien, maar daar was hij zo aan gewend, dat deed hem niet veel. Inwendig schermde hij zich daarvoor natuurlijk ook af, het zou te gecompliceerd worden en hij begreep er zelf al niets van, laat staan dat hij zoiets aan een elftalgenoot zou kunnen uitleggen.
Maar er was een uitzondering: Diederik!!
Hun vriendschap was zo hecht geworden en ze deelden zo veel van hun ideeën en gevoelens met elkaar, dat Lodi voelde dat de grens tussen vriendschap en seks aan het verschuiven was.

Nu is dat ook een heel wazig geheel dat voornamelijk door vooroordelen in stand wordt gehouden, maar toch, het beangstigde hem maar tegelijk verlangde hij ook wel naar een doorbraak, maar ja, hoe keek Diederik daar tegenaan?
Ervoer die ook vergelijkbare gevoelens?
En hoe kom je daar op een niet te bedreigende manier achter?
Hij was bang dat een te sterke confrontatie tot het einde van hun vriendschap zou leiden, dat was een te groot offer voor hem!
Maar gisteren was er dan die onverwachte doorbraak geweest die tot een intense ervaring had geleid, nieuw voor hen beiden maar oh zo heerlijk.

Ze hadden vrij laat gespeeld met hun elftal en waren pas tegen 4 uur klaar. Het was de laatste wedstrijd van het seizoen en de “derde helft” liep volkomen uit de hand.
Ze waren deze keer naar Diederiks kamer gegaan met zijn tweeën zoals ze altijd deden na afloop, die had een twee kamer appartementje op de bovenste verdieping van een flat, “bomvrij” en ook nog wel iets te eten in huis. En nog veel te drinken!.
Elkaar ondersteunend en met de armen om elkaars schouders kwamen ze aan.
Bij het naar binnen gaan struikelde Lodi en viel met Diederik boven op zich.
Ze bleven even liggen, al lachend en toen voelde Lodi in eens dat er een hard voorwerp tegen zijn buik drukte en hij realiseerde zich ineens dat het Diederiks lul moest zijn. Van opwinding werd hij eensklaps wat nuchterder en voelde zijn piemel ook wat stijver worden.
En natuurlijk voelde Diederik dat weer en met een gevoel van schrik en ongeloof keken ze elkaar aan terwijl ze nog steeds half op elkaar lagen!

Al snel herstelde Diederik zich en hij stond, misschien beschaamd, snel op en liep door naar de woonkamer. Lodi volgde snel, niet wetend hoe Diederik verder zou reageren.
Voor Lodi zelf kwamen de verwarrende gevoelens ook weer bovendrijven. Wil ik nu wel of wil ik nu niet? Geil leek hij in ieder geval wel te zijn. En dat was te merken ook. Met enige moeite beheerste Lodi zich en strompelde ook de woonkamer in.
Daar was Diederik de bank aan het leegruimen om plaats te maken voor hen beiden, zodat ze met een vers biertje de avond af konden maken. Hij was wat in zichzelf gekeerd nog zo leek het, maar Diederik keek hem aan en vroeg aan Lodi of hij nog maar ’s een biertje lustte.
Lodi had daar wel zin in om nog een beetje bij te komen en de roes in stand te houden en Diederik vertrok richting keuken.

Lodi ging op de bank zitten en dacht terug aan het verwarrende ogenblik van net. Niet al te lang om te overpeinzen, want Diederik stond al snel weer in de kamer met twee biertjes.

Diederik nam plaats naast Lodi en al snel begon weer een levendig, door alcohol beinvloed, gesprek. Ze kenden elkaar door en door en dit soort gesprekken hadden ze al veel vaker gevoerd. Maar om de een of andere reden ging het gesprek nu constant over seks.
Geen probleem voor de vrienden, want dat hadden ze vaak genoeg gedaan. Lodi alleen kon hierdoor zijn opgewonden gevoel maar niet onderdrukken en hij kreeg sterk de indruk dat dat bij Diederik ook zo was.
Diederik had op dat moment exact dezelfde gedachten, hij kon het voorval bij binnenkomst niet uit zijn hoofd zetten en had het idee dat Lodi dat ook niet kon.
Lodi bracht het gesprek op ervaringen uit het verleden en begon een beetje te vissen naar eventuele bi-ervaringen van Diederik van vroeger.
Zelf had Lodi wel wat ervaringen gehad, maar echt een avond vol seks had hij bij een andere jongen nog nooit beleefd.
Diederik biechtte op vroeger wel ’s met wat vrienden ‘gespeeld’ te hebben, maar verder dan wat aftrekken was het nooit gekomen. Lodi leek enige teleurstelling uit die laatste opmerking op te kunnen maken. En begon te vertellen over zijn eigen twee ervaringen.
Dat wond Lodi toch behoorlijk op om zo aan die momenten terug te denken.
Zoals wel vaker als hij opgewonden was staken zijn bi-gevoelens meer en meer de kop op. Diederik stond tussen de verhalen door op en ging naar de WC en twee nieuwe biertjes halen.

Diederik kwam vrij vlot weer terug, met een duidelijk zichtbare stijve in zijn broek.
Lodi had zich dus niet vergist, want Diederik had dit gesprek ook geil gevonden en was opgewonden geworden.
Het gesprek ging verder waar het gebleven was en Diederik vond het heerlijk om die verhalen van Lodi te horen, eerlijk gezegd voelde hij er wel wat voor om die verhalen nog ’s na te spelen. Diederik staarde wat voor zich uit en Lodi merkte dit op en vroeg of er iets was.
Diederik schrok wakker en ontkende dat er iets was.
Lodi had echter genoeg gezien en besloot de gok te wagen en legde zijn hand op Diederik’s been en keek hem aan.
Diederik voelde opeens de hand van Lodi op zijn been terwijl Lodi hem aankeek.
Lodi nam verder het initiatief en streelde Diederik’s been en belandde, zonder tegenwerking van Diederik, bij Diederik’s pik. Lodi kneep erin en bewoog zich vervolgens richting Diederik en drukte hem liggend op de bank. Zo lagen ze weer in de positie van eerder die avond; op elkaar met allebei een stijve pik. En weer keken ze elkaar aan.

