Het rode shirt

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
DomiNiC
Berichten: 163
Lid geworden op: zo 30 mar 2014, 02:41
Vul het getal in: 123
Locatie: Somewhere under the rainbow

Het rode shirt

Bericht door DomiNiC » do 10 apr 2014, 00:41

Dinsdag. Een dagje vrijaf. Zomaar. Ik had er zin in.
De zon schijnt al vrolijk, ik was lui blijven liggen bij het gekrijs van de wekker.
Waarom had ik dat onding gisteravond niet afgezet?

Het is al na 9 uur. Nu moet ik mezelf toch overtuigen om op te staan.
Ik zit eerst nog even op de rand van het bed, m'n hoofd op m'n handen rustend, m'n ogen uitgewreven.
De lenzen zitten nog goed, toch even een oogdruppeltje doen.

De koffiezet pruttelt en lonkt naar me. Lekker, bakje koffie.
Het bezoek aan de badkamer hou ik kort. Een vrije dag, een zonnige dag, dat wordt lekker nixen op het terras of wat lezen in de tuin.
Ik verfris m'n gezicht en oksels. Toch beetje fris geuren.
Niet geschoren, maar toch wrijf ik wat van de zoete geur van Fahrenheit 32. Verlof, weet je wel...
M'n shirt laat ik liggen. Ik trek alleen m'n trainingsbroek aan. Een los model, eigenlijk moet ik de koord om m'n middel knopen, anders zakt de broek na 2 stappen al tot onder m'n kont.
Ach, wat maakt het uit... Verlof... Ik laat de koord voor wat het is. Het t-shirt mik ik in de rieten mand.

Ik slenter naar m'n bureau. Ik zet de PC aan, kijk naar wat nieuwe mail en besluit om die later op de dag te beantwoorden.
Mijn blik dwaalt af naar buiten. Sinds vorige week zijn een 5-tal arbeiders aan de slag. Het voetpad aan de overkant van de straat wordt opnieuw aangelegd. Vier oudere, typische Vlaamse gemeentearbeiders: Breed gebouwd, de fleur van hun leven voorbij, traag maar gestaag doorwerkend. Hun haar grijs. Onduidelijk of het van ouderdom of van de fijne cement grijsgekleurd is. Het voetpad krijgt stilaan vorm. De vijfde arbeider is een buitenbeentje: Een lange slanke lichtgespierde jongeman. Blond, strak lijfje, aan z'n armen zie je dat het z'n eerste zware werken zijn: Een biceps begint wat vorm te tonen. Geen overdreven gespierd geval zoals in veel fitness-centra.
Het belooft warm te worden. de blonde kerel had z'n shirt al uit, een knalrood onderlijfje zit strak rond z'n slanke lijf. Wat een lijf...

De zoemer haalt me uit gedachten. De bel. Wie of wat kan dat zijn?
De postbode staat met een klein pakje in z'n handen. Oja, juist, ik had wat online besteld. Even aftekenen, de facteur wuift glimlachend dag.
Ik blijf nog even staan, trek m’n training wat op. Ik kijk de brommer na. Het gebrom sterft weg, getik blijft over. Het getik van de werklui hun truweel op de kasseien leidt me af. Ik zet het pakje op de grond, met gekruiste armen blijf ik wat staan kijken. Ik droom onwillekeurig weg. Ik zie de jonge knaap op z'n knieën zitten, tikkend met z'n truweel, af en toe een steen grijpend. Geconcentreerd verderwerkend. Alsof niets hem kan storen.
Z'n broek lijkt wat naar beneden te schuiven. En toch is z'n kont niet bloot. Wat zou hij onder die werkbroek aan hebben? Er moet in elk geval een slank kontje in zitten, aan zijn bovenlijf te zien. In gedachten beeld ik me in hoe zijn kont er zou uit zien. En zijn benen. Sportief lijf, niet overdreven getraind of te gespierd. Een heerlijk geil jongenslijf denk ik...