Diederik schrok op uit zijn dromerige gevoelens en begon Lodi te zoenen, steeds wilder en liet zijn handen over de kont van Lodi glijden. Het zoenen werd hartstochtelijk tongen en ondertussen kneedde Lodi nog steeds de dikke paal van Diederik.
Lodi brak de zoen en hief zich op en begon de broek van Diederik los te knopen en trok de broek uit, onder wat zuchten en kreunen van zijn goede vriend.
De paal van Diederik sprong overeind, lang en slank, en Lodi begon hem ritmisch af te trekken met een hoop gekreun als gevolg.
Lodi zakte verder af en begon met zijn tong de pik te bewerken en na enige aarzeling begon hij er rustig aan te zuigen.

Wat voelde dat lekker, en eigenlijk ook wel vertrouwd.

Maar Diederik was nu helemaal weer uit dromenland en begon een verkenningstocht langs Lodi’s lijf, zijn handen gleden over Lodi’s hoofd, door zijn blonde haren en over zijn lieve gezicht, maar veel verder kon hij niet komen omdat Lodi zich op Diederiks pik aan het concentreren was. Wat was dat trouwens heerlijk!!
Daarom vroeg hij Lodi om zich om te draaien en die ging nu schrijlings over Diederik zitten.
Nu kon Diederik er eindelijk bij!
Hij knoopte zo snel als hij met zijn wazige kop kon bedenken de broek los, trok hem van Lodi’s kont en de boxer er achteraan, en daar was hij dan eindelijk bij het voorwerp waarvan hij al diverse malen had gedroomd, en waarop hij zich al vele malen had afgetrokken zonder het ooit aan iemand te durven vertellen: Lodi’s pik.
Een mooie rechte pik van zo’n 17 cm, ongeveer de zelfde lengte als de zijne maar iets dikker, misschien wel 5 cm dik!
Het zag er nog lekkerder uit dan hij zich had voorgesteld en onmiddellijk, zonder zich te bedenken “hapte” hij toe en nam hem in zijn mond.
Een rilling van genot trok door Lodi’s lijf en een diepe zucht was hoorbaar, maar ook Diederik voelde rillingen van genot door zich gaan, het onmogelijke was toch gebeurd!
Door de spanning van het nieuwe en het zo lang uitgestelde verlangen duurde het maar even of dat goddelijke gevoel kwam op, eerst bij Diederik en daardoor ook al heel snel bij Lodi, en vlak na elkaar kwamen ze klaar in elkaars mond.
Het lukte ze niet om al het zaad binnen te houden, maar het meeste werd doorgeslikt, en de smaak viel best mee. Het was lekkerder dacht Lodi dan dat van zijn ervaringen uit de pubertijd, voor Diederik was het de eerste keer dat hij andermans zaad proefde, maar hij vond het heerlijk, maar nu was er dan ook een element van diepe vriendschap aan toegevoegd.
Het klaarkomen was een soort bezegeling van hun wederzijdse vriendschap en hoewel niet uitgesproken voelden beide makkers dat heel duidelijk.
“Wat heb ik hier naar verlangd Lodi” zei Diederik,
“ik heb het je nooit durven zeggen vanwege onze vriendschap, maar al vaak heb ik met een onderdrukte stijve naar je gekeken als we onder de douche stonden na de wedstrijd!”
Ondertussen waren ze naast en gedeeltelijk op elkaar gaan liggen, pik aan pik, en hielden elkaar met hun armen vast.
Lodi knikte ontroerd bij deze ontboezeming en gaf Diederik spontaan een kus.
“Ik heb wel eens aan je gedacht als een lekkere jongen, want af en toe komen die gevoelens ook bij mij boven zoals je wel uit mijn verhaal van zo straks hebt begrepen, maar in mijn dromen was je nog niet geweest, maar dat verandert vanaf nu, want ik vond, en vind het heerlijk!!”
Nu was het Diederiks beurt om geroerd te zijn en met hun eigen gedachten lagen ze in elkaars armen.

Na enkele ogenblikken zei Lodi,
“We moesten dit maar volstrekt voor ons tweeën houden, Diederik, wie zal ons anders begrijpen!” en hij begon meteen met een diepe kus voor Diederik die al gauw overging in een lekkere tongzoen.
En dus begonnen hun pikken zich ook weer te roeren, ze waren ook wel heel snel klaargekomen de eerste keer, en al gauw waren ze elkaar liefdevol aan het strelen.
Laten we elkaar nog een keer aftrekken zei Diederik, verder durf ik nu niet te gaan, maar als we er morgen nog net zo over denken als nu, wie weet wat voor experimenten we dan nog samen kunnen doen. En we houden dit absoluut onder ons!
“Daar ben ik het helemaal mee eens” zei Lodi en begon met een voorzichtige trekbeweging, gevolgd door Diederik en na enkele minuten kwamen ze bijna gelijktijdig met nog steeds een flinke lading aan sperma.
Diederik had een handdoek in de buurt liggen en daarmee fatsoeneerden ze elkaar.
Lodi moest de volgende dag naar de Universiteit voor een bespreking van zijn scriptie onderwerp, te belangrijk om te laten lopen, en dus moest hij wel naar huis.
Bovendien, hoe fijn ook allemaal, hij had toch de behoefte om alles nog even op een rijtje te zetten maar dat zei hij niet, dat dacht hij alleen maar.
Een halfuur later kwam hij in zijn bed terecht en viel meteen in slaap als een blok.
En nu stond hij,wat moeizaam, onder de douche en overdacht de gebeurtenissen, hoe moest dit verder?

Hoofdstuk 2: Een nieuwe ervaring

Onder de douche gingen de gedachten van Lodi al snel weer naar de avond ervoor. Hij dacht aan het gesprek dat ze gevoerd hadden en hoe hij zelf het initiatief had genomen om Diederik te verleiden. Hij zelf nota bene, hoe kon dat nou. Was hij nou echt homo geworden of gaf hij gewoon steeds meer ruimte aan zijn bi-gevoelens. Want mooie meiden wonden hem, gelukkig, ook nog altijd ontzettend op zo dacht Lodi. Het zal wel door de drank zijn gekomen dat ik de stap nu gewaagd heb, bij zichzelf denkend dat hij zoiets nuchter nooit zou hebben gedaan.

Ondanks deze twijfels kwamen de gedachten van de pijpbeurt die Lodi Diederik had gegeven weer naar boven…wat was dat lekker! Eindelijk die heerlijke, mooie paal van zijn beste maatje hebben kunnen afzuigen. En dan zijn zaad doorslikken, ook dat vond Lodi heerlijk. Hij had er zelfs even aan gedacht om zijn kontje ook te verwennen maar had dat op het laatste moment toch maar niet gedaan. Dat zou toch weer een stap verder zijn. Misschien nog wel tekenender was het feit, dacht Lodi, dat ze ook zo hartstochtelijk gezoend hadden, dat is niet alleen maar geilheid daar straalt ook een stukje genegenheid van af. Wat gebeurt er met me? Lodi’s twijfels kwamen in alle hevigheid terug en hij schaamde zich voor het feit dat hij ondertussen alweer een stijve had gekregen door aan Diederik te denken.

Lodi stapte onder de douche vandaan, droogde zich af en ging zich aankleden.
Eenmaal aangekleed, bakte hij een eitje voor zichzelf en zetelde zich achter zijn computer om het laatste werk te doen voor zijn afspraak op de universiteit over een uurtje. Als hij z’n gedachten er maar bij kon houden…
Na een uurtje stapt Lodi de deur uit en gaat naar de universiteit, ondertussen gedachten afwisselend tussen Diederik en de scriptie bespreking.
Eenmaal op de universiteit aangekomen zoekt Lodi het afgesproken lokaal op en gaat naar binnen. Het gesprek verloopt voorspoedig en het blijkt allemaal goed te gaan met de scriptie. Maar dan, na een half uurtje, voelt Lodi zijn telefoon trillen in z’n zak. Even wachten denkt Lodi, nu even niet.
Weer een half uurtje later is de afspraak voorbij en pakt Lodi zijn telefoon; het blijkt een smsje te zijn….van niemand anders dan Diederik! Hij schrijft dat hij heeft genoten van gisteren, maar dat hij twijfelt over hoe dit heeft kunnen gebeuren en wat het betekent voor de vriendschap tussen de maatjes. Lodi smst terug met het voorstel om direct te gaan lunchen, over een half uurtje in de stad! Al snel antwoordt Diederik dat dat een goed plan is.

Een half uur later zitten de vrienden op een nog stil terrasje in de stad. Eten en drinken is besteld en ze kijken elkaar sprakeloos aan. Wat nu, lijken ze allebei te denken. Dan stelt Diederik voor om even te proberen de dingen van gisteren te vergeten en over te gaan tot de orde van de dag; dus hoe was het met je scriptie vraagt Diederik. Lodi beantwoordt de vraag vrij uitgebreid met als gevolg dat ze weer een gesprek hebben totdat het eten geserveerd worden; en weer kijken de vrienden elkaar aan, wat nu? Dan zegt Lodi zacht:
“Diederik ik zit vol met twijfels over wat ik nu ben en hoe het nu met me verder moet, maar ik weet wel dat ik het heerlijk vond gisteren.”
Diederik reageert niet meteen en Lodi kijkt hem vragend aan.
Vervolgens begint Diederik:
“Lodi ik snap het, ik zit met hetzelfde probleem; ik weiger te geloven dat ik nu homo ben, maar ook ik heb genoten gisteren! En iedere keer als ik eraan terugdenk krijg ik weer een stijve,” zegt Diederik. Ik dus ook bekent Lodi.
“Het is maar goed dat het voetbalseizoen voorbij is” zegt Diederik met een knipoog en beiden schieten in de lach. Ze beginnen te eten en langzaam komt weer een ‘normaal’ gesprek op gang. Maar beide heren blijven denken aan hun twijfels en aan hoe lekker ze de ervaring met mannenseks hadden gevonden. Uiteindelijk betalen ze de rekening en zoeken hun fietsen op.
Op dat moment loopt Lodi door zijn constante gedachten aan gisteren weer met een stijve rond, maar hij durft door z’n eigen gevoelens Diederik niet uit te nodigen om met hem mee te gaan. Diederik zegt op dat moment:
“Ga je nog even met mij mee, hangen we nog wat achter de tv en de computer en zien we wel wat de dag ons brengt: ik heb toch niks te doen!”
Lodi twijfelt even, maar zegt dan dat hij niet kan, omdat hij nog even wat aan zijn scriptie wil doen die middag. Diederik baalt zichtbaar maar incasseert de weigering en stapt op zijn fiets en ze zeggen gedag; ze moeten allebei een andere kant uit.