Plots een gil. Ijskoud. Door merg en been. Ik schrik. Iedereen schrikt. Een toevallige passerende fietster gooit haar fiets weg en spurt naar de blonde jongen. Hij ligt op de grond, ineengekruld. Sporen van bloed voor zich. Wanhoop.
Ik sta te ver, ik kan dat toch niet zien? En toch, wanhoop. Angst. Schrik.

Ik blijf aan de grond genageld staan. Mijn voeten voelen loodzwaar, ik krijg er geen beweging in. Een krop in mijn keel.

Z'n werkmakkers zitten rond hem, druk doend met spullen uit een EHBO-kist. Waar kwam die kist ineens vandaan? Het moet iets met z'n hand zijn: Zijn ene arm zie ik niet.
Wat zou er gebeurd zijn?

Niet veel later stapt de fietster terug op haar fiets. Ze blijft nog even staan, wuift en gooit een luchtzoen. Twijfelend vertrekt ze. De werkmakkers blijven stil rond hem zitten. Ze drinken wat water. Ze bieden hun jonge blonde werkmakker een pintje aan. Hij aanvaardt het gretig. Zijn werkmakkers staan recht en gaan weer aan de slag. Het getik op de stenen gaat weer verder.
De blonde kerel kijkt rond. Hij lijkt even op te klaren en gaat algauw achteroverleunend tegen de muur van het huis van de overburen zitten.
Hij kijkt recht naar me.
Ik schrik.
Ik schop onbewust m'n pakje, ik wil het oprapen maar m'n trainingsbroek besloot me er aan te herinneren dat ik hem niet had geknoopt: Bij het gebukt oprapen van het pakje schuift m'n training tot onder m'n kont.
Merde.
Doorgaans trek ik het me niet aan... Ik draag en draag niet wat ik bepaal, het is tenslotte een vrije dag, thuisdag, niets-doen-dag.
Onhandig trek ik mijn training op. Ik wil naar binnen gaan, ik werp nog een blik op de blonde jongen. Hij zit nog steeds op de grond, rug tegen de muur. Hij lacht naar me. Z'n rechterpols zit in wit verband, z'n hand nog rood van het bloed. Z'n andere hand ligt naast hem. Die hand zwaait heel even en kort, uit het zicht van z'n werkmakkers. Hij lijkt me te wenken. Hij ziet dat ik het zag.

Ik blijf in de deuropening staan. Beweegloos. Wat moet ik nu doen? Allerlei gedachten spoken door m'n hoofd: Had ik goed gezien? Wenkte hij me? Of was het een stuiptrekking? Lachte hij naar me? Of zat 'ie me uit te lachen omwille van m'n trainingsbroek die even een eigen weg ging? Ik kijk hem weer aan. Hij lacht nog steeds.
Steunend op één hand kruipt hij recht. Het gaat moeizaam maar het gaat. Hij roept z'n werkmakkers wat toe. Ze lijken er niet op te reageren. Vreemd. Zou je niet opkijken als je geblesseerde werkmakker je wat toeroept?