Lodi gaat achter zijn computer zitten als hij eenmaal is thuisgekomen en start Word op voor het werken aan zijn scriptie. Hij werkt zo een halfuurtje en merkt dan dat hij niets opschiet omdat hij er simpelweg niet bij is met zijn gedachten, hij is namelijk ontzettend geil.
Hij start internet op en gaat naar zijn favoriete sexverhalen site en haalt tegelijkertijd zijn harde paal uit z’n broek. Hij leest wat verhalen en wordt alsmaar meer opgewonden. Negen van de tien keer als dat gebeurt gaat zijn voorkeur vaak uit naar homo verhalen, zo ook nu. Maar om zijn honger naar seks verder te stillen zoekt hij ook wat plaatjes op van mannenseks en zit ontzettend te genieten achter zijn computer. Dan trilt zijn telefoon weer; het is een bericht van Diederik. “Lodi ik blijf maar denken aan gisteren…”.
Lodi bedenkt zich in zijn geilheid geen moment en stuurt terug:
“ik ook, kom alsjeblieft hierheen”.
Binnen een halfuur staat Diederik voor de deur en belt aan. Lodi doet snel open; hij heeft een badjas aan zo ziet Diederik.
Zodra de deur dicht is voelt Lodi aan Diederik’s kruis van achteren. Keihard. Diederik draait zich om en zoent Lodi en direct beginnen de twee te tongen. Diederik laat zijn handen in de badjas van Lodi glijden en gaat met zijn handen over de kont van zijn vriend heen. Eerst over z’n boxershort, en al snel eronder. Zo staan Lodi en Diederik een paar minuten totdat Lodi zich losmaakt en naar zijn kamer begint te lopen. Diederik volgt.
Eenmaal in de kamer van Lodi, begint Lodi zijn beste vriend direct weer te zoenen en ondertussen ook uit te kleden. Niet veel later staan ze nog steeds te zoenen, maar hebben ze allebei alleen nog een boxershort aan. Lodi gaat door zijn knieën, trekt het laatste kledingstuk uit en begint ritmisch, maar wild en fanatiek aan de heerlijke paal van Diederik te zuigen. Hij glijdt met zijn tong over diens eikel en masseert ondertussen zijn ballen. Diederik kreunt, gaat met zijn handen over Lodi’s hoofd en beweegt met zijn heupen mee om optimaal van het gevoel te genieten. Dan voelt hij Lodi’s handen over zijn billen glijden in z’n bilnaad ‘verdwijnen’.
Er gaat een heerlijke rilling door hem heen en met een gevoel dat varieert van ongeloof tot triomf kijkt hij Lodi gelukzalig aan en zegt:
“Oh ja Lodi, oh wat lekker, wat lief dat je dat doet”
Hij voelt nu hoe Lodi’s vinger heel voorzichtig op zijn kringspier drukt, dan maakt Lodi de vinger nat door er op te sabbelen en probeert nu hem in Diederik’s anus te duwen. Die probeert te ontspannen, dat valt nog helemaal niet mee als het je eerste keer is, maar het lukt hem en met enige moeite, maar zonder pijn, gaat de vinger naar binnen.
Lodi voelt de warmte in Diederik en probeert verder te komen. Hij glijdt door en dan voelt hij iets nootvormigs zitten aan de zijkant. Op het zelfde moment dat hij dat aanraakt slaakt Diederik een kleine kreet:
” Oh wat doe je? Wat voelt dat gevoelig maar lekker!” Dat moet mijn prostaat zijn zegt hij.
Dan haalt Lodi zijn vinger er uit en probeert met twee vingers binnen te komen met veel spuug erop. Na enig wurmen lukt dat ook en Diederik begint echt te genieten.
Lodi voelt hoeveel macht hij heeft om zijn boezemvriend te plezieren, en geniet daar ook erg van en denkt:”Nu of nooit” en probeert een derde vinger.
Als dat ook gelukt is vraagt hij:
” Diederik, mag ik je proberen te neuken?”
“Doe maar” zegt Diederik die al bijna in de zevende hemel is door de voortdurende prikkeling van zijn prostaat.
Lodi doet zijn boxer omlaag en pakt zijn lul vast die al een hele tijd op volle spanning staat. Lodi wist niet dat het ding zo hard en zo groot kon zijn! Dan duwt hij Diederik op zijn knieën en plaatst zijn pik van achteren tegen de al gedeeltelijk openstaande anus van Diederik. Hij duwt voorzichtig zijn pik naar binnen nadat hij hem met spuug zo nat mogelijk heeft gemaakt en voelt dat door het voorbereidende werk van zijn vingers de eikel redelijk gemakkelijk langs de kringspier van Diederik glijdt. Die geeft even een kleine kreet van pijn en Lodi houdt even in, maar dan zegt Diederik:
“ga maar door, ik wil het nu ook wel eens voelen!” en dus duwt Lodi heel voorzichtig maar gestaag zijn pik cm voor cm in de nog nooit gepenetreerde anus.( Later zou Diederik hem vertellen dat hij al eens een kaars in zijn anus had geduwd omdat hij wel eens wilde weten hoe dat voelde, maar dat kon het niet halen bij iets levends zoals een vinger of een pik! )
Nu begint Lodi langzaam te bewegen terwijl hij Diederik bij zijn heupen vasthoudt en steeds meer met zijn handen opschuift totdat hij de pik van Diederik kan vastpakken terwijl hij aan het neuken is. Hij probeert die pik af te trekken in het zelfde ritme als zijn neukbeweging en na enige pogingen komt hij in het goede tempo uit.
Doordat ze al zo lang naar elkaar verlangden voelt Lodi al snel zijn orgasme aankomen en merkt dat bij Diederik dat ook het geval is.
Al steunend, kreunend en juichend komen ze bijna op het zelfde moment aan de “finish”.
Diederik’s zaad spuit met grote kracht zijn pik uit, de kamer in, terwijl Lodi die heerlijke kont van Diederik zodanig vult dat het zaad langs zijn zich verslappende pik eruit loopt in kleine straaltjes.
Hijgend maar gelukzalig gaan ze in liggende houding, Diederik half op Lodi, en kijken elkaar aan met een gevoel van ongeloof en dankbaarheid.
“Wat was dat heerlijk Lodi” zegt Diederik en probeert Lodi een kus te geven. Lodi draait zich wat zodat de kus ook werkelijkheid wordt en neemt die gretig in ontvangst.
“Ja heerlijk” beaamt Lodi en maakt zich langzaam en met enige tegenzin los uit de armen van Diederik.
En weer komt dat duale gevoel bij hem op: Hoe kan het dat ik dit zo heerlijk vind, niet alleen het hemelse gevoel maar ook die volstrekte intimiteit met Diederik, en toch mezelf absoluut geen homo voel en dat ook niet wil zijn!!
Lodi heeft het gevoel dat voor Diederik dit iets minder een probleem is, die is al wat langer bezig met zijn homo kant en de bijbehorende gevoelens, maar misschien heeft die ook al eerder voor zichzelf geaccepteerd dat de wereld voor hem er zo uitziet. Bijna niemand kiest er bewust voor om een homokant te hebben, het overkomt je en je hebt er maar mee te leven, of het nou maatschappelijk wenselijk is of niet!

Hij wordt weer naar de praktische werkelijkheid teruggevoerd als Diederik vraagt:
“Heb je iets te drinken voor me Lodi? Ik ben zo dorstig geworden van ons samenspel!”
En dus pakt Lodi twee biertjes uit de koelkast en gaan ze, in hun naki naast elkaar zittend, eerst die grote nadorst stillen.

In eens slaakt Diederik een kreet van schrik:
“je hebt me zonder condoom geneukt, weet je zeker dat je geen enge ziektes hebt?”
Lodi begrijpt de schrik van Diederik, hij had er ook niet aan gedacht in “the spur of the moment” maar kon naar eer en geweten de zorgen van zijn vriend wegnemen:
“Ik heb nog nooit eerder een man geneukt, en met mijn vriendinnen heb ik altijd met condoom geneukt, weliswaar als voorbehoedsmiddel maar het werkt ook voor besmettingen e.d” zei hij en dus is ook dat probleem uit de wereld.

Maar de vraag van Diederik drukte hem wel weer met zijn neus op de feiten:
Hij had een man geneukt, nu was hij toch echt als homo bezig geweest, hoe moest dat nu verder?
Misschien bestaat er dan toch zoiets als “BI” zijn dacht hij en ben ik dat.
In het dierenrijk komt het ook vaak voor en is het toch minder zeldzaam dan ik altijd dacht.
Het zou wel enige moeite kosten om dat te accepteren van zichzelf, maar homo zijn dat klopte echt niet, die houden echt niet van seks met vrouwen en ik vind dat nog steeds heel erg lekker, en de vrouwen vinden me ook lekker en hij dacht aan zijn laatste, vrouwelijke moest hij er nu bij denken, verovering van enkele weken geleden, hoe fijn dat was geweest maar wel voornamelijk geil.
Het klopte toch niet helemaal, want met Diederik had hij toch ook veel genegenheid gevoeld, een soort ultieme vriendschapsdaad die het extra lekker maakte, en hij vond hem nog steeds een hele toffe gozer!

“Waar zit je allemaal aan te denken Lodi?”vroeg Diederik die zag dat Lodi even met zijn gedachten weg dwaalde en Lodi legde hem zijn dilemma uit.
“Ja” besloot hij, “uiteindelijk houd ik wel een beetje van je om het maar eens simpel te zeggen, dus moet ik die gevoelens ergens een plek geven, maar hoe kijk jij hier tegenaan”?

Nu was het Diederik’s beurt om even na te denken, maar na enkele momenten van stilzwijgen zei hij:
”In grote lijnen ben ik het met je eens, misschien moeten we niet te veel gaan piekeren over wat zou moeten volgens de gangbare normen, maar onze eigen normen stellen. Zolang jij en ik het eens zijn met elkaar en we doen anderen geen onrecht, wat is er dan op tegen om onze vriendschap zo lijfelijk uit te drukken?”
“Ik geef ook veel om jou en we kennen elkaar van haver tot gort, daar komt dan vanzelf wat uitbreiding bij, maar ik zou het niet met een wildvreemde kunnen doen, alleen met jou!”

“Ja” zei Lodi,” daar kan ik in meegaan” en legde zijn arm om Diederik heen.
Het biertje werd terzijde gezet en de vrienden keken elkaar min of meer verliefd aan, ze zouden het zelf nooit zo noemen, en begonnen weer te vrijen, want zo’n conclusie moest toch wel bezegeld worden.
Doordat de allerergste ”hitte” verdwenen was werd het een heel rustig liefdesspel.
Ze lagen elkaar rustig en lief te strelen en verkenden elkaar’s lichaam van top tot teen, ook letterlijk, en ontdekten allerlei erogene zones waarvan ze het bestaan nauwelijks wisten.
Ze sabbelden op elkaar’s oorlelletje, Diederik bewerkte met zijn mond de tenen van Lodi en uiteindelijk maakten ze elkaar heerlijk klaar in de aloude negenenzestig stand.
Toen was het al weer 5 uur en Diederik moest naar een afspraak toe, ook Lodi moest nu echt aan zijn scriptie gaan werken, dus besloten ze er toch maar mee te stoppen.
Ze bezwoeren elkaar dat ze er met niemand over zouden praten, maar ook dat ze het gauw nog eens over zouden doen, want Diederik wilde ook wel eens Lodi neuken, en Lodi was heel benieuwd hoe fijn dat zou zijn!
Kortom er was nog genoeg te doen en met die conclusie konden ze er weer tegenaan gaan!



Hoofdstuk 3: Het afstudeerfeest

Na die laatste ‘bijeenkomst’ kregen de vrienden een drukke tijd, ze hadden nog heel wat voor de boeg; beiden moesten echt aan de slag met scripties.
Diederik voor zijn bachelor scriptie en Lodi ging op volle toeren aan de slag met de allerlaatste scriptie, die voor zijn Master.
Ze hadden zo ook allebei genoeg momenten om ’s te denken aan de roerige momenten die ze beleefd hadden in bed. Ze hadden na die laatste keer helaas geen kans meer gezien om er nog ’s een vervolg aan te geven, maar ze kwamen allebei steeds vaker tot de conclusie dat ze het vaker wilden en dat de gevoelens echt waren.
Tijdens gelegenheden waar vrienden bij waren wisten ze het goed verborgen te houden, al was dat zeker in het begin moeilijk. Dat ging dus steeds beter, dat ging zelfs zover dat ze elkaar op verstolen momenten af en toe aanraakten en zachtjes streelden als er even niemand bij was.