Hij steekt de straat over. Onwillekeurig had ik met hem mee gekeken. Links. Rechts. Nog eens links, nog eens rechts. Geen verkeer, veilig om over te steken.
Pas wanneer hij voor me staat, besef ik dat het geen illusie was. Hij glimlacht. Hij raakt met zijn bebloede wijsvinger mijn kin aan, hij houdt zijn vinger tegen mijn kin. Ik kijk in zijn ogen. Zijn blinkende deugenietachtige lichtgrijze ogen. Hij sluit zijn ogen, hij kust me op mijn lippen. Een korte kus. En toch een warme lange kus. Zijn vinger laat m'n kin los. Hij staat vlak voor me. Hij glimlacht weer ondeugend en vrolijk.
Zijn hand wrijft door mijn haar. Fuck! Ik had m'n haar niet gekamd!
Maar dat leek hem niet te deren. Hij kust me nog eens. Weer zo gemeend, zo hard, zo lang. Langer deze keer. Ik voel zijn ene vrije hand in mijn nek, hij knijpt zacht in mijn nek. Ik geef toe. Ik leg mijn handen op zijn heupen en kus mee. Ik voel met mijn tong naar zijn lippen. Nog dezelfde tel voel ik zijn tong in mijn mond tasten. Gulzig. Hevig. Wild. Vol passie. Innig. Hij slaat zijn arm om mij, ik grijp met mijn armen rond zijn heupen en trek zijn werkerslijf tegen me.
Hij onderbreekt de kus en duwt zijn ingewikkelde hand tussen ons. Hij kijkt me lachend aan en fluistert zacht "dag knapperd. wil je me helpen met mijn hand? ik wil het bloed er wat af wassen".
"ja natuurlijk" stamel ik. Met een wuif-naar-binnen nodig ik hem uit om binnen te gaan. Ik doe de voordeur dicht. Zonder na te denken draai ik de deur op slot.
Ik toon hem de weg naar de badkamer, die was het dichtste bij. Een slingerende handdoek gooi ik op de al even slingerende jockstrap. Elegant gecamoufleerd. Ik glimlach stiekem.
Ik zet de kraan van de lavabo op een kleine lauwe straal. "Het duurt even voordat het water warm heeft, de boiler is niet zo nieuw meer".
Ik droog m’n handen aan de losse handdoek. De jockstrap was niet meer gecamoufleerd.
Hij kijkt me aan. Een vreemde doordringende blik, bijna glazig. Hij doet de kraan dicht, grijpt met zijn twee handen mijn nek en mijn hoofd vast, duwt zijn mond tegen de mijne, port zijn tong langs mijn tong en kruipt haast op me. Ik voel zijn goesting me zo overvallen, ik laat het gebeuren. En ik geniet. Hij heeft door dat ik geniet, zijn harde paal duwt rammend tegen mijn paal.
Hij stopt even plots als hij begon.
Hij draait zich om en grijpt de jockstrap. Hij doet zijn werkersbroek uit. Hij toont mij zijn mooie slanke kont. Ik hoefde niet te dromen, hij showt zomaar. Hij trekt mijn jockstrap aan en duwt zijn kont tegen mijn training. Hij kon goed zien waar mijn paal moest gezocht worden, hij wijst recht vooruit...
Zijn harde paal geeft de jockstrap een mooie ronde vorm. Zijn lijf lijkt wel gemaakt voor de jock.
Hij komt bij me, hij schuift mijn trainingsbroek naar beneden, hij neemt mijn paal vast en masseert hem. Een stevige overtuigende greep van zijn werkershand. En toch voelde het in zekere zin zacht aan. Maar lekker.
Ik kreun zacht een "mmmm". Onmiddellijk gaat hij sneller en korter rukken. Ik had vanmorgen nog niet gerukt, ik voel dat ik niet veel nodig heb voordat ik zou komen.
Ik leg mijn hand op zijn pols. Hij stopt. Weer een diepe hartstochtelijke lange tongkus. Mijn paal blijft vol goesting tegen zijn lijf duwen.
Hij neemt zijn werkbroek en voelt in één van de zakken. Ik zie hem een klein vierkant verpakkingetje uithalen. Snel en behendig haalt hij het condoom uit en doet hij het bij mij om. Ik geniet van al z'n aanrakingen en het idee dat straks in hem mag.
Ik neem het glijmiddel dat naast de kraan staat. Twee, drie druppels op m'n paal en in z'n kontje. Ik wrijf het langzaam open. Hij draait zich met zijn kont naar mij, leunt half voorovergebogen en duwt zijn kont tegen mijn paal. Ik hoor hem "komaan" fluisteren.
Traag duw ik mijn paal in z'n kontje. Eerst tot ik hem voel. Dan even wachten, beide wennen aan het strakke gevoel. Daarna traag verder duwen tot heel mijn paal in hem zit. Het voelt goed. Het voelt lekker. Ik blijf nog even onbeweeglijk in hem. Ik neem de bovenste band van de jockstrap vast, samen met z'n strakke onderlijf. Hij kreunt en begint heen en weer te duwen. Het voelt fucking geil...
Net voordat ik zou klaarkomen, stop ik. Traag laat ik mijn paal uit hem, ik doet het condoom uit. Hij gaat rechtstaan, maar nog steeds met z'n rug naar mij gericht. Hij kruist zijn armen. Z'n shirt kruipt licht omhoog. De jockstrap staat hem beeldig. Ik neem mijn eigen paal vast en begin te rukken. Eerst traag, al gauw sneller. Ik had niet veel meer nodig... Enkele krachtige stralen ontsnappen, één op de grond, de rest op zijn kont en op z'n shirt.
Hij wacht nog even, en draait zich om. Hij haalt zijn harde paal langs de zijkant uit de jock en houdt hem in één hand vast. Met zijn andere hand grijpt hij naar mijn nog natte paal. Hij masseert onze beide palen. De mijne blijft stijf. Hij staat bijna tegen me. Hij sluit zijn ogen, ik voel hem harder rukken. Ik streel zijn kont. Hij schrikt even van de aanraking maar kreunt tevreden. met één vinger draai ik kringetjes op z'n neukgaatje. Hij vraagt fluisterend om nog eens in hem te gaan. Ik duw twee vingers in z'n kontje. Ik beweeg ze zacht en masserend. Aan zijn handgreep voel ik dat hij het lekker vindt. Ik blijf kringetjes draaien. Ik voel dat ik nog eens ga spuiten... Hij zucht en kreunt. Vrijwel gelijktijdig spuiten we mijn buik onder.