Ondertussen zijn er drie maanden verstreken sinds de laatste keer en staat Lodi op het punt van afstuderen. Dat betekent groots feest voor alle vrienden en vriendinnen.
Lodi geeft uiteindelijk dus een groot feest bij hem thuis en uiteraard is ook Diederik aanwezig. Het is een ontzettend gezellige avond waarbij de alcohol rijkelijk vloeit.
Op een gegeven moment vraagt Diederik aan Lodi of ze even naar boven kunnen gaan.
Boven op Lodi’s kamer aangekomen draait Lodi de deur achter zich op slot en gelijk beginnen ze wild te zoenen, ze voelen al snel allebei elkaar’s stijve.
Lodi, dronken als hij is wil klaarkomen en drukt Diederik lichtjes naar beneden.
Diederik begrijpt de hint en zakt op zijn knieën. Hij knoopt direct de broek van Lodi los en laat de broek en de boxer naar beneden glijden.
Direct springt de dikke paal tevoorschijn en Diederik begint te zuigen.
Lodi heeft veel zin en pakt Diederik’s hoofd beet. Eerst langzaam maar dan steeds wilder begint Lodi te stoten in de mond van zijn vriend. Diederik schrikt een beetje maar geeft niet op.
Niet veel later komt Lodi klaar. Diederik slikt alles door en komt omhoog om z’n vriend een lekkere zoen te geven zodat die kan genieten van zijn eigen zaad.

Diederik duwt Lodi vervolgens op bed en kleed zichzelf en Lodi verder uit.
Ook Diederik heeft veel gedronken en wil graag klaarkomen. Dus hij beveelt hij Lodi om zich klaar te maken, want Diederik wil hem graag neuken.
Lodi gaat op zijn knieën zitten en biedt zijn kontje aan. Dit is het dan, beiden zijn dronken, en Lodi gaat ontmaagd worden. Diederik likt eerst voorzichtig aan Lodi’s anus, maar kan zich dan niet langer beheersen en duwt langzaam met behulp van wat glijmiddel zijn paal in het heerlijk strakke kontje van Lodi.
Na een moeilijk begin overwint het genot en begint Diederik flink te stoten en komt veel te snel klaar. Hij trekt zich terug en omdat ze allebei weten dat het een vluggertje moet zijn in verband met de gasten beneden, kleden ze zich aan en fatsoeneren ze zichzelf.
Voordat Lodi de deur openmaakt zoenen ze nog even en knijpt Diederik fel in Lodi’s kruis. Vervolgens gaan ze allebei naar beneden.

Het feest gaat lekker verder en ze gaan allebei hun eigen weg.
Lodi komt een meid tegen die al heel de avond met hem flirt en hij gaat even met ‘r staan praten. Dat ‘even’ wordt al gauw een uurtje en Lodi begint weer geil te worden, ze ziet er ook erg opwindend uit. Dat zegt hij ook per ongeluk tegen haar.
Ze reageert met de opmerking dat ze ook opgewonden is en knijpt even steels in zijn pik.
Lodi heeft het niet meer, denkt niet meer na en trekt haar naar zich toe en zoent haar wild.
Lodi heeft niet door dat Diederik dit ziet en die moet toch even slikken. Hij is diep teleurgesteld en ontzettend jaloers dat zij, die slet, dit wil en in het openbaar met zijn geliefde kan doen.
Maar ja, wat moet je er tegen doen? Je kunt toch moeilijk een scène gaan maken!!

Dan krijgt Diederik ineens een idee, hij loopt naar een rustig plekje, er werd al zoveel “gepaard“ dat er voldoende ruimte in huis was, en stuurt een sms-je naar Lodi zijn mobieltje.
“Lodi, weet je wel wat je aan het doen bent!”
Hij weet dat die altijd in z’n broekzak zit en dat hij het toch niet laten kan om even te kijken wat er binnenkomt en zo gaat het ook.
Lodi hoort ondanks zijn benevelde toestand de piep van het apparaatje, daar is hij goed op getraind, en tast naar het mobieltje en al zoenend kijkt hij met een oog naar het nieuwe bericht.
Diederik heeft zich op enige afstand geposteerd en wacht af wat er gebeurt.
Hij ziet hoe Lodi naar rechts kijkt naar het storende apparaat met een uitdrukking van “welke gek belt me nu” op zijn gezicht, dan ziet hij wie de afzender is van het bericht en meteen verandert de uitdrukking op zijn gezicht in een groot vraagteken.
Hij kijkt nogmaals en dan dringt de boodschap ineens door in zijn beneveld brein en Diederik ziet hem licht schrikken en dan stopt hij met zoenen en kijkt even om zich heen.
Hij ziet Diederik staan, maakt zich los uit de innige omstrengeling met de “slet” , zegt iets tegen haar en loopt naar hem toe.
“Sorry Diederik, wat een oen ben ik, ik was je even helemaal vergeten, maar ik ben zo dronken dat mijn normbesef verstopt zit onder de drank. Maar wees asjeblieft niet boos op me, het betekent niets, jij bent me duizend maal dierbaarder, maar ja, ze greep me bij mijn pik en toen was ik even verkocht.”
“Is al goed Lodi “ zegt Diederik, “ik ben al lang blij dat je begrijpt wat ik bedoel, probeer haar van je af te schudden, het is jouw feestje, maar ik zou dat toch wel heel geruststellend vinden als je je niet verder laat versieren, als je toch geil bent dan doe ik daar liever zelf iets bij je aan”!
Lodi herinnert zich nog dat “rondje” van enkele uren geleden en hoe heerlijk dat eigenlijk was en wordt al weer geil, nu echter op Diederik, en zegt:
“je hebt volkomen gelijk, ik poeier haar af op een nette manier, ik ben tenslotte gastheer, en daarna kijken we of we ons tegen het einde van het feest kunnen afzonderen”.
“Misschien kun je wel blijven slapen hier, je bent eigenlijk veel te dronken om nog verantwoord naar huis te gaan en mijn bed is breed genoeg voor twee gewone slapers, dus zeker voor ons. Kun je ook mooi helpen opruimen morgen en dan hebben we de laatste nachtelijke uren samen, hoe lijkt je dat?”
Diederik is even sprakeloos maar dan moet hij moeite doen om met zijn halfdronken kop niet een kus op Lodi’s mond te drukken en zegt dan:
“Geweldig idee Lodi, zo doen we het”.
Lodi gaat naar haar terug,
“sorry meid, maar ik ben een beetje dronken en moet even bijkomen, kijk je even zelf rond?, en loop dan weg, het feestgewoel, of wat er van over is, in.
Diederik loopt op enige afstand achter hem aan, links en rechts zijn allerlei vrienden en bekenden in diverse combinaties met elkaar in intiem gesprek of zoiets.
Vanuit zijn ooghoeken ziet hij hoe Joris en Maarten, twee elftalgenoten, nogal erg vertrouwelijk met elkaar bezig zijn en ineens komen enkele herinneringen in hem op aan eerdere feestjes waarbij die twee ook minstens even onafscheidelijk waren als Lodi en hemzelf.
Zouden Lodi en hij dan toch niet de enigen zijn, die hun vriendschap een extra dimensie geven?
Hij besluit om ze zo goed mogelijk in de gaten te houden en Lodi deelgenoot van zijn gedachten te maken.

Het feest loopt langzamerhand ten einde, de ene na de ander vertrekt, soms in combinaties soms alleen, maar bijna altijd tenminste licht beschonken, de gastvrijheid van Lodi (en zijn ouders, die al lang naar bed waren) was bekend en had zijn sporen nagelaten.
Diederik had Joris en Maarten wat op afstand in de gaten gehouden en was steeds meer in zijn vermoeden bevestigd door het steeds minder geremde optreden van de twee heren naar elkaar toe. De alcohol had ook hier zijn nuttige, grensverleggende, arbeid gedaan, de jongens waren al en beetje handtastelijk geworden en Diederik keek er met grote interesse naar. Hij had nog geen kans gehad om Lodi in te lichten maar dat kon zo dadelijk gebeuren, want er waren alleen nog maar enkele “heren”aanwezig.
Joris en Maarten waren zo in elkaar aan het opgaan dat ze nauwelijks in de gaten hadden dat ze moesten opstappen.
“Zo jongens, de laatste wedstrijd nog wat aan het analyseren”? vroeg Diederik aan ze.
Ze keken verschrikt op,
“oh zijn we de laatsten klonk het een beetje verbaasd uit de mond van Joris?”
“Nee hoor” zei Diederik, “maar het scheelt niet veel”.
“Hebben jullie je geamuseerd?”
“Het was geweldig” zeiden de jongens als uit een mond. Diederik begon te lachen.
“Ik kan me er iets bij voorstellen” zei hij, “Lodi en ik hebben op een vergelijkbare manier genoten”. De alcohol had hem wat minder geremd gemaakt.
Nu was het aan de anderen om even glazig te kijken maar Maarten begreep opeens waar Diederik op doelde.
“Je bedoelt dat Lodi en jij ook wat met elkaar hebben” zei hij en Diederik lachte wat schaapachtig.
“Zoiets” zei hij en toen begon het ook bij Joris te dagen. Maar voordat hij iets kon zeggen kwam Lodi, die nog van niets wist, er bij staan.
“Willen jullie nog een laatste drankje” vroeg hij, “alle andere gasten zijn nu weg, dan blijven we nog even als elftalgenoten onder elkaar.”
De andere drie begonnen te lachen en toen begreep Lodi er niets meer van.
Diederik legde kort de situatie uit en Lodi fronste eerst zijn voorhoofd maar toen drongen de mogelijkheden van de situatie in zijn dronken kop door.
“Op die ontdekking moeten we zeker het glas heffen” zei hij en begon meteen nog iets sterks in te schenken voor allemaal.
En stevig aangeschoten vouwden ze op zijn Duits hun armen bij elkaar en brachten een toost uit op de “grote ontdekking”.

Het was een verrassende situatie, Joris en Maarten, Diederik en Lodi, ze keken elkaar aan met een groot vraagteken in de ogen: Wat gaan we nu doen met deze feiten?
Tegelijkertijd wisten ze ook dat ze allemaal heel erg geil en opgewonden waren, zeker Joris en Maarten want die hadden zich geweldig in moeten houden tijdens het feest terwijl Diederik en Lodi al een eerste rondje achter de rug hadden. Maar dat wisten de anderen niet!
Diederik vroeg, om de spanning wat te breken: Hoe lang hebben jullie al wat met elkaar?
“Een aantal maanden” zei Joris en Maarten knikte,” we waren al heel lang bevriend, we keken samen vaak naar porno filmpjes e.d en van het een kwam het ander, samen lekker aftrekken, dan elkaar helpen bij het klaarkomen en zo breidt je het werkveld uit totdat je je realiseert dat je wel heel erg op elkaar gesteld bent en nu is onze vriendschap min of meer compleet!”
“Het kan me niet schelen,” voegde Maarten er aan toe, hoe je het wilt noemen maar in zekere zin houden we van elkaar. Het zal wel “BI” heten en misschien wel gay, we gaan gewoon ons gang maar hebben geen behoefte aan demonstraties of zo dus houden we het stil.
Ik denk dat onze ouders wel iets vermoeden omdat ze ons wel heel close bezig zien maar gelukkig wachten ze rustig totdat we er zelf over gaan beginnen. Zo ver ik weet, weet verder niemand er iets van op jullie na nu.
Lodi en Diederik keken elkaar aan met de onuitgesproken vraag:”Wie”?
Toen begon Lodi te vertellen over de gebeurtenissen van de laatste maanden tussen Diederik en hemzelf. Hij besloot met de voor hem historische zin:
“Ook Diederik en ik houden van elkaar en hoewel we meisjes ook heel opwindend en sexy vinden, hebben we zo’n diepe genegenheid voor elkaar, we kennen elkaar nu al ruim 4 jaar en hebben alle lief en leed gedeeld, dat daar geen enkel meisje tussen kan komen!”
“Goedgesproken Lodi” zei Diederik en gaf, voor het eerst in het bijzijn van ander mensen, een diepe tongzoen aan Lodi die zich daarbij ook niet onbetuigd liet.
Met innige tevredenheid keken de vier vrienden elkaar aan; ze legden de armen om elkaars schouders en vormden een intense kluwen van lijven die elkaar begonnen te strelen op alle plaatsen waar ze elkaar konden bereiken. Zo groot was de behoefte om als het ware de spanning van de ontdekking wat van zich af te laten glijden door een intensieve aanraking van elkaar.