We blijven in stilte zitten, op de rand van het bad, alletwee naakt.
De druppels op zijn shirt kreeg ik niet in 1-2-3 uitgewassen en droog.
Mijn jockstrap had hij nog in zijn handen.

Zwijgend, nog nagenieten.
Ik leg één hand op zijn been, zijn pik reageert onmiddellijk.
Hij legt zijn been over het mijne, hij kust me. Ik vraag fluisterend of ik hem nog terugzie.
"Ja, natuurlijk, ik kom morgen m'n shirt halen".
Ik kijk verrast. "Wat trek je straks dan aan?"
"Enkel mijn werkbroek. Mijn werkmakkers weten dat ik bij jou kwam vragen om te helpen met het verband van mijn hand, wat kan ik het helpen dat jij onhandig was en een glas cola over mijn shirt morste".
Hij lacht en kijkt me aan.
Mmmmm. Morgen zou ik hem terugzien.

We staan recht, ik trek mijn trainingsbroek aan. Hij grijpt mijn training en schuift de bovenrand tot onder m'n ballen en kont. Hij fluistert: "Morgen moet je weer vooroverbukken. Het was een bijzonder mooi zicht. Ik hoopte al langer dat ik je zo eens zou zien. Ik kan morgen niet werken maar kom met de werkmakkers mee en ga wat tegen het muurtje zitten. Kom me halen. Voor een cola.".
Terwijl ik met m'n trainingsbroek en blote paal en kont voor hem sta, help ik met zijn verband om te doen. Iets in me dacht onwillekeurig dat dat verband maar fake was.
Ik vond het niet erg.

Ik fatsoeneer m'n training, we wandelen naar de voordeur. Een laatste kus, althans voor vandaag. Morgen zou hij terugkomen.
Ik wuif hem nog even na en zie hem terug tegen het muurtje gaan zitten. Deze keer zit hij met z'n benen opgetrokken. Meteen dwalen mijn gedachten af...
Ik sluit de voordeur. Ik merk het pakje op. Oja, de Internet-bestelling.
Ik bekijk het pak. Geen afzender. Vreemd. Nieuwsgierig maak ik het open. Er zit een t-shirt in. Ik vouw het open. Een knalrood shirt, mouwloos. En een klein briefje: "Nodig de werkjongen met rode shirt uit voor een cola. Hij draagt hetzelfde shirt als dit uit het pakje. Hij wil je wat vertellen".


*einde*
(C) DomiNiC

Gesloten