Na enige ogenblikken van heel intense “stilte” zei Lodi die zich toch nog een beetje verantwoordelijk voelde voor de situatie:
”laten we nog even gaan zitten en er over praten hoe we hiermee verder gaan, zowel de komende minuten als verderop in ons dagelijks leven, we moeten denk ik wel enkele afspraken maken”.
De anderen beaamden dat, ze waren allemaal door de emotievolle situatie ietwat ontnuchterd, en gingen dicht bij elkaar op twee banken zitten, paar bij paar, en keken elkaar verwachtingsvol aan.
“Zullen we afspreken dat we in ieder geval de zaken zoals ze nu staan tot nadere afspraak volstrekt aan niemand anders vertellen” stelde Lodi voor?
“Wat jullie over je eigen situatie kwijt willen moeten jullie natuurlijk zelf weten, maar over onze relatie willen we graag zelf beslissen,vind je ook niet Diederik?”
“ Zeker, helemaal mee eens Lodi” zei Diederik en Maarten en Joris knikten instemmend;
zo gaan we het doen.
Maar, zei Joris, ik ben zo vreselijk geil en Maarten ook, kunnen we niet een heerlijk potje gaan vrijen, twee aan twee, dat lijkt me zo fijn, je geluk kunnen delen met je partner en met je gelijkgestemde vrienden en hij keek gelukzalig rond.
Goed idee zei Diederik en keek Lodi verlangend aan. Die keek even wat aarzelend en begon toen maar meteen Diederik innig te tongen en al gauw waren ze in en intens liefdesspel verwikkeld.
Ook Maarten en Joris lieten zich niet onbetuigd, beiden waren goedgebouwd en tamelijk donker van haarkleur, ongeveer even groot, zo’n 180 cm, een regelmatig gezicht, gewoon leuk zonder uitgesproken mooi te zijn, maar wel aantrekkelijk.
Hup, daar gingen ook al de eerste kledingstukken uit! Je kon zien dat het voor geen van hen de eerste keer was want dat uittrekken ging als vanzelf!
Joris was het eerste naakt, ook zijn boxer ging meteen uit en zowel Lodi als Diederik konden het niet laten om even te kijken, ze kenden Joris alleen als elftalgenoot, dit was heel wat anders en tot hun plezier zagen ze en goed geboude vriend met een niet al te grote, maar mooi gevormde pik van zo’n 14 centimeter met een dominante eikel er op die parmantig en trillend van verlangen schuin naar voren stak.
Ook Maarten was nu zover, hij had een wat langere en wat dunnere pik met een kleine bocht naar links er in en Lodi zei zachtjes:
“je kunt wel zien dat hij linkshandig is”tegen Diederik, maar Maarten en Joris hoorden dat natuurlijk wel en begonnen te lachen.
“Het is een geboorteafwijking” zei Maarten en begon zich nu geheel aan een lekkere zuigbeurt van zijn vriendje Joris te wijden die dit gelukzalig over zich liet komen en liefdevol door Maartens lange manen woelde. Ook Diederik en Lodi begonnen zich nu verder uit tekleden en onder goedkeurend gemompel van hun vrienden startten ze een stevige 69 zuigpartij en hoorde je alleen nog maar zuchten en oh’s en ah’s in de kamer.
Al snel kwam Joris tot een eerste uitbarsting, ze waren ook zo opgegeild gedurende de lange avond dat zelfs de drank geen spelbreker kon worden, en verlekkerd slobberde Maarten alles zo goed mogelijk op. De heren wisselden van positie en nu werd Maarten door Joris gepijpt. Ook dat leidde al snel tot die heerlijke ervaring en toen lagen ze in elkaars armen even bij te komen van de eerste ronde, want ze waren nog lang niet verzadigd.
Ondertussen waren Lodi en Diederik ook al een heel eind gekomen en aangemoedigd door de geile taferelen bij de vrienden duurde het niet lang meer of ze kwamen, bijna gelijktijdig, in elkaars monden klaar.
“Oh wat heerlijk” zei Diederik en Lodi knikte en zei:
“Ik ben bang dat mijn vriendinnen hier niet meer tegenop kunnen Diederik” en dat beaamde Diederik.
En zo ging het spel nog even verder, en toen het langzamerhand lichter begon te worden gingen Joris en Maarten weer naar huis, waarschijnlijk dat van Joris want die had een eigen flatje, en Diederik ging met Lodi mee naar boven en ze rolden samen in het grote bed en vielen, innig tevreden, in elkaar’s armen in slaap, een echte liefdesslaap die tot lang in de al bijna begonnen dag zou voortduren.

Lodewijks eerste ontdekkingsreis naar de mannenliefde was succesvol verlopen, zou het bij deze ene reis blijven?

Gesloten